ΗΜΕΡΗΣΙΟ ΓΡΑΦΗΜΑ: ΕΛΠΕ
Παρατηρούμε τη μετοχή απο τις αρχές του 2011. Μετά το πρώτο μισό της χρονιάς η μετοχή κινείται εντος 2 παράλληλων ζωνών συναλλαγών ΔΕ και ΕΖ η πρώτη μεταξυ 5.65-6.10 και η δεύτερη μεταξύ 6.10 -6.60. Πρόκειται για ζώνες μεγάλης συσσώρευσης.Η μετοχή απο τις 5/1 κινήθηκε κόντρα στην αγορά και εξήλθε του μπλε ανοδικού καναλιού , κινούμενη με μαθηματική ακρίβεια μέσα στην πρώτη ζώνη συναλλαγών.
Σημαντική θεωρούμε την φάση στην οποία βρίσκεται καθώς εχει δημιουργήσει ισχυρό πυθμένα στην τιμή αυτή και βρέθηκε εδω σε 3 συνεδριάσεις απο τα 6.24 με συνολικό όγκο 160.000 τεμαχίων δείγμα της "τεχνικής κίνησης" που ακολούθησε.Εαν αντιδράσει άμεσα η μετοχή θα δοκιμάσει τα 6.60 αυτη τη φορά διασπώντας την καθοδική γραμμή τάσης Κ στα 6.35 .Ο κμο 200ημ δεν θα αποτελέσει πρόβλημα . Όλα αυτά εφ όσον δεν διασπάσει προς τα κάτω τον πυθμένα με πρώτη στήριξη τα 5.50 και τέλος το χαμηλό των 5.11.
Η εταιρεία ανακοίνωσε σήμερα το απόγευμα μέρισμα 0,45 ευρω που αντιστοιχεί σε μερισματική απόδοση 7,9% με βάση τη σημερινή τιμή κλεισίματος.
Παρατηρούμε τη μετοχή απο τις αρχές του 2011. Μετά το πρώτο μισό της χρονιάς η μετοχή κινείται εντος 2 παράλληλων ζωνών συναλλαγών ΔΕ και ΕΖ η πρώτη μεταξυ 5.65-6.10 και η δεύτερη μεταξύ 6.10 -6.60. Πρόκειται για ζώνες μεγάλης συσσώρευσης.Η μετοχή απο τις 5/1 κινήθηκε κόντρα στην αγορά και εξήλθε του μπλε ανοδικού καναλιού , κινούμενη με μαθηματική ακρίβεια μέσα στην πρώτη ζώνη συναλλαγών.
Σημαντική θεωρούμε την φάση στην οποία βρίσκεται καθώς εχει δημιουργήσει ισχυρό πυθμένα στην τιμή αυτή και βρέθηκε εδω σε 3 συνεδριάσεις απο τα 6.24 με συνολικό όγκο 160.000 τεμαχίων δείγμα της "τεχνικής κίνησης" που ακολούθησε.Εαν αντιδράσει άμεσα η μετοχή θα δοκιμάσει τα 6.60 αυτη τη φορά διασπώντας την καθοδική γραμμή τάσης Κ στα 6.35 .Ο κμο 200ημ δεν θα αποτελέσει πρόβλημα . Όλα αυτά εφ όσον δεν διασπάσει προς τα κάτω τον πυθμένα με πρώτη στήριξη τα 5.50 και τέλος το χαμηλό των 5.11.
Η εταιρεία ανακοίνωσε σήμερα το απόγευμα μέρισμα 0,45 ευρω που αντιστοιχεί σε μερισματική απόδοση 7,9% με βάση τη σημερινή τιμή κλεισίματος.

σε ανοδικη κινηση το 1,3,5 ειναι προωθητικα και το 2,4 διορθωτικα...θα σου στειλω σχεδ/μα
ΑπάντησηΔιαγραφήδωσε ρε αμερικανε!!!!!!λες να πρασινισει η αγαπημένη μας???????
ΑπάντησηΔιαγραφήΝΑΙΙΙΙΙΙΙΙ!!!!Εισακουστηκα!!!!! +0,32%!!!!!!!!!!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΑΡΤ ρωτησα γιατι δεν μιλαμε μεταξυ μας,μας διαβαζουν αρκετοι..
ΑπάντησηΔιαγραφήΓκοοοοοολ!!!!!!!Ολα μαζι!!!!!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΚωλοφαρδο ηταν χαχαχα..
ΑπάντησηΔιαγραφήτο πράσινο της NBG? ή το γκολ του γάβρου μας? ΠΩπωπω..Ονειρο ζω!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήhttp://www.fmvoice.gr/EnergyTrend/EnergyTrend/Protergia:-%CE%95%CF%80%CE%B5%CE%BA%CF%84%CE%B5%CE%AF%CE%BD%CE%B5%CF%84%CE%B1%CE%B9-%CF%83%CE%B5-%CE%BC%CE%BF%CE%BD%CE%AC%CE%B4%CE%B5%CF%82-%CE%91%CE%A0%CE%95/16-20444.html
ΑπάντησηΔιαγραφήτο γκολ του γαβρου σας παιδι μου, η ΕΤΕ δεν κανει τιποτα κωλοφαρδα..
ΑπάντησηΔιαγραφήΕμεις καθομαστε και ο Βαγγελης φωτιζει....
ΑπάντησηΔιαγραφήγια θυμηστε μου..Βαγγέλης?
ΑπάντησηΔιαγραφήMytilinaios..........
ΑπάντησηΔιαγραφήοκ...ναι τωρα το διαβασα
ΑπάντησηΔιαγραφήΕνας ειναι ο Βεγγελης... Εκει θα πει επιχειρηματικη σοβαροτητα...
ΑπάντησηΔιαγραφήαρε φιλε σουταρα την ABC νωριτερα απο οτι επρεπε..δεν πειραζει ομως..αλλη μια καλη τοποθετηση..αυτη η PEP..ποσο αργοκινητη μετοχή..μου έχει βγάλει το λάδι..
ΑπάντησηΔιαγραφήΕχει να δωσει ο Βαγγελης..
ΑπάντησηΔιαγραφήΘα ειναι μια απο τις βασικες μου επιλογες, οταν θα ξανα ενταχθω δυναμικα στο team των επενδυτων.... Καλο βραδυ σε ολους...
ΑπάντησηΔιαγραφήΠολυ καλα θα κανεις Παντελη! καλο βραδυ.
ΑπάντησηΔιαγραφήμπραβο..αλλη μια καλη επιλογη η ANR..δειχνει οτι εχει δυναμη..ψαχνω αλλη μια να μπω...σκεφτομαι SYY
ΑπάντησηΔιαγραφήνα και το +0,64%..τυχερουληδες αυριο..εμεις θα περιμενουμε μεχρι αυριο το μεσημερι..
ΑπάντησηΔιαγραφήnbg + 0,96%!!!!!!!!!! δωσε ρε ομορφη!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήοποις δεν αγορασε σημερα ετε την κοιταει αυριο πρωι πρωι.ετσι μου σφυριξε ενα γερμανακι .
ΑπάντησηΔιαγραφήνατο και το 0,96% χαχα
ΑπάντησηΔιαγραφήποιο αυτο που την επαιζε short στο 1.43??
ΑπάντησηΔιαγραφήμικελε αυτον που την επαιζε σορτ απο το 25 μεχρι το 5.και μετα ξανα σορτ .τωρα αν σορταρε στο 1.43 αυτος θα ξερει .παντος επιμενει για 0.8.ασχετα με τις αναλαμπες αναλαμπουλες
ΑπάντησηΔιαγραφήτα καλα έμειναν στο τέλος....+1,60%
ΑπάντησηΔιαγραφήδινει ακομα? + 1,92%..ποντο ποντο...
ΑπάντησηΔιαγραφήmic...φανταζεσαι να επαιζα ΧΑ?..θα χρειαζόμουν ενα ολοκληρο chat room για την παρτυ μου..χαχαχα..το βραδυ ειναι πιο ανετα..παλι καλα..θα ακουγα το κραξιμο...!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήναι θυμαμαι και κατι ΕΥΔΑΠ που θα πηγαινε 10...hawk στο τελος σε φτιαχνει βλεπω..
ΑπάντησηΔιαγραφήΠαιξε συ και θα σε βολεψουμε,εχεις καλη περιγραφη χαχα
ΑπάντησηΔιαγραφήclosing song..το αξιζει η nbg σημερα...αντε να δωσουμε σκυτάλη στους αυριανούς..εμείς κάναμε το καθήκον μας..
ΑπάντησηΔιαγραφήhttp://www.youtube.com/watch?v=3waRxjLe-M4
Καλησπερα σε ολα τα παιδια
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλως το Γιαννη,ετοιμος??? το ευρω στο 1.3367 η ετε συμφωνα με το κλεισιμο της Αμερικης 2.37
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλησπέρα και από μένα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤάσο δεν μπορείς χωρίς εμάς βλέπω. Τι γίνεται από εκεί, δεν σε παίζουν? Δεν πρόλαβα να δω ακόμη.
Καλησπέρα Γιάννη. Εντάξει με το θέμα που λέγαμε το πρωί?
ΑπάντησηΔιαγραφήΟχι ακομα μικελε εκρεμοτητες.Πανο για το πρωι ενταξει το χαρτι ειναι καλο απλα μου το μετεφερε λαθος προφορικα και εγινε παρεξηγηση. Ευχαριστω πολυ!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν κάνει τίποτα Γιάννη, να είσαι καλά.
ΑπάντησηΔιαγραφήκαλό βράδυ παιδιά..τα λέμε αυριο..
ΑπάντησηΔιαγραφήKαληνυχτα hawk
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλό ξημέρωμα Αντώνη.
ΑπάντησηΔιαγραφήΡε παιδιά πέρασε ο 166 και έγραψε τα δικά του με τους κινητήρες και δεν του απάντησε κανένας ούτε ο Γιάννης ο ΚΟΝ?
ΑπάντησηΔιαγραφήΦαντάσου ασθενοφόρο με 1000άρη κινητήρα και 180 άλογα!
Πανο θα μας γυρισουν οπως παλια με τα groupB μικρα μοτερακια και πολυ πιεση στα τουρμπο για να βγαζουν ροπες
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο αστείο είναι ότι και η Φορντ και η Όπελ έχουν κινητήρες στα 1600 που βγάζουν 180 άλογα. Αν τώρα τα ίδια άλογα βγαίνουν από τρικύλινδρα 1000άρια που είναι το πρόβλημα και θα θρηνήσουμε κορμιά στην άσφαλτο?
ΑπάντησηΔιαγραφήεγω του εγραψα για τα μηχανακια τα samurai τα 750 και για τα peugeot rally που ειχαν οι πιτσιρικαδες
ΑπάντησηΔιαγραφήΓιάννη είναι η μόδα των καιρών. Αν υπάρχει πραγματική οικονομία στην βενζίνη και ικανοποιητική ροπή δεν με πειράζει, αρκεί να είναι αξιόπιστα. Και έχεις διαφορά και στα υπόλοιπα, ασφάλιστρα, τέλη κλπ
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο διάβασα Μικέλε χαχα και μάλιστα τότε τα μηχανάκια είχαν ανύπαρκτες αναρτήσεις και λάστιχα
ΑπάντησηΔιαγραφήΟικονομια δεν θα υπαρχει ουτε τωρα υπαρχει.Θα σου δωσω ενα παραδειγμα το δικο μου Πεζο 205 καιει νορμαλ 11 λιτρα τα 100 μεσα στη πολη και ειναι μοντελο 93 ετσι οπως το εχω τωρα ειναι η χαρα του βενζινα αλλα... το FORD του father μοντελο 2009 και καιει το ιδιο 10-11 λιτρα μες τη πολη
ΑπάντησηΔιαγραφήΘα μου πεις το ενα απ τα δυο δεν ειναι αυτοκινητο χαχα αλλα κουβας χαχα αλλα η βενζινα ειναι η ιδια με 20 χρονια διαφορα στη τεχνολογια
Γιάννη εξαρτάται από τις συνθήκες κυκλοφορίας. Κάποιες ώρες η Αθήνα, δεν περπατάει, τι κατανάλωση να μετρήσεις τότε? Δεν έχω ποτέ μετρήσει το δικό μου Ford (1600) μέσα στην πόλη, 5 χρόνια τώρα. Έξω από 7-10 ανάλογα με την ταχύτητα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΓια τους νέους κινητήρες θα δούμε.
Το 205 είναι 1400 με 80 άλογα?
ΑπάντησηΔιαγραφήΤελείωσε και ο γαύρος, είχαμε μια επιτυχία τουλάχιστον σήμερα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣυνθηκες Αθηνα ακινητος δηλαδη, στη ιδια διαδρομη και χιλιομετρικα και χρονικα και καινε περιπου το ιδιο. Η μονη διαφορα ειναι οτι το δικο μου ζυγιζει 810 κιλα ολοκληρο και το αλλο 1300 αν θυμαμαι καλα.Σαν τεχνολογια σιγουρα υπαρχει διαφορα αλλα στη τσεπη ειναι το ιδιο
ΑπάντησηΔιαγραφήΠαλια τωρα ειναι 1400 με 125 χαχα
ΑπάντησηΔιαγραφήTo γαργαλησες το μοτερ που λεγαμε παλια χαχα
ΑπάντησηΔιαγραφήΔηλαδή έβαλες τούρμπο?
ΑπάντησηΔιαγραφήΕ δεν αντεξα.Το ειχα γυρω στα 100 και τωρα πριν λιγο καιρο μπηκα λιγο πιο βαθια. Μεγαλη διαφορα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΜόνο η διαφορά των 500 κιλών φτάνει, και η διαφορά στο κυβικά, αλλά το δικό σου δεν συγκρίνεται πλέον, διαφορετικά χωρίς πείραγμα θα ήταν οικονομικό.
ΑπάντησηΔιαγραφήAν καταλαβα καλα του εδωσες 40 αλογα παραπανω και μετα κλαιγεσαι που καιει??? χαχα
ΑπάντησηΔιαγραφήΧωρις πειραγμα κανει τα 11 λιτρα. τωρα ειναι κοντα στα 17-20 ατμοσφαιρικο δεν εχει τουρμπο
ΑπάντησηΔιαγραφήΠαρατραβηγμόνο Γιάννη το 11 χωρίς πείραγμα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤέλος πάντων δηλ. έβαλες άλλο πρόγραμμα, φίλτρο και εξάτμιση?
Τα άλογα που βγαίνουν από πρόγραμμα είναι κανονικά ή "πλασματικά"?
Αμα το πατησεις εκει να δεις, να τον βλεπεις το δεικτη που κατεβαινει χαχαχα αλλα κανει ενα ηχο σκετη απολαυση
ΑπάντησηΔιαγραφήΠανο ειχα φιλτρο εξατμηση τσιπακι ετοιμο απ εξω γιατι ειναι μονοποιντ αλλα εχω κανει και εξτρα πατεντα ,εχω ανεβασει βενζινες εκεντροφορο, καπακι πλανισμα, βαλβιδες κτλ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤελικά τι έγινε με την προηγούμενη συζήτηση?
ΑπάντησηΔιαγραφήΕίμαστε σε ανοδικό και στο 4ο κύμα τελικά και πόσο θα κρατήσει αυτό αν είναι έτσι?
Καλά αυτά που μου λες είναι παλιά κόλπα, τι μου θύμισες τώρα... πλάνισμα καπάκι για να ανεβεί η συμπίεση, νέος εκκεντροφόρος πιο ελαφρύς, μεγαλύτερες βαλβίδες, άλλη εξάτμιση και να τα αλογάκια χαχα
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ στρατηγός το πέταξε και πήγε για ύπνο μετά...ήσυχος ενώ εμείς δεν θα κοιμηθούμε όλη νύχτα
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο προγραμμα μονο του δεν δινειπολυ, αναλογα το τι ανοχες εχει η μηχανη και τα συστημα διαχειρησης. Με Φ Π Ε σε ενα καινουριο θα βγαλει αλογα 10-20 γιατι ειναι πολυ φημομενα για τους ρυπους εχουν καταλυτες προκαταλυτες χιλια φιλτρα της παναγιας τα ματια το θεμα ειναι πιος ξερει να το προγραμματισει ωστε να δουλευει και να μην μεινει στο χερι
ΑπάντησηΔιαγραφήΣωστά Γιάννη και γι αυτό τώρα δεν το πολυκάνουν, υπάρχουν έτοιμα μοντελάκια στην αγορά με όσα άλογα θέλεις... και εγώ θα προτιμούσα κάτι έτοιμο από το εργοστάσιο, το μόνο πρόβλημα είναι τα λεφτά χαχα
ΑπάντησηΔιαγραφήΠανο αυριο πρωι θα βαλω γραφημα τραπεζων,για αλλαγη στην αναρτηση..χαχα ο στρατηγος ετσι ειναι μυστηριωδης σαν αυτη τη Μαρινα που χαθηκε η Μαρινα??? αχχ Μαρινα
ΑπάντησηΔιαγραφήΈχω ακούσει για τρελά πράγματα κάτι Πούντο με 300 άλογα αλλά έμεναν μετά από 23 χιλιόμετρα χαχα
ΑπάντησηΔιαγραφήΜικελε για τη ετε τη λες; αυτος ο σχηματισμος θα της δωσει κινηση Λονκ λεω να δοκιμασω αυριο
ΑπάντησηΔιαγραφήδιόρθωση 2-3 χιλ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠάνε όλα τα κορίτσια μας αλλά που θα πάει θα γυρίσουν με το 5ο κύμα χαχα...όπου να' ναι έρχεται
Γιαννη ειναι οριακα ,πρεπει να δουμε και το ανοιγμα,υπαρχει η περιπτωση του 2,20 οπως και ισως με μεγαλυτερες πιθανοτητες το 2.43
ΑπάντησηΔιαγραφήΠανο πιο παλια πριν βγαλω το διπλωμα που γινοταν χαμος ηπηρχαν κατι πραγματα πωπω παναγια μου ο αλλος πηγαινε με escort mkii me cosworth RS 500 moter πειραγμενο και λαστιχα MIKE THOMSON για dragster στο δρομο .
ΑπάντησηΔιαγραφήΕντάξει Μικέλε, για να δούμε αύριο το γράφημα των τραπεζών.
ΑπάντησηΔιαγραφήΓια τώρα καληνύχτα σε όλους και καλό ξημέρωμα.
Καληνυχτα Πανο
ΑπάντησηΔιαγραφήΓιάννη έχω ακούσει ιστορίες... ο καταραμένος με τις κόντρες κλπ και άλλα τέτοια, αλλά ποτέ δεν πήγα να παρακολουθήσω, ήμουνα καλό παιδί χαχα
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαληνύχτα και πάλι σε όλους.
Ε τοτε ημασταν μικρα Πανο το μυαλο ηταν αλλου.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕυχαριστω Μιχαλη καληνυχτα
ΑπάντησηΔιαγραφήΑpple: "Nα αγοράσουμε την Ελλάδα με 97 δισ. δολ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΜε 97,6 δισεκατομμύρια δολάρια ρευστό αποθεματικό στα ταμεία της, την μετοχή της να καλπάζει και τις πωλήσεις της να εκτινάσσονται ολοένα σε υψηλότερα ρεκόρ, ο κολοσσός της Σίλικον Βάλεϊ, η κραταιά Apple αντιμετωπίζει ένα «πρόβλημα»: Πώς να χρησιμοποιήσει τα τεράστια αποθεματικά της, τα δισεκατομμύρια δολαρίων που υπάρχουν στα ταμεία και τα οποία, κατά την εκτίμηση του ίδιου του Διευθύνοντα Συμβούλου της Tim Cook, «είναι κατά πολύ περισσότερα απ’ όσα χρειάζονται για να λειτουργήσει και να επεκταθεί η εταιρεία»!
Προς τούτο και το θέμα αυτό απετέλεσε το κύριο ζήτημα στην Ετήσια Γενική Συνέλευση της εταιρείας, στα κεντρικά γραφεία της στο Cupertino της Καλιφόρνια. Εκεί όπου οι μέτοχοι κλήθηκαν να προτείνουν «λύσεις» και εις εξ΄αυτών ρώτησε κατά πόσον η Apple θα σκεφτόταν να αγοράσει την καταχρεωμένη Ελλάδα!!!
Η απίστευτη αυτή πρόταση κάνει το γύρο του κόσμου από τα διεθνή πρακτορεία, ενώ εξίσου εντυπωσιακή ήταν η απάντηση του Διευθύνοντος Συμβούλου της εταιρείας, ο οποίος δεν έδειξε να αιφνιδιάζεται και απάντησε ψύχραιμα πως: – «Κοιτάμε όλες τις προοπτικές αλλά δεν έχουμε εξετάσει αυτή την πιθανότητα»!!!
http://www.bloomberg.com/news/2012-02-23/apple-ceo-cook-says-iphone-maker-s-cash-more-than-what-s-needed-to-operate.html