Διασπάται η Alpha Bank ακολουθώντας το μοντέλο Eurobank – Με στόχο την εμπροσθοβαρή μείωση των NPEs- Η Morgan Stanley δίνει τη σύσταση overweight για την ελληνική αγορά ήτοι για αποδόσεις καλύτερες από αυτές της αγοράς -Συμφωνία Mytilineos – Gazprom για την προμήθεια φυσικού αερίου-Citigroup: Η Ελλάδα στους κερδισμένους από την πρόταση Κομισιόν

Τρίτη 18 Φεβρουαρίου 2014

ΕΛΠΕ

ΕΛΠΕ: ΗΜΕΡΗΣΙΟ ΓΡΑΦΗΜΑ...

Απο το επιπεδο των 9,70 ( με αγγιγμα στα 9,96)ξεκινησε η πτωτικη πορεια της μετοχης που εξελιχθηκε εντος του πτωτικου καναλιου V100
Η καθοδικη διασπαση του ακμο 200 ημ ,επιταχυνε την κινηση,μεχρι την γραμμη X που αποδειχθηκε ισχυροτατη στηριξη ,οπως επισημαινεται με τις 3 ελλειπτικες γραμμες στο γραφημα μας.
Η μετοχη αντιδρα ,με την πρωτη προσπαθεια δεν μπορεσε να εξελθει το καναλιου και να διασπασει τον εκμο 20 ημ ,αλλα αρνηθηκε να κανει διπλο τοπικο πυθμενα.
Ανοδικη διαφυγη απο την ανω γραμμη του καναλιου ,θα απαιτησει αυξημενο ογκο αλλα απαιτειται και η επικυρωμενη διασπαση του 20 αρη ,αλλα κυριως η αντισταση Κ1 στα 7,35 ,που ειναι κομβικης σημασιας για την συνεχεια της κινησης.Υπερβαση και αυτης θα στειλει την μετοχη στην πρασινη των 7,85 ,οπου κινειται και ο ακμο 200 ημ( 7,88).
 Αρνηση της μετοχης να εξελθει του καναλιου και να ξεπερασει τις πρωτες αντιστασεις,θα φερει μια νεα υποχωρηση με στοχο την Χ και αναλογως της δυναμικης της ,την συνεχεια εντος του πτωτικου καναλιου ,που θα ταλαιπωρησει ιδιαιτερα τους κατοχους.

17 σχόλια:

Ilias D είπε...

V100.Να υποθεσω οτι η προηγουμενη ειναι η V99;
ΕΛΠΕ μπασκλασαρια κλπ κλπ,τι περιμενεις να ακουσεις απο μικρα παιδια;
Η 2η μετοχη που αγορασα στη ζωη μου.
Η πρωτη ειταν η ΠΙΣΤΕΩΣ,το 89 η το 90,σε ΑΜΚ που ειχε κανε,κ μαλιστα περασα και πηρα μερικες μετοχες απο υποκαταστημα της τραπαζας,δεν ειχα ουτε κωδικο ακομα,(τα μισα λεφτα τα ειχα δανειστει),αλλα τις πουλησα πολυ νωρις για το τελευταιο γραμματειο της κορολα(3% το μηνα).
Αν αγοραζα σταρλετ κ κραταγα τις μετοχες θα ειχα παρει το 99 τζαγκουαρ κ ενα διαμερισματακι.
Λεμε τωρα,σιγα να μην επαιρνα αμαξι πανω απο 4μ. κ μαλιστα επιβλητικο,κανα μικρο γρηγορο θαπαιρνα.

ΘΟΥ ΒΟΥ είπε...

Εαν δεν αντεξει και σπασει,τα βλεπω λουκουμι.
Λες 5,5;
Ειδωμεν.

michele είπε...

Δυσκολο Πρακτορα να μην παει επανω αυτο το χαρτι
το ποσο θα μας το δειξει .Αν σπασει το 6,90 κατι πολυ κακο θα συμβαινει,αλλα δεν μου δινει αυτη την εντυπωση


Λιακο τοτε ηταν μια χρυση ευκαιρια,εγω δεν εχω παραπονο,αλλα θα ξαναρθει αυτη η ωρα .Οχι πολυ αργα

ΒΑΣΙΛΙΚΗ είπε...

ΕΛΠΕ

http://www.dealnews.gr/epixeiriseis/item/100511-T%CE%B9-%CF%88%CE%AC%CF%87%CE%BD%CE%B5%CE%B9-%CE%BF-%CE%9B%CE%AC%CF%84%CF%83%CE%B7%CF%82-%CE%B3%CE%B9%CE%B1-%CF%84%CE%BF%CF%85%CF%82-%CE%86%CF%81%CE%B1%CE%B2%CE%B5%CF%82#.UwPSnvl_u5C

Καλό ξημέρωμα σε όλους και όλες.

Alexandratos - Koulis plz save TPEIR bank είπε...

Είναι τρελή η πρόεδρος !!!

michele είπε...

Χαχα εκει πουδεντην περιμενεις ,τσουπ! εμφανιζεται η προεδρινα

Alexandratos - Koulis plz save TPEIR bank είπε...

Μου θύμισε κάτι από εφόδους σε σκοπιές από τα περίπολα...

Και να πεις ότι είμασταν σε γερμανικό νούμερο να καταλάβω τη βιασύνη της...

michele είπε...

Στο γερμανικο μονο εγω ειμαι ξυπνιος και ισως ο dwk
παλιοτερα κι εσυ Γιαννη

ΓΙΑΝΝΗΣ ΑΜΠ είπε...

σε 1 ώρα και 10 λεπτά δηλαδή βάρδια

ΓΙΑΝΝΗΣ ΑΜΠ είπε...

Καλησπέρα κιόλας

Alexandratos - Koulis plz save TPEIR bank είπε...

Και καλά ο Dwk περιμένει να δει άνοιγμα Nikkei, εσύ τι κάνεις τέτοια ώρα, επανάληψη του Μπρούσκο βλέπεις?

Καλημέρα Γιάννη ΑΜΠ, μας γίνεσαι βραδυνός βραδυνός και εσύ..

ΓΙΑΝΝΗΣ ΑΜΠ είπε...

εγώ πάντα βραδινός είμαι από τη αρχή
χαχα μονό όταν έχει συνεδρίαση λυπώ χαχαχα

michele είπε...

Eιναι οι ωρες της μελετης μου οι βραδινες Γιαννηδες

Alexandratos - Koulis plz save TPEIR bank είπε...

Εγώ πάντως στο email μου δεν έχω δει τίποτα...

θυμάσαι παλαιά που λέγαμε ότι θα γράφαμε ένα χαρτί πολύ αργά το βράδυ μόνο για τους ξενύχτηδες?

χαχα άντε κάπου εδώ να σας αφήσω γιατί έχω και την πρωινή έφοδο στις 5:30.

Καλή συνέχεια - καλό ξημέρωμα.

ΓΙΑΝΝΗΣ ΑΜΠ είπε...

Καληνύχτα Γιάννη

ο dwk είπε...

…με τρομάζει η σιωπή των εξωνημένων μέσων ενημέρωσης και των υποταγμένων πολιτικών, για το εθνικό μας ζήτημα
…στα μουλωχτά παραδίδουν την Κύπρο μας
…και Τάσσος δεν υπάρχει…

ΓΙΑΝΝΗΣ ΑΜΠ είπε...

Καληνύχτα σε όλους