X.A.A. LIVE
σχόλια για τη συνεδρίαση online.
TESLA MOTORS
Το Tesla Model S έχει εμβέλεια από 334 έως 426 χιλιόμετρα, ανάλογα με το μοντέλο...
Σύμφωνα με το έγκυρο αμερικανικό περιοδικό Consumer Reports, το Tesla Model S είναι το καλύτερο αυτοκίνητο που έχει περάσει ποτέ από τις δοκιμές του. Το Model S, ένα πλήρες ηλεκτρικό όχημα που φορτίζει από μια απλή πρίζα, έλαβε βαθμολογία 99/100 στις δοκιμές του περιοδικού.
Το Consumer Reports είναι ένα περιοδικό που δοκιμάζει και βαθμολογεί προϊόντα όλων των ειδών στην αμερικανική αγορά. Αγοράζει όλα τα αυτοκίνητα που δοκιμάζει και δεν δέχεται διαφήμιση. Ανήκει στον μη κερδοσκοπικό οργανισμό Consumer's Union (ένωση των καταναλωτών).
Σύμφωνα με το περιοδικό, η βαθμολογία θα ήταν μεγαλύτερη αν το όχημα δεν αναγκαζόταν να κάνει συχνές στάσεις για επαναφόρτιση κατά τη διάρκεια μεγάλων ταξιδιών. Ο επικεφαλής των δοκιμών αυτοκινήτων του περιοδικού Τζέικ Φίσερ ανέφερε πως το αυτοκίνητο θα λάμβανε 110 βαθμούς αν μπορούσε να φορτίζει σε οποιοδήποτε βενζινάδικο.
Το Tesla Model S έχει εμβέλεια από 334 έως 426 χιλιόμετρα, ανάλογα με το μοντέλο. Απαιτούνται έξι ώρες για να φορτιστεί πλήρως από μια πρίζα 240V. H τιμή του ξεκινάει στα 55.000 ευρώ χωρίς να υπολογίζονται οι φοροελαφρύνσεις για "πράσινα" οχήματα.
Το τελευταίο αυτοκίνητο που είχε τόσο ψηλή βαθμολογία ήταν το Lexus LS460 το 2009. Κανένα άλλο αυτοκίνητο δεν συγκέντρωσε ποτέ τόσους βαθμούς. Τo Model S κέρδισε επίσης βραβεία φέτος από το Motor Trend και το Automobile, έγκυρα περιοδικά του κλάδου.
Στις δοκιμές, το Model S ισοφάρισε στην πρώτη θέση για το πιο ήσυχο όχημα που έχει δοκιμάσει ποτέ το Consumer Reports. Είχε άριστη βαθμολογία επίσης στις κατηγορίες της επιτάχυνσης, του φρεναρίσματος και της ποιότητας ταξιδίου.
Τις καλές κριτικές συνόδευσε η ανακοίνωση της εταιρίας για το πρώτο κερδοφόρο τρίμηνο στην δεκάχρονη ιστορία της, ενώ εκτιμά πως οι πωλήσεις του Model S θα ξεπεράσουν κατα πολύ τον φετινό στόχο των 20.000 οχημάτων.
Πηγή: http://www.skai.gr/
![]() |
| Η ΕΚΠΛΗΚΤΙΚΗ ΠΟΡΕΙΑ ΤΗΣ TESLA |
TESLA MOTORS
Το Tesla Model S έχει εμβέλεια από 334 έως 426 χιλιόμετρα, ανάλογα με το μοντέλο...
Σύμφωνα με το έγκυρο αμερικανικό περιοδικό Consumer Reports, το Tesla Model S είναι το καλύτερο αυτοκίνητο που έχει περάσει ποτέ από τις δοκιμές του. Το Model S, ένα πλήρες ηλεκτρικό όχημα που φορτίζει από μια απλή πρίζα, έλαβε βαθμολογία 99/100 στις δοκιμές του περιοδικού.
Το Consumer Reports είναι ένα περιοδικό που δοκιμάζει και βαθμολογεί προϊόντα όλων των ειδών στην αμερικανική αγορά. Αγοράζει όλα τα αυτοκίνητα που δοκιμάζει και δεν δέχεται διαφήμιση. Ανήκει στον μη κερδοσκοπικό οργανισμό Consumer's Union (ένωση των καταναλωτών).
Σύμφωνα με το περιοδικό, η βαθμολογία θα ήταν μεγαλύτερη αν το όχημα δεν αναγκαζόταν να κάνει συχνές στάσεις για επαναφόρτιση κατά τη διάρκεια μεγάλων ταξιδιών. Ο επικεφαλής των δοκιμών αυτοκινήτων του περιοδικού Τζέικ Φίσερ ανέφερε πως το αυτοκίνητο θα λάμβανε 110 βαθμούς αν μπορούσε να φορτίζει σε οποιοδήποτε βενζινάδικο.
Το Tesla Model S έχει εμβέλεια από 334 έως 426 χιλιόμετρα, ανάλογα με το μοντέλο. Απαιτούνται έξι ώρες για να φορτιστεί πλήρως από μια πρίζα 240V. H τιμή του ξεκινάει στα 55.000 ευρώ χωρίς να υπολογίζονται οι φοροελαφρύνσεις για "πράσινα" οχήματα.
Το τελευταίο αυτοκίνητο που είχε τόσο ψηλή βαθμολογία ήταν το Lexus LS460 το 2009. Κανένα άλλο αυτοκίνητο δεν συγκέντρωσε ποτέ τόσους βαθμούς. Τo Model S κέρδισε επίσης βραβεία φέτος από το Motor Trend και το Automobile, έγκυρα περιοδικά του κλάδου.
Στις δοκιμές, το Model S ισοφάρισε στην πρώτη θέση για το πιο ήσυχο όχημα που έχει δοκιμάσει ποτέ το Consumer Reports. Είχε άριστη βαθμολογία επίσης στις κατηγορίες της επιτάχυνσης, του φρεναρίσματος και της ποιότητας ταξιδίου.
Τις καλές κριτικές συνόδευσε η ανακοίνωση της εταιρίας για το πρώτο κερδοφόρο τρίμηνο στην δεκάχρονη ιστορία της, ενώ εκτιμά πως οι πωλήσεις του Model S θα ξεπεράσουν κατα πολύ τον φετινό στόχο των 20.000 οχημάτων.
Πηγή: http://www.skai.gr/
.bmp)
Καλημέρα σε όλους τους φίλους
ΑπάντησηΔιαγραφήhttp://www.capital.gr/Articles.asp?id=1961010
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλημέρα!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΜας έφτιαξες με το TSLA πρωι πρωί... δεν παίζεται το αμαξάκι, λίγο πιο γρήγορη φόρτιση να είχε και θα ήταν άπαιχτο.
Στον ευρωπαϊκό χώρο αν δεν κάνω λάθος, προς το παρόν πωλείται μόνο στην Γερμανία.
Και μην ξεχάσω, κινητό στη φόρτιση, τάμπλετ στη φόρτιση, αμάξι στην φόρτιση!!!
-----
Χρηματιστηριακώς τώρα, τελειώνετε!!! Γυρίστε θέσεις και πάμε λίγο πιο πάνω για να αρχίσουν πιο μετά τις σορτ θέσεις οι άλλοι μισοί φίλοι. Συσσωρεύσαμε αρκετά νομίζω... Άιντε
Καλημέρα κε ΚΟΝ+, δεν βγάζετε κανένα ταυράκι σήμερα για γυμναστική να προετοιμαζόμαστε?
ΑπάντησηΔιαγραφήκλμ στους πρωινους...
ΑπάντησηΔιαγραφήτωρα να περιμενεις και 6 ωρες για πληρη φορτιση...
και στο διαστημα που μεσολαβει
"η κοβεις υπνακο..
"η παρακολουθεις ταμπλετέ ελλ.ΧΑΑ και σε ξαναπερνει ο υπνος.
αλλα σιγουρα θα ξεπεραστουν τα προβληματα,
οπως και της υψηλης τιμης
παντως η εποχη των μοτεριων ...
ΑπάντησηΔιαγραφήτης LANCIA D...,FERRARI,DUCATI κλπ
προτεργατων της μηχανικης...
ειναι αξεπεραστη ...
η αλλη αισθηση που λεμε
Δημοσιεύθηκε: 07:00 - 19/02/14
ΑπάντησηΔιαγραφήΣκληρή απάντηση Δραγασάκη
Real.gr
Σκληρή απάντηση έδωσε ο Γιάννης Δραγασάκης σε όσους τον κατηγορούν ότι εμφανίζεται ως υποστηρικτής και απολογητής του Σχεδίου Μάρσαλ.
http://www.euro2day.gr/news/highlights/article-news/1185508/sklhrh-apanthsh-dragasakh.html
και ο πιο καλοπροαιρετος ψηφοφορος...
πρεπει να λαβει υποψην του..
ο Συριζέ ...ειναι τελικα ΔΥΟ κομματα-κοματια...το κεντρο και η "εξτρεμ αριστερα" αλα Λαφαζανί .
παντα ημουν συμπαθων στον Δραγασακη
και το εχω γραψει...
αλλα δεν ειναι μονος του...
οι ουρες ...ειναι λεπιδοφορες ατυχως.
και το θεωρω τελικα "σκοπιμο"...
αυτη την περιοδο που λογικα θα επρεπε
να υπαρχει μια γραμμη ...
να εχουμε ντουμπλε με τους ετσι και τους γιουβετσι.
πειραματα σοσιαλιστικα;;;τα γευτηκαμε.
αγωνας χρειαζεται ασφαλως,γιατι κανεις δε σου χαριζει τιποτα και πουθενα...
Καλημέρα καλημέρα
ΑπάντησηΔιαγραφήΓΙΑΝΝΗ ………… κάτι ψιλό ρυθμίσεις μείνανε χαχα
http://www.varbak.com/greecephotos/μηχανική-εικόνες-ταύρος-nb9159.jpg
Καλημέρα σε όλους
ΑπάντησηΔιαγραφήΓιάννη μάχιμος και γυαλισμένος ο ταύρος.
Έτοιμος να τα σαρώσει
Καλημερα σε ολους και απο μενα
ΑπάντησηΔιαγραφήKαλημερα,καλημερα σε ολους!
ΑπάντησηΔιαγραφήκαλημερες σε ολη την παρεα
ΑπάντησηΔιαγραφήβγηκε βρωμα εξαγορας της tsla απο aapl...
χαχα...
παντου τα παπαγαλακια...
Μια απο τα ιδια προς το παρων.Ειδωμεν.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλημερα σας.
Χαχα ναι Γερακι αλλα ηρθε και σε ενα χρονο απο τα 35 στα 200 $
ΑπάντησηΔιαγραφήΠαρτε ενα εκπαιδευτικο
http://truthseekerdaily.com/2014/02/how-money-changes-people-wvideo/
χαχαχαχα
ΑπάντησηΔιαγραφήβρε την BMW.
ο προδοτης τεσταρει το 8...
ΑπάντησηΔιαγραφήαριστη επιλογη του κυρΜικε
Πλεόνασμα 1,2 δισ. στο ισοζύγιο συναλλαγών το 2013
ΑπάντησηΔιαγραφήΣτο 1,2 δισ. ευρώ διαμορφώθηκε το πλεόνασμα τρεχουσών συναλλαγών το 2013, από έλλειμμα 4,6 δισ. το 2012. Πλεονασματικό το ισοζύγιο για πρώτη φορά από το ... 1948. Η μείωση του εμπορικού ελλείμματος, οι επενδύσεις και οι τουριστικές εισπράξεις
http://www.euro2day.gr/news/economy/article/1185577/sto-12-dis-to-pleonasma-trehoyson-synallagon-to.html
Καλημέρα σε όλους
ΑπάντησηΔιαγραφήμε έρευνα και εξέλιξη η τεσλά θα πάει καλά.. Διάλεξε το δύσκολο δρόμο του νέου του καινούργιου αλλά οπού υπάρχει ρίσκο υπάρχει και κέρδος.
Πρέπει να είσαι πρωτοπόρος για να πας μπροστά..
βεβαία προτιμώ και δεν αλλάζω τα παλιά οχήματα που εξιτάρουν όλες τις αισθήσεις με τη τσακπινιά τους και τη αίσθηση του "αληθινού" που σου δίνουν
Καλημέρα στην παρέα. Εκπαιδευτήκαμε σήμερα και με το βίντεο του Μιχάλη, ο τύπος "σκόραρε". Τι να σκαρφιστούμε για να "σκοράρει" επιτέλους και ο γιδις?
ΑπάντησηΔιαγραφήΕ Στελλαρα εκπαιδευτικο δεν ειναι; για τους νεωτερους τουλαχιστον
ΑπάντησηΔιαγραφήΤιποτα δεν μπορουμε να σκαρφιστουμε εμεις
ακολουθουμε τις ..επιταγες των μεγαλων
καλημερα στην παρεα μου απο το ηλιολουστο Πορτο Ραφτη.....ελπιζω να ειστε ολοι καλα..σε λιγο καιρο και οι γυναικες στην πριζα...αλλα δυστυχως μας προλαβαν και μας εχουν βαλει πρωτους στην πριζα...
ΑπάντησηΔιαγραφήΕκπαιδευτικότατο Μιχάλη.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤι να έχουν στο μυαλό τους άραγε αυτοί οι....μεγάλοι?
Έχει κρατήσει πολύ αυτή η ιστορία με τους χαμηλούς τζίρους, τις μικρές διακυμάνσεις, την εν γένει στασιμότητα και το ίδιο σχεδόν ημερήσιο διάγραμμα του ΓΔ (ελαφρώς ανοδικά-πτώση χωρίς ένταση-μάζεμα απωλειών στο τέλος). Ηρεμούν με αυτόν τον τρόπο οι δείκτες? Ξεφορτώνουν χωρίς φασαρία? Μαζεύουν χωρίς φασαρία? Όλο ερωτήσεις σου κάνουμε κάθε μέρα Μιχάλη.
Εεεεε, τι να κάνουμε? Αφού έχεις αναλάβει και το εκπαιδευτικό κομμάτι. χαχαχα
χαχα.Κοιταξε μπορει να θεωρηθει ως..ηπια αποκομιση κερδων λογω τζιρου
ΑπάντησηΔιαγραφήαν ηταν μεγαλυτερος,θα εκλεινα προς την αποψη
οτι γινεται μια ηπια διανομη..
μενει να αποδειχθει αυτη μου η αισθηση
η ΜΠΕΛΑ διορθωσε 1 ευρω...
ΑπάντησηΔιαγραφήκαι στον ΜΥΤΙΛ κανουν προφιτακιγκ στα
κερδη των προηγουμενων ανοδικων...
μερικοι μερικοι,εχουν το χαλι τους το μαυρο και δεν κρυβεται...
απο κοντα και το ΕΧΑΕ μη το πουνε μουτο.
για βενζινες και πετρελαια δεν ...
To χασαμε το 1266;
ΑπάντησηΔιαγραφή…καλησπέρα
ΑπάντησηΔιαγραφή………………..
ΑπάντησηΔιαγραφή«…Ως ένωση των δύο κοινοτήτων στην Κύπρο σε μία «συνομοσπονδία» με δύο συνιστώντα κράτη που θα διοικούν τις υποθέσεις τους περιγράφει το περιοδικό Economist τον «οδικό χάρτη» στον οποίο συμφώνησαν οι Νίκος Αναστασιάδης και Ντερβίς Έργολου…»
………………
«…Αναφερόμενο στην ανεύρεση υδρογονανθράκων, το κείμενο υποστηρίζει ότι θα αποτελέσει καταλυτικό παράγοντα για να κτιστεί μια ενεργειακή συνεργασία στην οποία θα περιλαμβάνεται και η Τουρκία. «Ο ευκολότερος τρόπος να μεταφερθεί το φυσικό αέριο στην διψασμένη από ενέργεια Ευρώπη θα ήταν ένας αγωγός προς την Τουρκία. (Το ε/κ σχέδιο για να κτιστεί τερματικό στην Κύπρο και αγωγός στην Κρήτη την Ελλάδα και την Ιταλία κρίνεται ως ακριβό και μη πρακτικό). Η τριμερής συνεργασία θα μπορούσε να μειώσει την αστάθεια στην προβληματική περιοχή», αναφέρεται χαρακτηριστικά…»
……………….
http://www.sigmalive.com/news/kypriako/101115
…………………..
………………
ΑπάντησηΔιαγραφήΜοιραίο το «ναι» στο νέο Σχέδιο Ανάν
………………
http://www.topontiki.gr/article/67375/Moiraio-to-nai-sto-neo-Sxedio-Anan
…………………
Να ετοιμαζω και τα short... Δεν εχει κανα Μπλουμ αυριο μεθαυριο ετσι; Χαιρετε!
ΑπάντησηΔιαγραφήEπανηλθα ,λιγη προσοχη οι short δεν υπαρχουν σηματα ακομα
ΑπάντησηΔιαγραφήdwk καποια στιγμη η υποθεση πρεπει να τελειωσει 40 χρονια περασαν
το προηγουμενο σχεδιο Αναν καλως απερριφθη
με εκεινες τις συνθηκες
τωρα πρεπει να τελειωσει αυτο το θεμα ,λεω εγω
το να παρασυρθει κανεις σε πατριωτικες κορωνες ειναι ευκολο
το να φροντισει να συνεννοηθει με τους γειτονους και να δουλευουν για καλυτερες μερες μαζι,ειναι δυσκολο.Οι ΜΕΓΑΛΟΙ ετσι κι αλλιως θα φανε αρκετα απο την πιτα
dwki τα εγραψα προ ημερων ...
ΑπάντησηΔιαγραφήη αρνηση του Τασαρα και σε συνδιασμο με
με την οικονομικη συγουρια...
εβαλαν μπροστα τα μεγαλα σχεδια...
ναι σε ολα θα πουνε με μια "κομμενη"φωνη...οι κυπριοι.
δατ μιινσ οτι και οι λοιποι ...θα κανουνουν τουμπεκα ,εφ ολης της υλης.
εγω τα ειπα ..ΣΤΗΜΕΝΑ ΟΛΑ
1 3 5 0...........
ΑπάντησηΔιαγραφή…1 8 2 1
ΑπάντησηΔιαγραφήΥπαρχει κι αυτο..
ΑπάντησηΔιαγραφήhttp://www.capital.gr/NewsTheme.asp?id=1961388
...2014
ΑπάντησηΔιαγραφήΜωραϊτακις
ΑπάντησηΔιαγραφήO ΣΜΕΧΑ μαζί με το Χ.Α. και την Επιτροπή Κεφαλαιαγοράς επιδιώκουν να αλλάξει το καθεστώς φόρου υπεραξίας για μετοχές, ομόλογα και παράγωγα, εν όψει του νέου νομοσχεδίου που καταρτίζει η κυβέρνηση. Τι ακριβώς ζητάει η αγορά; Είστε αισιόδοξος ότι μπορεί να γίνουν αποδεκτά από την κυβέρνηση τα αιτήματα και σε τι βαθμό;
Έχουμε προτείνει στην κυβέρνηση δύο εναλλακτικά σενάρια: Το πρώτο προβλέπει την κατάργηση του φόρου υπεραξίας, με ταυτόχρονη αύξηση του φόρου επί των συναλλαγών από 0,2% σε 0,3%. Για τις day trade συναλλαγές προβλέπει συντελεστεί 0,03% ώστε να ενισχυθεί η εμπορευσιμότητα και το βάθος της αγοράς, αλλά και τα έσοδα του δημοσίου. Ταυτόχρονα, προτείνεται να επιβληθεί φόρος πωλήσεων 0,05% σε ομόλογα.
Το δεύτερο σενάριο προβλέπει διατήρηση του φόρου υπεραξίας, αλλά με θέσπιση υψηλού αφορολόγητου. Θα μπορούσε για παράδειγμα να υιοθετηθεί το γερμανικό μοντέλο, που βάζει φόρο υπεραξίας μόνο σε όσους κατέχουν πάνω από το 1% του μετοχικού κεφαλαίου εισηγμένων εταιρειών
Κατι απ ολα ευνοικοτερο θα γινει παντως..
ΑπάντησηΔιαγραφή…αργείς Μιχαλιέ!
ΑπάντησηΔιαγραφήαυτα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠου αργω Δωρε ,δεν σ επιασα
ΑπάντησηΔιαγραφήΠου αργω Δωρε ,δεν σ επιασα
ΑπάντησηΔιαγραφή…όχι εσύ βρε μικέλε! …χα χα χα!
ΑπάντησηΔιαγραφή…εσύ είσαι αστραπή !
…ο άλλος με το …11880 !!!
/Η ο dwk είπε...
ΑπάντησηΔιαγραφή…όχι εσύ βρε μικέλε! …χα χα χα!
…εσύ είσαι αστραπή !
…ο άλλος με το …11880 !!!
ασε που μπορει ναχει κ επαγγελματικο ραντεβου
χιχι
1273,84 μον ειναι το σημειο
ΑπάντησηΔιαγραφήεχουμε κανει ενα αναποδο ωκω ενδοσυνεδριακο
γοργονα σε πηρα...
ΑπάντησηΔιαγραφήφωκια μου βγηκες...
λεει
το συστημα εισροων-εκροων ...
ΑπάντησηΔιαγραφήμπλα μπλα και παραμυθια ...
και το μαυρο τρεχει...
μη ο κοριος ...μπλα μπλα κλπ
Ακριβως εκει πηγε και ..γυρισε
ΑπάντησηΔιαγραφήη κοροιδια
συνεχιζεται
Πλακα μας κανουν κ θα την ολοκληρωσουν αν το μαζεψουν στις δημοπρασιες.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠλάκα θα έχει να κάνει τώρα κανένα γύρισμα και να κλείσει και θετικό !!! 'Ελεος.
ΑπάντησηΔιαγραφήΊδιες σκέψεις, την ίδια στιγμή Ηλία
ΑπάντησηΔιαγραφήΑνέβηκε και ο τζίρος με το νεότερο χαμηλό.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕιπαμε κοροιδευουνε ..
ΑπάντησηΔιαγραφήτο κλεισιμο θα ειναι παλι κατω απο τον 2 αρη τον σταθμισμενο
ολα δειχνουν οτι χανουμε κ το 1260.
ΑπάντησηΔιαγραφήτο 1265 μας ενδιεφερε,κατα πως φαινεται χαθηκε αυτο
ΑπάντησηΔιαγραφήενδιαφερουσα πολυ θα ειναι η αυριανη συνεδριαση
Βαγγελας για φτυσιμο
ΑπάντησηΔιαγραφήΒαγγέλας για Χ...!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήθα βαλουμε ενα συγκριτικο γραφηματακι το βραδυ
ΑπάντησηΔιαγραφήνα δουμε καποια ενδιαφεροντα πραγματα
Η αλανιαρα (Πειραιας μερια)διασωθηκε,Μιχαλη οκ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑρχισαν να το κουραζουνε,θα δειξει,αυτοι εχουνε τα λεφτα(κ τα χαρτια) εμεις τα χαρτια κ τον χρονο.
καλησπερα σε ολες τις φιλες και τους φιλους
ΑπάντησηΔιαγραφήΝαι η ΠΕΙΡ ηταν καλυτερη τραπεζα σημερα Ηλια
ΑπάντησηΔιαγραφήΠαμε επανω απογευματινη αναρτηση