Διασπάται η Alpha Bank ακολουθώντας το μοντέλο Eurobank – Με στόχο την εμπροσθοβαρή μείωση των NPEs- Η Morgan Stanley δίνει τη σύσταση overweight για την ελληνική αγορά ήτοι για αποδόσεις καλύτερες από αυτές της αγοράς -Συμφωνία Mytilineos – Gazprom για την προμήθεια φυσικού αερίου-Citigroup: Η Ελλάδα στους κερδισμένους από την πρόταση Κομισιόν

Σάββατο 15 Σεπτεμβρίου 2012


 ΣΑΒΒΑΤΟ                                                                                 
                                 
                                                               ..και καφεδάκι 

ΣΤΗΝ ΕΛΒΕΤΙΑ ΘΑ ΓΕΛΑΝΕ...

Το αίτημα φαινόταν από την αρχή καχεκτικό ως προς τη σοβαρότητά του. Η Βουλή των Ελλήνων ζήτησε από τις ελβετικές αρχές στοιχεία για λογαριασμούς που διατηρούν Έλληνες βουλευτές σε ελβετικές τράπεζες. Βέβαια οι ελβετικές τράπεζες θα έδιναν τέτοια στοιχεία μόνο αν ήθελαν να δουν τα κεφάλαια τους να φεύγουν προς εξωτικούς προορισμούς. Οι ελβετικές τράπεζες δεν δίνουν στοιχεία και αυτός είναι και ο βασικός λόγος για τη μεγάλη «δημοφιλία» τους στο παγκόσμιο οικονομικό σύστημα.

Πιο απλά, είναι ηλίθιο να ζητάς αυτά τα στοιχεία από ελβετικές τράπεζες. Βλακώδες και κουτοπόνηρο. Αλλά οι βασικοί αρμοί του πολιτικού συστήματος έχουν άλλη άποψη. H υποβολή του αιτήματος προς τις τράπεζες επιδείχθηκε ως το μεγάλο βήμα προς τη διαφάνεια, ως η κίνηση που κατεβάζει την κουρτίνα. Εν τέλει, η στάση της Νέας Δημοκρατίας που αρνήθηκε να λάβει μέρος στην κωμωδία φαίνεται σήμερα σοβαρή και αξιοπρεπής. Σύμφωνα με τη Ν.Δ, αυτή η πρωτοβουλία «θα καταρράκωνε το κύρος του Ελληνικού Κοινοβουλίου και θα καθιστούσε την Ελλάδα για μια ακόμη φορά περίγελο του κόσμου.»Και δεν είναι μόνο αυτό.

Τον Απρίλιο του 2012, η Βουλή των Ελλήνων ζήτησε από τους βουλευτές εξουσιοδοτήσεις που να υποστηρίζουν το αίτημα για διερεύνηση της ύπαρξης ή μη τραπεζικού λογαριασμού στην Ελβετία. Λίγες μέρες αργότερα, πάλι εντός Απριλίου 2012, οι Ελβετοί απέστειλαν αρνητική απάντηση. Την επανέλαβαν και τον Μάιο. Ενώ τον Ιούλιο του 2012 έστειλαν την απάντηση τους και εγγράφως. Όμως η Βουλή δεν το μοιράστηκε μαζί μας, δεν αφουγκράστηκε την αγωνία όσων περίμεναν την απάντηση που θα άλλαζε το πολιτικό σκηνικό. Η Βουλή μας ενημέρωσε τώρα, όταν το έγγραφο των Ελβετών πρωτοκολλήθηκε.

Τι λέει το έγγραφο των Ελβετών; ««Οπως ήδη σας έχουμε απαντήσει στα mail μας της 25ης Απριλίου και της 11ης Μαΐου 2012 δεν είναι στη πολιτική των Ελβετικών Τραπεζών να προωθούμε τέτοια αιτήματα στο σύνολο των μελών μας. Τα μέλη του κοινοβουλίου μπορούν απευθείας να έρθουν σε επαφή με τις τράπεζές τους σε περίπτωση που διατηρούν λογαριασμούς στην Ελβετία. Σε κάθε περίπτωση οι Ελβετικές Τράπεζες δεν είναι υποχρεωμένες να επιβεβαιώνουν ότι ένα συγκεκριμένο πρόσωπο δεν έχει λογαριασμούς σε αυτές. Είναι επίσης γεγονός ότι η πολιτική ορισμένων τραπεζών είναι να μην επιβεβαιώνουν τέτοια αρνητικά αιτήματα».

Γιατί αργήσαμε να το μάθουμε; Ίσως να χρειάζονται περισσότεροι υπάλληλοι στο πρωτόκολλο. Υπάρχει περίπτωση να μάθουμε ποτέ κάτι σχετικό; Η καταφατική απάντηση έχει περίπου τις ίδιες πιθανότητες με το σενάριο για επαφή με εξωγήινους πολιτισμούς. Ακόμα και αν υπάρχουν βουλευτές με λογαριασμούς στην Ελβετία, είναι μάλλον απίθανο να τους διατηρούν με το όνομα τους. Θα τους διατηρούν είτε ανώνυμα, είτε μέσω τρίτου προσώπου, είτε μέσω offshore εταιριών. Αυτό, ασφαλώς, το γνώριζε και η σύνθεση της Βουλής που ζήτησε τα στοιχεία από τις ελβετικές τράπεζες. Γνώριζαν ότι δεν είχαν τίποτα να μάθουν. Εδώ δεν έμαθαν από τη Siemens και τους ανθρώπους της, θα μάθαιναν από τις ελβετικές τράπεζες; Αφελές. Και αρκετά χυδαίο, είναι η αλήθεια.

 www.protagon.gr

163 σχόλια:

giannhs kon είπε...

ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ

Τα λόγια είναι περιττά για τα χθεσινά σχόλια και για την μεγάλη βοήθεια που μας προσφέρετε σε εμάς που δεν μπορούμε να παρακολουθούμ την συνεδρίαση κάθε μέρα ΟΧΙ ΔΗΛΑΔΗ ότι θα βλέπαμε αυτά που μας επισημαίνετε και μας μαθαίνετ αλλά ………και το κυριότερο πριν συμβούν ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ .

giannhs kon είπε...

GP San Marino

Δυσμενείς καιρικές συνθήκες συνάντησαν οι αναβάτες και οι ομάδες του Moto GP στην πίστα του Μισάνο, όπου ξεκίνησε χθες το Γκραν Πρι του Σαν Μαρίνο. Έτσι, τα σχέδια των περισσότερων ομάδων πήγαν... στράφι, με αρκετούς αναβάτες να μη γράφουν χρόνους στις δυο πρώτες περιόδους των ελεύθερων δοκιμών

giannhs kon είπε...

Grand Prix του Σαν Μαρίνο .

Το όνομα του αγώνα (Σαν Μαρίνο) είναι όπως πολλοί ξέρουν παραπλανητικό καθώς ο αγώνας γίνεται στην Ιταλία, αλλά ονομάστηκα έτσι καθώς αυτή η πίστα της Ιταλίας είναι κοντά στο Σαν Μαρίνο. Για πρώτη φορά έγινε εκεί αγώνας το 1981, αλλά δεν ήταν κάθε χρονιά στο πρόγραμμα του GP. Πιο πρόσφατα επανήλθε στο πρόγραμμα το 2007 όπου και ο Casey Stoner κέρδισε με Ducati. Για τα επόμενα τρία χρόνια, κέρδιζε ο Valentino Rossi της Yamaha. Η πίστα του Misano σχεδιάστηκε το 1969 και η κατασκεύη της τελείωσε το 1972. Στις 5 Σεπτεμβρίου του 1993, ο Παγκόσμιος Πρωταθλητής στο Grand Prix των 500cc Wayne Rainey, είχε ένα ατύχημα που τερμάτισε την καριέρα του στις πίστες καθώς έσπασε έναν σπόνδυλο. Το 2006, προκειμένου να ξαναφιλοξενήσει αγώνες, η πίστα τροποποιήθηκε σε μεγάλο βαθμό και έκτοτε απέκτησε 14 μέτρα φάρδος, 4.180μ μήκος και δεξιόστροφη φορά

ΓΙΑΝΝΗΣ ΑΜΠ είπε...

Καλημέρα Γιάννη Κον

giannhs kon είπε...

Καλημέρα JOHN γιατί τόσο πρωί διάβασμα ??

ΠΑΝΟΣ είπε...

Καλημέρα στους 2 Γιάννηδες, καλημέρα σε όλους τους φίλους.
Ο Γιάννης Κον δεν μας αφήνει ποτέ χωρίς ενημέρωση.

Όσο για το πρώτο σχόλιο, επειδή κατάλαβες Γιάννη μου ότι αυτοί δεν ξέρουν, να ρωτάς εμένα από εδώ και πέρα...

ΠΑΝΟΣ είπε...

Όσο για τους "Ελβετούς" δικούς μας που είναι καμιά πενηνταριά τι να πεις...οι Ελβετοί κάνουν καλά την δουλειά τους, ΕΜΕΙΣ δεν την κάνουμε καλά γιατί ΔΕΝ θέλουμε.
Αφού δεν εννοούμε να ξυπνήσουμε και να δούμε τι παιχνίδι παίζουν οι δικοί μας πάνω στην πλάτη μας τόσα χρόνια...shit on our faces.

Ας μας πει το γεράκι πως τον λένε τον ιδιωματισμό στην Αμερική.
Δεν έχω και το τηλ. του Γιωργάκη εκεί, αυτός θα ξέρει σίγουρα...

giannhs kon είπε...

Χαχα Καλημέρα ΠΑΝΟ ρεσιτάλ δώσατε χθες……. καλά για τον ΔΩΡΟ δεν λέω τίποτα χαχα

ΠΑΝΟΣ είπε...

Τα βραδινά σχόλια χτες σταμάτησαν στο 166...κάτι μου θυμίζει αυτό το νούμερο, είναι επειδή μπήκε ο Φ. μάλλον...

ΠΑΝΟΣ είπε...

Έδωσαν Γιάννη μου, όσο για τον Δώρο, είπαμε επαξίως.

giannhs kon είπε...

Το τηλ του ΓΙΩΡΓΑΚΗ να στο δώσω εγω πόσο χρεώνει να σου πει καλημέρα γνωρίζεις χαχαχ

ΠΑΝΟΣ είπε...

Έχω απεριόριστο για αστικά, υπεραστικά, διεθνή και για ΚΑΘΙΚΙΑ Γιάννη μου

ΓΙΑΝΝΗΣ ΑΜΠ είπε...

Καλημέρα και πάλι.
Με ήθελε η μάνα μου να πάω βόλτα το τεθωρακισμένο καροτσάκι της λαϊκής γιατί δεν μπορούσε ε και σαν ειδικός προσφέρθηκα χαχα

ΠΑΝΟΣ είπε...

Γεια σου Γιαννάκη, έτσι μπράβο, να βοηθάμε την μαμά αφού έχουμε την ειδικότητα χαχα

giannhs kon είπε...

Χαχα ΚΑΛΟ ΒΡΕ ΓΙΑΝΝΗ ΚΑΛΟ χαχα

ΠΑΝΟΣ είπε...

Κι εγώ έχω κάτι δουλειές ακόμη έξω και θα μαζευτώ αργότερα.
Έχω να συμπληρώσω και την αίτηση συν/σης του ΙΚΑ, τέσσερις σελίδες οι αθεόφοβοι. Την Δευτέρα καταθέτω ρεεεεε.
Καλά περίμενε να πάρεις σύνταξη θα λέει τώρα ο (Μάρθα) Βούρτσης και πολλοί άλλοι βέβαια...

ΓΙΑΝΝΗΣ ΑΜΠ είπε...

Πανό ο πατέρας μου ακόμα να τη πάρει

ΠΑΝΟΣ είπε...

Όχι όμως πριν τα χώσω λίγο...

Το παιδί της κόρης μου (προσέξτε ορολογία) ΔΕΝ το πήραν στον Δημόσιο παιδικό σταθμό γιατί πέρυσι είχε εισοδήματα όσο έκανε το τραπεζάκι του Άκη, χωρίς το μάρμαρο βέβαια.
Φέτος είναι άνεργη, αλλά αυτό εν μετράει λένε.
Ενός δικηγόρου που μένει στην ίδια πολυκατοικία το ΠΗΡΑΝ με τα μπούνια....ήταν φτωχός ο κακομοίρης...

giannhs kon είπε...

Με το καλό καλές βόλτες

ΠΑΝΟΣ είπε...

Γιάννη θα ζητήσω προκαταβολή (80% του μισθού του Δεκεμβρίου λένε) γιατί τώρα βγάζουν τις συντάξεις του Μαίου του 2011, κατάλαβες λοιπόν πόσους μήνες πίσω είμαστε.

ΠΑΝΟΣ είπε...

Τα λέμε αργότερα...

ΓΙΑΝΝΗΣ ΑΜΠ είπε...

Καλή σύνταξη σου εύχομαι.

Α έχεις και μειλ

Alexandratos - Koulis plz save TPEIR bank είπε...

Καλημέρα κι απο μένα στους Γιάννηδες και Πάνο,

Μετά απο τα χτεσινά ροκόμελα και ύπνο μέχρι τις 10, επανήλθαμε στα γνωστά επίπεδα.

Πάμε να αφήσουμε και κανένα 5ευρω σε παραλιακή καφετέρια (αφού η γερμαωτσαίχα δεν μας δίνει την επόμενη δόση, πρέπει να κινησουμε μόνοι μας την αγορά...) για να φωτοσυνθέσουμε, ελπίζοντας ότι τελικά θα ρίξουμε και μια μικρή βουτιά.

Οι αυριανές παραγγελίες ετοιμάζονται, όσοι δεν δήλωσαν ...κινδυνεύουν.. unless an... alexandratos2019@gmail.com

Καλημέρα και στους επόμενους που θα έρθουν.

ΠΑΝΟΣ είπε...

Τελικά θα έρθω κι εγώ Γιάννη Θεού επιτρέποντος, αλλά για παραγγελίες κλπ δεν θέλω να επιβαρύνω, η παρέα να είναι καλή.

Νίκη είπε...

Καλησπέρα σας.
Πάνο το «δυό φορές παιδί μου», κι όποιος καταλάβει κατάλαβε, στα δικά μου αυτιά ηχεί πιο ζεστά κι αγαπησιάρικα για τα λατρεμένα μας.
Αλεξανδράτε, εγώ θα ήθελα την συνταγή. Χαχαχαχα .
Καλά να περνάτε όπου κι αν πάτε όπου είστε.

δημοσθενης είπε...

Γιαννης ΑΜΠ...Γιαννης ΚΟΝ... ...Αλεξανδρατος...Αλεξανδρος....
σκετο Πανος..Μικελε....Βασιλικη...
...Δημοσθενης+.... 9 μεχρι στιγμης

***αναμενουμε και τον Γιατρο -αν θα προλαβει ναρθει- ωστε να ειμαστε καλυμενοι και απο ιατροφαρμακευτικη περιθαλψη (ο μη γενοιτο)... χαχαχα

**αν ξεχασα καποιον να στειλει μειλ

δημοσθενης είπε...

την καλησπερα μου σ ολους

δημοσθενης είπε...

μεχρι Γιατρο θα σας εχουμε...χαχαχα
..

δημοσθενης είπε...

μην παθει τιποτε απο τα πολλα σουβλακια ο Αλεξανδρος

δημοσθενης είπε...

μην πεσει απο τη φιστικια ο Μικελε

Alexandratos - Koulis plz save TPEIR bank είπε...

Καλησπέρα Δημοσθένη, ωραία παρέα θα είμαστε... κάποια στιγμή να επαναλάβουμε (ή με email) τις οδηγίες για ώρα και τόπο συνάντησης.

Καλά ο Michele πόσο ήπιε χτες και ακόμα να εμφανιστεί? Λες να πήγε κομμωτήριο?

Νίκη είπε...

Καλησπέρα Δημοσθένη. Δεν θυμάμαι αν αποκατέστησες την τιμή της φιστικιάς μου. Χαχαχα. Καλό σας απόγευμα.

δημοσθενης είπε...

χοχοχοχο καλοοο Γιαννη...πηγε για coiffure στις τριχες των αυτιων του ...τα κομμωτηρια κλεινουν σε λιγο

δημοσθενης είπε...

καλησπερα Νικη..την αποκατεστησα Νικη..η φιστικια ΓΙΓΑΣ (απο τερας)

Alexandratos - Koulis plz save TPEIR bank είπε...

Νίκη, αντί για την συνταγή, είναι κανείς από τους συμμετέχοντες κοντά σου να στο στείλουμε?

δημοσθενης είπε...

upgrade ...χχαχα..

δημοσθενης είπε...

εγω μαζευω διαφορα για τη Νικη τρια χρονια τωρα...κανω συλλογη, οποτε στειλε μου το να το βαλω μαζι με αλλα πουχω μαζεψει..καποια στιγμη γνωρισουμε, που θα παει..χαχα

michele είπε...

Tην καλησπερα μου! Βρε εμενα μεγαλο ανθρωπο θελετε να ανεβασετε στην φυστικια?
Γυρισα αργα τελικα..χθες,σημερα δηλ

ΠΑΝΟΣ είπε...

Καλησπέρα στην Νίκη (συμφωνώ Νίκη!) και στον Δήμο.
Με τον Μικέλε και το κομμωτήριο χαχαχα πολύ πλάκα και ...ακόμη δεν εμφανίστηκε!
Μάλλον κάνει και ντεκαπάζ (δεν ξέρω πως γράφεται στα Γαλλικά)

δημοσθενης είπε...

εχει δικιο ο Μικελε..το ερειπιο θ ανεβασουμε πανω στα δεντρα ? ..εχει φτιαξει και το μαλλι και θα του κατσαρωσει...χοχοχο

Νίκη είπε...

Ευχαριστώ Αλεξανδράτε. Αστείο ήταν. Ναι ξέρω , ήταν κρύο. Να είσαι καλά και να τον ακούς τον Δημοσθένη. Καλησπέρα Μικέλε. Γεια πάω βολτούλα.

δημοσθενης είπε...

στις φιστικιες θ ανεβουμε οι νεοι.. εγω και ο σκετο Πανος

ΠΑΝΟΣ είπε...

Ωχ... δεν το πρόσεξα ότι γύρισε, είχα και μια κουβέντα και άργησα να πατήσω το κουμπί.
Καλησπέρα Μικέλε, μήπως θέλεις να ανεβώ εγώ δηλαδή με ένα πόδι?

michele είπε...

Kι αυτος ο Πανος μεγαλωσε πολυ βρε παιδι μου ,βγαινω στις 3.07 και γραφει στις 3.13 οτι δεν εμφανιστηκα
...ακου λεει παιδι της κορης μου..εγγονος λεγεται βρε

ε ναι ρε Δημο εχω πολλα θεματα,μπορω να προσφερω τις υπηρεσιες μου διαφορετικα

michele είπε...

Oχι καλε..παππου ,εχουμε νεωτερους εσυ εισαι ακομα..πονεμενος

δημοσθενης είπε...

ναι Μικελε μου...εσυ θα αναλαβεις τον λογαριασμο...χαχα

michele είπε...

Δεν την γλυτωνω με τιποτα μου φαινεται..εχω πεσει σε αδιστακτους!!

ΠΑΝΟΣ είπε...

Είπα γιατί άργησα νεαρέ μου!

Alexandratos - Koulis plz save TPEIR bank είπε...

Mιchele συμμορία κανονική, ευτυχώς προλάβατε να κάνετε την βάφτιση... και ούτε ένα παστάκι δεν μας έφερες... (ΑΛέξανδρε σου ρυθμίζω και το γλυκό!!!)

δημοσθενης είπε...

με τον Κυριο Γερακι γιναμε 11.....
12 αν προλαβει ο γιατρος

ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ είπε...

γεια σας παιδες προβλεπω πολυ γελιο
ο πανος σκετο να φερει και την εχτρα μπυρα μαζι του παρακαλω

michele είπε...

Γιατι,τελειωσε ο χρονος για το στοιχημα??

ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ είπε...

ποιο γλυκο βρε Αλεξανδρατε?

ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ είπε...

σε παρακαλω θειο τι ανακατευεσαι?
Ο σκετο Πανος καταλαβε

michele είπε...

Aλεξ,να μην..ξερω??? ολο με μπερδευετε

ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ είπε...

γιατι μπαιρδεβαισαι ρωτα τον εκπροσωπο της γκολταμ βλαξ και θα καταλαβεις

Alexandratos - Koulis plz save TPEIR bank είπε...

Μετά την συγκομιδή, και τα μπυροσουβλάκια, να μην υπάρξει επιδόρπιο? Για αυτό έλεγε του Michele να μας φέρει τα παστάκια της βάφτισης... ή κανένα cheesecake αν το προτιμάει...

ΒΑΣΙΛΙΚΗ είπε...

Καλησπέρα σε όλη την παρέα.

Alexandratos - Koulis plz save TPEIR bank είπε...

*έλεγα

Γεράκι είπε...

να σε πάρω τωρα Δημο?

Καλησπέρα σε ολα τα παιδια!!!

Alexandratos - Koulis plz save TPEIR bank είπε...

Καλησπέρα Βασιλική!

τι κάνεις στο ιντερνετ???

θα σου κάψει το λάδι στο τηγάνι....

ΒΑΣΙΛΙΚΗ είπε...

Αλεξανδράτε σήμερα δεν έχει μαγείρεμα.
Σαλατούλα έφαγα το μεσημέρι γιατί το βράδυ έχω γάμο και θα με ταίσουν.


ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ είπε...

ερε γλεντια

ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ είπε...

που ειναι ο πολυχρωμος παπαγαλος?

michele είπε...

Αλεξανδρατε,σιγα μην εμεναν τα γλυκα απο τη βαφτιση χαχα

ΒΑΣΙΛΙΚΗ είπε...

Δεν τρώμε μπαγιάτικα Μιχάλη.
Θα μας φέρεις φρέσκα να σου ευχηθούμε και από κοντά.

Ααα Πολύ σου πάνε αυτές οι ανταύγες φωτίζουν το προσωπάκι σου!!!

Alexandratos - Koulis plz save TPEIR bank είπε...

Νομίζω ότι η Βασιλική απάντησε και για λογαριασμό μου. Πρέπει όλοι να σου ευχηθούμε απο κοντά... (το πιάνεις έτσι?)

ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ είπε...

χεχεχε

michele είπε...

Με τις..ανταυγειες και τετοια ,περιμενετε και γλυκα ??? χαχαχαχα

ΒΑΣΙΛΙΚΗ είπε...

Χοροπηδάς από σιδε σε πειρ, βγάζεις υπερκέρδη και τσιγκουνεύεσαι λίγα γλυκάκια. Απαπαπαπαπα....

ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ είπε...

εγω θειο δεν ειπα τιποτα,φερε μονο σε μενα.
Φιλικα
Αρτέμης

δημοσθενης είπε...

ρε συ Μικελε, μια και θα πας για γλυκο, δεν παιρνεις και ενα γουρουνοπουλο στη σουβλα...12 νοματοι ειμαστε

δημοσθενης είπε...

..δεν πειραζει, φερε το και στη σουβλα πανω..οπως ειναι

michele είπε...

Ναι,θα το κουβαλαω ..στην πλατη χαχα.
Διακρινω κοιλιοδουλους εδω η κανω λαθος?? παπαπα..ρε για φυστικια ξεκινησαμε που μας προσκαλεσε ο ανθρωπος χαχα.Εγω κανω διαιτα δεν ξερω αν σας το ειπα..

michele είπε...

..στις μπυρες φυσικα

ΠΑΝΟΣ είπε...

Καλησπέρα σε όλους πάλι.
Μικέλε και Γιάννη ΑΜΠ οδηγίες από μένα πως θα πάτε.
Δεν παίρνω τηλ. τώρα γιατί είναι μεσημέρι.
Μαζεύτηκα για σήμερα από τα ψώνια πιστεύω.
Για γλυκό μην ανησυχείτε θα φροντίσω εγώ (η κ. Ε. δηλαδή), όπως και για σπιτική τυρόπιτα...

ΠΑΝΟΣ είπε...

Μπύρα??? είπε κανείς για μπύρα???
Αλέξανδρε ...μα είμαστε ακόμα στην μέση!!!

ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ είπε...

εεε φερε τη ..μιση

ΠΑΝΟΣ είπε...

...άσχετα αν την σουτάρω πριν το τέλος εγώ βέβαια (το ίδιο και εσύ πιστεύω, αρκετά κράτησε η τύχη σου!)

ΠΑΝΟΣ είπε...

Καλά ειδικά για σένα κάτι θα κάνω χαχα

ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ είπε...

Πανο προσπαθησα να την σουταρω στα ψηλα της παρασκευης αλλα δεν μου εκατσε για ενα τσικ.
Παντως σουταρα ολα τα αλλα ,πειραιως μοη με πολυ καλο κερδος ελλακτωρα στα ισα σχεδον και ετε με μικρη χασουρα.Εχω μονο ΟΠΑΠ και τα βιοχαλκακια ,ελκα ελβα σιδενορ.

ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ είπε...

απο αυτα μονο η σιδε ειναι για πουλημα

ΠΑΝΟΣ είπε...

Τι έχω εγώ τώρα που να σου λέω...
Πάντως ΣΩΛΚ ΕΛΚΑ ΕΛΒΑ ΚΑΙ ΕΛΛΑΣΤΡ σίγουρα, μαζί με ΙΝΚΑΤ. Τον άτιμο ΕΛΛΑΚΤ θα το σκεφτώ μεθαύριο πρωί, μου την έσπασε χοντρά χτες...

ΠΑΝΟΣ είπε...

Δεν μου λέτε πιάτα πηρούνια να φέρω?
Καμιά σαλατούλα?

ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ είπε...

ινλοτ και τενεργ στο στοχο αν και νομιζω οτι η αρχη της εβδομαδας δεν θα μας αρεσει

ΠΑΝΟΣ είπε...

Βλακεία μου που δεν σούταρα ΕΛΛΑΚΤ να πάρω ΙΝΛΟΤ χτες, αλλά που μυαλό

ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ είπε...

mike εισαι εκει??

ΠΑΝΟΣ είπε...

Όταν λες αρχή εννοείς μόνο ΔΕΦΤΕΡΑ ή και άλλη μέρα?

ΠΑΝΟΣ είπε...

Μπα, κοιμάται τώρα, κουράστηκε τόσες ώρες στο κομμωτήριο...

michele είπε...

Εδω..

ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ είπε...

μια που ειμαστε οι δυο μας υπαρχουν σοβαρες πιθανοτητες να παει επανω ο ελλ τη Δευτερα

ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ είπε...

την πατασκευη δεν κλεινουν τα παραγωγα? εχεις προχειρο που κανουν strike?

ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ είπε...

nNomizv oti eimaste se kauodiko kyma megalhw anodoy kai perimenv o φτσε 20 να τεσταρει το 244

ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ είπε...

σορρυ αλλα καταλαβες

ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ είπε...

ο ελλ ισως βρει στηριξη εδω που ειναι αλλιως το πολυ εως 1,18 .παντως δεν δειχνει για πολλα για την ωρα

ΠΑΝΟΣ είπε...

Bowling θα παίξουμε και μιλάς για strike?
Άμα ρίξεις όλες τις κορίνες...

michele είπε...

Την Παρασκευη κλεινουν ναι..
ψαξε εδω γιατι βλεπω μπαλα

http://www.adex.ase.gr/AdexHomeGR/firstpage/

ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ είπε...

παντη δευτερα λογικα θα ειναι ανοδικος γιατι σταματησε ΑΚΡΙΒΩς πανω στον 20αρη

ΠΑΝΟΣ είπε...

ευχαριστώ Αλέξανδρε... όχι μόνο δεν δείχνει πολλά, σπάει νεύρα

ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ είπε...

μικε ..βαρυαιμε... δες το να μας τοπεις αυριο ,αφου τελος εβδομαδας εκει θα παει το χαχα

ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ είπε...

γιαυτο τον σουταρα και γω δεν ειναι η ωρα του

michele είπε...

Τεχνικα ειναι πιθανη η κινηση προς το 244,αλλα υπαρχει δυναμικη και τους βλεπω να βιαζονται

ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ είπε...

πες μας εσυ που ειναι τα στοιχηματα και μετα βαζουμε και μαζι στοιχημα μια μπυρα.Εχω θρασος ο κερατας χεχε

michele είπε...

Γιατι πραγμα να βαλουμε στοιχημα??

ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ είπε...

το στοιχημα ειναι για πλακα σε παραδεχομαι φυσικα για πιο γνωστη,ειπαμε να μην το,,τελειως

ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ είπε...

οτι θα παει προς την διασπαση

ΠΑΝΟΣ είπε...

Αν θα πάει στο 244?
Άλλο στοίχημα δεν βάζω εγώ πάντως, ειδικά σε τέτοια...
Μεταξύ σας μια χαρά το βλέπω

michele είπε...

Καλα δεν παιζει ρολο τι ξερουμε ο καθενας,αλλα για ποια διασπαση μιλας,γραψε σαν ανθρωπος ρε παιδι μου

ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ είπε...

ξεκαθαριζω ,το στοιχημα το προτεινω για το πειραγμα και την πλακα/που θα του κανω οταν κερδισω/ο mickele ειναι χαωδως καλυτερος απο μενα,σοβαροι να ειμασματε

ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ είπε...

το 244 αργε μου φιλε του ftse 20 πως αλλιως να το πω

ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ είπε...

ακκωστε εγω ειμαι πιο νεος και πιο ομορφος μην τα θελουμε ολα δικα μας

michele είπε...

Ωραια να βαλουμε αν θα παει στο 244 η αν γυρισει απο πιο ψηλα.Αυτο καταλαβαινω.Λοιπον,δινω αρκετες πιθανοτητες να παει εκει,αλλα για την πλακα του θεματος το βαζουμε.Εσυ παιρνεις το οτι θα παει,εγω το οτι δεν θα παει.Συμφωνησαμε???

ΠΑΝΟΣ είπε...

Tο έβαλα και στο Γεράκι προχτές, ακούστε τέρμα εσείς οι δύο για να έχετε έμπνευση

http://www.youtube.com/watch?v=ax1U5MrlNCw

ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ είπε...

θελω να δω τα παραγωγα που δινουν κλεισιμο

michele είπε...

Δεν υπαρχει καλυτερος.Τεχνικα εισαι αριστος.Απλα εγω ειμαι εμπειροτερος στο ελληνικο χρηματιστηριο ΚΑΙ ΒΛΕΠΩ διαφορετικα καποια πραγματα.

ΠΑΝΟΣ είπε...

Αυτό είναι live

michele είπε...

Ελα ρε που τους θυμηθηκες Πανο χεχε..
σου εδωσα το link Aλεξ να δεις,το επισημο του ΧΠΑ.

ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ είπε...

λοιπον το σστοιχημα παει και εγω λεω οτι θα παει μεσα στην εβδομαδα τουλαχιστο 550

ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ είπε...

ωχ ποιος σε ακουει 250 ftse 20

ΠΑΝΟΣ είπε...

Tελικά Αλέξανδρε μόνο εμένα βρήκες μικρό για τα στοιχήματα?
Με τον Μικέλε κολώνεις χαχα

michele είπε...

Δηλ θα παει 250 και δεν θα παει 244?? Που θα το βαλουμε να αποφασισουμε χαχα.Πες εσυ

ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ είπε...

εγω ειπα ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟ 250 ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΕΣΥ ΤΙ ΒΑΖΕΙΣ?

ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ είπε...

κανονικα θα παει να σπασει ψευδως το 244 αλλα μεχρι 250 σιγουραα

michele είπε...

Λοιπον τι να κανω.Ακουμπαει 250 κερδιζεις εσυ.Δεν ακουμπαει κερδιζω εγω οκ??χαχα

ΠΑΝΟΣ είπε...

Tην έκανα για τώρα. Μέχρι να αποφασίσετε...

http://www.youtube.com/watch?v=0jCd9vg3BDw

ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ είπε...

μια μπυριτσα αλλα δεν μας ειπες τι περιμενεις εσυ να κανει?

michele είπε...

Ωραια μπηκε.Εγω να σου πω.Τεχνικα ,βλεπω ανετα να μπορει να γινει η κινηση που λες εσυ.Ομως η ολη συμπεριφορα, μου δειχνει front runners και ειναι πολυ πιθανο να μην παει,καθεται λιγο εδω η και λιγο πιο κατω και μετα πανε για την διασπαση του 790 που οντως φαινεται γερη αντισταση.Οι τραπεζες θα παιξουν μεγαλο ρολο την επομενη εβδομαδα ,μαλλον θετικο.

michele είπε...

του Γενικου .Καλα μιλαμε για 20 αρη.Αρα πιθανο να κανει ψευτοδιασπαση του 270 και μετα να γυρισει παλι πανω.

ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ είπε...

παω για ταβλι το βραδυ Η ΜΕΤΟΧΗ ΤΗς ΕΒΔΟΜΑΔΑς που θα δινει λεφτα για πολλες εβδομαδες.Εγω το ειπα

michele είπε...

Θα την περιμενουμε να τη δουμε.

Alexandratos - Koulis plz save TPEIR bank είπε...

Michele στην μπάλα άλλη μια χρονιά δεν λέμε τίποτα...

fasokinigos είπε...

Χαιρετω την παρεα!. Σ'αυτο το κυνηγι πολυ ΚΑΝΤΕΜΙΑ. Γαμω τον πουστη τον γειτονα. Χθες το απογευμα βαζωντας τα μπαγαζια στο τσιπακι...εριξε το ματι ο πουστης!!. Παλι κυνηγι Παναγιωτη??...ΑΝΤΕ ΚΑΛΟ ΚΥΝΗΓΙ. ΗΡΘΑ ΚΑΙ ΣΤΑΥΡΩΘΗΚΑ. Φευγω παω παιρνω τον Νικο, και ντουγρου για Γρεβενα. Στην πορεια του ελεγα την φαση με τον γειτονα....και αυτος με ελεγε παραξενο. Καλαααα Νικοοοο...τελος παντων. Φτασαμε τι ωραια τι καλα. Φαγαμε, ηπιαμε τα τσιπουρακια μας ολα καλα και ωραια. Ξυπναμε το πρωι 5 ηωρα για καφεδακι τσουρ - τσουρ η βροχη. Δεν πειραζει λεω, κυνηγαμε και ετσι, σκοπος ειναι να μην ριχνει καρεκλες. 6.30 στην πορεια για το καρτερι...ντριν το κινητο. Χρηστος μαστορας. Ωχ λεω του νικου....κακο σημαδι τετοια ωρα. Ελα Χρηστο καλημερα...τι εγινε??...Μαστορα μας εκλεψαν τα σιδερα, και την μονωση απο την οικοδομη. Αγαλμα ο Παναγιωτης. Με το καλημερα γυρω στα 2.200 ευρω η ζημια.... 6.45 φτανουμε στο σημειο που θα κυνηγουσαμε....Απο τα νευρα παω σε μια τσιμεντενια βρυση να φτιαξω ενα καφε δευτερο μπας και καλμαρω λιγο....πως μου ηρθε και σκυβω να πιω λιγο νερο...ΜΠΛΟΥΜ το κινητο μεσα...εφυγε απο το τσεπακι του πουκαμισου. Χριστους- παναγιες πρωι - πρωι. ΓΙΟΚ κινητο......7+15....επιασαν οι καρεκλες.....ΕΕΕΕΕ ΑΑΑΙΙ ΜΑΜΗΣΟΥ ΣΗΜΕΡΑ......Περιμεναμε - περιμεναμε μπας και κοψει λιγο....Παπαρια....6.. ΤΟ ΑΠΟΓΕΥΜΑ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ......Συν ολα αυτα, χαθηκαν και τα τηλεφωνα των φιλων...ΠΑΝΟΣ - ΜΙΚΕΛΕ - ΓΙΑΝΝΗΣx2 -ΔΗΜΟΣΘΕΝΗ - ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ - ΜΠΑΡΜΠΑΛΙΑΣ - ΓΙΑΤΟΣ ..Ηταν αποθηκευμενα στην μνημη του τλφ, και οχι στην καρτα......Αν εχεται την καλοσυνη, στειλτετα μου παλι με email. Αυτα γαμω την καντεμια μου μεσα.

michele είπε...

Oλα στραβα Παναγιωτη.Σαν κυνηγος τις καιρικες συνθηκες επρεπε να τις ειχες πληροφορηθει.Κατα τα αλλα γκαντεμια μεγαλη.Καλα ξεμπερδεματα.Σου στελνω τα τηλεφωνα στο mail σου.

Αλεξανδρατε πολλες ευκαιριες και κοκο τιποτα.Οποτε την τρως.

fasokinigos είπε...

Βρε φιλε ΜΙΚΕΛΕ.....Αν εβλεπες χθες στο ΜΕΤΕΩ,...για Γρεβενα εδειχνε μονο συνεφια.....Σημερα το αλλαξαν ......τι να πω??

michele είπε...

Ναι σωστα θα επεσαν λιγο εξω χαχα.Εγω σου εστειλα mail ηδη

fasokinigos είπε...

Δεν πιστευεις εεεεε??...καλα και θα σου πω εγω εσενα χαχαα....ΟΚ ..το ελαβα

ΠΑΝΟΣ είπε...

Ρε Παναγιώτη τι γκαντεμιά είναι αυτή το κέρατό μου! Θα σε πάρω τηλ. και θα στείλω και μέιλ. Εύχομαι να είναι η τελευταία φορά αυτή.
Κρέμασε και μια αρμαθιά σκόρδα στο αυτοκίνητο την άλλη φορά βρε παιδί μου...

michele είπε...

Oχι ρε σε πιστευω ,αυτους να κυνηγησεις με τις προβλεψεις τους χαχα

ΠΑΝΟΣ είπε...

Μικέλε θα σε πάρω κι εσένα για οδηγίες...
Ξεκινάω...

fasokinigos είπε...

Καλησπερα ΠΑΝΟΟΟ!!. Τελευταια φορα δεν θα ειναι. Εκτος και αν κοιμαμαι τα βραδια στην οικοδομη. Οσο θα μεγαλωνει η υφεση , τοσο θα μεγαλωνουν και η ζημιες. Εχουμαι να κανουμε με τον κοσμο που δεν εχει χρηματα, και κλεβουν τα ξυλα για το τζακι......και αλλοι κλεβουν σιδερα, για να παρουν ειτε μεροκαματο απο τον παλιατση, ειτε τα χρησημοποιουν σε αλλες δουλειες. Το κερατο μου μεσα!!

ΠΑΝΟΣ είπε...

Έτσι είναι Παναγιώτη δυστυχώς...
Εδώ έχει ξαμοληθεί όλος ο κόσμος και δικοί μας και ξένοι και ανοίγουν τους κάδους ανακύκλωσης για να βρουν οτιδήποτε μεταλλικό, οι παλιατζήδες οι κλασσικοί κοντεύουν να μείνουν άνεργοι...

karaefthimiou23 είπε...

Καλά να περάσετε όσοι μαζευτείτε απ'την παρέα και κάντε τον Φάσο να νιώσει καλύτερα τουλάχιστον,να ξεχάσει την γκαντεμιά του Σαββατιάτικα.

Τρίγωνα Πανοράματος,μπακλαβά,μιλφέιγ,μπαμπαδάκια,ριβανί με παγωτό,εκμέκ και φυσικά γαλακτομπούρεκο για τους μερακλήδες,συνοδευτικά για τα σουβλάκια χα χα χα χα

giannhs kon είπε...

Καλησπέρα σε όλους τους φίλους

διαβάζω ότι η παρέα μεγαλώνει Μπράβο παιδιά

Εάν δεν το έχετε καταλάβει η παρέα αύριο θα έχει τρεις ΓΙΑΝΝΑΔΕΣ και έπεται συνεχεία χαχα ΚΑΡΑΑΑΑ

Οδηγίες θα πάρω από τον ΔΗΜΟ έχουμε συνεννοηθεί να τηλεφωνηθούμε αύριο το μεσημέρι

Σας αφήνω θα τα πούμε το πρωί γιατί ήδη έπρεπε να είμαι στον δρόμο χαχαχ

karaefthimiou23 είπε...

Γεια σου Γιάνναρε λεβεντιά.Μακριά απ'τον Αλέξανδρο στο φαί και στα φυστίκια χε χε

Alexandratos - Koulis plz save TPEIR bank είπε...

Kara έπρεπε να κατέβαινες κι εσύ.

Δεν μας είπες το στοίχημα Αλέξανδρου / Michele πώς το βλέπεις ?

karaefthimiou23 είπε...

Αλεξανδράτε έχω δηλώσει τι πιστεύω,φυσικά μπορεί να κάνω και λάθος:850 μονορούφι χε χε

Νομίζω ότι αν φύγει κάτω από το 270 θα'ναι σημάδι πώλησης βραχυπρόθεσμο.Δεν το πιστεύω αλλά ας αφήσουμε την αγορά να μιλήσει.

michele είπε...

Στην συνεχεια της ...εμμονης μου με τις συναντησεις Σαμαρα απο το τελος Ιουλιου,εμμονη που με κρατησε ΜΕΣΑ ολο αυτο το διαστημα ,ερχεται ακομα μια:

Συνάντηση Σαμαρά - Monti την Παρασκευή

karaefthimiou23 είπε...

Και να προχωρήσω λιγάκι παραπέρα τη σκέψη μου,νομίζω ότι την περιοχή του 700-710(εκθετικός 200άρης)θα κάνουμε πολύ καιρό να την ξαναδούμε.

ΠΑΝΟΣ είπε...

Βρε Μικέλε άσε τώρα τα ραντεβού του Σαμαρά και κλείσε μου εμένα ένα ραντεβού με τον Στουρνάρα, δεν θα ξαναγράψεις για ραντεβού μετά...

ΠΑΝΟΣ είπε...

Της εβδομάδας που θα δίνει λεφτά για πολλές εβδομάδες λέει τώρα ο φίλος μου... Τσ Τσ Τσ
Άσε, θα σας βάλω εγώ μία μετοχή να τρίβετε τα μάτια σας (για να την ξεφορτωθώ αλλά δεν το λέω πουθενά). Από ΕΛ αρχίζει πάντως…
Άλλη βοήθεια δεν έχει...

ΠΑΝΟΣ είπε...

Και ο άλλος από εκεί...


Μήπως είμαστε παγιδευμένοι σε μια εικονική βελτίωση του κλίματος; Η Ελλάδα κερδίζει χρόνο απλά για να υλοποιήσουν σε ήρεμο κλίμα οι Αμερικανοί τις εκλογές τον Νοέμβριο μετά θα αποκαλυφθεί η σκευωρία και θα έρθει η επώδυνη χρεοκοπία

Άσε ρε δικέ μου εμείς τα έχουμε πει πρώτοι αυτά...και σιγά να μην έλεγες τίποτα θετικό.

ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ είπε...

Με τσακισε στο ταβλι ο γιατρος,αλλος οχι ο Θανασης, με τσακισε

ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ είπε...

σε 30 λεπτα η μετοχη της εβδομαδας που θα δωσει πολυ χρημα ,να το θυμαστε.

michele είπε...

Μηπως να παιξει χρηματιστηριο ο γιατρος ο φιλος σου η εσυ δεν ξερεις ταβλι?? χεχε

Πανο κατσε να τελειωσει ο Στουρνος ,εχει δουλειες τωρα και μετα θα ειναι διαθεσιμος και για το κοινο χαχαχαχα

ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ είπε...

οποτε θελειςσε π αιζω ενα να δουμε

michele είπε...

Βεβαια,θελω να δω που εισαι καλυτερος στην ΤΑ η στο ταβλι.Μαλλον στην ΤΑ χαχα

ΠΑΝΟΣ είπε...

Άλλο στοίχημα για το τάβλι βλέπω, τι θα γίνει με σας εδώ μέσα...

karaefthimiou23 είπε...

Αλέξανδρε εγώ είμαι καλός στο...πλακωτό χα χα χα χα

ΠΑΝΟΣ είπε...

Κι εγώ δεν είμαι καλός στο ...φεύγα!!!

karaefthimiou23 είπε...

Ώρε ένα σαμπουάν που βλέπω στη κόλα και τι ετοιμάζεται να δώσει...

michele είπε...

Αμα διασπασει το 15.50-15.60 θα επιβεβαιωθεις Καρα

ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ είπε...

Παμε πανω παιδες

michele είπε...

Κλεινουμε εδω ινλοτ Μονο για σας.