Επέστρεψαν στα ρεκόρ Dow Jones και S&P- Σε υψηλό 15 ετών ο Nasdaq .. Φοβούνται οι αναλυτές κατασχέσεις περιουσιακών στοιχείων και από την Ρωσία - Moody’s: Επιβεβαίωσε το “Αα1” της Γαλλίας, αρνητικό το outlook Fitch: Επιβεβαιώνει το "ΑΑΑ" των ΗΠΑ.. Η Fed οδήγησε τη Wall σε νέα ρεκόρ - Επενδύσεις 150 εκατ. ευρώ... Ecofin: Επιβεβαιώθηκε η πολιτική συμφωνία για τις καταθέσεις...Οι μετοχές που προστίθενται στον δείκτη MSCI Greece Emerging Markets είναι οι Alpha Bank, Τρ. Πειραιώς, FF Group, ΕΛΠΕ, Jumbo, Εθνική Τράπεζα, ΔΕΗ και Τιτάν..

Σάββατο, 21 Ιουλίου 2018

ΣΆΒΒΑΤΟ..
με μουσική


TWIDDLE : ΒΙΝΤΕΟ ΜΕ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ 
ΜΟΥΣΙΚΗ ΜΕ ΕΝΑ ΚΛΙΚ...


Τον περασμένο Αύγουστο, ένας νεαρός φοιτητής του Τμήματος Ηλεκτρολόγων Μηχανικών του ΑΠΘ μοίραζε πέντε πήλινα πιάτα σε μια επιτροπή κριτών του Imagine Cup, του μεγαλύτερου φοιτητικού διαγωνισμού καινοτομίας της Microsoft, στο Σιάτλ των ΗΠΑ. Οι κριτές, σπάζοντας τα πιάτα που τους έδινε ο Ζαφείρης Μπάμπος και η ομάδα των OsteoMentor (Θεόφιλος Σπύρου, Γιώργος Τσουμαλής), έμπαιναν στο νόημα της εφαρμογής που είχαν αναπτύξει οι τρεις φοιτητές για τους ασθενείς με οστεοπόρωση και τότε τους αντάμειψαν με την πρόκρισή τους στις 8 καλύτερες ομάδες από όλο τον κόσμο.

Η ελληνική ομάδα έπρεπε σε μικρό χρονικό διάστημα να μάθει πώς να «πουλήσει» την ιδέα της σε δυνητικούς επενδυτές, να παρουσιάσει το επιχειρηματικό πλάνο της και να απαντήσει σε ερωτήσεις για τη χρησιμότητα και τη βιωσιμότητα της ιδέας της. Οι τρεις φοιτητές μπορεί να μην κατέκτησαν την πρώτη θέση του διαγωνισμού, αλλά αξιοποίησαν τις πολύτιμες εμπειρίες που απέκτησαν στο νέο τους εγχείρημα, το Twiddle.

Η beta εφαρμογή που ανέπτυξαν οι φοιτητές του Σιάτλ με μια ενισχυμένη ομάδα έμπειρων στελεχών από τον χώρο των επιχειρήσεων επιτρέπει στους χρήστες να προσθέτουν μουσική και τραγούδια δημιουργών στα βίντεό τους με ένα κλικ. «Σε μια βάση δεδομένων που συνεχώς μεγαλώνει, το Twiddle προσφέρει μουσική, ήχους και εφέ που κουμπώνουν σε διάρκεια και ύφος με τα βίντεο των χρηστών και διαμοιράζονται αμέσως στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης», μας λέει ο κ. Μπάμπος. Οι χρήστες έχουν τη δυνατότητα να επιλέξουν από 10 κατηγορίες μουσικής και εφέ, όπως fashion, κινηματογραφική, κλασική μουσική, τρόμου κ.λπ. αυτό που τους ταιριάζει.

Στη συνέχεια, με τρία απλά βήματα μπορούν να δημιουργήσουν το μουσικό βίντεοκλίπ τους και να το μοιραστούν με τους φίλους τους.

Το Twiddle σκοπεύει επίσης να γίνει επαγγελματικό εργαλείο της σύγχρονης διαφήμισης. «Θα λειτουργεί μια επιπρόσθετη υπηρεσία στην εφαρμογή που θα δίνει τη δυνατότητα στον εταιρικό χρήστη να χρησιμοποιήσει επιπλέον ήχους και εφέ για διαφημιστικούς σκοπούς μέσω μιας συνδρομής στο Twiddle», σημειώνει ο κ. Μπάμπος.

Αναζήτηση επενδυτών

Τα πήλινα πιάτα που έσπαγαν οι κριτές πέρυσι είχαν ταξιδέψει από το Κορδελιό της Θεσσαλονίκης μέχρι το Σιάτλ. Η ιδέα του Twiddle γεννήθηκε και αυτή στη Θεσσαλονίκη, αλλά έκανε download στο Πάλο Αλτο της Καλιφόρνιας, όπου η εταιρεία της ομάδας έχει την έδρα της και βρίσκεται σε φάση αναζήτησης επενδυτών, προκειμένου να διευρυνθεί η γκάμα της μουσικής που προσφέρει και να προσελκύσει τους πρώτους εταιρικούς πελάτες της.

«Αυτό που φέραμε πίσω από το Σιάτλ ήταν η εμπειρία σε ένα επιχειρηματικό επίπεδο, στον τρόπο που παρουσιάζεις και στηρίζεις μια ιδέα, δεν φτάνει μόνον η τεχνογνωσία», σημειώνει ο Ζαφείρης Μπάμπος.

www.kathimerini.gr

1 σχόλιο:

Λευτερης είπε...

Χρόνια καλά δημιουργικά και όμορφα,στους φίλους. ...Μπάρμπα, Ηλίας (χίπις), Ηλίας D και σε όλους τους εορτάζοντες.