X.A.A. LIVE
σχόλια για τη συνεδρίαση online...
ΣΧΕΔΙΟ " ΝΗΡΗΙΔΕΣ"...
για 48 μαρίνες.Στα 248,9 εκατ. ευρώ η παρούσα αξία του δικτύου - Ποιες τοποθεσίες θα αξιοποιηθούν, χωρισμένες σε εννέα ομάδες.
Στα 248,9 εκατ. ευρώ ανέρχεται η καθαρά παρούσα αξία του ενδεικτικού δικτύου μαρινών που σχεδιάζει να εκμεταλλευτεί το Ταμείο Αξιοποίησης Ιδιωτικής Περιουσίας του Δημοσίου, ενώ τα έργα των υποδομών φτάνουν στα 62 εκατ. ευρώ. Το ενδεικτικό δίκτυο του άκρους εμπιστευτικού σχεδίου «Νηρηίδες», που αποκαλύπτει σήμερα η «Ν», περιλαμβάνει 48 μαρίνες, που χωρίζονται σε εννέα ομάδες, ενώ προβλέπεται επιπλέον και μία mega yacht μαρίνα στο Λαύριο και δύο luxury μαρίνες, μία στη Μύκονο και μία στο Αργοστόλι.
Σημειώνεται, πάντως, ότι για ορισμένες από τις μαρίνες θα πρέπει να ξεπεραστούν κάποια νομικά θέματα που αφορούν στην τοπική αυτοδιοίκηση.
Σύμφωνα με το ενδεικτικό δίκτυο του σχεδίου «Νηρηίδες», το ΤΑΙΠΕΔ σχεδιάζει να εκμεταλλευτεί 48 μαρίνες, ξεκινώντας από την πρώτη ομάδα, που περιλαμβάνει τις μαρίνες του Αλίμου, σαν hub, και του Πόρου της Επιδαύρου, των Μεθάνων και της Υδρας. Η καθαρά παρούσα αξία της πρώτης ομάδας ανέρχεται σε 58,7 εκατ. ευρώ και το ύψος των έργων στα 8,7 εκατ. ευρώ, ενώ το σύνολο των θέσεων παραβολής φτάνει τις 1.353. Η καθαρά παρούσα αξία μόνο της μαρίνας του Αλίμου υπολογίζεται στα 57,3 εκατ. ευρώ. Το Ταμείο σχεδιάζει να αποτελέσει την πρώτη ομάδα μαρινών που θα βγει σε διαγωνιστική διαδικασία.
Η δεύτερη ομάδα με hub port τη Γλυφάδα περιλαμβάνει τις μαρίνες της Σερίφου, της Νάξου, της Πάρου και της Ανδρου. Η καθαρά παρούσα αξία της δεύτερης ομάδας ανέρχεται σε 47,8 εκατ. ευρώ, ενώ η αξία των έργων που έχουν υπολογιστεί φτάνει στα 5,4 εκατ. ευρώ.
Η τρίτη ομάδα, αυτή της Κρήτης, με hub τον Αγιο Νικόλαο της Κρήτης και το Ρέθυμνο, περιλαμβάνει το Βόλακα, την Παλαιοχώρα, την Αγία Γαλήνη και την Τσούτσουρα. Η δυναμικότητα φτάνει τις 950 θέσεις, η καθαρά παρούσα αξία τα 12,9 εκατ. ευρώ, και τα έργα που υπολογίζονται, τα 3,1 εκατ. ευρώ.
Η τέταρτη ομάδα, με hub τη Ρόδο και την Κω, περιλαμβάνει τη Νίσυρο, την Πάτμο, την Αστυπάλαια και την Κάρπαθο. Εχει δυναμικότητα 648 θέσεων, καθαρά παρούσα αξία 18,2 εκατ. ευρώ, και τα έργα που προγραμματίζονται είναι αξίας 3,9 εκατ. ευρώ.
Η πέμπτη ομάδα, με hub το Κατάκολο και τη Ζάκυνθο, περιλαμβάνει την Αμφιλοχία, τη Βασιλική στη Λευκάδα, την Παλαιοκαστρίτσα στην Κέρκυρα και το Ληξούρι στην Κεφαλονιά. Διαθέτει 783 θέσεις συνολικά και έχει καθαρά παρούσα αξία στα 12,2 εκατ. ευρώ, ενώ τα απαραίτητα έργα υπολογίζονται στα 9,5 εκατ. ευρώ.
Η έκτη ομάδα, πάλι στο Ιόνιο, έχει σαν hub την Πάτρα και περιλαμβάνει την Ιθάκη, την Αγία Ευθυμία, το Μεγανήσι, το Νυδρί, τις Μπενίτσες στην Κέρκυρα, και την Ιτέα. Διαθέτει 855 θέσεις, η καθαρά παρούσα αξία φτάνει τα 19,2 εκατ. ευρώ, ενώ το ύψος των έργων που σχεδιάζονται υπολογίζεται στα 4,9 εκατ. ευρώ.
Η έβδομη ομάδα έχει σαν hub την Αρετσού στην Καλαμαριά και περιλαμβάνει τη Θάσο, τον Πλαταμώνα, τη Σκόπελο και τη Σκιάθο. Διαθέτει 651 θέσεις, έχει καθαρά παρούσα αξία τα 8,2 εκατ. ευρώ, ενώ τα έργα που υπολογίζονται, φτάνουν τα 2,7 εκατ. ευρώ.
Η όγδοη ομάδα έχει σαν hub τη Μαρίνα της Χίου και περιλαμβάνει τον Αγ. Κήρυκο στην Ικαρία και το Μαραθόκαμπο στη Σάμο. Διαθέτει 457 θέσεις, η καθαρά παρούσα αξία υπολογίζεται στα 6,2 εκατ. ευρώ και τα έργα που σχεδιάζονται στα 4,4 εκατ. ευρώ.
Η ένατη ομάδα έχει σαν hub την Πύλο και περιλαμβάνει και τη Μονεμβάσια. Διαθέτει 334 θέσεις, η καθαρά παρούσα αξία της υπολογίζεται στα 10,1 εκατ. ευρώ και τα έργα που σχεδιάζονται φτάνουν τα 2,9 εκατ. ευρώ.
Mega Yacht
Σε mega yacht μαρίνα σχεδιάζεται να μετατραπεί η μαρίνα του Λαυρίου. Οπως επισημαίνεται στο σχέδιο «Νηρηίδες», στον κόσμο υπάρχουν 6.500 θέσεις για τη φιλοξενία mega yacht, ενώ στη Μεσόγειο υπολογίζεται ότι υπάρχουν 2.500 θέσεις για φιλοξενήσουν 2.900 μεγάλα σκάφη. Για το Λαύριο υπολογίζεται ότι θα διαθέτει 65 θέσεις για mega yacht, ενώ θα χρησιμοποιείται και σαν hub. Η καθαρά παρούσα αξία της μαρίνας θα φτάσει τα 22,4 εκατ. ευρώ, ενώ τα έργα που θα χρειαστούν υπολογίζονται στα 4 εκατ. ευρώ. Σημειώνεται ότι, σύμφωνα με το σχέδιο «Νηρηίδες», υπάρχει δυνατότητα να επεκταθεί η mega yacht μαρίνα και στο Θορικό.
Luxury
Επίσης, σχεδιάζεται να διαμορφωθούν και δύο luxury μαρίνες. Η μία σχεδιάζεται να γίνει στη Μύκονο και η καθαρά παρούσα αξία της θα είναι στα 22,8 εκατ. ευρώ, με έργα 4 εκατ. ευρώ. Η δεύτερη σχεδιάζεται να είναι στο Αργοστόλι, το οποίο θα έχει καθαρά παρούσα αξία στα 10,2 εκατ. ευρώ, ενώ η αξία των έργων υπολογίζεται στα 5,2 εκατ. ευρώ. Σημειώνεται ότι, σύμφωνα με το σχέδιο «Νηρηίδες», υπάρχει δυνατότητα να γίνουν luxury μαρίνες και η Σκιάθος με το Ναύπλιο.
Ετοιμη η διάταξη για το τέλος πλεύσης
Στο υπουργείο Οικονομικών βρίσκεται η διάταξη για το τέλος πλεύσης του υπουργείου Ναυτιλίας και Αιγαίου που αναμένεται να επιβληθεί στα υπό ξένη ιδιωτικά σκάφη αναψυχής. Σύμφωνα με πληροφορίες της «Ν», το τέλος σε ιδιωτικά σκάφη αναψυχής θα κυμαίνεται για τα μηχανοκίνητα ιδιωτικά σκάφη αναψυχής από 200 έως 500 ευρώ ανά μέτρο για όσα σκάφη έχουν μήκος μεγαλύτερο των 12 μέτρων, και αφορά μόνο τα επιπλέον μέτρα.
Ειδικότερα, α) για τα επόμενα τρία μέτρα (ήτοι 12,01 έως 15 μέτρα), 200 ευρώ ανά μέτρο, για τα επόμενα πέντε μέτρα (ήτοι 15,01 έως 20 μέτρα) 300 ευρώ ανά μέτρο, για τα επόμενα πέντε μέτρα (ήτοι από 20,01 έως 25 μέτρα) τετρακόσια 400 ευρώ ανά μέτρο, και για τα επόμενα μέτρα από 25,01 και πάνω, 500 ευρώ ανά μέτρο. Για τα ιστιοφόρα ιδιωτικά σκάφη αναψυχής, το τέλος διαμορφώνεται μεταξύ 200 και 400 ευρώ ανά μέτρο για τα πέραν των 15 μέτρων ολικού μήκους ενός σκάφους. Ειδικότερα, για τα επόμενα πέντε μέτρα, (ήτοι 15,01 έως 20 μέτρα) 200 ευρώ ανά μέτρο, για τα επόμενα πέντε μέτρα (ήτοι 20,01 έως 25 μέτρα) 300 ευρώ ανά μέτρο, και για τα πλοία από 25,01 μέτρα και άνω 400 ευρώ ανά μέτρο. Τα ποσά αυτά μειώνονται κατά 10% για κάθε πενταετία, μετά την πάροδο της πρώτης πενταετίας από τη ναυπήγηση του σκάφους και μέχρι συνολικά 20% του τέλους.
Τεράστιες οι δυνατότητες ανάπτυξης του ελλιμενισμού
Τις τεράστιες δυνατότητες ανάπτυξης του κλάδου του θαλάσσιου τουρισμού στην Ελλάδα αναδεικνύει η μελέτη που έκανε το Πανεπιστήμιο Πειραιά για λογαριασμό του Ναυτικού Επιμελητηρίου Ελλάδος. Ειδικότερα, όπως φαίνεται στα στοιχεία, η Ελλάδα η οποία διαθέτει τη μεγαλύτερη ακτογραμμή στην περιοχή της Μεσογείου, έχει το μικρότερο μέσο όρων θέσεων ελλιμενισμού ανά χιλιόμετρο ακτογραμμής. Συγκεκριμένα, η χώρα μας διαθέτει 16.040 χιλιόμετρα ακτογραμμής και 8.924 θέσεις ελλιμενισμού, δηλαδή μισή θέση ανά χιλιόμετρο, ενώ ο μέσος όρος των χωρών της Ε.Ε. στη Μεσόγειο και την Τουρκία είναι 8,9 θέσεις.
Στην πρώτη θέση είναι η Γαλλία με 6.316 χιλιόμετρα ακτογραμμής και 226.000 θέσεις ελλιμενισμού, δηλαδή 35,8 θέσεις ανά χιλιόμετρο. Στη δεύτερη θέση της λίστας βρίσκεται η Ισπανία με 6.882 χιλιόμετρα ακτογραμμής και 130.555 θέσεις ελλιμενισμού, δηλαδή 18,9 θέσεις ανά χιλιόμετρο. Τρίτη είναι η Ιταλία με 9.532 χιλιόμετρα ακτογραμμής και 130.000 θέσεις ελλιμενισμού δηλαδή 13,6 θέσεις ανά χιλιόμετρο. Ακολουθούν η Μάλτα με 5,6 θέσεις ανά χιλιόμετρο, το Μοντενέγκρο με 2,9, η Κροατία με 1,7 η Σλοβενία με 1,1 και η Τουρκία με 0,9. Σημειώνεται ότι η Τουρκία που μπορεί να φιλοξενήσει 9.827 σκάφη είχε, το 2009, 3,5 δισ. δολάρια έσοδα από την εκμετάλλευση των σκαφών αναψυχής.
Απασχόληση
Επίσης, σε ό,τι αφορά την απασχόληση, με βάση τα στοιχεία που υπάρχουν για τη Βαρκελώνη για κάθε 100 νέες θέσεις ελλιμενισμού σκαφών, δημιουργούνται 4,4 νέες θέσεις εργασίας στη μαρίνα και 100 νέες θέσεις εργασίας σε υποστηρικτικούς με το yachting κλάδους των τοπικών οικονομιών. Στην Ισπανία εκτιμάται ότι κάθε 1 ευρώ άμεσων επενδύσεων σε μαρίνα δημιουργεί 1,5 ευρώ άμεσης οικονομικής δραστηριότητας στη μαρίνα και 6,84 ευρώ έμμεσης οικονομικής δραστηριότητας στην τοπική οικονομία, δηλαδή ένα σύνολο 8,34 ευρώ.
Ενίσχυση της τοπικής κοινωνίας
Από τη μελέτη της Ισπανικής Ενωσης Τουριστικών Λιμένων, που διεξήχθη το 2010, προκύπτει ότι κάθε τουρίστας που ξοδεύει 100 ευρώ σε μια μαρίνα, ξοδεύει επιπλέον 450 ευρώ στην τοπική οικονομία. Ενας απλός τουρίστας στις Βαλεαρίδες Νήσους ξοδεύει 59,50 ευρώ την ημέρα, ενώ ένας τουρίστας με σκάφος αναψυχής ξοδεύει 111,5 ευρώ την ημέρα.
Αντώνης Τσιμπλάκης www.naftemporiki.gr
254 σχόλια:
«Παλαιότερο ‹Παλαιότερο 201 – 254 από 254Καλησπερα Βαγγελη!. Αυτο το διαγραμμα δεν υπαρχει πουθενα φιλε....σε κανενα βιβλιο - Σαιτ - Φορουμ κλπ κλπ.....Ειναι καθαρα αυτοσχεδιο.....ο Πανος καραφλιασε οταν το ειδε χεχεχε...οποτε καποιο λαθος κανεις....εκτος και αν εννοεις το πρωινο - πρωινο σχολιο.....Πηγενε 19 Γεναρη και ξαναδιασε τα πρωινα σχολια.
Στο 333 η βραχυχρόνια γραμμή τάσης στον 25άρη(απ'το 318).
Δεν κανω λαθος για την γραμμη φασο,για το σχολιο ημερωμινιες κ.λ.π ναι μπορη δεν χρειαζεται να κανω ευρενα,αλλα αυτο δεν εχη σιμασια...Η γραμη αυτη υπαρχει και ειναι αποτελεσμα δυο σημειων...Της 4-5-12 και της 22-10-12
αντιδραει ο γδ πανω στην γραμμη που ελεγα...
αναλογα την ορμη της καθοδικης διασπασης της συγκεκριμενης γραμμης..να σημανει την εναρξη της διορθωσης...λεμε τωρα...
αλλα 50λ ακομα...
Κ Α Μ Ι Α ...Σ Χ Ε Σ Η ...Β Α Γ Γ Ε Λ Η !!.....ακου που σου λεω....Μην με μπερδευεις με αυτες τις γραμμες........Ε Γ Ω ...Δ Ε Ν ...Κ Ο Ι Τ Α Ζ Ω ....Γ Ρ Α Μ Μ Ε Σ !!!!........αλλα ουτε και δεικτες....απλα τους τσεκαρω
εεεε...δεν ειστε μεσα στο αμαξι μου..αρα κοφτε τις φωνες...!!!!
χεχεχεχεχε...
Ο/Η michalis zambartas είπε...
φιλε καρα το σεναριο μου ειναι για extended 3 οχι 5αρακι.
Μιχαλη καλως ηρθες...
αρα δεν συμφωνεις με την αριθμηση που σου βγαζει το συστημα σου που εχεις ποσταρει στο προφιλ σου ?
Ο Παναγιώτης είχε γράψει με δικούς του υπολογισμούς αρχικά για 1674 - 1685 και μετά τα νούμερα που είπε πριν
1085 για αρχή και 1696 με ακρίβεια για αργότερα
michele το ευπικ προβληματιζει στις τωρινες τιμες??? αν οχι που να το προσεξουμε??
αντωνη καλλα κανεις και επικεντρωνεσαι εκει,
Εχεις δικιο Αντωνη! χαχαχα.....καλη συνεχεια σε ολους σας. Πρεπει να κανω και τον ταξιτζι!!.
Άψογος ο Μιχάλης,έβαλε στη φώτο του τη μέτρηση χεχε
Καλό απόγευμα Φάσο.Βάστα Αντώνη,καλά το πάει χαχα
Θαναση καλο ειναι να κρατησει η ΕΥΠΙΚ ΤΟ 1,21 .Υποχωρει τεχνικα χωρις ογκο..περιμενε την
Συνιγορω σε αυτα που λες,απλα τα επικυρωνω,,αντωνη την γλιτωσες χα χα
michele σε ευχαριστω ετσι και αλλιως για την βοηθεια που προσφερεις...περιμενω να τελειωσουν οι αεροφουσκες τις ΑΜΚ για να τα λεμε και απο αλλο ποστο...
φιλε καρα το σεναριο που σου λεω ειναι για extended 3 oxi 5
Καλησπερα και απο εμενα σε ολξ την καλη παρεα.Εχουμε κ ενα θετικο τουλαχιστον η ΕΤΕ ειναι θετικη-ακους profit?????????xaxa.Michele στην ΕΥΠΙΚ απο επανω την βλεπω κουφια(δεν εχει πωλητες δλδ).Βλεπω καλα η λεω ^&^^%# ?
ΕΥΠΙΚ το 1.16 όρο κρατάει,βλέπει για ψηλότερα.
Εγω σας αφηνω να τα πειτε με την ησυχία σας! Πρεπει να πεταχτω μεχρι την Πρωτευουσα! Προσεχτε το μαγαζι οσο λειπω!
Γεια σου double Γιαννη,6-7 χιλ μεχρι το 1,28 εχει..
Ναι Μιχάλη,extend 3άρι του 5 όπως φαίνεται και στο διάγραμμα του προφίλ σου.
Η δική μου άποψη λέει ότι είμαστε σε 3άρι,είτε από το 580 είτε από το 754.
TheHawk είπε...
παντως εγω ειμαι ανοιχτος στα διαγραμματα...
Με λιγα λογια..μην τα κανουμε τοσο περιπλοκα..κατω απο 981 κ στην χειροτερη το 971 να προσεχουμε πολυ..
καποιος που ειναι μεσα απο χαμηλα..δεν το ενδιαφερουν τα νουμερα που εδωσα...δεν ισχυει για αυτον που μπηκε προσφατα..
29 Ιανουαρίου 2013 - 3:32 μ.μ.
exactly
κοιτα να δεις..που δυνητικα..εαν ειχαμε λιγες ωρες ακομα..ισως εδινε ο ΓΔ σημα αγορας για trading...
αλλα θα μας αφησει με το ερωτηματικο..
Κύριοι ωραία η κουβέντα για τα κύματα,μπορούμε να μιλάμε για ώρες ατελείωτες και μ'αρέσει αλλά αν είναι να τρομοκρατούμε τους φίλους για μια διορθωσούλα 40-50 μονάδων,θα μας τα φάνε οι χρηματιστές χεχε
Αντωνη προσεξε στο ενδοσυνεδριακο μονολεπτο εσπαγε το 998 πηγαινε 1004 ( πλησιαζει τωρα) αλλα ξερεις δεν τα προλαβαινω ολα
ΔΡΟΜΕ σκούπα...
οι χρηματιστες βγαζουν εξω κοσμο
θα φανε ξυλο στο τελος.
οσο για ιντρακατ βουνο το 1,20
αλλα βαλτος το 1,10
Κάρα το περίμενα πως και πως για τον ΔΡΟΜΕΑ χεχεχε
ναι μικρε εχουνε δωση σημα μεχρι αυριο,οχι ολοι βεβαια
Πάμε βρεεεεεεεεεεε
παιζουν με "νευρωνικα" συστηματακια στην ΕΤΕ που λεει κι ο Artaxia
εδω σας λεω στο οριο θα το σταματήσουν...λιγο πριν σπασει ανοδικα η βραχυπρόθεσμη καθοδικη ταση..ισως το ανεβασω αργοτερα...
Los poulos και στην ΕΥΠΙΚ
καποιος μπορει να υποστηριξει οτι ειναι αντιδραση του 50αρη στο 60λ...σεβαστο κ αυτο...
Tεχνια σωστο ειναι Hawk
κοντρα στην πτωση η ετε profit καλο σημαδι;
οχι ολοι
εγω σας λεω βουρρρρ στο ψητο.
http://www.capital.gr/Articles.asp?id=1718609
Την ημερα της 2ης μεγαλης πτωσης του ΟΠΑΠ.
Καρα πουλησες ισπανικα ομολογα ???
Παρακολουθω τα πιθανα κλεισιματα Βαγγο δεν προλαβαινω..
Ναι Βαγγέλη ΟΛΕ Ο ΤΑΥΡΟΣ!
TheHawk είπε...
παντως εγω ειμαι ανοιχτος στα διαγραμματα...
Με λιγα λογια..μην τα κανουμε τοσο περιπλοκα..κατω απο 981 κ στην χειροτερη το 971 να προσεχουμε πολυ..
καποιος που ειναι μεσα απο χαμηλα..δεν το ενδιαφερουν τα νουμερα που εδωσα...δεν ισχυει για αυτον που μπηκε προσφατα..
29 Ιανουαρίου 2013 - 3:32 μ.μ.
sostosssssssss
3 ημερα πανω απο τις 1000
Καλο κλεισιματακι,αναμενομενο εν πολλοις μετα το σπασιμο του 998 προς τα πανω.. προτελευταια μερα του μηνα αυριο.Σημαντικη για τις προθεσεις..
μπραβο ζαχαριτσα ,μπραβο φουρλακο
Πολύ σοβαρές καταγγελίες κάνει ένα από τα πιο έγκυρα περιοδικά του κόσμου. Το France Football αναφέρει ότι οι Άραβες προχώρησαν στο χρηματισμό μελών της επιτροπής που ψήφισε για το Μουντιάλ του 2022 ενώ εμπλέκει τον πρόεδρο της Γαλλίας, Νικολά Σαρκοζί και τον πρόεδρο της UEFA, Μισέλ Πλατινί σε παρασκηνιακές διαβουλεύσεις.
Μολις εβγαναν οι αμερκαν δεικτη καταναλωτικης εμπιστσυνης να και τα γυρισματακια
Και των 3 Ιεραρχών αύριο,βοήθειά μας Άγιοι των μελετηρών
Σχολική γιορτή και αργία
Κάτι θυμάμαι αχνά χαχα
Και κάτι που μπορεί να ενδιαφέρει ίσως μερικούς...υπερήλικες
http://www.capital.gr/News.asp?id=1718624
Έχουμε κανέναν εδώ?
παμε επανω απογευματινη αναρτηση..Αμα του τα δεσμευσαν στο βροντο να τα δωσουν πισω
Δημοσίευση σχολίου