Διασπάται η Alpha Bank ακολουθώντας το μοντέλο Eurobank – Με στόχο την εμπροσθοβαρή μείωση των NPEs- Η Morgan Stanley δίνει τη σύσταση overweight για την ελληνική αγορά ήτοι για αποδόσεις καλύτερες από αυτές της αγοράς -Συμφωνία Mytilineos – Gazprom για την προμήθεια φυσικού αερίου-Citigroup: Η Ελλάδα στους κερδισμένους από την πρόταση Κομισιόν

Παρασκευή 29 Αυγούστου 2014

ΑΛΦΑ

X.A.A. LIVE 


       
EUR/USD  13.44  29/8
       
        σχόλια για τη συνεδρίαση online.
ΑΛΦΑ: ΗΜΕΡΗΣΙΟ ΓΡΑΦΗΜΑ..

Σοβαρο διαγραμματικο γεγονος αποτελεσε για τον τιτλο η καθοδικη διασπαση της V1 του μεγαλου πλαγιοανοδικου καναλιου V1-V3 ,η ορμη της οποιας συνετελεσε και στην καθοδικη διασπαση  της X2 στα 0,5850 αν και με "ανορθοξοδο" τροπο,οπως παρατηρουμε στα κερια 6-7-8 Αυγουστου που προσδιορισαν και το κοκκινο πτωτικο καναλι .
Η επανοδος πανω απο την X2 ,καθως και η ανοδικη διαφυγη απο το πτωτικο καναλι ,σχεδον ταυτοχρονα με το σημα αγορας του βραχυπροθεσμου Macd 
εδωσαν ωθηση στην μετοχη που στις 5 τελευταιες συνεδριασεις "γλυφει" την μεγαλη  ανερχομενη V1.
Ο επομενος στοχος ειναι πολυ σημαντικος καθως το συστημα των δυο απλων κινητων 100 και 200 ημ  ( 0,664-0,668) ειναι πολυ ισχυρο και η ενδεχομενη ανοδικη διασπαση του θα αλλαξει την βραχυπροθεσμη ταση της μετοχης ,ΜΕ ΣΤΟΧΟ πλεον την C στα 0,7440-0,75.Το επιπεδο αυτο ειναι πολυ σημαντικο και λογω της X1 στα 0,6740.
ΑΡΝΗΣΗ της μετοχης αντιθετα να υπερβει το επιπεδο αυτο ,θα επιφερει νεα ταλαιπωρια για τους κατοχους με πιθανο αποτελεσμα μια εκ νεου δοκιμασια της Χ2. 

51 σχόλια:

Ilias D είπε...

http://www.capital.gr/newsTheme.asp?id=2096468

Με τον ηλιο τα βγαζω με τον ηλιο τα βαζω...τι εχουν τα ερμα κ ψοφουν...
Καλημερα στα αλανια.

TheHawk είπε...

την καλημερα μου...

οπως οι αμερικανοι αναιρεσαν τα πρωιμα πτωτικα σηματα τους (οχι ο γερμανος) ετσι κ εμεις μπορουμε να συμπεριφερθουμε αναλογως...

καλη συνεδρίαση!!!

ArTaXiA είπε...

Ανυπερθέτως διότι ψάχνω διπλό τοπικό ψηλό για σορτς. Μπονζούρ.

TheHawk είπε...

πολλες φορες για να αλλαξει μια ταση..μεσολαβει ενα range...
κ γω κρεμομαι απο πανω...κ περιμενω!!!!!

TheHawk είπε...

να υπενθυμισω κ κατι άλλο..έχουμε κλεισιμο μήνα σήμερα...
χεχεχε

Alexandratos - Koulis plz save TPEIR bank είπε...

Καλημέρα Κύριοι,
Να έχετε μια ομορφη μέρα.

Κλείνουμε μήνα που λέει και ο Αντώνης, χρειαζόμαστε ένα καλό μηνιαίο κεράκι.

Με λίγη προσοχή, γιατί την άλλη εβδομάδα επιστρέφει ο Michele και δεν έχω στατιστικά για το τι γίνεται τις πρώτες 2-3 μέρες. ΑΠλά θυμάμαι ότι παλαιότερα κάναμε έρανο να παρατείνουμε τις διακοπές του... χαχα

Ilias D είπε...

χαχαχα
Καλως τον Γιαννη...
μπα για τις πρωτες μερες(επειδη θαχει τον νου του στην Δυτικη Ριβιερα) δεν τον φοβαμαι...
Αγγλοι Γαλλοι Πορτογαλοι λυσαν το προβλημα με τον χειμωνα η θεωρουν την υποθεση της Ουκρανιας τελειωμενη;

michele είπε...

Καλημερα ,καλημερα σε ολους .
Κι εγω με σορτσς κυκλοφορω το καλοκαιρακι χαχαχ

εκει στο double local top ειμαστε

visarionas είπε...

καλημέρα σε ολους. μιχαλη μου φαινεται το ετε το είναι ετοιμο για κινηση.στο 486 το spread.

michele είπε...

Μεχρι και ο ΜΑΙΛΛΗΣ βελτιωθηκε..

Βησσαριων το ΕΤΕ πρεπει κατ αρχην να κρατησει το 2,65-2,66 και να διασπασει ανοδικα το 2,75

Money είπε...

Καλησπέρα σας.
Υγεία και κέρδη.

michele είπε...

Καλως τον Θαναση.Οι καλυτερες ευχες σε συνδυασμο..

Alexandratos - Koulis plz save TPEIR bank είπε...

Εγώ θα πρόσθετα κ ανάταση παντού,
Στις μετοχές και στις ¨εκροές¨ (Γυναίκες).

Που ειναι ο Μπάρμπας μου? να εμφανιστεί πριν γυρίσουμε σε αρνητικό.... Εκτός αν πήγε για καμία πρωινή βουτιά.... Καθότι οι πιο ηλικιωμένοι (Michele) περιμένουν να ζεσταίνει πρώτα και πανε μεσημεράκι...

ArTaXiA είπε...

Η τιμή μου δεν έγινε...

Κι εδώ είναι το ερώτημα:

To Short, or not to short
(Market is the question)

Πούλησα όμως ΜΕΤΚ... Λουκούμ!

michele είπε...

Ναι εγω δεν ημουνα ποτε πρωινος τυπος Γιαννη..μια χαρα ειναι αργα το μεσημερι

michele είπε...

Artaxia,επειδη δεν απομακρυνεται απο το double top καθομαστε και κοιταμε
καθως το να σπασει επανω εχει πολλες πιθανοτητες

Παντως αν κλεισει ακομα και εδω,εβδομαδιαιο και μηνιαιο κερι θα ειναι μια χαρα

ArTaXiA είπε...

Ευχαριστώ δάσκαλε. Δεν πειράζω τότε την τιμή μου. Αν όμως δεν γίνει, ξέρεις από ποιον θα ζητώ τα ρέστα, έτσι; Χεχεχεχε

michele είπε...

Και ηρθαν και οι εξελιξεις στο ιπποδρομιακο στοιχημα να μας θυμισουν πως επαιρνε τις δουλειες ο θειος τοσα χρονια που τον γιγαντωσε το Σημιτισταν

Τελειωσαν αυτα φαινεται..

Alexandratos - Koulis plz save TPEIR bank είπε...

ARTAXIA μην ανησυχείς, θα τον βάλουμε να κεράσει το ποτά μια φορα....

Ρε ΜΙΚ και εμείς μ´εχρι να μαζέψουμε τα μπανιερά, κ να μετα κινηθούμε μεσημέρι έχει παει.... Σ/κ θα κινηθούμε προς Λαύριο σουνιο για μπανάκι κ κανενα ψάρι...

Πάνο Κόρινθο, ο Τάκης ακομα μας περιμένει....

profit είπε...

Καλησπέρα σας
Αθήνα πλέον
γεμάτος ταπερακια απο Πεθερα

ArTaXiA είπε...

Ο Τάκης ο Μορφονιός Ο Γκουρού των Αγορών;

michele είπε...

Τον εφτιαξε η πεθερα τον profit

artaxia ,ωραιος ο Τακης ο Μορφονιος μην μου τον πειραζεις

αντε μια προσπαθεια καινουργια βλεπω
αν ειναι να το σπασουνε πανω
να σηκωθω να παω για καμμια βουτια

Alexandratos - Koulis plz save TPEIR bank είπε...

Τάκης ταβέρνα πανω στο κύμα στον άσσο Κορινθίας.

profit είπε...

Κανένα φράγκο δεν έδωσε να πάρω κανένα ετετπ

michele είπε...

ΕΛΣΤΑΤ: Αύξηση 0,4% των λιανικών πωλήσεων, σε ετήσια βάση, τον Ιούνιο

και 6,4% σε σχεση με τον ΜΑΙΟ 2014

ΕΤΕΤΠ ,οσο ειναι πανω απο 0,66 ---> 0,69

Money είπε...

Αν υπάρχει απάντηση θα με βοηθούσε.
Πόσες πιθανότητες δίνεται Η ΕΚΤ να γίνει FED; Να ανοίξει κάνουλες;
Αυτή την εβδομάδα μάλιστα;

michele είπε...

Προσωπικη μου αποψη ειναι Μοναχε οτι ειναι λιγο δυσκολο αυτη την εβδομαδα ,γι αυτο και τσιμπαει λιγο το ευρω προς τα πανω.

Παλι οι αρχες του 2015 μακρια μου φαινονται.Συνηθως οι αγορες "πιεζουν" πρωτα προς καποια κατευθυνση ,περναει καποιος καιρος και μετα αποφαζιζονται οι μεγαλες αλλαγες ροτας.

Ειδικα στην Ευρωπη που ειναι και..αργη σ αυτα.
Ιδωμεν..

michele είπε...

Ανεβασα μολις ,ΚΑΝΤΕ ΑΝΑΝΕΩΣΗ
ενα γραφηματακι
eur/usd
στα πεταχτα ενα καναλι και μια γραμμη λαιμου

η διαγραμματικη εικονα,δειχνει οτι μπορει να γινει μια αντιδραση ,αλλα η ταση ειναι πτωτικη

Money είπε...

Ευχαριστω για τον κοπο της απαντησης

ArTaXiA είπε...

Είμαι μισό πόντο από την τιμή μου...

michele είπε...

Ε θα γινεις artaxia, Mοναχε νασαι καλα

michele είπε...

Η Ντιναμό Μινσκ στον όμιλο του ΠΑΟΚ (τον ενδέκατο), μετά τη Φιορεντίνα και την Γκινγκάμπ.

Η Ντιναμό Μόσχας είναι η τελευταία ομάδα που μπαίνει στον όμιλο του Παναθηναϊκού, μετά τις Αϊντχόφεν και Εστορίλ

Στον τρίτο όμιλο ο Αστέρας, ο οποίος θα αντιμετωπίσει Τότεναμ, Μπεσίκτας και Παρτιζάν.

michele είπε...

Αφου δεν περναγε πανω,ειπαν να το χωσουν ολιγον

ArTaXiA είπε...

Κι όμως δεν έγινα....

michele είπε...

Μπορει να γινεις μετα...

στοχος ενδοσυνεδριακου double top επετευχθη

ArTaXiA είπε...

Ρε λεβέντες μου!

Ξέρετε ποιο είναι το θέμα με σας;

Μου κάθεστε όλοι σαν τους Βούδες και περιμένετε να δείτε αν θα σπάσει κι αν θα κρατήσει και τα τέτοια μου που κουνιούνται.

Ρωτώ λοιπόν τώρα εγώ:

Τι να το κάνω να περιμένω να φύγει κάτι από το 365 για να μου πεις πως "η εικόνα είναι άσχημη".

Εκεί θέλω να έχω κλείσει τη θέση.

Τα σορτι ανοίγονται τώρα, εδώ, όχι μετά την πέμπτη πτωτική που θα γκρινιάζει κι ο Μπάρμπας....

Money είπε...

Σωστό σχόλιο κ. Artaxia. Έχετε εργαλείο τεχνικής ανάλυσης ή απλά n εμπειρία σας βοηθά να πάρετε εδώ θέση short ?

michele είπε...

Ας το εβαζες μιση μοναδα πιο κατω ,εμεις σου φταιμε τωρα ?

Λεμε η ζωνη 1175-1185 ,θα μου πεις 10 ποντους ζωνη σου λεω ??

ε πηγε 1184,36

Σου βαζω αυτο http://www.freeforumstocks.blogspot.gr/search/label/FTSE

εκει ειναι ο ema 200 και διαφορα αλλα

ε παιζει 4 συνεδριασεις εκει με μικρη αποκλιση

ArTaXiA είπε...

Έχω δυο ντουζίνες χρόνια εμπειρία
Monahos, ωστόσο είμαι ανεκτέλεστος για μισό πόντο.

michele είπε...

Ο μισος ποντος δεν πιανεται artaxia.Mεχρι και εγω τον χανω ;-)

STYLSTYL είπε...

Καλησπέρα και καλώς σας βρήκα.
Να μαζευόμαστε σιγά σιγά, να περάσουμε τον χειμώνα με υγεία, αισιοδοξία και κέρδη (αν έρθουν).
Φόρτιση μπαταριών εκτελέσθηκε !!!

http://www.cretanbeaches.com/paralies/lasithi/paralia-agios-isidoros-kavo-sidero/

michele είπε...

Σοβαρα τωρα,στο 395 ,θα εχεις καλυτερα αποτελεσματα,τραβα πισω τη θεση σου
γιατι εκει 384+ αν ξαναπαει θα την περασει. Αποψη μου βεβαια

ArTaXiA είπε...

Εγώ λέω να το βάλω 415 να είμαατε και άνετοι βρε αδερφέ...

profit είπε...

Στα ίσα μας

michele είπε...

χαχαχχα ενταξει ιδεες λεω κι εγω .Ατυχες στιγμες ειναι αυτες

michele είπε...

Καλως τον Στελιο ,ελπιζω να φορτισες γερα.Ειμαι σιγουρος δηλ!

ευαγγελος είπε...

E, και ο μισος ποντος καμμια φορα... μετραει!

ArTaXiA είπε...

Η τιμή αλλάχτηκε, μπήκε παρακάτω και να σας πω την αμαρτία μου, με βαριά καρδιά το έκαμα γιατί δεν είμαι και τόσο σίγουρος πως το μαγκαζάν ειναι για κάτω αρχές Σεπτέβρη.

Θέλω να πω... Από που κι ως που δηλαδίς....

Κλείνω και πάω να κατακλιθώ.

STYLSTYL είπε...

Όλα καλά πήγαν Μιχάλη, επιστροφή στα παλιά στέκια και συνήθειες.
Αν δεν ανέβει ο τζίρος, τηρουμένων και των καλοκαιρινών αναλογιών, χαϊρι και προκοπή δεν βλέπω !!!

michele είπε...

Ενταξει μια ..επιλογη ειναι αυτη art
και γω το ιδιο λεω
σε τετοια αντισταση το γυρισμα ειναι διαφορετικο συνηθως

θα τα δουμε αυτα στην πορεια ,θα κανουμε καποια παραδειγματα "ζωντανα"


Στελλαρα ,ο τζιρος για να αυξηθει πρεπει να περασει ορισμενα επιπεδα .Οπως επεφτε με μικρο ,ετσι κι ανεβαινει

michele είπε...

Εφυγα κι εγω για βουτιες και να παραλαβω τους καλεσμενους μου

στις 17.30 θα ανεβει προγραμματισμενα η απογευματινη αναρτηση