Διασπάται η Alpha Bank ακολουθώντας το μοντέλο Eurobank – Με στόχο την εμπροσθοβαρή μείωση των NPEs- Η Morgan Stanley δίνει τη σύσταση overweight για την ελληνική αγορά ήτοι για αποδόσεις καλύτερες από αυτές της αγοράς -Συμφωνία Mytilineos – Gazprom για την προμήθεια φυσικού αερίου-Citigroup: Η Ελλάδα στους κερδισμένους από την πρόταση Κομισιόν

Τρίτη 5 Μαΐου 2020

ΚΑΜΠ

X.A.A. LIVE


                                                                                                                                                                                                                                           σχόλια για τη συνεδρίαση online
KAMΠ: ΗΜΕΡΗΣΙΟ ΓΡΑΦΗΜΑ...
και
ΠΛΑΣΤΙΚΑ ΜΕ...ΑΝΟΣΙΑ ΣΤΗΝ ΠΑΝΔΗΜΙΚΗ ΚΡΙΣΗ 
του
ΜΙCHELE
Η μεγάλη ζώνη συσσώρευσης Ε50- Β100 [ 1,27-1,05€] διασπάστηκε καθοδικά σε κλείσιμο στις 6 Μαρτίου και έκτοτε ο τίτλος κινείται σε μια άλλη ζώνη σε χαμηλότερα επίπεδα, Β100- DE [ 1,05- 0,75€].
Για δεύτερη συνεχόμενη φορά η μετοχή αρνήθηκε την ανοδική διάτρηση της Β100 στα 1,05€ με αποτέλεσμα και την πτωτική διάσπαση και του εκθετικου κμο 50 ημερών.
Επαναφορά πάνω από τον κινητό, είναι πιθανό να δώσει στη μετοχή την απαραίτητη ορμή για την θετική έκβασης της προσπάθειας διαφυγής από την ζώνη Β100- DE με επόμενο στόχο την Ε50 στα 1,27€. Η κίνηση θα συνοδευτεί και με αύξηση του όγκου συναλλαγών.
Αντίθετα αποτυχία διάτρησης των 1,05€ θα δώσει εκ νέου τους πωλητές το "πάνω χέρι" με κατεύθυνση προς τα 0,88€ σε πρώτη φάση και τα τοπικά χαμηλά εάν και εφ όσον η κίνηση αποκτήσει ορμή.

..........................................................................................................................

...Η ιστορία του κορoνοϊού είχε ήδη πάρει παγκόσμια διάσταση, αλλά δεν ήταν εύκολο να προβλεφθεί το μέγεθος της σοβαρότητας του προβλήματος, πολλώ δε μάλλον η διάρκειά του. Το «χτύπημα» αφορούσε δύο από τις τρεις γραμμές παραγωγής, ήταν επιτυχημένο και η πληρωμή έγινε με μετρητά...

Liberal Markets - «Το βαρόμετρο του ΧΑ»: Πλαστικά με... ανοσία στην πανδημική κρίση

39 σχόλια:

ΟΠΛΑΡΧΗΓΟΣ είπε...

Γίνονται δίκες στην Γερμανία;
Ανοιξαν;
Ενταξει βρε..μονο τους Γερμανούς δεσμευει η απόφαση..

ΟΠΛΑΡΧΗΓΟΣ είπε...

Η είδηση για την αναμενόμενη απόφαση παίζει 2 ημέρες. .αλλά κάποιοι αγόραζαν μπανκες χθες για το γύρισμα. .γιατί βρε..αυτές και αν αφορά.
Σημεία των καιρών Andreas..χαχα.

michele είπε...

Καλημέρα, καλημέρα σε όλους :) Αντίδραση-αναμενόμενη- απο την ισχυρη στηριξη των 600 μονάδων.

Πρόσθεσα στην αναρτηση, το αρθρο μου στον Φιλελευθερο του περασμένου Σαββάτου που αναδημοσιευεται σήμερα στο liberal

THE REBEL είπε...

καλημέρα όπλα καλημέρα michele ...όχι άλλο Νταλάρα

ΟΠΛΑΡΧΗΓΟΣ είπε...

Μίλησα με φίλη Μηχανικό Αρχιτέκτων. .
Μου είπε πως το 600 αρι που είχε κάνει αίτηση. ..καθώς και άλλων Μηχανικών πού είναι στην ίδια εταιρεία. ..το έλαβαν αλλά στον μισθό τής πήρε μειων τα 600. .δηλαδή τα πήρε η εταιρεία. .

michele είπε...

Ας το ψαξει, δεν γινονται ετσι αυτα. Πες της να σου πει ολη την ιστορια. Την "εκβιασαν" με απόλυση; τους χρώσταγε κατι; η εταιρεια της ηταν σε αναστολη, υπαγοταν στο ..μειωμενο τζιρο;

ΟΠΛΑΡΧΗΓΟΣ είπε...

Δουλεύει με μπλοκάκι...όπως και άλλοι εκεί. .τους πίεσαν να κάνουν Αίτηση και η εταιρεία κράτησε το ποσό. ..όπως σου το λεω...
Ρώτησα την λογιστρια μου...και μου είπε πως το έχουν κάνει παντού.

ΟΠΛΑΡΧΗΓΟΣ είπε...

Το λογικό είναι να μην το πάρει αφού δουλεύει. ..ή να το πάρει αυτή μιας και της δίνεται η δυνατότητα. ...αλλά να το παίρνει ο υπάλληλος και να το κρατάει η εταιρεία από τον μισθό δείχνει ότι υπάρχει εκβιασμός. ..

Βασίλης Πασπαλιάρης είπε...

Όχι αγαπητέ ΟΠΛΑ δεν είναι λογικό να μη το πάρει...γιατί προφανώς για να έχει δικαίωμα θα πρέπει να έχει και άλλους πελάτες πέραν της εταιρείας που συνεργάζεται.
Οι άλλοι πελάτες αυτή την εποχή απλά δεν υπάρχουν και εξού και το βοήθημα που είναι ονομστικό και δεν πάει σε λογαριασμό της όποιας εταιρείας.
Οπότε και κάτι δεν κολά σχετικά με την μείωση του 600αριού στις πληρωμές της από την εταιρεία.

hippy είπε...

«ΜΕ ΛΕΝΕ ΡΙΖΟ ΚΑΙ ΟΠΩΣ ΘΕΛΩ ΤΑ… ΓΥΡΙΖΩ» (από το ΧΡΗΜΑ WEEK)

Πολύ κοντά στην επίτευξη συμφωνίας με τη Lufthansa βρίσκεται η γερμανική κυβέρνηση, για την παροχή βοήθειας ύψους 9 δισ. ευρώ. Εργώδεις ήταν οι διαπραγματεύσεις των δύο πλευρών μέσα στο Σαββατοκύριακο, με τον διευθύνοντα σύμβουλο της εταιρείας, Κάρστεν Σπορ, να μένει εκτός της σχετικής διαδικασίας και με το παρασκήνιο να «οργιάζει» στο Βερολίνο και την Κολωνία, όπου και βρίσκεται η έδρα του μεγαλύτερου αερομεταφορέα της χώρας.

Πρόσφατα, η διοίκηση, μετά από αδυναμία της να βρει «ζεστό χρήμα» από τις αγορές, υποχρεώθηκε να στραφεί προς την κυβέρνηση, κάνοντας γνωστό πως χρειάζονται 10 δισ., καταρχάς. Μέρκελ και Σολτς έθεσαν ως προϋπόθεση τη μετοχική συμμετοχή του γερμανικού Δημοσίου στο μετοχικό κεφάλαιο (με ένα 20-25%), μία-δύο θέσεις στο διοικητικό συμβούλιο και δικαίωμα βέτο στη λήψη αποφάσεων.

Το ενδιαφέρον είναι πως το Βερολίνο μιλά ανοιχτά εδώ και εβδομάδες για κρατική στήριξη ιδιωτικών εταιρειών, χωρίς καν να έχει κοινοποιήσει την πρόθεσή του στην Επιτροπή Ανταγωνισμού. Από την άλλη, και εξ όσων είναι γνωστά, ούτε η DG Comp έχει απευθύνει –τύποις έστω– ερώτημα προς τη γερμανική πλευρά. Πρακτικά, το Βερολίνο αποφασίζει και ενεργεί και οι Βρυξέλλες... καθεύδουν.

Η περίπτωση της Lufthansa δεν είναι απλή, απεναντίας αποτελεί από κοινού με την Deutsche Bank δύο από τα πιο εμβληματικά trademarks της οικονομικής ισχύος της μεγαλύτερης οικονομίας της Ευρώπης. Μόνο σε τρία-τέσσερα στοιχεία θα αναφερθώ: ο όμιλος ζητά –καταρχάς– 10 δισ., όταν η αποτίμησή της έχει συρρικνωθεί στα 3,5 δισ. και στο πρώτο τρίμηνο κατέγραψε ζημιές 1,2 δισ. Έπεται δε ακόμη πιο δυσοίωνη συνέχεια... Και με ένα πολυ-πλέγμα θυγατρικών, λ.χ. Swiss, Austrian, Brussels, Air Dolomiti, Edelweiss Air, Lufthansa Cargo, Eurowings, Sun Express και πλήθος εταιρειών σε μεταφορές, logistics, τουρισμό/hoteling κ.λπ.

Το ενδεχόμενο «πτώσης» της εισηγμένης στο χρηματιστήριο της Φραγκφούρτης συνιστά συστημικό κίνδυνο. Ως εκ τούτου, δεν θα αφεθεί να καταρρεύσει. Όμως, τι θα κάνει το Βερολίνο όταν... αύριο θα χρειαστεί κεφάλαια η τοξική Deutsche Bank, τι θα γίνει με τον κολοσσό της TUI, η Adidas πώς θα διασωθεί;

«Μπρος γκρεμός και πίσω ρέμα» για το Βερολίνο, που βρίσκεται αντιμέτωπο με δεκάδες χιλιάδες
απολύσεις στον ιδιωτικό τομέα. Πόσο μέρος του θα κρατικοποιήσει; Για πόσο θα αντιβαίνει το θεμελιώδες κοινοτικό πλαίσιο περί state aid; Ή μήπως για την Άγκελα Μέρκελ, η οποία «κουνά το δάκτυλο» στη Ρώμη και στη Μαδρίτη, θα ισχύουν στο διηνεκές τα «δύο μέτρα και δύο σταθμά»;

Βασίλης Πασπαλιάρης είπε...

Με το τελευταίο θέλω να πώ ότι έχει μια σύμβαση που ορίζει απολαβές για κάποιες μέρες απασχόλησης αν της κόψαν στο μισό πχ τις απολαβές ...το πιθανότερο είναι ότι κάναν ότι πολλές εταιρείες στον κλάδο και απασχόλησαν για τις μισές μέρες το προσωπικό τους.
Το ερώτημα είναι αυτή απασχολήθηκε όλες και την πλήρωσαν το μισό? Τι λέει πχ η αναλυτική απόδειξη πληρωμής? Για πόσες μέρες την πλήρωσαν? Τι απόδωση θα δώσει? κτλ.

Βασίλης Πασπαλιάρης είπε...

Σε συνέχεια με την αναφορά από κύριο Hippy...
Ο Ισπανός πρωθυπουργός έχει ήδη αναφερθεί σε αυτό δηλαδή την κατά περίπτωση μη λειτουργία της επιτροπής ανταγωνισμού.
Έμεσσα και ο Γάλος το έθεσε.
Ειναι δε σε όλους φανερό και όλοι ξέρουμε ότι θα αποκαλεστούν ανωτέρα βία.

Βασίλης Πασπαλιάρης είπε...

εμεσα και Γαλλος...

ΟΠΛΑΡΧΗΓΟΣ είπε...

Αν δεν εγιναα κατανοητος το ξαναλεω...
Η εταιρια τους ελεγε καντε την αιτηση...
Την εκαναν και τους κρατησε το ποσο απο την αμοιβη τους..
Ουτε χρωσταγαν ουτε κατι αλλο...απλα τους τα εκλεψαν...αυτο λεω.

hippy είπε...

Δεν θέλει και πολύ σκέψη για να διαπιστώσει κάποιος ότι η ΕΕ τρίζει από τις πιέσεις λαϊκιστών (ρατσιστές, ξενοφοβικοί, ομοφοβικοί, εθνικιστές κλπ) προς τις κυβερνήσεις τους. Δύσκολο να κρατάς γερά τα ηνία ακόμη κι αν σε λένε Μέρκελ. Προσωπικά θεωρώ ότι αξίζει να χτίσει κάποιος για τμήμα του χαρτοφυλακίου του κι επενδυτικές θέσεις σε ξένες μετοχές.

ΟΠΛΑΡΧΗΓΟΣ είπε...

Επρεπε να παρει π.χ. 1000 ευρω..η εταιρια εδωσε τα 400 και τα 600 απο το επιδομα...
Μιλαμε για καραμπινατη πουστια.
Και εγινε σε πολλους απο οτι μου ειπε...
Και εγινε και αλλου απο οτι εμαθα.

THE REBEL είπε...

boar
prfr
avar
hrmr
lykr
bytr
erer
ektr

όχι τπτα άλλο
για να μη λέει ο Α.
ξέχασα να γράψω δεν προτείνουμε γιατί θα φάτε το κεφάλι σας κλπ κλπ

michele είπε...

2.21 Ενδιαφέρουσα η πρώτη REBEL χχαα για την τελευταια δε εχουμε αφιερωσει και αρθρο:)

ΟΠΛΑΡΧΗΓΟΣ είπε...

Κυριον Αρταξια..
Το χαρτακι που εχεις καρφιτσωμενο πανω στο γραφειο σου τι γραφει;
Εγω ξερω..αλλα για πες το και στο Μιχαλη να δουμε συμφωνει;
FTSE?
Δηλαδη σε μοναδες ΓΔ.???
Βρε παιχτη τωρα σε θελω..στα δυσκολα.

Βασίλης Πασπαλιάρης είπε...

σχετικά με το μερικώς έγγυος και η συζήτηση ότι δεν γίνεται κτλ.

Το Συνταγματικό Δικαστήριο τς Γερμανίας αποφάσισε ότι το QE του 2015 ήταν ΜΕΡΙΚΩΣ αντισυνταγματικό.
Αδιάφορο για μας αλλά έτσι για την συζήτηση του τι είναι και τι δεν είναι ...να που υπάρχει και στις καλύτερες οικογένειες το είναι και δεν είναι.
Μερικώς λογικό μερικώς παράλογο.

michele είπε...

Το Συνταγματικο Δικαστηριο της Καρσλρουης συχνα αποφαίνεται σε τετοια θεματα.
Και ακολούθως η Κομισιόν υπενθύμισε ότι οι αποφάσεις του Ευρωπαϊκού Δικαστηρίου υπερέχουν όλων εκείνων των εθνικών.

junk04 είπε...

Οπλαρχηγε η συζυγος μου και αυτη με μπλοκακι δουλευει και δεν της κρατησαν ουτε σεντ...μαλλον κατι αλλο παιζει με την εταιρεια της φιλης σας.
εκτος αν ειναι σπορ της πρωτευουσας[αν ειστε στην Αθηνα].

TΣΑΜΠΗΣ Δημητρης είπε...

Καλησπερα
Τον τελευταιο καιρο αναρωτιεμαι.
Μονο εγω ο ΑΡΤαξιας και ο ΟΠΛΑ βλεπουμε το μαγαζι για κατω.
Γιατι σημερα διαβασα τον ΝΕΚΤΑΡΙΟ απο τον Σολωνα που επιμενει οτι,θα κανει νεα τοπικα ψηλα το ΧΑΑ και ανησυχησα,γιατι εχει παντοτε εμπεριστατωμενη αποψη.
Μενει να το δουμε.

ΟΠΛΑΡΧΗΓΟΣ είπε...

Junk04. .
Ναι Αθήνα. ..
Είναι παράνομο αυτό που έγινε σίγουρα.
Προφανώς με τίποτα δικαιολογίες ότι η εταιρεία πρέπει να βοηθηθεί τους το κράτησαν. ..
Επιφυλασσομαι να μάθω λεπτομέρειες και θα τους κάνω βουκινο...

ΟΠΛΑΡΧΗΓΟΣ είπε...

Φίλε Τσαμπη..το ότι πολλοί βλέπουν νέα υψηλά σημαίνει ότι θα πάμε κάτω. ..
Θα πέσει πολύ κλάμα στην Αμερική. ..και παντού. ..
Κάτι θεωρίες ότι θα το τρέξουν λόγω εκλογών στην Αμερική είναι χωρίς βάση. ..γιατί αν έχει βάση κάθε Αμερικανός αυτή τη στιγμή θα πρέπει να πουλήσει το σπίτι του και να πάρει μετοχές να γίνει πλούσιος. ..
Νομίζω πως από αύριο η μεθαύριο θα δούμε μεγάλη πτώση εκεί λόγο ανεργίας. ..και έπεται συνέχεια. .
Μην το δένουμε ότι ο τράμπας θα κερδίσει τις εκλογές ή ότι ο άλλος δεν ξέρει από οικονομία. ..έχουμε πολύ δρόμο έως τότε. .
Εγώ αυτό που βλέπω και θα παίξω είναι η τεράστια ύφεση που θα δούμε στα επόμενα τρίμηνα...
Το κλάμα είναι μπροστά μας..
Μάντης δεν είμαι αλλά είναι η πρώτη φορά εδώ και τριάντα χρόνια περίπου πού δεν βιάζομαι να μπω.
Ξέρω έχασα κάποια εύκολα τρειντς που σε άλλες εποχές ήταν εύκολα. .αλλα τώρα θα είναι διαφορετικά.
Υπομονή θέλει.

ΟΠΛΑΡΧΗΓΟΣ είπε...

Επίσης αν κατάλαβα καλά ο Νεκτάριος είπε πως αν σήμερα κλείσει πάνω από 616.5 ίσως δούμε τα νέα υψηλά. .
Χλωμό το βλεπω.

TΣΑΜΠΗΣ Δημητρης είπε...

Εγω για τρειντ προσβλεπω αγορες απο βδομαδα.

Lorac είπε...

Τυρί, ρύζι ,καμπάς λέγανε παλιά στη διαφήμιση!

Καλησπέρα παίκτες!! Το γερμανικό δικαστήριο θόλωσε τα νερά, αλλά βλέπετε και ο γερμανικό οικονομικό θαύμα περνάει τα ζόρια του! Με αεροπλάνα, βαπόρια και άλλα που έρχονται

THE REBEL είπε...

2.50 αυτές τις λιγουρεύομαι ..δε σημαίνει ότι τις κατέχω κιόλας ε...άλλες έχω χαχααχα

TΣΑΜΠΗΣ Δημητρης είπε...

Peter Vlaso
Να πω οτι δεν εχεις δικιο,θα πω ψεματα.
Ελα ομως που μας λειπει κιολας.χαχχα

ΟΠΛΑΡΧΗΓΟΣ είπε...

Τον ακουσατε τον Βακακη;
Χμμμμμ.....

Lorac είπε...

Λογικό ΟΠΛΑ. Η μπελα δεν είναι προσανατολισμένη στο e-εμπόριο. Καλύτερα για αυτήν να μπαίνεις στο κατάστημα για να πάρεις κάτι με 5-10ε και μετά να βγαίνεις με 40-50ε και να μην το έχεις πάρει χαμπάρι!!

ΟΠΛΑΡΧΗΓΟΣ είπε...

Δεν εννοουσα αυτο..
Τον βλεπω πολυ μαζεμενο...τοσο μαζεμενο σαν να ξερει τι ερχεται..και αυτο που ειπε ο Βακακης το εχουν πει και πολλοι ξενοι επειχηρηματιες..
Επισεις θα περιμενα να εχει μεγαλυτερο μεριδιο e shop..

ΟΠΛΑΡΧΗΓΟΣ είπε...

Δηλαδη με λιγαα λογια...
Τραπεζες θεμαα...
Βακακης..θεμαααα..
Αεροπλανα...θεμαααα....
Οτοελ....θεμαααα....
Και θα ακουσουμε αυριο μεθαυριο...
Και πως θα παμε πανω;

Βασίλης Πασπαλιάρης είπε...

Ωραία λύση ...δίχως καμία κυκλοφοριακη μελέτη οι δήμοι θα κλείνουν τους δρόμους.
Οι δήμοι και οι τεχνικές τους υπηρεσίες ήταν και είναι ανίκανοι η μάλλον είναι το συμφέρον των ψηφοφουλακίων που τους κάνει επικίνδυνους και ανίκανους να ασχολούνται με τους δρόμους.
Στην ήδη επιβαρυμένη κίνηση της Θεσσαλονίκης λένε να πεζοδρομησουν την παραλιακή?
Μήπως να πάρουμε τα νέα αυτοκίνητα που με ένα κουμπι θα μετατρέπονται σε ποδήλατα?
Μήπως να κόψουμε ολους τους κεντρικούς δρόμους να τελειώνουμε?
Τι να τονε κάνω τον φραπέ αν είναι να πηγαίνω 4χλμ την ώρα?
Είπαμε για πλάνα αλλα μάλλον κάποια πράγματα να τα σκεφτόμαστε λίγο περισσότερο?

Λευτερης είπε...

Jumbo I: Η διοίκηση, κατά την πάγια τακτική της, έθεσε τον πήχη χαμηλά, κάνοντας λόγο για χαμένη χρονιά, η οποία θα καθυστερήσει, αλλά δεν θα αναστείλει το επενδυτικό πρόγραμμα του ομίλου.

Εν συνεχεία, δόθηκαν, εμμέσως πλην σαφώς, οι επιπτώσεις: κάθε μήνας, πλην Σεπτεμβρίου και Δεκεμβρίου, συνεισφέρει, παραδοσιακά, το 5% των πωλήσεων, η περίοδος του Πάσχα συνεισφέρει το 12% των ετήσιων πωλήσεων.

Ακόμη και όταν ανοίξουν τα καταστήματα, οι πωλήσεις μέχρι τον Δεκέμβριο εκτιμάται ότι θα είναι μειωμένες, σε σχέση με την περσινή αντίστοιχη περίοδο.

Jumbo II: Για τη δυνατότητα του ομίλου να αντέξει ακόμη και το δυσμενέστερο σενάριο δεν υπάρχει καμία αμφιβολία.

Το κεφάλαιο κίνησης του ομίλου είναι θετικό και ανέρχεται σε 819,30 εκατ. ευρώ, ενώ υπάρχει καθαρό ταμείο 331,4 εκατ. ευρώ, χωρίς σοβαρές λήξεις δανείων.

Λευτερης είπε...

Η αποκάλυψη νέων... σκελετών από την ΕΛΛΑΚΤΩΡ δεν πρέπει να συσκοτίσει τα δομικά προβλήματα του κατασκευαστικού βραχίονα (ΑΚΤΩΡ) του ομίλου, ο οποίος συνέχισε και το 2019 να «καίει» πολύ χρήμα.

Με τα σχέδια της διοίκησης να έχουν ανατραπεί, λόγω της πανδημίας και της επακόλουθης κατάρρευσης της κεφαλαιοποίησης, το 2019 αντιμετωπίστηκε ως «καμένη» χρονιά. Αποφασίστηκε, ως εκ τούτου, να καθαρίσει -οριστικά- ο ισολογισμός.

Έτσι, ο όμιλος πήρε μπροστά όλη τη ζημιά απεμπλοκής από τα έργα Φ/Β πάρκων στην Αυστραλία και απομείωσε την αξία θυγατρικών (σ.σ. κυρίως της ΆΚΤΩΡ) κατά 166,6 εκατ. ευρώ, ενώ πήρε απομείωση και για goodwill (42 εκατ. ευρώ) του κλάδου Κατασκευής.

Το πρόβλημα, όμως, του ομίλου είναι πρωτίστως ταμειακό. Επιτείνεται, δε, από τις λειτουργικές ζημιές του κλάδου κατασκευής και το αυξημένο κόστος δανεισμού και εγγυητικών επιστολών, τα οποία επιδρούν αρνητικά στα περιθώρια κερδοφορίας του.

Τα έσοδα της ΑΚΤΩΡ συνέχισαν την φθίνουσα πορεία τους (πτώση κατά 40,2%), με αποτέλεσμα να εγγράψει σε επίπεδο EBITDA ζημιές 127 εκατ. ευρώ.

Η αυξημένη ανάγκη κεφαλαίου κίνησης και οι ζημιές της ΑΚΤΩΡ «ροκάνισαν» τα συνολικά ταμειακά διαθέσιμα του ομίλου στα 298 εκατ. ευρώ (31/12/2019) από 479,4 εκατ. ευρώ (1/1/2019). Οι εκροές στον όμιλο από λειτουργικές δραστηριότητες ανήλθαν στα 114 εκατ. ευρώ.

Για να αντιμετωπιστούν τα προβλήματα στο κεφάλαιο κίνησης, η ΑΚΤΩΡ ενισχύθηκε ταμειακά από τις ΕΛΛΑΚΤΩΡ και ΑΚΤΩΡ Παραχωρήσεις (μέσω και ΑΜΚ 86 εκατ. ευρώ). Επιπρόσθετα, αποφασίστηκε να περιορίσει τις δραστηριότητές της σε Ελλάδα, Ρουμανία και Κατάρ (σ.σ. μόνο υπηρεσίες συντήρησης και λειτουργίας), ενώ απομπλέκεται από την Αυστραλία.

Η διοίκηση του ομίλου εξετάζει, επίσης, εναλλακτικές λύσεις, όπως συζητήσεις πρόσθετης άντλησης χρηματοδότησης και πωλήσεις assets, προκειμένου να διασφαλίσει την απρόσκοπτη εξυπηρέτηση των υποχρεώσεων, σε περίπτωση που χρειασθεί.

Σημειώνεται ότι ο όμιλος χρησιμοποίησε το μεγαλύτερο μέρος της ρευστότητας, την οποία άντλησε από τις διεθνείς αγορές για να αποπληρώσει τραπεζικό δανεισμό.

Στο τέλος του έτους διέθετε, όμως, τραπεζικό δανεισμό (σ.σ. εξαιρουμένων δανείων χωρίς αναγωγή) περίπου 433 εκατ. ευρώ.
Με EBITDA μόλις 80,6 εκατ. ευρώ (πτώση κατά 43,6% ), καθαρό δανεισμό 846 εκατ. ευρώ (586 εκατ. ευρώ στις 31/12/2018) και δείκτη κεφαλαιακής μόχλευσης 61,3% (47,3% στις 31.12.2018), θα περίμενε κανείς ότι έχουν παραβιαστεί όροι δανειακών συμβάσεων. Δεν αναφέρεται, όμως, κάτι από τον ορκωτό (PwC).

Είναι πιθανόν ο εναπομείνας δανεισμός να αφορά θυγατρικές ή έργα ΑΠΕ και επομένως δεν επηρεάζεται από την δριμεία επιδείνωση του δείκτη καθαρού δανεισμού προς EBITDA (10,5 φορές).

Λευτερης είπε...

ΕΛΛΑΚΤΩΡ - κεφάλαιο κίνησης: Στον τομέα της Κατασκευής η διοίκηση ανέφερε ότι διεξάγονται συζητήσεις με τις ελληνικές τράπεζες για την εξασφάλιση επιπρόσθετης χρηματοδότησης.

Στις Παραχωρήσεις εξετάζεται το ενδεχόμενο να υποβληθεί αίτημα για κρατικές ενισχύσεις (δάνεια με κρατική εγγύηση;), ενώ το ενδεχόμενο αυξήσεων στα διόδια ξορκίζεται, αλλά δεν αποκλείεται κατηγορηματικά.

ΕΛΛΑΚΤΩΡ - πωλήσεις: Σίγουρα θα υπάρξουν πωλήσεις περιουσιακών στοιχείων. Τα ακίνητα της Reds στη Ρουμανία καθώς και το ακίνητο της Άκτωρ Παραχωρήσεις στο σταθμό Δουκίσσης Πλακεντίας είναι πρώτα στη σχετική λίστα.

Ενδέχεται, όμως, να απαιτηθεί πώληση μεγαλύτερης αξίας περιουσιακών στοιχείων.

ΕΛΛΑΚΤΩΡ - Covid-19: H έλευση της πανδημίας α) μεταθέτει για το 2021 την ολοκλήρωση νέων αιολικών πάρκων, εγκατεστημένης ισχύος 88,2 ΜW, που βρίσκονται σε φάση υλοποίησης, β) μείωσε κατά περίπου 70% την κυκλοφορία (η κίνηση στην Αττική Οδό έχει μειωθεί κατά 25% από τις αρχές του έτους γ) δημιουργεί ταμειακό κενό στον τομέα Real Estate μετά την επιβολή έκπτωσης 40% στα μισθώματα Μαρτίου και Απριλίου

Βασίλης Πασπαλιάρης είπε...

Καλά κέρδη λοιπόν,έτσι να μοιραζόμαστε τις χαρές μας.
Μπράβο Πέτρο χαιρωμε για σένα.

Έκανα διαλειμα από το μάστερ σεφ αλλά ξανά σε διαγωνισμό έπεσα :)