Διασπάται η Alpha Bank ακολουθώντας το μοντέλο Eurobank – Με στόχο την εμπροσθοβαρή μείωση των NPEs- Η Morgan Stanley δίνει τη σύσταση overweight για την ελληνική αγορά ήτοι για αποδόσεις καλύτερες από αυτές της αγοράς -Συμφωνία Mytilineos – Gazprom για την προμήθεια φυσικού αερίου-Citigroup: Η Ελλάδα στους κερδισμένους από την πρόταση Κομισιόν

Τετάρτη 1 Αυγούστου 2012

ΕΥΡΩΒ

ΕΥΡΩΒ: ΗΜΕΡΗΣΙΟ ΓΡΑΦΗΜΑ
επικαιροποιημένο...

Καλη διαγραμματικη εξελιξη,η διασπαση ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ και της βραχυπροθεσμης πτωτικης γραμμης τασης M ,με την διασπαση και του κμο30 ημ και κμο 200ημ..Πρωτη αντισταση,η κοκκινη γραμμη C στα 0,723 επικυρωμενη διασπαση της οποιας θα φερει τον τιτλο στα τοπικα υψηλα της γραμμης L στα 0,90 ευρω.RSI  14 στο 55,73 σε ουδετερη ζωνη,ενδυναμωνει την αποψη για θετικη κινηση.Επαναφορα της μετοχης κατω απο την Μ θα φερει τη μετοχη ξανα στη ζωνη των 0,56-0,58 ευρω

19 σχόλια:

Chris είπε...

να και η ευρωτραπεζα....

παλια μου αγαπη και αυτη...

Οτι αγαπαω με προδιδει...!!!!
Για τις τραπεζες μιλω....!!!!

VassilisS είπε...

Καλησπερα παιδες. Μεσολογγι πολυ βροχη και δροσουλα..τωρα καθαρισε βεβαια. Λετε να μας τρελανουν για τακαλα με τα ντηλ και ναχουμε απανωτες εκπληξεις? δεν ξερω εκεινη την γενικη ποιος θατην παρει?

michele είπε...

Μην μου πεις ρε Vas οτι ασχοληθηκες με Γενικη?

ΠΑΝΟΣ είπε...

Καλησπέρα και από δω σε όλους, ιδιαίτερα στην Νίκη μας.
Τελικά τα βρήκαν οι τρεις, τουλάχιστον δεν το διέλυσαν το μαγαζί, δεν τόλμησαν και δεν τους έπαιρνε εδώ που τα λέμε. Οπότε τώρα μπορείτε να πάτε διακοπές και τα μέτρα ...μέχρι τέλος Αυγούστου θα τα δούμε κι αυτά. Ες Σεπτέμβριον τα σπουδαία.

Chris είπε...

ετσι το λεει Μαικλ...
Για να περασει την ωρα ....:=))

http://www.youtube.com/watch?v=_4ShCKl4Crk

για ολους εσας τους μορτηδες με αγαπη

Δωσεεεεεεεεεεεε

ΥΓ ΜΑικλ δεν ειναι κλαρινα:=))

Chris είπε...

ρε συ Πανο , δεν πειραζει να εχει καποιος 2-3 παραθυρα ανοιχτα και ταυτοχρονα να βλεπει και τα μειλ ρε παιδι μου...

ΠΑΝΟΣ είπε...

Χρήστο καλά τα λες εσύ...αλλά ρωτάς κι εμένα. Στην Αθήνα το pc σηκώνει και 10 παράθυρα ανοιχτά, εδώ όχι, άσε που δεν συμφωνεί και το πόδι το άτιμο...
Δεν γίνεται συνεχής παρακολούθηση δυστυχώς...

Chris είπε...

μου εχει καει η οθονη του κινητου μου αλλιως θα σ ειχα ταραξειι στα μηνυματα κακομοιρη μου..:=))

Chris είπε...

http://www.youtube.com/watch?v=LLNRfyqz6J0&feature=related

λαικο πανηγυρι αποψε

ΟΧΙ ΣΤΑ ΚΛΑΡΙΝΑ :=))

Chris είπε...

http://www.youtube.com/watch?v=9DrPsuYKx_I&feature=related

Χαβαλεδιάρικο !!!!

Chris είπε...

αν και δεν ειμαι σιγουρος οτι αν πλακωσει ο Νικος , δεν θα το γυρισουμε στα κλαρινα....:=)))

ΠΑΝΟΣ είπε...

Να το γυρίσετε, να το γυρίσετε ...αρκεί να μην είμαι μέσα εγώ χαχαχα

Chris είπε...

ασε τα σαπια και πες ποιος εισαι απ ολους αυτους που χορευουν...!!!!!!

http://www.youtube.com/watch?v=hzZFfOrL2Ew&feature=related

ΠΑΝΟΣ είπε...

ΤΙ ΘΑ ΠΕΙ ΠΟΙΟΣ ΕΊΜΑΙ???
Ο πρώτος με το άσπρο παντελόνι φυσικά!!!

Chris είπε...

ετσι μπραβο λεβεντη μου...

Ετσι θα σε καμαρωσω οταν γινει καλα το πονεμενο ποδι...

ΜΕ ΑΣΠΡΟ ΠΑΝΤΕΛΟΝΙ..:=))

Chris είπε...

καλα που βρηκα εσενα και σε κολλαω λιγακι...:=))

Με ολη μου την αγαπη, το λεω..

Γεια σου Αιφερ...!!!!!

ΠΑΝΟΣ είπε...

Να είσαι καλά Χρήστο.
Απάντησα στο μέιλ
Με πετάει έξω η σύνδεση (είναι δανεική από τον διπλανό, εν γνώσει του βέβαια) πρήστηκε και το πόδι οπότε πρέπει να σας χαιρετίσω προς το παρόν. Αν τα καταφέρω αργότερα θα τα ξαναπούμε...-

Chris είπε...

καλη ξεκουραση Πανο

http://www.youtube.com/watch?v=_7NAZpNZuPw&feature=related

μα τι λεω- - ομορφη πειραιωτισσα...

Αφιερωμενη σε μια παλια μου αγαπη απ τον Πειραια..

VassilisS είπε...

Οχι ευτυχως μιχαλη δεν ασχοληθηκα με φωτησε ο θεος και την αγνοησα (απο τις λιγες τραπεζές που δεν ακουμπησα) !!!