Διασπάται η Alpha Bank ακολουθώντας το μοντέλο Eurobank – Με στόχο την εμπροσθοβαρή μείωση των NPEs- Η Morgan Stanley δίνει τη σύσταση overweight για την ελληνική αγορά ήτοι για αποδόσεις καλύτερες από αυτές της αγοράς -Συμφωνία Mytilineos – Gazprom για την προμήθεια φυσικού αερίου-Citigroup: Η Ελλάδα στους κερδισμένους από την πρόταση Κομισιόν

Πέμπτη 29 Ιανουαρίου 2015

ΓΔ

X.A.A. LIVE 


                                  



                                                                               σχόλια για τη συνεδρίαση online 
ΓΔ: ΕΒΔΟΜΑΔΙΑΙΟ-ΕΠΙΚΑΙΡΟΠΟΙΗΣΗ ..

Η ζωνη D  των 754-790 μον διασπαστηκε καθοδικα με παταγωδη τροπο,με την ωθηση που προσελαβε ο κυριως ο ΔΤΡ  και με αυξημενες συναλλαγες.
Ηδη ειμαστε ακριβως στην κατω πλευρα του καναλιου S-S1 εντος του οποιου εξελισσεται η πτωτικη κινηση απο τις 10 Ιουνιου του 2014.
Απομενουν δυο συνεδριασεις για να εχουμε ολοκληρωμενη εικονα .Η καθοδικη διαφυγη ΚΑΙ απο το καναλι θα εχει στοχο τo επιπεδο της D2 που σχεδον ταυτιζεται με το 78,6% της διορθωσης fibo της ολης κινησης ( 662-667 μον).
Ειναι πολυ πιθανη λογω της μεγαλης πιεσης ,να λειτουργησει η περιπτωση του πιεσμενου ελατηριου προς την αμεση επανεισοδο στην ζωνη D ( 754-790) που λειτουργησε ως στηριξη για 4 εβδομαδες( οσο διηρκεσε η προεκλογικη περιοδος).

116 σχόλια:

ευαγγελος είπε...

Καλημερα στη καλη παρεα! Επιτελους ο αγωνας δικαιωθηκε! Επιστρεφουν οι αιωνιοι φοιτητες!!! Ε, τι αλλο θελετε βρε αχαριστοι?
Αλλωστε ο νεος Γ.Γ. Ρωμανιας το δηλωσε σημερα το πρωι. Λεφτα για συνταξεις υπαρχουν απο τα ετοιμα, μονο Για Γεναρη Φλεβαρη! Απο Μαρτη παπαλα! Γιου νοου παπαλα?

μπαρμπαλιας είπε...

κλμ κλμ
ειπωθηκε οτι μετα τα τρια "βαρεια"κοκκινα φαναρια ,σορι κερια...,
συνηθως ακολουθει αναστροφη.
μετα ολα οσα ειπωθηκαν χθες και μεχρι αργα το βραδυ...
βρισκει κανεις ενα λογο που θα αναστρεψει την πορεια;;
καλλιστα τα τρια μπορει να γινουν δεκατρια και στα μπρικια τους ,γιατι κανεις τους δεν ειναι μεσα.
και γιατι το προβλημα μας να ειναι προβλημα τους;;;
τωρα αν επιχειρησεις και οικονομια δεν μπορει να χρηματοδοτηθει
και οποιος φυγει γλυτωνει...
ειναι αλλο θεμα

μπαρμπαλιας είπε...

και κατι αλλο
απο τις 3 Φλεβαρη
οι μετοχες των τραπεζων και ο δεικτης
αυτων ,θα πολλαπλασιαστει επι δεκα...
δλδ απο 51 που ειναι σημερα θα γινει 510...
ωρε γλεντια
υποπολλαπλασια του μηδεν
"η μηδενια στη δυναμοδυναμη

λετε να γινει τελικα;

ArTaXiA είπε...

Καλημέρα φίλοι μου.

Some Spanking we had... που λέν κι οι Λονδρέζοι.

Λευτερης είπε...

"...Ενώναμε τα αιδοία μας καταργώντας την εσοχή της και την εξοχή μου κατακτώντας την παλινόρθωση του ανδρόγυνου όπου ο άνδρας αποκτά αιδοίο χωρίς εξοχή και η γυναίκα εσοχή με
πλήρωση. Έτσι που ο άνδρας γράφεται πλέον με Άλφα κεφαλαίο και η γυναίκα με Θήτα κεφαλαίο...".

Α Υπουργός Παιδείας Τάσος Κουράκης
Καλή σας ημέρα.

μπαρμπαλιας είπε...

"η λοντο μπερνινγ
"η τα παιδια απ το λοντινο
ετσετερα ετσετερα...

μπαρμπαλιας είπε...

τι τσοντες γραφεις πρωινιατικα
ωρε Λευτερη;;αντροπη αχαχαχααααα

ArTaXiA είπε...

Μπάρμπα μου, ό,τι και να συμβαίνει (και πέραν των τραπεζικών μετοχών βεβαίως-βεβαίως), οι επιχειρήσεις δεν εξαερώνονται με την αλλαγή μιας κυβέρνησης. Ο Μπέλας θα συνεχίσει να πουλάει μπιχλιμπίδια κι ο Τιτάνας θα φτιάχνει τσιμέντα.

Οψόμεθα.

Λευτερης είπε...

Καλημέρα Ηλία.
Εύχομαι να είσαι καλά.

Λευτερης είπε...

Ο χρόνος είναι χρήμα ArTaXiA
Καλή σου ημέρα.

ArTaXiA είπε...

Δόξα τον μεγαλοδύναμο leftos και χρήμα μου απομένει για αγορές και χρόνο έχω μπροστά μου γι αυτές.

μπαρμπαλιας είπε...

αρταξι μου
συμφωνω απολυτα με τη θεση σου
και το ταβλέ το δειχνει.
με την παρατηρηση οτι πρεπει να γεννησουμε εργασιες και παραδες για
σιδεροτσιμεντα και μπιχλιμπιδια

ArTaXiA είπε...

Μπάρμπα, ας πούμε πως αυξάνει τον επόμενο μήνα το διαθέσιμο εισόδημα, είτε με μείωση ΕΝΦΙΑ, είτε με μείωση δόσεων στεγαστικού, είτε με αύξηση του κατώτατου μισθού βρε αδερφέ.

Το πρώτο μαγαζί που θα επισκευθεί ο ταλαίπωρος Έλλην να ψωνίσει θα είναι τα μπιχλιμπίδια του Βακάκη.

Κι αν το πράγμα ρολλάρει, θα ρίξει και κανένα τσιμέντο.

Αυτά έχω να πω, τα υπόλοιπα θα τα δείξει το ταβλέ που λες κι εσύ.

Εξάλλου, χθες ο Κουτσολιούτσος έκλεισε θετικός κι η θέση μου είναι σημαντική. Τυχαίο;

μπαρμπαλιας είπε...

σωστος...παιχτη μου

ArTaXiA είπε...

Κι επειδή έχω καλή διάθεση σήμερα, αφιερωμένο σε όλους τους παίκτε:

http://youtu.be/1jXdMOwYZjs

Λευτερης είπε...

http://imperatorlex.blogspot.gr/

Ilias D είπε...

K πως θα ενωθουν ΠΕΙΡ κ ΕΤΕ τοτε;
Αυτο δεν μας ελεγες καποτε;

ArTaXiA είπε...

Ηλία εδώ ο Αράπακλας έλεγε για 450 του FTSE στις 15 Ιανουαρίου. Τα λόγια είναι τζάμπα.

μπαρμπαλιας είπε...

αληθεια που βοσκει αυτος;;;;;

ArTaXiA είπε...

Κάποιους θα κοροίδεύει, κάπου αλλού...

Έτσι είναι οι διαδικτυακές περσόνες!

μπαρμπαλιας είπε...

ερχεται κι ο βατσας σημερα...
να δουμε τη συμπεριφορα της ΕΥΡΟΠΑΝΚ...

Ilias D είπε...

Ναι...κ πολλοι αλλοι λενε την μαμακια τους..
τζαμπα ειναι εξαλου ...αλλα τετοιες μερες να παρασυρεις τον κοσμο σε αγορες η πωλησεις για να ξεφορτωσεις η επειδη εισαι σορταρισμενος ...
Την ΚΑΛΗΜΕΡΑ μου σε ολους.

μπαρμπαλιας είπε...

ο βατσας -εκτος τραπέ-εχει κεφια σημερα

Ilias D είπε...

Για να δουμε κ τι σχεδιο ελατηριο εχουμε.
Ειναι κανα σκληρο ατσαλενιο κ εσπασε η κανα παλιο καλο κ θα μας αναιβασει ...
Εξαρταται κ ποσο κατανοητος θα γινει ο Μαρτινος.
Θα τον υποδεχτουνε με γραβατες; ....κ μη γελασει κανεις.

μπαρμπαλιας είπε...

οι χαρακες τι λενε;;;
που εχουμε αντισταση;που εχουμε μπατο;;

ArTaXiA είπε...

Πριν πολλά-πολλά χρόνια είχα έναν πελάτη που είχε βαλθεί να ξεπεράσει τον Βγενόπουλο σε καπατσοσύνη. Εκείνος λοιπόν μάζεψε σχεδόν όλες τις Ξυλεμπορίες με σκοπό να εξαναγκάσει τον Καπράλο σε συμβιβασμό. Είχε κωδικούς σε πεντ-έξι χρηματιστηριακές, παίζοντας τέννις με τα κομμάτια για να ανεβάζει την τιμή και σε κάθε παιχνίδι που έστηνε, μου τηλεφωνούσε για να μου πει -τάχα μου- πως ο Κόκκαλης αγοράζει, ή ο υφιπουργός ενδιαφέρεται, είτε άλλοτε πως η Αλφα Τραστ χτίζει θέση. Πίστευε πως θα με έπειθε να βάλω μέσα κόσμο. Τον άκουγα πάντοτε προσεκτικά και δήθεν έκπληκτος, έκανα τον μαλάκα που δεν είχα σκεφτεί να αγοράσω νωρίτερα. Φεύγοντας από εκείνη την εταιρεία τον έχασα.

Τον πέτυχα μετά από χρόνια στην Πάρο να πουλάει είδη λαϊκής τέχνης. Είχε αφήσει μακρύ μαλλί και μούσια. Τον κυνηγούσαν για απάτες και υπεξαίρεση είπε....

Μου θύμισε τον Μπάρκουλη σε κείνη την ταινία με τον Κωνσταντάρα που μετά τη φυλακή του Λάμπρου πούλαγε παγωτά στην Ύδρα....

μπαρμπαλιας είπε...

προσοχη
ξεφορτωνουν οι χθεσινες ουρες των πωλητων..
ντοντ τατσέ

austin είπε...

Σε έναν έναν ΣΥΡΙΖαίο πρέπει να τρίψουμε στην μούρη τους ότι τα λεφτά του ΤΧΣ που τα πλήρωσε ο λαός, πάλι ο λαός θα τα πληρώσεις αν δεν αλλάξει η κατάσταση των τραπεζών!

Καλημέρα και συγγνώμη για την ένταση, αλλά όλα ήταν μία τρομοκρατία της προπαγάνδας!

Άλογους ανθρώπους έχουμε στην κυβέρνηση (ή κάτι άλλο που δεν θέλω να το σκέφτομαι) και τρέχουν οι Σουλτς,ΕΚΤ, Ομπάμα να σώσει την κατάσταση...Και όταν πας να μιλήσεις σε κάποιον σου λέει: Αυτοί τόσο καιρό δεν μας τσάκιζαν, ε, πλέον θα πάμε κόντρα και εμείς.

Ilias D είπε...

Τωρα Ηλια το τελευταιο πως να το εκλαβω; χιχιχι
Παντως ξεκινησανε στραβα κατ εμε.
Αφου πας για σκληρη διαπραγματευση γιατι δηλωνεις οτι ΔΕΝ φευγεις απο Ευρωζωνη;
Η διαπραγματευεσαι απο την αρχη σε μια λευκη κολα χαρτι κ τα βαζεις ολα στο τραπεζι η ....

michele είπε...

Λαλιστατοι βλεπω πρωι -πρωι .

Βλεπω η αγορα προσπαθει να ανακτησει κατι τις
απο τα 5-6 δισ που χασαμε (οι ΦΟΡΟΛΟΓΟΥΜΕΝΟΙ) σαν μετοχοι μεσω ΤΧΣ των τραπεζων

austin είπε...

Ελατήριο χωρίς σπίρωμα μου κάνει το σημερινό πάντως...

Ilias D είπε...

...δεν ξερω αλλα με ακυρωση των ιδιωτικοποιησεων κ μεγαλωμα του δημοσιου τομεα ...

Panos είπε...

Καλημερα σε ολους.Για την ωρα σαν τεχνικη αντιδραση μου δειχνει, τα ομολογα αλλα λενε..ειδικα το 3ετες

http://gr.investing.com/rates-bonds/greece-government-bonds?maturity_from=60&maturity_to=290

ΚΩΣΤΑΣ G είπε...

Beth Hart - Bang Bang Boom Boom (official music video) 2012
https://www.youtube.com/watch?v=oNj_JpWJqEg

michele είπε...

ΑRTAXIA μου θυμησες τον γιγαντα Μπαλτατζη ο οποιος πριν κανα μηνα συνεληφθη απο τις ελληνικες αρχες στη Θεσσαλονικη νομιζω .
Γενεσις ΑΧΕ

ειχε φυγει Σουηδια για αρκετα χρονια και ειχε ανοιξει σουβλατζιδικο.
Ε ηθελε ( και πιεζε)να "φορτωνω" ΚΕΡΚ χαχαχχααχ

και του ελεγα ,προεδρε ο Μικελε σαπακια δεν αγοραζει χαχα

austin είπε...

Μιχάλη το κατάλαβα και εγώ ότι είναι σαπάκι ο ΚΕΡΚ...αλλά κατάφερα και έβγαλα ένα μηνιάτικο part time εργασίας στην πρόσφατη ΑΜΚ. Μετά κατάλαβα ότι δεν είναι να το ακουμπήσεις...

michele είπε...

Νομιζω austin οτι μαλλον μπερδευτηκες με ΚΕΚΡ

εγω μιλησα για ΚΕΡΑΝΗ ( 11 χρονια πριν) που δεν υπαρχει πια

austin είπε...

Όλος ο πλανήτης έχει πέσει πάνω τους...με τη Ρωσία την μόνη ξεκάθαρα θετικά διακείμενη. Πρόσφατα την τσάκισαν και ο Τόλιος έλεγε για δάνειο από εκεί.

Πραγματικά, ούτε επίτηδες να τα κάνουν...ας ελπίσουμε να τους βάλουν δάχτυλο

austin είπε...

Έχεις δίκιο Μιχάλη...μπερδεύτηκα.

michele είπε...

Δεν πειραζει ,ειναι παλιες ιστοριες αυτες.
Εδω αναμονη και αντιδραση ,θα παμε τεχνικα
ο τραυματισμος ειναι μεγαλος
σημερα ερχεται ο Σουλτς ( που θα δει και τους αλλους αρχηγους,οχι μονο τον Τσιπρα)

και αυριο ο Νταισσεμπλουμ

ArTaXiA είπε...

Mic είναι θυμάμαι Σεπτέμβριος του 99 κι είμαι στα γραφεία της Genesis για μια συζήτηση ενδεχόμενης συνεργασίας.

Ξαφνικά, εκεί που μιλάμε, αισθάνομαι κάποιος να μου τραβάει την καρέκλα με δύναμη προς τα πίσω. Γυρνάω να δω και ταυτόχρονα όλων όσων οι καρέκλες είχαν ροδάκια πάνε κι έρχονται, κάδρα ταλαντώνονται αντικείμενα πέφτουν.

Κοιταχτήκαμε, σηκωθήκαμε κι αρχίσαμε να τρέχουμε. Ήταν ο μεγάλος σεισμός των Αθηνών. Το θεώρησα κακό οιωνό και δεν τηλεφώνησα ποτέ για επανάληψη του ραντεβού.

TheHawk είπε...

την καλημερα μου παιδες...ορεξατος ο Artaxia....ειμαι σε φουλ εγρηγορση με trading..αλλα κυριως εξω...

χθες η δεη εδωσε ενδιαφερον setup με αναλογο ρισκο...

Panos είπε...

Μιχαλη και ολοι οι πιο παλιοι και εμπειροι, λυστε μου μια απορια.
Αν ειχαμε το λεγομενο"GREXIT" πως θα αντιδρουσε(συμφωνα με την επειρια σας παντα) το ΧΑΑ?Θα ειχαμε ακομη πιο κατω?

Ανηστχω πολυ για τα ομολογα, κοιτατε αποδοσεις εδω..
http://gr.investing.com/rates-bonds/greece-government-bonds?maturity_from=60&maturity_to=290

Panos είπε...

Τι προεξοφλουν τα ομολογα?

michele είπε...

artaxia 7 Σεπτεμβρη 99 γυρω στις 3 το μεσημερι

Γλυτωσες απο το λαμογιο χαχα.Αν και τη δουλεια την εκανε 4 χρονια μετα


panosman ΠΟΛΥ ΚΑΤΩ και μετα ΠΟΛΥ ΠΑΝΩ

michele είπε...

Πραγματι η ΔΕΗ πρεπει να κατοχυρωσει το 4,55 κατα τη γνωμη μου και θα εχει μια καλυτερη αντιδραση

ArTaXiA είπε...

Γεια σου Αντώνη διεθνή παίκτη! Ναι έχω κέφια σήμερα. Πλήρωσα τον ΕΝΦΙΑ, γι αυτό...

austin είπε...

Ο Τσαμαζές που λέει και ο Μπαρμαλιάς τι έπαθε σήμερα? γιατί δεν αντιδρά?

μπαρμπαλιας είπε...

ο Σαλλας δεν ακολουθει...
λεει τιποτε αυτο
αμαρτιε κλπ καλουδια;;

Panos είπε...

Μιχαλη μου ...το ΠΟΛΥ ΠΑΝΩ, τωρα, θα το δουμε? τι λες?

Panos είπε...

Το καλο που του θελω (του Σαλλα) να ..αντιδρασει Ηλια!Αλλιως ..κλαψτε μας..

michele είπε...

Υψηλο ημερας

Eγω θα εχω κεφια αυριο artaxia χαχαχ

michele είπε...

Panosman χωρις ιδιωτικοποιησεις,με επαναπροσληψεις στο δημοσιο
και με ολα αυτα

δεν εχει πολυ πανω ,αυτα ειναι κατσαπλιαδιασμοι

austin είπε...

Αχ και να κράταγα κάτι ψιλά σε τράπεζες που αγόρασα χθες...καλό κέρδος θα χα σήμερα, αλλά το χέσιμο είναι χέσιμο!

Unknown είπε...

Στην Αθήνα ο Prem Watsa της Fairfax - Συναντηση με Δραγασάκη

ελαααααααααααααααααααα

Panos είπε...

Μιχαλη μου εχεις δικιο, το θεμα ηταν να μην γινει η ζημια, τωρα αυτο που βλεπω ειναι να μας χορευουν στο ...ταψι οι αγορες!

austin Αν ηξερες ποτε να κρατησεις και ποτε να δωσεις τωρα θα ησουν...ρεφας ΜΕΓΑΛΟΣ!!!

Unknown είπε...

καλημερα ρε παιδια.....λιγο ισιωσαν οι πλατες μας.

michele είπε...

Αustin γιατι βιαζεσαι φιλε,δεν δινουν ποτε σρην πρωτη αντιδραση μετα απο τετοιο ξυλο ..
ειπαμε θα ερθει ο Σουλτς- Ο Νταισσεμπλουμ

Panos είπε...

Μιλαω με ανθρωπους απλους γυρω μου, με ανθρωπους καθημερινους,(δεν εχουν σχεση με χρηματιστηριο)που εχουν ψηφισει ΣΥΡΙΖΑ και τους ρωταω, εχετε καταλαβει τι ζημια κανατε στην οικονομια?λεγοντας και για το κραχ του ΧΑΑ, και τι μου απαντησαν?
Τον ψηφισαμε γιατι μας εχει ταξει πολλα...
καταλαβατε το κρητηριο του ελληνα ψηφοφορου τωρα σε αυτες τις τοσο σημαντικες εκλογες ποιο ηταν? και περιμενετε με τετοια μυαλα να παμε μπροστα σαν χωρα? τωρα?
Το που θα τα βρει, δεν αναρωτιουνται φυσικα...ετσι επαναληψη του 1981 με τον Αντρεα, αυτο ηθελαν τελικα,απλα εθελοτυφλουσαν ...τι να πω μνημη χρυσοψαρου!
Ο Θεος να μας λυπηθει...

Unknown είπε...

αρχιζουν οι φαπες στο 15μελες και μετα οι τουμπες!!!!μαθαινω αυριο ερχονται και αλλοι επιτελεις φανς.....ερε μαγκα

Panos είπε...

Καλημερα Αχχιλεα, φτιαξε μας την μερα ρε φιλε, κατι καλο εχεις?

Panos είπε...

Τα cds ειδατε που φτασανε?

http://data.cnbc.com/quotes/GRCD5

Unknown είπε...

1ον ηθελα να παρω cds ελλαδας και μου ειπαν οχι!!!αρα παμε καλα
2ον κραταω βενεζουελα..
3ον πολλα τηλεφωνα στον τσιπρα να χαλαρωση και να μην λεει μαλακιες
4ον μην πουλατε τραπεζες αν μπορειτε συνετα αγοραστε!!
5ον τα warrants μαλλον θα τα παρει ο ντραγκι!!!
6ον θα κανει ο δεικτης διορθωσεις αρα μετρητα για ιντρα!!!
7ον παντα ψυχραιμια να ρωτατε και μετα να πουλατε να αγοραζετε
8ον οι ξενοι σημερα αγοραζουν αφου ξεφορτωσαν........!!!!!!
9ον παρτε τραπεζες ειναι τσαμπα και τιπια
10ν ερχεται φαπα στις μετοχεςτης πραγματικης οικονομιασ!!

Unknown είπε...

Καλό μεσημέρι σύντροφοι και συντρόφισσες.Ευσεβείς πόθοι οι κωλοτούμπες,όπως ευσεβείς πόθοι ότι θα φάνε σφαλιάρες απ'τους Ευρωπαίους και θα συνετισθούν.

Οι Συριζαίοι είναι γνήσιοι εξτρέμ αναρχοκουμμούνες,είναι ιδεολόγοι.Δεν υπάρχει περίπτωση αν υποκύψουν σε καμία πίεση εκ των έξω.Πάμε στα βράχια...

Panos είπε...

Αχχιλεα καποια αναλυση για τα warrants στον Ντραγκι?

Θανασης Κ είπε...

...εγω θυμαμαι την ωρα του σεισμου ακουγα μεσα στην ταξη με ψειρες στα αυτια sofokleous live στο ραδιοφωνο με τον ιδαλμα της εποχης Σαμοιλη και την ξανθια γυναικαρα που ειχε διπλα του....καλημερα σας

michele είπε...

Γεια σου ρε Θαναση τι θυμηθηκες ,τη Μαιρουλα

Unknown είπε...

ναι οκ δεν θα κανουν την τουμπα αλλα ποιος θα τους δωσει χρημα οι ρωσοι... κινεζοι?????????
με τι τοκο???
αν εχει αρχιδια ο τσιπρας ας το κανει!!!!
ηηηη μηπως οι αμερικανοι????
εδω ειμαστε....
και ξαναλεω με δραχμη το μαγαζι μας θα εχει υπεραξιες!!!!!!!!

Unknown είπε...

μιχαλη πες ρε φιλε το time value απο τα τιπια αυτην την στιγμη!!!!
σε παρακαλω.....

profit είπε...

ΤΖΙΒΕΛΕΚΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!!!!

Ilias D είπε...

Ηδη προσελαβε ο Τσιπρας για συμβουλο αρτι απολυθεν μεγαλο στελεχος τραπεζας.

Unknown είπε...

απο την πειραιως???????

michele είπε...

Ναι το Ρουμελιωτη Αχιλλεα εννοουν

Μπραβο ρε profit ειχα κολλησει με το επιθετο ,δεν θυμομουνα χαχα

μονο time value εχουνε Αχιλλεα τα ΤΠ αλλα ετσι πως παμε θα γινει μια συνολικη λυση νομιζω

Ilias D είπε...

Ναι.
Στενο συνεργατη του Σαλα.
Θυμηθηκα χθες μια συναντηση που ειχε ο Μπαμπας της Ντορας με τον Λατση(καπεταν Γιαννη).
Οταν βγηκε απο το Μαξιμου ο Λατσης δηλωσε στους δημοσιογραφους.
Αυτοι ειναι μαλακες.Θελουν να κανουν πολιτικη με τα λεφτα μου.

Unknown είπε...

Αχιλλέα καμία δραχμή,θα τον αρπάξουν τον Τσίπρα απ'τον λαιμό και όταν θα πάει να κάνει το απενενοποιημένο διάβημα θα πέσει αύτανδρος.

Για τη δραχμή άσε,ποιες υπεραξίες...? Διψήφιο νούμερο θα γράψει το ΧΑΑ,όταν και εφ'όσον θα ξανανοίξει...

michele είπε...

Οπως και να εχει ,ευελπιστω τεχνικα να γινει το αναμενομενο

δηλ να παμε στην ζωνη 754-757 που εχει μετατραπει σε αντισταση

Ilias D είπε...

Μιχαλη μηπως της ΕΤΕ ειναι ...ολοκληρα Ε;
Γιατι οταν μπηκαν αξιζαν 6.8 η 6.4Ε

profit είπε...

ρε φίλε αφού εσύ τις φωνάζεις με το μικρό τους ;)

Ilias D είπε...

Η ερωτηση του μηνος.
Θα ζητησει ο Τσιπρας παραταση του μνημονιου(η οπως τον αρεσει να το πει)
κ ποτε;

Ilias D είπε...

http://www.reporter.gr/Eidhseis/Oikonomia/item/254877-Synechizetai-h-katrakyla-sta-omologa-Sto-19-h-apodosh-ths-%C2%ABtrietias%C2%BB

Unknown είπε...

ttime value etetp=5
alphatp 2
peirtp 1.70
αν ο ντραγκι θελει εκει παμε...

Ilias D είπε...

καποια πακετακια γιναν κ σημερα παντως.

austin είπε...

Τα ομόλογα πάντως διορθώνουν τώρα...Από το 11 το τριετές έχει πάει στο 5...καλή ένδειξη αυτή.

Unknown είπε...

οσον αφορα το μαγαζι ας δουμε αργεντινη πως επεσε και που εκατσε!!
αυτο λεει πολλα....τι να λεω!

Unknown είπε...

αααα και κατι πηρε το αυτι μου για κουρεμα ομολογων.....δεν λεω ομως με σιγουρια!!

Panos είπε...

Αχιλλεα μου, σε ευχαριστω!Αν το θελει ο Ντραγκι θα γινω πολυ μεγαλος ΡΕΦΑΣ, μακαρι ρε φιλε!!!!

Unknown είπε...

Α καλά...

ο dwk είπε...

…καλημέρα

ο dwk είπε...

…μεταφέρω από το «ημερολόγιο» οδηγίες ψαρέματος …μελανουρίου από τον εξαιρετικό sot ark
………………
«…Καποτε τα παλια τα χρόνια, τότε που << έλεγα>> οτι μάθαινα ψάρεμα....... σε μια κουβέντα με τον μεντορα μου, μου έλεγε ότι το πιο νόστιμο.... αλλα και δύσκολο ψαρι ειναι το μελανουρι....... και μου εξήγησε ότι για να το πιάσεις πρέπει να παρακολουθείς τον << καιρό>> με τα γυρίσματα του...... να διαλέξεις ένα << απάγκιο>> κολπάκι....... να είσαι <> ώστε να μην σε βλέπουν τα ψαρια ..... και αποφασισμένος ότι θα << βραχείς>>....... άλλωστε όπως μου εξηγούσε το μελανούρι θέλει << φουσκοθαλασσιά>> με έντονο κύμα ....... και <>....πολύ θολούρα και κύμα .......μεγάλη όμως προσοχή μου έλεγε....... στο να μην σε << παρασύρει>> το κύμα....... καλημερα σε όλη την παρεα...»
……………..
…στα υπ όψιν, ψαράς δεν είμαι (στην πραγματικότητα δεν …σκαμπάζω γρι, γενικώς !) …αυτό που κατάλαβα, όμως, είναι ότι χρειάζεται ψυχραιμία, υπομονή και σύνεση…

Ilias D είπε...

Καλημερα dwki.
Συνεση κ ψυχραιμια ...η οποια σε χαρακτηριζε οταν μας τραλαριζες καθε μερα με τα Ζαπεια ΣΑΜ χοντροΜΠΕΝΥ κλπ κλπ ....

michele είπε...

Καλησπεριζω και τον φιλο μου το Ντοκι. Ετσι ψυχραιμια. Εγω οπως βλεπετε ειμαι πιο ηπιος τωρα. Αναμενω κινησεις,στρατηγικη κλπ. Καταλαβαινω τη φουρια να αποδειξουμε και να φανουμε ..αξιοπιστοι. Αλλα ηταν πολλες οι μπαφλες σε 3 μερες. Δουλεια μου ειναι να..προειδοποιω. Αλλωστε οι παλιοτεροι το ξερουν εχω γραψει αρθρο -επιστολη προς Αλεξη Τσιπρα το οποιο και ειχε μεγαλη ιντερνετικη απηχηση.

austin είπε...

Επειδή μάλλον έχω χρονοκαθυστέρηση στις αποδόσεις των ομολόγων, μπορεί κάποιος να μου δώσει κάποιο site που να είναι real time? Την ώρα που εγώ έβλεπα +3,33 στο 3ετές, στο ράδιο άκουσα +11...

ArTaXiA είπε...

Εγώ θα επαναλάβω τα χθεσινά λόγια του αντιπροέδρου:

"Στο χρηματιστήριο έγινε κραχ σήμερα [χθες]", του είπε η δημοσιογράφος.
"Μερικοί είχαν ποντάρει σε συγκεκριμένα πράγματα, δεν τους βγήκαν και αποφάσισαν να πουλήσουν."

Αυτό εγώ δεν το ονομάζω κραχ.

Θα το πω: Η εκδίκηση του λαού απέναντι στους fund managers.

(Και μη μου πείτε για το ΤΧΣ)

Πάω να αναπαυθώ.

(Είχα στήσει ΤΙΤΚ στο -10%, σιγά μη μου έκανε τη χάρη)

Alexandratos - Koulis plz save TPEIR bank είπε...

Αχιλλέα τα 4 πρώτα τα άκουσες σίγουρα απο την Πειραιώς ;)

Τα υπολοιπα απο το καφενείο του banking news ...

Panos είπε...

Παραιτηθηκε ο Ρουμελιωτης ο αντιπροεδρος της ΠΕΙΡ.
Το ειδα τωρα στο sbctv!

Ilias D είπε...

Γιαννη επειδη ο Αχιλλεας εχει δουλεια τωρα θα σου απαντησω εγω σε οσα ξερω σιγουρα.
Παρολο που παιρνει ενημερωσεις απο την ΠΕΙΡ ΔΕΝ τα ακουσε απο κει αλλα απο επαγγελματιες αναλυτες που συνεργαζεται επαγγελματικα.
Οσο για το κωλοsite σιγουρα οχι γιατι ξερει συγκεκρυμενα πραγματα,μιλαει με ανθρωπους που χρησιμοποιουν τον παπαγαλο.
Εννοειται οτι σου τα γραφω αυτα μετα απο συνεννοηση μαζι του,συγκεκριμενα ετυχε να μιλαω μαζι του στο τηλ. οταν διαβασα την αναρτηση σου.
Αυτα ΦΙΛΕ.

Ilias D είπε...

Παντως εκπληξη εχει προκαλεσει σε πολους η πτωση των ΕΧΑΕ.
ΑRTAXIA ειπες οτι ο λαος εκδικηθηκε τους μανατζερ των φαντς.
Μα τοσο μαλακας ειναι;δεν ξερει οτι αυτοι ειναι υπαλληλοι κ παιζουν με ξενα λεφτα;
Ξερω θα μου πεις για τα μπονους ... θα τα παρουν απο Βενεζουελα κ Ρωσια κ σε λιγο κ απο Ελλαδα.

Ilias D είπε...

*2.39 διευκρινιση.
Γιαννη ειπα τον Αχ. οτι κατι τον ρωτας,αν θελει να σου απαντησει.
Μου ειπε δεν μπορω να μπω τωρα κ αν ξερω να σου απαντησω εγω ...
Αν μου υπαγορευε την απαντηση θα σου το διευκρινιζα.

Alexandratos - Koulis plz save TPEIR bank είπε...

Μονο το ομολογο της Βενεζουελας μου εκανε εντύπωση που ειχε μπει πολύς κόσμος απο millennium k Euroxx. Και επειδη ειχε κυκλοφορήσει κατι απο Πειραιώς για μη προτίμηση στη διακράτηση του τίτλου, γι αυτο υπέθεσα οτι το άκουσε απο εκει.

Σε ευχαριςτω, καλη συνεχεια.

Ilias D είπε...

Ο έλληνας πρωθυπουργός κατέβηκε για να υποδεχτεί τον προέδρο του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου στα σκαλιά, υπό βροχή και χωρίς ομπρέλα



Εγευνης κ φιλοξενος ο Πρωθυπουργος.
...κ το μαγαζι τσιμπαει μοναδουλες ...
θα δειξει.

michele είπε...

Απλα ο λαος θεωρει οτι οι αγορες δεν τον αγγιζουν ,οτι υπαρχουν εκει οι κακοι κερδοσκοποι που βγαζουν λεφτα εις βαρος των φτωχων κλπ.

Μονο στο γιουναιτεντ στειτς ο λαος γνωριζει τι σημαινουν οι αγορες και ποσο και αν επηρεαζουν τη ζωη τους .

Η αληθεια ειναι καπου στη μεση

michele είπε...

Απαιτειται διασπαση του 730,5 -731 για να παμε στα σημερινα υψηλα

Ilias D είπε...

Tο οποιο διασπαμε ...

michele είπε...

Και δεν τα καταφεραμε προς το παρον

michele είπε...

Ισως τωρα το καταφερει

austin είπε...

Ο ΟΤΕ πολύ συσσώρευση και τον φοβάμαι μην φύγει κάτω...Μιχάλη τι λες?

μπαρμπαλιας είπε...

μαα ειναι η πρωτη τραπεζα στην ελλαδα
πως δεν ακολουθαει;;;

θα μας εξηγησουν το βραδυ στη διαφημηση

michele είπε...

ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ δεν πρεπει austin να σπασει το 7,50

austin είπε...

Νόμιζα ότι δεν έπρεπε να σπάσει την ζώνη 7,9-8,1...Γιατί μετά δεν είχε κάτι ουσιαστικό να τον κρατήσει, παρά μόνο το 4,5!

Έχω το νου μου λοιπόν και για το 7,5.

Λέτε να άρεσαν οι δηλώσεις του Σουλτς? Μετά το τέλος πήρε κάπως πάνω...

Ilias D είπε...

Κ με την βοηθεια του Μαρτινου σπαμε το 730.

michele είπε...

θα βαλουμε καποια στιγμη austin να το δεις

η ΔΕΗ αφου κρατησε το 4,55 παει προς τα πανω

μπαρμπαλιας είπε...

να με φωναζετε Ναντια...
ειμαι δικια σας

michele είπε...

Παμε για κλεισιμο,οι στοχοι
για αυριο 757 του γενικου δεικτη
227 του FTSE
Παραμενουν

michele είπε...

Και 67,90 του τραπεζικου κατ ελαχιστον

michele είπε...

ΚΑΛΟ ΚΛΕΙΣΙΜΟ
στα βηματα μας μια ανασα απ το 219 ο FTSE
Αγκαλια με το παραγωγο!

michele είπε...

Παμε επανω απογευματινη αναρτηση