Διασπάται η Alpha Bank ακολουθώντας το μοντέλο Eurobank – Με στόχο την εμπροσθοβαρή μείωση των NPEs- Η Morgan Stanley δίνει τη σύσταση overweight για την ελληνική αγορά ήτοι για αποδόσεις καλύτερες από αυτές της αγοράς -Συμφωνία Mytilineos – Gazprom για την προμήθεια φυσικού αερίου-Citigroup: Η Ελλάδα στους κερδισμένους από την πρόταση Κομισιόν

Δευτέρα 10 Δεκεμβρίου 2012

ΕΛΛΑΚΤΩΡ

 ΕΛΛΑΚΤΩΡ: ΗΜΕΡΗΣΙΟ ΓΡΑΦΗΜΑ...
Απο τα χαμηλα του Ιουνιου ,η μετοχη κινειται στο ανοδικο καναλι TR.Εντος του Νοεμβριου η μετοχη διεσπασε καθοδικα το καναλι ,αρνουμενη ομως να απομακρυνθει .
Αμεσως μετα επανηλθε εντος του καναλιου ,κινουμενος εντος ΝΕΟΥ καναλιου με κοκκινο χρωμα HF,δημιουργωντας ενα μικρο inverse H&S  γραμμη λαιμου του οποιου ειναι η Η.
Ταυτοχρονα η μετοχη βρισκεται στην μεγαλη γραμμη λαιμου G με πορτοκαλι χρωμα .Η γραμμη Τ του μεγαλου καναλιου με την γραμμη Η δημιουργουν ανοδικη σφηνα ,σχηματισμος συνηθως τερματισμου μιας κινησης.Στην περιπτωση μας εδω,ΟΛΕΣ αυτες οι προυποθεσεις συνηγορουν στην εντονη κινηση του τιτλου με ανοδικη διασπαση ,ελαχιστο στοχο τα 2.28 και απωτερο τα 2,80 οπως φαινεται στο διαγραμμα.Στο 1.75 ο 20αρης και στο 1,69 ο 50 αρης προσφερονται ως στηριξεις σε περιπτωση διορθωσης οπως βεβαια και η κατω γραμμη του μεγαλου ανοδικου καναλιου.

88 σχόλια:

karaefthimiou23 είπε...

Έτσι,2.80 και να καίει.

ΒΑΣΙΛΙΚΗ είπε...

Ελλακτωρ ΟΛΕ.....

michele είπε...

Ωχ,φανηκαν οι οπαδοι της μετοχης χεχε..θα πω σε λιγο τη γνωμη μου στον Κωστα απο την Brugges που μου θυμισε ωραιες βολτες που εκανα εκει.Στη Βενετια του Βορρα

ΒΑΣΙΛΙΚΗ είπε...

Και ΜΥΤΙΛ ΟΛΕ.....

giannhs kon είπε...

Καλησπέρα ΒΑΣΙΛΙΚΗ μας Έχεις φιλιά

ΟΚ ΑΛΕΞΑΝΔΡΕ πάμε τα σουβλάκια ?? χαχα

ΚΑΡΑ και μια τιμή στόχο για την ΑΦΡΟΛΕΞ σε παρακαλώ χαχα

karaefthimiou23 είπε...

Καλησπέρα Κώστα.Κλαμπ ή Σερκλ Μπρυζ?

Και Βασιλική ΟΛΕ!

karaefthimiou23 είπε...

Γιάνναρε δεν ασχολούμαι με τον ΝΙΚΚΕΙ αχαχαχαχαχα

ΒΑΣΙΛΙΚΗ είπε...

Καλησπέρα Καρά Γιάνναρε και Χαρούλα.

Και FREEFORUMSTOCKS ΟΛΕΕΕΕ!!!

ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ είπε...

Φυσικα και παμε τα σουβλακια.ΕΛΑ ΡΕ ΕΛΛΛΛΛΛΛΛΛΛΛΛΛΛΛΛΛΛΛΛΛΛ

profit είπε...

θέλω και Κούμπα

giannhs kon είπε...

Χαχαχα Καλο ΓΙΑΝΝΗ καλο

giannhs kon είπε...

ΒΑΣΙΛΙΚΗ διάλεξε μαγαζί για σουβλάκια θα πληρώσει ο ΑΛΕΧ χαχαχ η εγώ

kostasΠειραιας είπε...

Kara23 μαλλον θα ελεγα με Σερκλ καθως ολη μερα σημερα ειμαστε σερκλ στα καναλια της. Γυρισαμε δωματιο να αλλαξουμε και να παμε για μπυρα αλλα μεχρι το κρεβατι βλεπω να φτανω.

ΒΑΣΙΛΙΚΗ είπε...

Ξέρω ένα πολύ καλό και κοντά στα μέρη του Άλεξ. ( είδες πως σε σκέφτομαι Άλεξ.)
Αφού θα πληρώσει ας μην ταλαιπωρηθεί και με την οδήγηση..

ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ είπε...

Σιγα να μην πληρωσω χεχε

giannhs kon είπε...

Εισαι θεααααααα !!!!! Από Χαρουλα αυτό χαχα

Γεράκι είπε...

χεχε..ειμαστε αφασια..ολα μεταφράζονται σε...φαγητο...τι καλύτερο?

michele είπε...

Εδω ακομα περιμενω το ..ουισκακι μου,αλλα φαινεται οτι πλησιαζει χαχα ..

ΒΑΣΙΛΙΚΗ είπε...

Αντώνη όπως και να έχει, πάνω ή κάτω η αγορά, εμείς θα τρώωωωμε και θα το καλαμπουρίζουμε όσο μπορούμε...

Γεράκι είπε...

μαζι σου miss V..

michele είπε...

Κωστα ,οι ξενοι ειχαν μικροτερη συμμετοχη εξ ου και η παραταση για τις ελληνικες κυριως που πρεπει να ειχαν ..μικροτερη συμμετοχη περιμενοντας τους ξενους.Τελικα ανεβασαν τη συμμετοχη τους,οχι καλο γι αυτες εκ πρωτης οψεως,αλλα να σκεφτουμε οτι αν οι ξενοι δεν ειχαν μεγαλη συμμετοχη και περιμενουν ..αργοτερα η στη ληξη καποια ομολογα,μηπως αυτο συνεπαγεται οτι πιστευουν σε κατι..καλυτερο για τη χωρα?? Τροφη για σκεψη..

michele είπε...

Διαγραμματα απο "μικρα" αργοτερα,ν ανεβουν λιγο..αλλωστε σε ..φαγητο θα τα φαμε κι αυτα χεχε

ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ είπε...

και γω κατι μπυρες λεμε

giannhs kon είπε...

ΑΝΤΩΝΗ όπως βλέπεις θα γίνουμε και ντέφι χαχα Εγώ θα γυρίσω με τον ΘΩΔΟΡΟ, το πρόλαβα ετσι

kostasΠειραιας είπε...

Eyχαριστω michele και καληνυχτα σε ολους. Κρατηστε γερα το μαγαζι μεχρι να γυρισω. Αν και οσο λ ιπω καλυτερα μου φαινεται παει.

giannhs kon είπε...

ΑΛΕΧΑΝΔΡΕ με το ΕΛΛ ΕΛΛΑΔΟΣ εννοούσες ?? ωχ

michele είπε...

Νασαι καλα Κωνσταντινε,καλες βολτες..Αλεξ καλα μπορει να μπει κανα αλλο στοιχημα..να κανουμε συμψηφισμο.Αυτο που δεν κανει το κρατος κι ελπιζω να ξεκινησει να κανει

ο dwk είπε...

…καλησπερούδιαααααααααααα !!!
…πως θα χαρακτηρίζατε το …άτομο που επί πέντε μήνες λιβάνιζε την ΑΣΚΟ…
…και την πούλησε …χθες ;;;;;;;;;;;;;;; ….ΧΘΕΣ ;;;;;;;;;;;;;;;;;;; …
…#&%$*#$@^%$ !!!!!!!!!!!

giannhs kon είπε...

Καληνύχτα ΚΩΣΤΑ τι να κρατήσουμε δεν τους βλέπεις δεν αγοράζουν και καμία τράπεζα να ανέβει το μαγαζί χαχαχ θέλουν να μείνει ρηχό γιατί δεν έχουν μπρατσακια

Kαλησπερα ΔΩΡΟ

ο dwk είπε...

…γεια σου Γιάνναρε !!
…εσύ μαζί μου! …και ο Αλεξ αν αντέχει τις μεγάλες ταχύτητες !!!

michele είπε...

Μπορει να ..κρατησε ΜΑΙΚ ομως Θοδωρε χεχε..μην μου πεις!!

ο dwk είπε...

…θα σου πω την μέρα που θα τον πουλήσω!!!
…την επόμενη …….αγόρασε !!!!!!!

ΓΙΑΝΝΗΣ ΑΜΠ είπε...

Καλησπέρα σε όλους τους φίλους

ΒΑΣΙΛΙΚΗ είπε...

Καλησπέρα Θόδωρε. Και εγώ μαζί σου..

giannhs kon είπε...

Καλησπερα ΓΙΑΝΝΗ πως εισαι

ο dwk είπε...

…καλησπερούδια Βασιλική!
…α! προσοχή!
…σήμερα έδωσα ΣΩΛΚ, ΕΛΒΑ και μέρος από ΣΙΔΕ !!!!!!!

michele είπε...

Bιαζεσαι dwk η μου φαινεται?? εν τω μεταξυ ριξτε καμμαι ματια στην ΕΧΑΕ που ανεβασα την προηγουμενη Τριτη στα 3,75 γιατι μου φαινεται με γραφετε και περιμενετε την ΕΤΕ ποτε θα παιξει χαχαχα

ΓΙΑΝΝΗΣ ΑΜΠ είπε...

Καλησπέρα Γιάννη μια χαρά. Τώρα σχόλασα από τη δουλεία και μπήκα να σας δω.

michele είπε...

Καλησπερα Γιαννη Αμπ..ειπαμε σπιτι χωρις Γιαννη,προκοπη δεν κανει χεχε

ΓΙΑΝΝΗΣ ΑΜΠ είπε...

Καλησπέρα Μιχάλη, έτσι έτσι...

ΓΙΑΝΝΗΣ ΑΜΠ είπε...

Μιχάλη η ΕΛΒΑ εσπασέ κάτι εκεί η είναι ιδέα μου

ο dwk είπε...

…ΕΧΑΕ 3,98;;; …και σήμερα 3,97…
…τώρα ;;;

ο dwk είπε...

…καλησπέρα Γιάννη Αμπ !
…εκτός από τα …νεύρα μου ;;;;;;;

ΓΙΑΝΝΗΣ ΑΜΠ είπε...

Καλησπέρα dwk.

ΓΙΑΝΝΗΣ ΑΜΠ είπε...

Είπα κάτι κακό

ΒΑΣΙΛΙΚΗ είπε...

Καλησπέρα Γιάννη Αμπ.

Μικρέ μου Δώρο, εγώ θα τα κράταγα μέχρι τα 4.28-4.30 και βλέποντας και κάνοντας.. ανάλογα με το κλίμα.

Εγώ βέβαια είναι γνωστό ότι είμαι βραχυπρόθεσμη και ότι δεν παντρεύομαι χαρτιά.

ΓΙΑΝΝΗΣ ΑΜΠ είπε...

Γεια σου Βασιλική τι κανείς;

michele είπε...

Η ΕΛΒΑ υψηλο σε κλεισιμο απο Γεναρη( αρχες) του 2010..αρα το 1,85 κατ αρχην το εχει..

Θοδωρη τα βλεπω ετοιμα κι αυτα..γεματο ταμειο κλπ

ΒΑΣΙΛΙΚΗ είπε...

Καλά είμαι ακόμη Γιάννη μου.

Δώρο τ΄ότι θα έκανα εγώ αυτό δεν σημαίνει ότι είναι και το σωστό.
Θα σου απαντήσουν οι παλιοί που είναι και πιο έμπειροι από μένα.

giannhs kon είπε...

Καλό βράδυ σε όλους Καλό ξημέρωμα και να πάνε όλα καλά. ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ

ο dwk είπε...

…χαχαχα! …ξέρεις Βάλια τι χαζο…επενδυτής είμαι !!!
…καλό βράδυ Γιάνναρε !

michele είπε...

Η διακρατηση η οχι ειναι θεμα επενδυτικης επιλογης,πειθαρχιας και γνωησς θεμελιωδων που εχει ο καθενας.Στην υποτιμητικη κερδοσκοπια που εζησε η Ελλαδα υπηρξαν περιπτωσεις που ΕΒΓΑΖΑΝ ΜΑΤΙΑ για διακρατηση μετα τις εκλογες του Ιουνιου.Τι ΔΕΗ-ΟΤΕ-ΜΥΤΙΛ-ΣΩΛΚ-ΓΕΚ-ΕΛΛΑΚΤΩΡ και δεν συμμαζευεται..δεν μιλαω για ΠΡΟΦ και τετοια χαρτια ..εκει γινανε σημεια και τερατα

ΠΑΝΟΣ είπε...

Καλησπέρα καλησπέρα σε όλη την παρέα!
Βλέπω πήρατε φόρα! Εκείνο το ρημάδι το 855 δεν μας φοβίζει καθόλου?

ΠΑΝΟΣ είπε...

Θοδωρή μην στενοχωριέσαι την έχω πατήσει 10 φορές στο ίδιο θέμα, όχι μία.
ΥΠΟΜΟΝΗ δεν έχουμε!

ο dwk είπε...

…ΑΣΚΟ Πάνο… τα έδωσα χτες Πάνο… χτες τα έδωσα Πάνο… χτες !!!!!!!

ΓΙΑΝΝΗΣ ΑΜΠ είπε...

Καληνύχτα Γιάννη.

Γεια σου Πάνο

ΠΑΝΟΣ είπε...

Θοδωρή δεν έχω αλλά έχει η γυναίκα μου. Την διώχνω κάθε φορά που την κοιτάει και μουρμουράει χαχα
Σήμερα ευτυχώς έλειπε και το είδε στο τέλος το 0,355.Τώρα βέβαια θα περιμένει για το 0,40 τουλάχιστον.

michele είπε...

Υπομονη βρε σεις.Αρκει ενα χαρτι να μην ειναι σαπακι.Που πολλες φορες παιζουν και τα σαπακια μαζι με τα καλα,αλλα εκει υπαρχουν και λακκουβες

ο dwk είπε...

…θυμάσαι που την συζητούσαμε ανάμεσα σε ….κρασί και αγριογούρουνο;;;
…που είσαι Φάσοοοοοοοοοοοο !!!

ΠΑΝΟΣ είπε...

Τι υπομονή καλέ μου άνθρωπε!
Άλλη μια καραμπινάτη περίπτωση το ΕΛΣΤΡ που αν το είχα μπροστά μου θα το πατούσα κάτω χαχα

ο dwk είπε...

…και εκεί που έχω «σπρώξει» τα ΣΩΛΚ νάσου ο Φάσο από κει να λέει:
…2,50 !!!!!!!!!!!!!
…που είσαι Παναγιώτηηηηηηηηηηηη !!!

ΠΑΝΟΣ είπε...

Κοίτα τώρα, δεν μπορείς να το πεις λάθος αν έβγαλες ας πούμε 40 λεπτά ανά τεμάχιο.
Η Βάλια πχ θα την έκανε επί τόπου . Ένας πιο υπομονετικός θα περίμενε πάνω από το 2

michele είπε...

Diamonds are forever Θοδωρη χαχα.Εκεινος ο Καλπινης οταν επαιζε παλια,ξεκινωντας μαλλον τελευταιος,λεγαμε αντε καιρος να..φευγουμε χαχα.

ο dwk είπε...

…το ADR της ΕΤΕ +2,55 …..μπααααα !

ΠΑΝΟΣ είπε...

Τελικά δεν είπε κανείς κάτι για το 855 (αν θα μας φρενάρει), πέρα βέβαια από την ειδησεογραφία.

ΒΑΣΙΛΙΚΗ είπε...

Μικ τα γεράματα μου τα έχω εξασφαλισμένα, τα νιάτα μου είναι δύσκολα.

Καλησπέρα Πάνο. Λάθος, το χαρτί έχει δυναμική και δεν θα το έδινα ακόμη.
Όπως κράτησα την τενεργ όταν έπρεπε.

Alexandratos - Koulis plz save TPEIR bank είπε...

Άλλοι είχαν το νου τους στο γουρούνι... και άλλοι στο σακί!!!

Τι τα κάναμε τα σεμινάρια στο τραπέζι με τον Αλέξανδρο!!!!!

Εγώ πάντως σήμερα πήρα ΕΛΠΕ, ΕΧΑΕ πήραμε την ημέρα που ανέβηκε στο φόρουμ...

Βασιλική έτοιμο το δερματόδετο...
Michele....πολλά γκολ το Σ/Κ, πολλές και οι σέντρες!!!!

Πολύ χαρούμενους σας βλέπω...οπότε τολμάω να το πω..... και ΜΠΕΛΑ πήραμε! Εκείνος ο ισπανός και η μάνα του πήγαν διακοπές?

ΠΑΝΟΣ είπε...

ΟΚ Βάλια μου λάθος λάθος !

ΒΑΣΙΛΙΚΗ είπε...

Καλησπέρα Γιάννη. Ευχαριστώ πολύ.

Μια χαρά η κοριτσάρα σου σήμερα.

michele είπε...

Βαλια τα πολλα..βγαινουν απο τα χαμηλα οταν σφιγγεται το στομαχι σου.Ενα τετοιο ρολο προσπαθησα να παιξω μεσα στη μαυριλα ,αν εστω κι ενας με ακουσε ειμαι ευχαριστημενος.Και μιλαω για μεγαλα χαρτια που εγραψαν ΤΡΟΜΕΡΕΣ αποδοσεις,που μονον τα μικροτερα ειναι σε θεση να δωσουν απο δω και περα...Και φυσικα βγαινουν με διακρατηση οχι με trading.Bεβαια και χωρις το αυτο χρηματιστηριο δεν υπαρχει.
Αλεξανδρατε ΣΕΝΤΡες λεμε χαχα

michele είπε...

*χωρις αυτο

Alexandratos - Koulis plz save TPEIR bank είπε...

4 από γκολ και 2 των ημιχρόνων ήταν !!! Ματσάρα λέμε...

Βάλια καλά πήγε. Αρκετά χαρτιά εχω την αίσθηση ότι έκαναν συσσώρευση και έσπασαν σήμερα ανοδικά τριγωνάκια.

Δεν έχω προλάβει να δω πολλά θυμάμαι απλά που έλεγε ο Michele με τον Κάρα για την ζώνη 848-855 την οποία ελπίζω αύριο να κάνουμε σκόνη.

michele είπε...

Δεν γλυτωνει το 855..

Θανασης Κ είπε...

michele αναρωτιεμαι απο δω και περα και μετα απο αρκετη ανοδο...βλεπεις καποια που ειναι ποιοτηκα και ακομα δεν εχουν ξεκινησει??

ΒΑΣΙΛΙΚΗ είπε...

Μικ. σωστά τα λες, και πολλοί από εμας όπως ξέρεις αγοράσαμε χαμηλά και το γράφαμε και δημόσια. όταν όλα τα σκιαζε η φοβέρα...

Το ερώτημα είναι πόσοι έχουν διακρατήσει τα χαρτιά τους από τα χαμηλά και έχουν τρομερές αποδόσεις;

michele είπε...

Αρκετα μικρα..που αξιζουν παραπανω Θαναση.Αλλα και μεγαλυτερα εχουν περιθωρια

Θανασης Κ είπε...

ποια μικρα εννοεις ??

michele είπε...

Πολλα ,θες ονοματα??

Θανασης Κ είπε...

θα βοηθουσε πολυ ...αποδειξεις δεν θα ζητησω....

michele είπε...

Ετσι ειναι Βασιλικη συμφωνουμε,εγω διακρατω δεν εχω προβλημα και κανω προσθαφαιρεσεις ..επισης συχνα πουλαμε ενα χαρτι σωστα και δεν το..ξαναγοραζουμε πιο ακριβα.Λαθος.

ΒΑΣΙΛΙΚΗ είπε...

Είσαι ο μοναδικός που ξέρω.

Για πες μας τώρα και κανα μικρούλη

michele είπε...

μεβα-ελβε-ελστρ-ινκατ-εκτερ-ελκα-ασκο-ευπικ -σεντρ και αλλα

ΒΑΣΙΛΙΚΗ είπε...

Ευχαριστούμε πολύ Μικ.

Θανασης Κ είπε...

και γω βεβαια..
απο τα μεσαια σου αρεσει καποιο?

michele είπε...

Βλεπω εχαε-τα ιατρικα γενικως ,θεωρω οτι και η μιγ εχει περιθωρια σαν εσωτερικη αξια.Λιμανια-νερα απ ολα εχει μπαξες

Θανασης Κ είπε...

ωραια και κατι τελευταιο... τον αριθμο του τζοκερ στην επομενη κληρωση ....
χαχχαχαχ

michele είπε...

6-45-5-39-32 με τζοκερ το 14 χαχα.Λες να το παιξω κιολας ?

ΒΑΣΙΛΙΚΗ είπε...

Kαλή ξεκούραση και καλό ξημέρωμα σε όλους.