Διασπάται η Alpha Bank ακολουθώντας το μοντέλο Eurobank – Με στόχο την εμπροσθοβαρή μείωση των NPEs- Η Morgan Stanley δίνει τη σύσταση overweight για την ελληνική αγορά ήτοι για αποδόσεις καλύτερες από αυτές της αγοράς -Συμφωνία Mytilineos – Gazprom για την προμήθεια φυσικού αερίου-Citigroup: Η Ελλάδα στους κερδισμένους από την πρόταση Κομισιόν

Τετάρτη 25 Σεπτεμβρίου 2013

ΤΕΝΕΡΓ


ΤΕΝΕΡΓ: ΗΜΕΡΗΣΙΟ ΓΡΑΦΗΜΑ...

Η μετοχη φαινεται να ολοκληρωνει ενα τοπικο πυθμενα ,εχοντας να αντιμετωπισει πιθανη ενεργοποιηση του διπλου πυθμενα απο το επιπεδο των 2.70 ευρω.Η ενεργοποιηση υλοποιειται με την ανοδικη διασπαση της ζωνης F ( 3,20-3,25) με στοχο λιγο υψηλοτερα απο τα τοπικα υψηλα των 3,73 ευρω.
Ο τιτλος κινειται περιξ του ακμο 200 ημ και της γραμμης στα 3,08 ευρω,προετοιμαζοντας την κινηση της .
Σε περιπτωση διασπασης πρωτος στοχος το μικρο-gap στα 3,44-3,45 του διαγραμματος. Τα 3,08  και ο εκθετικος κμο 20 ημ( 3,06) "στηριζει" τη μετοχη στην φαση της πλαγιας κινησης που βρισκεται.

47 σχόλια:

ThitaDelta είπε...

κλσ κλσ (διαβάζεται καλησπέρα καλησπέρα)

τώρα μάλιστα αυτό είναι αντρουά σχεδιάγραμμα

κάτσε τώρα να συγκρίνω τα κεριά ένα ένα γιατί έχω πρόβλημα, το ztrade μου μέσα

michele είπε...

Αντρουα ; Χαχα πολυ απλο ,απλα!! Για κανε παιχνιδι να βρουμε το λαθος

Θανασης Κ είπε...

..ωραι ασυνεδριαση σημερα..ενιωτε ζηλευω που ειστε απο πανω σε ολη την συνεδριαση...εγω λογω δουλειας πλεον δεν βλεπω καθολου...

ThitaDelta είπε...

... κοίτα για αρχή στις 23 Μαι έχω doji

στην αποκοπή επίσης

και όλο το σχεδιάγραμμα είναι προσαρμοσμένο (shifted) κατά 10 πιπάκια περίπου

Μιχάλη το δικό σου είναι προσαρμοσμένο, μάλλον όχι;

Ilias D είπε...

Καλησπερα παιδια

ThitaDelta είπε...

α καλά, α καλά

α καλά

γαμιέται ο jupiter

για να μην συγχυστώ βραδιάτικα, το δικαιολογώ στον εαυτό μου ως εξής

εσύ παρουσιάζεις την τενέργα εσωτερικού και εγώ έχω την τενέργα εξωτερικού

ThitaDelta είπε...

γκουσφράμπααααα

γκουσφράμπααααα

γκουσφράμπααααα

μπαρμπαλιας είπε...

επειδη φιλε dwki..
εχω αποστασιοποιηθει απο πολλα δρωμενα
και κυριως αυτα που αφορουν την ομαδα...
βλεπω σκορ 1-1 ...και λεω
ρε πουστη μου ουτε ομαδα β.εθνικης δεν μπορουμε...
κατι με ετρωγε και κοιταζω τη λιστα..
ο εργό ειναι α .εθνικη και παει πολυ καλα
και λεω
ρε αλαφουζέν
δε σκώνεσαι να φυγεις ...
αρκετα τακιμιασες με το χοντροβάρελο...του εκανες τα κεφια και μας εκανες να μη θελουμε να δουμε πρασινο
μεχρι και ο χονδρος συνταγματαρχης θα αλλαξει το πρασινο πατσοκ οσονουπω..
τι λες;;
ωρα σου ειναι

μπαρμπαλιας είπε...

ωρε συ τι φωναζεις;;;
στο γηπεδο εισαι;;;
ασε να συγγραφικό και ελογου μου
μη μου αποσπας τη διανοια λογου και γραφης

μπαρμπαλιας είπε...

τενεργα εσωτερικου και εξωτερικου...
πισω μου σεχω ζερζέβουλε βραδυνε

μπαρμπαλιας είπε...

τωρα δεν τοχεις και αδικο
η μια ειναι στο αμερκή ...
και η αλλη εδω...
σωστοοοοος

ThitaDelta είπε...

άσε με ρε μπάρμπα στον καημό μου (ο ντόκι πως και δεν πετάχτηκε, βλέπει μπαλίτσα;)

... αλλά το βρήκα, ένα λάθος κερί στις 23 Μαι και όλο το σχεδιάγραμμα αριστερά από την αποκοπή είναι προσαρμοσμένο προς τα πάνω κατά ποσοστό αποκοπής

μπαρμπαλιας είπε...

dwki ...
το ποθουμενον στο 90...
ασ παει και το παλιαμπελο..στην τροϊκα

ThitaDelta είπε...

... καλά μιλάμε εσείς δεν σώνεστε με τίποτα

χρηματιστήριο, μπάλα, κάντε και κανά μπάφοκαι θάσαστε κομπλέ

ArTaXiA είπε...

http://www.car.gr/classifieds/cars/view/4099986/

kostasΠειραιας είπε...

Kαλησπερα. Λοιπον τον λυπηθηκα το παιρνω εγω και δωρο ενα διακοσαρι στην κυρια για το μανικιουρ της.

kostasΠειραιας είπε...

Ελπιζω το κοκαλακι της νυχτεριδας που σ'ακολουθει στις αναρτησεις σου michele να κανει το θαυμα του κι εδω, γιατι η εν λογω κυρια εχει γινει χειροτερη απο τον ΑΒΑΚΑ και την ΕΥΠΙΚ. Ποσο ακομα.

michele είπε...

Τι εννοεις προσαρμοσμενο διαγραμμα ,ειμαι και απο κινητο

ThitaDelta είπε...

... έχουν αφαιρέσει από τα προγενέστερα κεριά το ποσοστό αποκοπής

michele είπε...

Ολα τα διαγραμματα αυτα ειναι προσαρμοσμενα,αμκ-επιστροφες τα παντα

ΠΑΝΟΣ είπε...

Όλα τα λεφτά η περιγραφή για το αμάξι χαχα
Στα σοβαρά τώρα... κάπως έτσι έγιναν τα πράγματα για αρκετούς, για τους πολλούς που άλλαζαν αμάξι κάθε 10+ χρόνια (14 στην περίπτωσή μου) ήταν πολύ διαφορετικά.
Και αυτή την περίπτωση βρήκαν να πηδήξουν εδώ και 3 χρόνια
Γ' αυτό θα λέω συνέχεια ΟΥΣΤ
Απατεωνίσκοι, ψευταράκοι, παπατζήδες
Ούτε καν απατεώνες ψεύτες, χαρτοπαίχτες.
Κι αυτοί και οι "ελεγκτές" τους.

ΠΑΝΟΣ είπε...

Και καλησπέρα σας

kostasΠειραιας είπε...

Καλησπερα και καληνυχτα 3αθλιε.

ΠΑΝΟΣ είπε...

Καλό ξημέρωμα Κώστα
Ξέρω ξέρω, το έχεις γράψει ότι διαφωνείς μαζί μου, οπότε μην κουράζεσαι να το ξαναγράψεις!

kostasΠειραιας είπε...

Στο καλο ξημερωμα?
Και σιγουρα οταν βλεπω κατι που γραφεις δε μου ερχονται στο μυαλο διαφωνιες. Αναρωτιεμαι αλλωστε ποιες. Δε φανταζομαι να αφορα τον μαγο...

Alexandratos - Koulis plz save TPEIR bank είπε...

Φοβερή περιγραφή... Τα μεγαλεία της ΑΛΑΠΙΣ και του ΛΛ...

ὓβρις→ἂτη→νέμεσις→τίσις

Μακάρι να έρθει σύντομα η λύτρωση και μια καλύτερη μέρα για τον νεαρό.

ΠΑΝΟΣ είπε...

Όχι βέβαια, άλλο ο μάγος, θυμάμαι όμως όταν μου έγραψες κάτι για την "συνομιλία" που είχα μαζί του πρόσφατα, στο ίδιο κείμενο έλεγες κάτι σαν... ότι μπορεί να διαφωνείς μαζί μου (τις πιο πολλές φορές τουλάχιστον) για όσα γράφω αλλά η περίπτωση με τον μάγο που κάνω διάλογο μαζί του είναι διαφορετική.
Αν κατάλαβα λάθος...σόρι

ΠΑΝΟΣ είπε...

Πάμε σε άλλα τώρα, αυτά τα αφήνουμε πίσω.

Δημήτρη αυτό με τα πιπάκια δεν το κατάλαβα αλλά δεν έχει σημασία.
Αν διάβασες αργά χτες το βράδυ για το ztrade λέγαμε.
Tελικά το metastock του capital μια χαρά είναι (συμφωνεί με τον Μικέλε χαχα) αλλά δεν μπορείς να αποθηκεύσεις διάγραμμα και πρέπει να ξανατραβάς τις γραμμές κάθε μέρα

kostasΠειραιας είπε...

Εχεις δικιο το εγραψα(με εκπλησει που το θυμασαι) δε συνηθιζω ομως να κραταω τις διαφωνιες σε πρωτη θεση στο μυαλο μου, παρα μονο αν συνοδευονται απο προσβολες. Αλλωστε σε πολλα απο αυτα που αναφερεις συμφωνω. Διαφωνω απλα σε επιμερους αιτιασεις. Καπως σαν να θες να φτασεις σε ενα προορισμο και προτιμουμε 2 διαφορετικες επιλογες. Και με το τελευταιο αρθρο του michele διαφωνω σε σημεια παρα τηγενικοτερη συμφωνια μου στα συμπερασματά του.
Ομως το σημαντικοτερο ειναι οτι σκεφτεσαι καθαρα μπορω να σε αντιληφθω και μιλας καθαρα.
Αυτα κραταω εγω,ειδικα οταν καποιον τον ξερω μονο μεσω ιντερνετ. Ειπα πολλα.

Alexandratos - Koulis plz save TPEIR bank είπε...

Γι αυτό θα πρότεινα σε όποιον φίλο έχει ένα "εκπαιδευτικό αντίγραφο" από προηγούμενη έκδοση του metastock να το στείλει στους υποψηφίους μαθητές γυμνασίου μετά απο συννενόηση με την γραμματεία.

kostasΠειραιας είπε...

Αργω να απαντησω γιατι κανω μια ερευνα στην ελληνικη μυθολογια. Οταν φτασει το ΧΑΑ τις 2500 μον. θα αισθανομαι κι εγω: Greece live your myth και θελω να ειμαι μελετημενος.

ΠΑΝΟΣ είπε...

Κοίτα τώρα, ο καθένας έχει το δικό του στιλ που εκφράζεται και το δικό μου μπορεί να είναι πιο "σκληρό".
Κατά τα άλλα (πάρε μια φιλοφρόνηση τώρα χαχα) και εγώ διακρίνω μια καθαρότητα (και δωρικότητα) στον δικό σου λόγο, όσο για την γνωριμία, όπως έγραψα πρόσφατα, δεν είναι κάτι δύσκολο να γίνει για ανθρώπους που δεν κρύβονται και δεν προσπαθούν να παρασύρουν τους άλλους. Καμιά 15αριά άτομα εδώ μέσα το έχουν κάνει πράξη αυτό.
Οπότε στην επόμενη συνάντηση...

ΠΑΝΟΣ είπε...

Γιάννη το "εκπαιδευτικό αντίγραφο" μου άρεσε
Αρκεί να μην χρειάζεται πάλι προπόνηση για να το μάθεις γιατί δεν είμαι πια παιδάκι σαν κι εσένα...

kostasΠειραιας είπε...

Εχεις απολυτο δικιο, απλα ηθελα να τονισω οτι δεν εχω καποιο διαχωριστικο απεναντι σου, οπως αυτο ισχυει για τη συντριπτικη πλειονοτητα των ατομων μεσα στο forum.
Σε καληνυχτιζω γιατι πλεον θα κοιμηθω στο πληκτρολογιο(ηταν μια ακομα δυσκολη μερα).

Ilias D είπε...

Καλησπερα αριθμε(το τρισαθλιε δεν το προτιμω).
Καμια εξελιξη απο την μελλοντικη κυβερνηση της χωνς μας;

Ilias D είπε...

*χελωνας

ΠΑΝΟΣ είπε...

Καλησπέρα Ηλία, όλα κι όλα με βάφτισε ο dwk έτσι
Τι περιμένεις τώρα να σου πω εγώ και σχέση μπορεί να έχει η χελώνα με μια μελλοντική κυβέρνηση της χώρας...
Όπως βλέπεις έχει μαζέψει τα μπογαλάκια της και αποχωρεί σιγά σιγά.
Τόπο στα νιάτα

ΠΑΝΟΣ είπε...

Καληνύχτα Κώστα

Ilias D είπε...

Αν θυμασαι ωερμανος ονομασε τη χελωνα του Μερκελ.

Ilias D είπε...

Α ν ομως εχουμε επαναλειπτικες εκλογες θα τις κερδισει μαλλον

ΠΑΝΟΣ είπε...

Α, έχεις δίκιο αλλά δεν πήγε το μυαλό μου εκεί
Αυτή η χελώνα όμως δεν πάει στα βουνά μας έχει κατσικωθεί μόνιμα και με ανεβασμένα ποσοστά χαχα

Ilias D είπε...

Το καλυτερο για μας θαναι συνκηβερνηση των μεγαλων

ΠΑΝΟΣ είπε...

Δεν πιστεύω να κάνουν επαναληπτικές γιατί πάνω κάτω τα ίδια θα βγουν, αλλά αυτά είναι για τους αναλυτές
Νομίζω όμως ότι ως πολιτικοί που είναι το τραβάνε όσο μπορούν για να πάρει ο καθένας ότι παραπάνω μπορεί

Άσχετο. Είχε μια ενδιαφέρουσα συνέντευξη προηγουμένως ο Κουφόπουλος με τον Κωνσταντόπουλο...αν την ανεβάσουν αξίζει τον κόπο

ΠΑΝΟΣ είπε...

Νομίζω ότι ήρθε η ώρα για αναχώρηση

Καληνύχτα Ηλία και σε όλους

Ilias D είπε...

Η αισθηση που μουμεινε ειναι οτι τα πραγματα θαναι λιγο καλυτερα για μας

Ilias D είπε...

Καληνυχτα

ΠΑΝΟΣ είπε...

Έτσι φαίνεται Ηλία αλλά δεν πιστεύω σε τίποτα σπουδαίες αλλαγές, η γερμανική νοοτροπία δεν αλλάζει, μας "τιμωρούν" και σε ένα μικρό μέρος έχουν δίκιο αλλά αυτό που γίνεται είναι πέρα από κάθε λογική...φυσικά με την δική μας αμέριστη συνδρομή για να σώσουμε τα τομάρια μας
Καταλαβαίνουμε νομίζω όλοι...
Ο χρόνος θα δείξει, καληνύχτα