ΚΥΡΙΑΚΗ
με ελεύθερη γνώμη
13 ΧΡΟΝΙΑ ΓΕΦΥΡΑ ΡΙΟΥ-ΑΝΤΙΡΡΙΟΥ ...
Δεκατρία χρόνια έχουν περάσει από τότε που λειτούργησε για πρώτη φορά η γέφυρα Ρίου-Αντιρρίου αλλάζοντας το τοπίο στις μετακινήσεις. Η διασύνδεση των περιοχών που βρίσκονται στα δύο άκρα της γέφυρας επέδρασε σημαντικά σε μια σειρά από τομείς της οικονομικής και κοινωνικής ζωής. Με αφορμή τη 13η επέτειο λειτουργίας της, το Παρατηρητήριο Οδικών Αξόνων Δυτικής Ελλάδας και Πελοποννήσου (ΠΟΑΔΕΠ) συγκέντρωσε ορισμένα από τα πιο σημαντικά στοιχεία που διαμορφώνουν το νέο συγκοινωνιακό τοπίο της ευρύτερης περιοχής. Από τον πρώτο χρόνο λειτουργίας της η γέφυρα διαμόρφωσε τις κατάλληλες συνθήκες, ώστε να καταγραφούν 1,2 εκατ. πρόσθετες διελεύσεις, αυξημένες δηλαδή κατά 53%.
Η γέφυρα δημιούργησε ευνοϊκές ανταγωνιστικές συνθήκες στη διέλευση του στενού Ρίου-Αντιρρίου, προσφέροντας στους χρήστες δύο εναλλακτικές επιλογές. Από την εξέλιξη αυτή προκλήθηκε συνολική οικονομική ωφέλεια για τους οδηγούς που εκτιμάται σε περίπου 400 εκατ. ευρώ μέχρι σήμερα, ενώ πρόσθετο όφελος άνω του 1 δισ. ευρώ προβλέπεται ότι θα αποκομίσουν οι χρήστες την περίοδο 2017-2032.
Η κατάργηση των συνθηκών συγκοινωνιακού και κοινωνικού αποκλεισμού διευκόλυνε μετακινήσεις που σχετίζονται με την εργασία, την υγεία και την εκπαίδευση, επισημαίνει το Παρατηρητήριο. Η κατασκευή και τελικώς η λειτουργία της γέφυρας οδήγησε στην τόνωση της τουριστικής κίνησης, της βόρειας κυρίως πλευράς, αλλά και στη συχνότερη επικοινωνία των κατοίκων των γύρω περιοχών, προσδίδοντας νέα ώθηση και εμπλουτίζοντας τις κοινωνικές, οικονομικές και πολιτιστικές σχέσεις των δύο πλευρών.
Η λειτουργία της γέφυρας τα τελευταία 13 χρόνια οδήγησε σε σημαντικές αλλαγές στις χρήσεις γης, όπως εξηγεί το Παρατηρητήριο. Διαμόρφωσε την περίοδο 2000-2010 συνθήκες αυξημένης κινητικότητας στην αγορά ακινήτων της βόρειας περιοχής και σημαντική άνοδο στις τιμές των οικοπέδων, δίνοντας πρόσθετη αξία και επενδυτική ώθηση σε μια περιοχή που μέχρι τότε ήταν υποβαθμισμένη. Η γέφυρα αποτελεί συνδετικό κρίκο των δύο μεγάλων αυτοκινητοδρόμων της χώρας, της Ιονίας και της Ολυμπίας Οδού. Ηδη με την ολοκλήρωση της κατασκευής των δύο αυτών αξόνων, η γέφυρα Ρίου-Αντιρρίου αναβαθμίζεται, σύμφωνα με το Παρατηρητήριο, και θα διαδραματίζει ακόμη σημαντικότερο ρόλο στη σύνδεση της Ηπείρου και της Αιτωλοακαρνανίας, που ήταν επί σειράν ετών συγκοινωνιακά και κοινωνικά αποκλεισμένες από την υπόλοιπη χώρα. Η απόσταση Ιωάννινα-Αθήνα καλύπτεται πλέον σε τρεισήμισι ώρες, χρόνος που συμβαδίζει με τα ευρωπαϊκά πρότυπα για ανάλογες αποστάσεις.
Πέραν όλων των άλλων, η γέφυρα Ρίου-Αντιρρίου αποτελεί σήμερα το εμβληματικό, μεγάλο συγκοινωνιακό έργο της Δυτικής Ελλάδας και λόγω της μοναδικής αισθητικής του και της υψηλής τεχνολογικής του στάθμης, προβάλλεται ως ένα μοναδικό, αντιπροσωπευτικό στοιχείο αναφοράς από τοπικούς φορείς και επιχειρήσεις στις διάφορες δραστηριότητες και εκδηλώσεις τους.
www.kathimerini.gr
με ελεύθερη γνώμη
13 ΧΡΟΝΙΑ ΓΕΦΥΡΑ ΡΙΟΥ-ΑΝΤΙΡΡΙΟΥ ...
Δεκατρία χρόνια έχουν περάσει από τότε που λειτούργησε για πρώτη φορά η γέφυρα Ρίου-Αντιρρίου αλλάζοντας το τοπίο στις μετακινήσεις. Η διασύνδεση των περιοχών που βρίσκονται στα δύο άκρα της γέφυρας επέδρασε σημαντικά σε μια σειρά από τομείς της οικονομικής και κοινωνικής ζωής. Με αφορμή τη 13η επέτειο λειτουργίας της, το Παρατηρητήριο Οδικών Αξόνων Δυτικής Ελλάδας και Πελοποννήσου (ΠΟΑΔΕΠ) συγκέντρωσε ορισμένα από τα πιο σημαντικά στοιχεία που διαμορφώνουν το νέο συγκοινωνιακό τοπίο της ευρύτερης περιοχής. Από τον πρώτο χρόνο λειτουργίας της η γέφυρα διαμόρφωσε τις κατάλληλες συνθήκες, ώστε να καταγραφούν 1,2 εκατ. πρόσθετες διελεύσεις, αυξημένες δηλαδή κατά 53%.
Η γέφυρα δημιούργησε ευνοϊκές ανταγωνιστικές συνθήκες στη διέλευση του στενού Ρίου-Αντιρρίου, προσφέροντας στους χρήστες δύο εναλλακτικές επιλογές. Από την εξέλιξη αυτή προκλήθηκε συνολική οικονομική ωφέλεια για τους οδηγούς που εκτιμάται σε περίπου 400 εκατ. ευρώ μέχρι σήμερα, ενώ πρόσθετο όφελος άνω του 1 δισ. ευρώ προβλέπεται ότι θα αποκομίσουν οι χρήστες την περίοδο 2017-2032.
Η κατάργηση των συνθηκών συγκοινωνιακού και κοινωνικού αποκλεισμού διευκόλυνε μετακινήσεις που σχετίζονται με την εργασία, την υγεία και την εκπαίδευση, επισημαίνει το Παρατηρητήριο. Η κατασκευή και τελικώς η λειτουργία της γέφυρας οδήγησε στην τόνωση της τουριστικής κίνησης, της βόρειας κυρίως πλευράς, αλλά και στη συχνότερη επικοινωνία των κατοίκων των γύρω περιοχών, προσδίδοντας νέα ώθηση και εμπλουτίζοντας τις κοινωνικές, οικονομικές και πολιτιστικές σχέσεις των δύο πλευρών.
Η λειτουργία της γέφυρας τα τελευταία 13 χρόνια οδήγησε σε σημαντικές αλλαγές στις χρήσεις γης, όπως εξηγεί το Παρατηρητήριο. Διαμόρφωσε την περίοδο 2000-2010 συνθήκες αυξημένης κινητικότητας στην αγορά ακινήτων της βόρειας περιοχής και σημαντική άνοδο στις τιμές των οικοπέδων, δίνοντας πρόσθετη αξία και επενδυτική ώθηση σε μια περιοχή που μέχρι τότε ήταν υποβαθμισμένη. Η γέφυρα αποτελεί συνδετικό κρίκο των δύο μεγάλων αυτοκινητοδρόμων της χώρας, της Ιονίας και της Ολυμπίας Οδού. Ηδη με την ολοκλήρωση της κατασκευής των δύο αυτών αξόνων, η γέφυρα Ρίου-Αντιρρίου αναβαθμίζεται, σύμφωνα με το Παρατηρητήριο, και θα διαδραματίζει ακόμη σημαντικότερο ρόλο στη σύνδεση της Ηπείρου και της Αιτωλοακαρνανίας, που ήταν επί σειράν ετών συγκοινωνιακά και κοινωνικά αποκλεισμένες από την υπόλοιπη χώρα. Η απόσταση Ιωάννινα-Αθήνα καλύπτεται πλέον σε τρεισήμισι ώρες, χρόνος που συμβαδίζει με τα ευρωπαϊκά πρότυπα για ανάλογες αποστάσεις.
Πέραν όλων των άλλων, η γέφυρα Ρίου-Αντιρρίου αποτελεί σήμερα το εμβληματικό, μεγάλο συγκοινωνιακό έργο της Δυτικής Ελλάδας και λόγω της μοναδικής αισθητικής του και της υψηλής τεχνολογικής του στάθμης, προβάλλεται ως ένα μοναδικό, αντιπροσωπευτικό στοιχείο αναφοράς από τοπικούς φορείς και επιχειρήσεις στις διάφορες δραστηριότητες και εκδηλώσεις τους.
www.kathimerini.gr
6 σχόλια:
Καλημερα!
Για το χθεσινό άρθρο του μιχάλιου και το σχόλιο του μπαρμπα.
Γράφει η πρώτη κιόλας παράγραφος:
Το γενικό συμβούλιο ΠΟΕ-ΔΟΥ προτρέπει τους υπαλλήλους να μην υπογράψουν τα έντυπα καταλληλότητας και να απόσχουν από την αξιολόγηση. Διαβεβαιώσεις Πιτσιλή πως μέσω της αξιολόγησης δεν τίθεται ζήτημα απολύσεων.
Οχι 100...200 χρόνια μνημόνια και βλέπουμε. Ακου εκεί, η αξιολόγηση δεν θα συνδεθεί με απολύσεις. Δλδ σώνει και ντε να υπάρχουν τεμπέληδες η ρουσφέτια που δεν θα τότε ακουμπαμε.
Καλημέρα,
ΑΡΤΑΧΙΑ από ότι φαίνεται μόνο το Newmoney ασχολήθηκε με την ΜΕΡΚΟ μου. Οι υπολοιποι βιάστηκαν να φύγουν για 4ήμερο...
http://www.newmoney.gr/palmos-oikonomias/epixeiriseis/330584-mermeren-kathara-kerdi-4,7-ekat-eiro-–-aiksisi-1-194
http://www.newmoney.gr/insider/330549-mermeren-ta-nea-sxedia-ton-septembrio
Δες το εξάμηνο από την ιστοσελίδα της εταιρίας....
http://www.mermeren.com/investor_relation_2017_gr.html
Κέρδη προ φόρων 5,2 εκατ
Κέρδη μετά φόρων 4,7 εκατ, γράφουν 1,01 ευρώ ανα μετοχή.
Δεν ξέρω αν με όρους EBITDA ή άλλους χρηματ.δείκτες εξαγοράστηκε φθηνά ή ακριβά, εσύ μπορείς να κάνεις καλύτερη εκτίμηση, πάντως δεν μπορώ να καταλάβω πως ο Παυλίδης με έδρα τη Β.Ελλάδα θα απορροφήσει τη ΜΕΡΚΟ που είναι στα Σκόπια κ έχει φορολογία 10% !!!
Υγ. Ο CEO της ΜΕΡΚΟ είναι ο Naymar των Μαρμάρων !!!
Καλή Κυριακή σε όλους
Χαιρετώ. Ποιος ο προβληματισμός Αλεξ;
Τι πολλαπλασιαστής EBITDA ή Μετα φόρων είναι "αποδεκτός" για να έχουμε μια πρώτη εκτίμηση αν ο Παυλίδης αγόρασε φθηνά ή ακριβά.
Και μήπως τελικά ο Παυλίδης (που από τι φαίνεται έκανε την εξαγορά με το δικό του ταμείο) χρησιμοποιήσει τα κέρδη της ΜΕΡΚΟ για να ξαναγεμίσει γρήγορα το ταμείο του, οπότε αυτή η πολιτική των μερισμάτων/επιστροφών κεφαλαίου συνεχιστεί...
Θα μου άρεσε μια μερισματική πολιτική γύρω στο 7% (80-90 σεντς), αλλά μάλλον με χτύπησε κανένας ήλιος παραπάνω... Πάντως όπως είχα γράψει κ στον ΗΙΡΡΥ την μετέφερα στο "χαρτοφυλάκιο ομολόγων".
Αρκεί βέβαια να μην φάμε καμία συγχώνευση στο κεφάλι και πάει η μειοψηφία πάλι για βρούβες...
Υγ. Ισολογισμός Παυλίδη 2016
www.pavlidismg.gr/img/cms/ISOLOGISMOS%202016%20GR.pdf
Ετσι! Κόντρα στην ανάγκη τους να εκλείψουν την αριστερά και να ισοπεδώνουν τα πάντα οι γελοίοι του Μαξίμου, έχουμε στον αθλητισμο απανωτες επιτυχίες!
Μπράβο στους πολίστες!!
Μην συνδέεις τα πάντα με τους αριστερούς, δεξιούς, κόκκινους, μπλε κλπ. Η κατάρρευση ξεκίνησε από τα πρώτα χρόνια των μνημονίων, το δηλητήριο δε λειτουργούσε πολλά χρόνια, πριν καν πάει ο αλέξης σχολείο. Ότι και να σηκώσεις θα βρεις φαγοπότια απο κάτω.
Άλλο οι ιδέες τους, άλλο οι πράξεις τους, άλλο οι ευθύνες τους.
Αυτών που κυβέρνησαν και αυτών που τους ψήφιζαν.
Δεν θα βγάλεις κάτι με πολιτικό φανατισμό, ούτε φυσικά με μπάφους "όλα πάνε καλά". Μνημόνιο μέχρι τέλους (μέχρι να τους έρθει δίλημμα και για 4ο) μπας και μέσα από τις δυσκολίες και τη φτώχεια που περνάει μεγάλο μέρος συνανθρώπων μας αφήσουμε κάτι πίσω για τις επόμενες γενεές.
Οι επιτυχίες στον αθλητισμό μας προσφέρουν χαρές και υπερηφάνεια. Ας μείνουν όσο πιο αγνές γίνεται.
Καλό βράδυ σε όλους. Κι αύριο μέρα είναι....
Δημοσίευση σχολίου