X.A.
ΜΕΤΟΧΕΣ ΠΟΥ ΕΠΙΜΕΝΟΥΝ ΑΝΟΔΙΚΑ ΣΤΟ ΧΡΗΜΑΤΙΣΤΗΡΙΟ
ΤΗΣ ΑΘΗΝΑΣ...
Με τα διεθνή προβλήματα που συνεχίζουν να πλήττουν και την ελληνική οικονομία, το Χρηματιστήριο της Αθήνας συνεχίζει την κίνησή του στο συγκεκριμένο εύρος συσσώρευσης με τις 930 μονάδες να παραμένουν ο στόχος προς υπέρβαση. Παρά το γεγονός ότι παρατηρείται αδιαφορία για μαζικές τοποθετήσεις οδεύοντας προς το τέλος της χρονιάς, υπάρχουν μετοχές που επιμένουν ανοδικά. (Διαγράμματα)
Καλημέρα, καλημέρα σε όλους! Επεστρεψα απο μια μικρή εξοδο στο Βουκουρέστι οπου γνωρισα και δυο-τρεις Ελληνες γενικούς διευθυντές θυγατρικών Ελληνικών εισηγμένων
ΑπάντησηΔιαγραφήΕνδιαφέρουσα η ανάπτυξη των τελευταιων 20 χρόνων στη Ρουμανία, οχι ευκαταφρόνητη η ελληνικη παρουσία εκει
Το επιχειρηματικό περιβάλλον στη Ρουμανία προσέλκυσε και συνεχίζει να προσελκύει το ενδιαφέρον ελληνικών συμφερόντων, με τον αριθμό των εγγεγραμμένων επιχειρήσεων να σημειώνει διαχρονικά σημαντική αύξηση και με την Ελλάδα να καταλαμβάνει την 8η θέση στην κατάταξη των ξένων επενδύσεων στη χώρα, με μερίδιο 3,8% ή 1,753 δισ. ευρώ επενδεδυμένο κεφάλαιο.
ΑπάντησηΔιαγραφήhttps://www.fortunegreece.com/article/roumania-parameni-magnitis-gia-ellinika-epichirimatika-simferonta/
Ετσι ακριβως, γνωρισα ανθρώπους της Βογιατζόγλου, της Cener της ΕΛΓΈΚΑ. Οπως ειναι φυσικο κανουν παρεα μεταξυ τους στην κοινωνικη ζωη
ΑπάντησηΔιαγραφήΧαιρετίζω τους φίλους όλους
ΑπάντησηΔιαγραφήκαθόλου δεν μου αρέσει η συμπεριφορά του "πατερούλη" Στάση στην ΔΕΗ, ακριβώς αντίθετη απ΄του Μιχάλη Τσαμάζ στον ΟΤΕ που ξεσκαρτάρησε τους κηφήνες. Θεωρώ ωστόσο ότι το χαρτί θα δει εύκολα το διψήφιο καθώς έχει αρκετά καλά νέα μπροστά (ΔΕΔΔΗΕ, Εξαγορές, διαγωνισμοι ΑΠΕ).
Μια χιλιαδού θέση που κράτησα για να έχει ενδιαφέρον το έργο θα την διατηρήσω ως το καλοκαίρι.
Κανει και "κοινωνική" πολιτικη Ηλία, μην το ξεχνάμε
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ/Η michele είπε...14 Δεκεμβρίου 2021 - 1:59 μ.μ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕκεινο το τρομακτικο πραμα που φαγατε ειχε καμμια σχεση με το γνωστο τερας ??
Ποιο λές Αρτ το κοτσι το γουρουνίσιο; σουπερ ηταν αυτο!
ΑπάντησηΔιαγραφήΠερφ και Εθνικαρα εκλεψαν την παρασταση στο γυρισμα
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο σάπιο-πράσινο βρομόλογο της GEKTERNAB3 έκανε ντεμπούτο με πτώση 3% όπως το περιμέναμε και ασήμαντους αγοραστές να το στηρίξουν. Δεν θα πω "ντροπή σου Περιστέρη". Θα πω ότι η εταιρεία είναι υπερδανεισμένη, υπερμοχλευμένη, υπερδιαφημισμένη και αν σκάσει θα μπορούσε να δει τα €8 ευρώ για καλαμπούρι.
ΑπάντησηΔιαγραφήΜε 9 χρόνια γάμου έσπασα κάθε ρεκορ μου...είμαι και σε κρίση ηλικίας και ψάχνω επιβεβαίωση σε κάποια μικρότερη κοπέλλα...βγαίνω και ψάχνομαι...καλή συνέχεια στους ξεζουμίζοντες (λεγε με Chamb-ion)
Καλημέρα σε όλους
Αναφέρομαι στην ΤΕΝΕΡΓΑ...παρόμοια άποψη ωστόσο έχω και για την ΓΕΚ. Ακόμη ένα λάθος μου?? Μακάρι 🌺
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ Περιστέρης ταΐζει τα μεγάλα σπίτια, αυτά τον διαφημίζουν (ανεβάζουν).
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλημέρα σε όλους
Kαλημέρα, καλημέρα σε όλους! Χρόνια πολλά Λευτέρη! να σε χαιρονται στην οικογένεια και να τους χαίρεσαι και συ :)
ΑπάντησηΔιαγραφήΧρόνια πολλά και καλά κ. Λευτέρη.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕυχαριστώ πολύ Μιχάλη και Ηλία για της καλέ σας ευχές. Φίλε Ηλία σε διαβάζω χρόνια και εκτιμώ τον χαρακτήρα σου και την εμπειρία σου, αν μου το επιτρέπεις, σε θεωρώ φίλο, δεν θέλω το κ μπρος στο Λευτέρη.
ΑπάντησηΔιαγραφήκαλές σας
ΑπάντησηΔιαγραφήΧρόνια πολλά και καλά φίλε Λευτέρη 😎
ΑπάντησηΔιαγραφήΛευτέρη χρόνια πολλά! Κάθε καλό! Με υγεία πάνω από όλα!
ΑπάντησηΔιαγραφήΠρος το ΑΡΤ που είναι αρκετά to the point σε όλο αυτό που ζούμε.. το λινκ που είχα βάλει σήμερα βγάζει 404 error.
ΑπάντησηΔιαγραφήΝα δούμε αύριο... θα υπάρχει ή τέλος? Πλέον κατέβηκε.
Τέτοια γίνονται και ξυπνάνε πάθη λέμε...
Δεν ξερω καθε ποτε ενημερωνονται τα στοιχεια καθως και στην 3ΥΠΕ εχει μεινει στις 9/12
ΑπάντησηΔιαγραφήhttp://www.3ype.gr/uploads/NosileiesCovid19/NosileiesCovid19_3ype_09-12-21.pdf
χρονια πολλα στο Λευτερη ,με την ευχη να ξεφυγουμε οποποτε απο τις 900 μον
ΑπάντησηΔιαγραφήΣτην 4ΥΠΕ εχουν περαστει και τα σημερινα...
ΑπάντησηΔιαγραφήhttps://www.4ype.gr/eikona-nosileion-sta-nosokomeia-tis-4is-ype/
< Θα είχαν σωθεί 1.500 ζωές αν είχε λιγότερη πίεση το ΕΣΥ >
Αυτο ποσο δυσκολο ειναι να το αντιληφθουν οχι οι αρνητες αλλα αυτοι που εχουν δισταγμους και δεν εχουν εμβολιαστει ακομη .
https://www.tanea.gr/2021/12/15/greece/meleti-sok-ton-tsiodra-lytra-gia-meth-stin-ellada-tha-eixan-sothei-1-500-zoes-an-eixe-ligoteri-piesi-to-esy/
Χρόνια πολλά Λευτέρη. Υγεία και μακροημερευση!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήaustin μπαρμπαλιας mixalios Peter V. Ευχαριστώ πολύ, να έχετε υγεία και επιτυχίες, καλές εορτές σε όλους.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠαμε δυνατα σημερα. Ο insider τα πε ολως τυχαίως νωρίτερα από την συνεδρίαση, συνέπεσε με O και thanksgiving και χθες ολα τελεια!
ΑπάντησηΔιαγραφήΠαμε φουλ πανω μέχρι μαρτιο και βλεπουμε. Θα ταιριάξει λογικα και με το January effect και εκει καπου τον Φεβρουάριο βλεπουμε τι μας ξημερώνει.
Καλημερα.. μονο υγεία και αγαπη. Σε αυτό συμφωνώ με τον τσάμπη απολυτα
Καλημέρα σε όλους 🌺
ΑπάντησηΔιαγραφήδεν μπορω να καταλαβω τι θελουν οι "αορατοι"διαολοι που βαστανε το μπουρδελακι μας εντος εκτος και επι τα αυτα...
ΑπάντησηΔιαγραφήκαλημερα στους φιλους
Καλημέρα σε όλους τους φίλους, καλημέρα Μιχάλη.
ΑπάντησηΔιαγραφήΛευτέρη, Χρόνια Πολλά με υγεία και χαρές σου εύχομαι.
Μπαρμπα, σωστή η ερώτησή/απορία σου......
Καλή συνέχεια
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλό είναι να κοιτάμε που και που πίσω, εάν όμως κοιτάμε συνέχεια πίσω σκοντάφτουμε και πέφτουμε.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣτο "μάχιμο" ΣΜΕ ΑΤΤΙΚΗΣ που λήγει την Παρασκευή 18 Μαρτίου 2022 η εικόνα έχει ως εξής:
Χθεσινή τιμή κλεισίματος 0,2180 (δίχως πράξεις)
Σήμερα πωλούν 50 συμβόλαια TATT2203 στο 0,2290 (+5%)
Αγοράζουν 1 συμβόλαιο στο 0,1850 (-15%)
Καμία πράξη μέχρι στιγμής.
Ουδέν σχόλιον.
Στο τρέχον ΣΜΕ TATT2112 που λήγει αύριο η εικόνα έχει ως εξής:
ΑπάντησηΔιαγραφήΧθεσινή τιμή κλεισίματος 0,3050 (με 15 συμβόλαια πράξεις-ίδιος αριθμός προχθές)
Σήμερα πωλούν 865 συμβόλαια στο 0,40 (+31%)
Αγοράζουν 25 συμβόλαια στο 0,33 (+8,20%)
Καμία πράξη μέχρι στιγμής. Ένα μικρό κερδάκι όμως βγαίνει για κάποιον που ίσως προσπάθησε να επωφεληθεί (ασήμαντο λόγω εμπρευσιμότητας).
Απλή στατιστική παρατήρηση, δεν είμαι τζογαδόρος, αυτές οι μετοχές δεν ανήκουν στο target group των μετοχών που με απασχολούν. Εχω κατά νου την πιθανή ΑΜΚ της ΙΝΚΑΤ ως επόμενη ενδιαφέρουσα για μένα.
Καλημέρα σε όλους.
ΑπάντησηΔιαγραφήΧρήστο σε ευχαριστώ πολύ, καλές γιορτές να έχετε.
Μπάρμπα οι μεγάλοι επενδυτές όταν έχουν μπροστά τους πληθωρισμό που σκαρφαλώνει, τροφοδοτική αλυσίδα που κουτσαίνει, μεταλλάξεις που μεταδίδονται τάχιστα, μια Κίνα που τρέμει ένα νέο lockdοwn με κλείσιμο λιμανιών, γιατί να βάλουν το χέρι στην τσέπη και μάλιστα να επιλέξουν Ελλάδα που δεν είναι σε επενδυτική βαθμίδα, ίσως να κάνω και λάθος.
Σχόλιο φίλου της ηλεκτροκινησης...
ΑπάντησηΔιαγραφήΜΗΝ ΞΑΝΑΚΟΥΣΩ ΓΙΑ ΗΛΕΚΤΡΙΚΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ
Φανατικός οπαδός της ηλεκτροκίνησης έζησα μια 24ωρη εμπειρία (τόσο άντεξα) με ηλεκτροκίνητο αυτοκίνητο.
ΕΝΤΟΣ ΠΟΛΗΣ το πλεονέκτημα είναι ότι στα φανάρια «ρίχνεις στα αυτιά» και σε Φερράρι ακόμη. Και κάπου εδώ τελειώνουν όλα τα καλά της ηλεκτροκίνησης για τον ιδιοκτήτη. Ο σιωπηλός κινητήρας είναι και επικίνδυνος μέσα στα στενά διότι οι περαστικοί δε σε ακούν.
ΕΚΤΟΣ ΠΟΛΗΣ μιλάμε για ταλαιπωρία άνευ προηγουμένου. Ξεκίνησα για μικρό ταξιδάκι μέχρι τη Σπάρτη για δουλειά (άρα δεν είχα περιθώρια για σπατάλη χρόνου). Το αυτοκίνητο κοστίζει 40.000€ και είχε θεωρητική αυτονομία 350 χλμ. Αυτό φυσικά όπως έμαθα (the hard way), ισχύει μόνο αν οδηγείς με 90χλμ/ώρα. Οδηγούσαμε στα 120 έως 150 όπως όλος ο κόσμος. Με την ταχύτητα αυτή με το ζόρι κάνεις 200χλμ. Μέχρι να φτάσουμε στα Μέγαρα η φόρτιση κατέβηκε στο 75% οπότε ανησυχήσαμε κι αποφασίσαμε να ψάξουμε που έχει φορτιστές. Λοιπόν φορτιστές υπάρχουν μόνο στα Μέγαρα, στην Κόρινθο, στην Τρίπολη και έξω από τη Σπάρτη. ΟΜΩΣ οι φορτιστές αυτοί είναι 22ΚW και χρειάζονται 8 ώρες για να φορτίσουν πλήρως ένα μικρό ηλεκτρικό. Φορτιστές 50KW υπάρχουν ένας στα Μέγαρα κι ένας 20 χλμ από τη Σπάρτη (Πελλάνα). Αυτοί θέλουν 1,5 ώρες για πλήρη φόρτιση. Φορτίσαμε λοιπόν γύρω στα 45 λεπτά το αυτοκίνητο στα Μέγαρα και καθήσαμε όρθιοι πίνοντας μια πορτοκαλάδα. Με την ψυχή στο στόμα και διαπληκτιζόμενοι αν θα έπρεπε να το παρκάρουμε στην Τρίπολη και να πάρουμε το ΚΤΕΛ για σιγουριά, φτάσαμε Σπάρτη σχεδόν άδειοι και το βάλαμε σε φορτιστή 22KW που βρισκόταν 1 χλμ έξω από τη Σπάρτη και καλέσαμε ραδιοταξί για να πάμε στη δουλειά μας. Μετά από 4 ώρες φόρτισης επιστρέψαμε εκεί με ταξί μετά τη δουλειά μας και είχε φορτίσει στο 50%. Αφού δεν μπορούσαμε να φτάσουμε Αθήνα με μισό γέμισμα, αναγκαστικά ξανασταματήσαμε στην Πελλάνα στο φορτιστή των 50KW όπου μείναμε καμία ωρίτσα όρθιοι στο Κυλικείο μέχρι να φτάσει η φόρτιση στο 100%. Οδηγήσαμε προς Αθήνα με 90-100 χλμ την ώρα οπότε ενώ οδηγούσαμε αυτοκίνητο που «πατάει» και φερράρι, στο δρόμο μας περνούσαν και Zastava και μας μούτζωναν κιόλας που τους εμποδίζαμε.
Θα μου πείτε ναι αλλά τουλάχιστον ταξιδεύεις φθηνα. Αμ δε, που ταξιδεύεις φθηνά. Το αυτοκίνητο παίρνει περίπου 60KW. Στον 50άρη φορτιστή στο δρόμο (που κάνει 1,5 ώρες να φορτίσει), το KW χρεώνεται περίπου 60λεπτά κι επομένως για ένα γέμισμα θέλεις 35€. Με αυτά τα 35€ κάνεις μετά βίας 200 χλμ αν οδηγείς σαν άνθρωπος. Δηλαδή για να κάνεις 400χλμ θέλεις 70€ !!! Πιο φθηνά πας με το LEXUS 450 hybrid, που είναι αμαξάρα SUV 3 τόνων.
Με απλά λόγια τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα είναι παιχνίδια για πλούσια αγόρια που έχουν κανα-δύο άλλα αυτοκίνητα για να κάνουν τη δουλειά τους και θέλουν κι ένα ακόμη πολύ ακριβό παιχνίδι για να «ρίχνουν» στα φανάρια στις φερράρι, στα παπάκια και στα βεσπάκια.
Αν το θέλετε για κανονικό αυτοκίνητο, ξαναδέστε το σε 10 χρονάκια. Μέχρι τότε μια χαρά είναι τα υβριδικά.