Διασπάται η Alpha Bank ακολουθώντας το μοντέλο Eurobank – Με στόχο την εμπροσθοβαρή μείωση των NPEs- Η Morgan Stanley δίνει τη σύσταση overweight για την ελληνική αγορά ήτοι για αποδόσεις καλύτερες από αυτές της αγοράς -Συμφωνία Mytilineos – Gazprom για την προμήθεια φυσικού αερίου-Citigroup: Η Ελλάδα στους κερδισμένους από την πρόταση Κομισιόν

Πέμπτη 9 Ιουλίου 2020

ΕΛΛΑΚΤΩΡ

X.A.A  


                             σχόλια για τη συνεδρίαση online

EΛΛΑΚΤΩΡ: ΗΜΕΡΗΣΙΟ ΓΡΑΦΗΜΑ...
Ενας ανοδικός σφηνοειδής σχηματισμός εχει δημιουργηθεί από τα χαμηλά της μετοχής στα 0,527€. Ο τίτλος διέσπασε ανοδικά αλλα και επιβεβαίωσε την αντίσταση L10  στα 0,9780€. 
Κατα τη χθεσινή συνεδρίαση, αντέδρασε ανοδικά από την στήριξη της P2 και στο θετικό σενάριο, περνώντας πάνω από το 1,081€ θα κινηθεί προς νεότερα τοπικά υψηλά στις παρυφές της P1 του σχηματισμού.
Επιβεβαιωμένη λύση του σχηματισμού ( καθώς υπάρχουν οι στηρίξεις της L10 και του εκμο 50 ημερών)  θα απαιτήσει αυξημένο όγκο με στόχο το gap της 24ης Φεβρουαρίου ( 1,556-1,636€).
Αντίθετα, το αρνητικό σενάριο, προϋποθέτει καθοδική διαφυγή του σχηματισμού, που θα αυξήσει τις πιέσεις των πωλητών με στόχο τα χαμηλά του Μαΐου στα 0,80€.
Στην ουδέτερη ζώνη ο ταλαντωτής RSI14 στις 56,4 μονάδες

31 σχόλια:

Βασίλης Πασπαλιάρης είπε...

Καλημέρα όλη μέρα.
Σήμερα ναναι μια από τις καλές ...άνοδο με τζίρους :)

Andreas D. είπε...

Στην επιτήρηση η ΙΝΛΟΤ... και πολύ άργησε...

Καλημέρα Βασίλη

Λευτερης είπε...

Καλημέρα σε όλους. Καλημέρα Βασίλη και Αντρέα
Αντρέα το ΚΕΚΡcoin έφυγε εχθές.

Andreas D. είπε...

Καλημέρα Λευτέρη,

θα τα κρατήσω (και) τα χθεσινά...

Andreas D. είπε...

https://www.euro2day.gr/news/enterprises/article/2032177/terna-energeiakh-ayxhsh-137-sta-leitoyrgika-kerdh.html

https://www.euro2day.gr/news/enterprises/article/2031999/papoytsanhs-to-pio-athoryvo-turn-around-story.html

Λευτερης είπε...

Θα ξανά πάρω κοντά στην απόφαση που πιστεύω την έχει σίγουρη.

μπαρμπαλιας είπε...

ο Τζανας - μαντης ,
παμε λεει 600 μ.
Τζανα ειμουνα νιος και γερασα απο τις προφητειες σας στο ΧΑΑλασμενο

michele είπε...

Ο Τζάνας ειναι σοβαρός ανθρωπος Μπαρμπα πάντως, καλημέρα σε όλους!
Οντως πολυ αργησε η επιτήρηση του σαπακιου ΙΝΛΟΤ

μπαρμπαλιας είπε...

οποία η διαφορα Τζανα - φουσκωτου
οπου κιαυτος γραφει συνεχεια κατω;

εδω που τα λεμε εχουν δικιο με την κατασταση στην οικονομια ...
οι μονοι που εχουν παραδες ειναι οι διπλοσυνταξιουχοι και οι παλιοι
διπλουπαλληλοι του δημοσιου ...και
ο αντζουλης που μαζευε...και λεει
"θα περασει".
α ξεχασα και οι νεο γιαπηδες του ΧΑΑ

μπαρμπαλιας είπε...

το coin...εχει δωσει 1 ούρω απο τα χαμπηλα του "η 210%.
νοτ του μπαντέ

μπαρμπαλιας είπε...

τιμη μας τιμη μας!!!!
σε λιγο θα γυρισουμε και το γερμανο και τα φουτουρες,αφου μας παρακολουθουν

μπαρμπαλιας είπε...

παντως πρεπει να μολοησεις οτι με τη ΜΙΓα την εφαγες...αλλα σκατοχαρτο ειναι μπορει να γυρισει...
καλυτερα να εισαι μεσα οταν κανει το μπαμ

austin είπε...

Μπάρμπα μην κάνει κανά μπαμ με επιτήρηση.

Αν κάνουν τα έξω κανά 25% πάνω, ίσως δούμε και εμείς πράσινο!

Απορώ που βλέπουν όλοι την αγορά καλή, μια χαρά και ότι κοροιδεύει για να πάει πανω!

Μάλλον είναι επηρεασμένοι ότι έχουμε τον εθνοσωτήρα και ότι θα σωθεί η παρτίδα.

Ενημερωτικά καθαρά, ακόμα και ο Αυγουστος για την ώρα δεν δείχνει σημάδια θετικά από τουρισμό. Αυτάααα

Καλησπέρα!

μπαρμπαλιας είπε...

εσενα σου ειπα ...σορτε,1 στις 10
γυρισμα και παλι σορτε

Σοφια είπε...

Ταβερνιαρη

Παρε στην γκομενιτσα σου τα παρακατω πρωτα και μετα ξαναελα ανανεωμενος...ειμαι σιγουρη !!!

👜🛍👠👡👢👒👙👗🕶💄👝💍💍

Με αγαπη...

μπαρμπαλιας είπε...

επειδη τον γνωριζω απο παλια ,σε πληροφορω ειναι πολυ ματσώ και αυτα τα εχει για πλακα...
διακοπες παει και τρωει στα καλυτερα...και μουρνταρακος ειναι
αλλα καλο παιδι

ΙωσηφΑυγε είπε...

Αντζουλη μ' μπαρμπαλια το καλιτερο προξενιο.Αν εινε ετσι τον παντρεβομε και εγω.
Ταβερνιαρη ελα προς τους Παξους και βαζουμε βερες. Καλο καλοκερι Αντζουλη μου.

austin είπε...

Μπάρμπα μου...σορτέ είμεθα όπως διαβάζεις μπόλικες φορές. Το θέμα είναι ότι κωλώνεις να σορτάρεις-πουλήσεις και τα υπόλοιπα.

παράδειγμα:
Τιτάνας...το σορτε δίνει πάλι καλύτερα λεφτα
Μπελα είχα πει έτσι μου έχεται να σορτάρω με κάτι περίεργα που έβλεπα, δεν το έκανα. 4 μέρες ήθελε για να δει το 1 ευρώ πάνω, 1 μέρα και κάτι για να δει το 1 ευρώ κάτω
Μοη που είχα πάρει, τράκαρε στον κινητό μέσο όρο του 60λεπτου!!!!! και γύρισε λες και έκανε το ράλλι του αιώνα, απότομα και μπαπα μπούπα. Δεν πούλησα άρα είμαι με ελαφριές ζημιές (για την ώρα)

Αυτά δηλώνουν τρελή αδυναμία στην αγορά.

Άσε που πέραν εμού, μόνο ο αρτ ήταν που έλεγε για κάτω (πάλι) και πλέον ούτε και γράφει.

Έχουμε λοιπόν, όλο τον κόσμο να λέει πάνω και δύο να λένε για αδύναμη αγορά (και έναν που δεν παίζει τις τράπεζες και παίζει τα δικά του στον δικό του ρυθμό και με τον τρόπο που δεν είναι εύκολος για όλους).

Αυτααααα

paolostar είπε...

Austin επειδή σε βλέπω και γκρινιάζεις συνεχώς για την αγορά, εγώ θα σου υπενθυμίσω και την θετική της πλευρά.
Λοιπόν η αγορά στα επίπεδα αυτά είναι σούπερ ντουπερ για όποιον πιστεύει ότι είναι για κάτω να προχωρήσει σε μείωση θέσεων.... Επίσης είναι ιδανική για όποιον βλέπει λονγκ να αρχίζει σιγά σιγά να αγοράζει από εδώ και επίσης για όποιον έχει αμφιβολίες αν θα ανέβει ή θα κατέβει μπορεί να μειώσει θέσεις κατά το ήμισυ και να πράξει αναλόγως στη συνέχεια...Διαλέγεις και παιρνεις
Προς τι λοιπόν η γκρίνια και ο "αλληλοσπαραγμος"?

ΙωσηφΑυγε είπε...

Ακου αντζουλη αυστιν τι μεβαλαν να γραψο.
Αφτος ο μεγαλος που θελη να αγοραση ολα τα σορτε του αγοραζη τωρα παραγογα για πανο.
Ετσι μολης αναγγαστη να βγη να αγοραση τα σορτε του και θα χαση απο αφτα αφου θα παη αρκετα πανο το χριματιστιριο θα κερδιση αρκετα απο τα παραγογα.Ετσι θα μιοση πολη τη χασουρα του.
Ουφ δεν ξαναματαγραφο αλλες αναλισης.

austin είπε...

Ξέρετε τι μου αρέσει?? Ότι όποιος είναι αισιόδοξος και βλέπει την αγορά πάνω είναι όλα καλά.

Όποιος βλέπει την αγορά για κάτω γκρινιάζει. Αυτό το σενάριο παίζει πάντα όχι τώρα.

Όποιος παρακολουθεί, αναφέρει συχνά πυκνά για το σορτ σε τράπεζες. Όπως επίσης και για το λονγκ εννίοτε.

Μου κάνει εντύπωση πάντως, που "βγαίνουν όλοι" όταν η αγορά είναι πράσινη...και κρύβονται όταν η αγορά είναι κόκκινη.

Και μην μου πείτε ότι ΚΑΝΕΝΑΣ και ΠΟΤΕ δεν επηρεάζεται από τα λεγόμενα εδώ μέσα ή όπου αλλού (ακόμα και από σχόλια από όχι τόσο καλων επενδυτών..)

Andreas D. είπε...

Blogger Ο/Η austin είπε...
Ξέρετε τι μου αρέσει?? Ότι όποιος είναι αισιόδοξος και βλέπει την αγορά πάνω είναι όλα καλά.

Γιώργο,

ποιοι είναι αυτοί που βλέπουν την αγορά πάνω?

austin είπε...

Ανδρέα... Αντιστρέφω την ερώτηση. Ποιοι είναι αυτοί που βλέπουν την αγορά για κάτω ή ότι η αγορά δεν πρόκειται να κάνει τίποτα.

Τα σχόλια εδώ τουλάχιστον όπως τα καταλαβαίνω εγώ έχουν χροιά ότι πάμε πάνω.

Πες μου αν κάνω λάθος...αλλά ότι η αγορά δεν θα πάει πουθενά για τον επόμενο αρκετό καιρό έχουν πει, εγώ, ο αρταξία, ο ΟΠΛΑ και εσύ που λες δεν παίζουμε δείκτες παίζουμε μετοχές.

Μπορεί να μου ξεφεύγει και κάποιος...διόρθωσε με αν κάνω λάθος

paolostar είπε...

Αν το γράφεις και για μένα που σου προσαπτω ότι γκρινιάζεις όπως σου έγραψα και παραπάνω δεν καταλαβαίνω το λόγο που γκρινιάζεις.... Αν βλέπεις την αγορά για κάτω παίξε σορτ να τα κονομήσεις και να πανηγυριζεις (και όχι να γκρινιάζεις) που η αγορά πέφτει
Αφού μας δίνεται η ευκαιρία αναλόγως το τι βλέπουμε να κερδίζουμε και στην άνοδο και στην πτώση

austin είπε...

paolostar...νομίζω ότι η απάντηση μου παραπάνω είναι πλήρης! Και με εστίαση στην ψυχολογία της μάζας...

Γράφει κάτι ο μικρομέτοχος, εγώ, ο ένας και ο άλλος, το βλέπει κάποιος και επηρεάζεται και ο άλλος.

Παράδειγμα χωρίς να κατηγορώ. Αυτό που ξέρει ο ανδρέας τρόπον τινά το ξέρω και εγώ. Άρα το μυαλό μου έχει κλειδώσει σε αυτό γιατί επιβεβαίνεται αυτό που ξέρω εγώ και με έναν ακόμα (ανδρέα ειλικρινά μην το πάρεις προσωπικά).

Ο Χ όμως αυτός που μου το επιβεβαιώνει, μπορει:

1) να έχει καλύτερη πληροφόρηση
2) να έχει πολλά λεφτά
3) να είναι τρελά μακροπρόθεσμος κτλ κτλ κτλ

Έτσι λοιπόν, εγώ ο Austin, επηρεαζόμενος από την πληροφόρηση και από τα λεγόμενα κάποιου θεωρώ ότι η μετοχή αυτή θα πάει πάνω. Και κρατάω. Και κάνει για παράδειγμα ένα 8% πάνω και λέω να...βγαίνει το πράγμα.

Έλα μου όμως που η αγορά δεν είναι για ΤΙΠΟΤΑ, άρα μέχρι να βγει το νέο, εγώ θα μπορούσα να έχω πάρει να έχω δώσει να έχω σορτάρει κοκ...και εν τέλει να έχω βγάλει πολλά παραπάνω.

Το παραπάνω είναι ένα παράδειγμα γιατί ανέφερα ότι: Και μην μου πείτε ότι ΚΑΝΕΝΑΣ και ΠΟΤΕ δεν επηρεάζεται από τα λεγόμενα εδώ μέσα ή όπου αλλού (ακόμα και από σχόλια από όχι τόσο καλων επενδυτών..)

μπαρμπαλιας είπε...

εκεινες οι μπουρντοζες σκαβουσιν "η τες αφησεν απληρωτες ο μπαταχτξης ...
μαλλον περμενει δανειο για να πλερωσει

Frances είπε...

Τα ίδια Παντελάκη μου τα ίδια Παντελή μου. Εκεί που φαίνεται βρίσκει στήριξη το μπουρδέλο η ΟΤΟΕΛ παρ' την κάτω. Την παρακολουθεί κανείς άλλος;

austin είπε...

Μπάρμπα ένα θα σου πω... Όπου ξέρουν ότι οι λογαριασμοί έχουν λεφτά, χωρίς να ασχολούνται οι δικαιούχοι με ομόλογα στέλνουν οι υπάληλοι του personal banking κατι τύπου:

Η εταιρία Lamda Development προέβη σε ανακοίνωση διάθεσης του ενημερωτικού δελτίου για την επικείμενη διάθεση του 7ετούς ομολόγου από την Τετάρτη 15/07/2020.

Όταν ένα project μένει τόσο πίσω... σκάει μια στραβή και μετά όλοι τρέχουν!

Andreas D. είπε...

Blogger Ο/Η austin είπε...
η αγορά δεν θα πάει πουθενά για τον επόμενο αρκετό καιρό έχουν πει, εγώ, ο αρταξία

Γιώργο,
μας το λες κάθε ημέρα... το εμπεδώσαμε... φιλικά στο λέω...

Ο ΟΠΛΑ επιμένει για τις 500 και λοιδορείται (δεν ξέρω απο ποιους)...
Ο Peter παίζει βραχυπρόθεσμα...
Η Σοφία παίζει βραχυπρόθεσμα...
Ο ΤΣΑΜΠΗΣ πιστεύει την ΓΕΚ...
Ο ΛΕΥΤΕΡΗΣ ποστάρει και θετικές και αρνητικές ειδήσεις...
ο Rebel βλέπει και πάνω και κάτω...
Ο Μπάρμπας βρίζει τον Βαγγελάκη..
Ο ΜΙΚΡΟΣ, ο Μιχάλης κι εγώ πιστεύουμε τις υποδομές και την πληροφορική...
Εγώ κρατάω τα χαρτιά μου και κάνω intraday...

Αυτά...

μπαρμπαλιας είπε...

Ανδρεα,τον εχω μπαλαντερ σταθερου
εισοδηματος.

Βασίλης Πασπαλιάρης είπε...

Ο τζίρος με προβλημάτισε :))