Διασπάται η Alpha Bank ακολουθώντας το μοντέλο Eurobank – Με στόχο την εμπροσθοβαρή μείωση των NPEs- Η Morgan Stanley δίνει τη σύσταση overweight για την ελληνική αγορά ήτοι για αποδόσεις καλύτερες από αυτές της αγοράς -Συμφωνία Mytilineos – Gazprom για την προμήθεια φυσικού αερίου-Citigroup: Η Ελλάδα στους κερδισμένους από την πρόταση Κομισιόν

Δευτέρα 1 Ιουλίου 2019

ΕΥΡΩΒ

X.A.A. LIVE 




                                                                          σχόλια για τη συνεδρίαση online

ΕΥΡΩΒ: ΗΜΕΡΗΣΙΟ ΓΡΑΦΗΜΑ...

Η κίνηση εντός του καναλιού Ν-Ν1 ( αν και η μετοχή εξήλθε δυο φορές) συνεχίζεται προς τον επόμενο στόχο, αρχικά για τα 0,88€  και κυρίως την Κ στα 0,91 ευρώ, επίπεδα που αν υπερβληθούν θα δώσουν την απαραίτητη ώθηση προς το 1 ευρώ.
Ο ταλαντωτής Rsi 14  στις 63 μον, ενισχύει την κίνηση προς τους στόχους, δεδομένης και της σταθερής κίνησης πάνω από τον εκθετικό μο 50 ημ που ο τίτλος διέσπασε ανοδικά απο τον Ιανουάριο της φετινής χρονιάς.

Οσο η μετοχή κινείται εντός του καναλιού, σε οποιαδήποτε περίπτωση υποχώρησης , με οδηγό την Ν1 η ανοδική της πορεία δεν αμφισβητείται.

 ΜΟΝΟ σε επιβεβαιωμένη καθοδική διάσπαση και της Ν1 αλλα και της πολύ σημαντικής Ε100  των 0,7630 ευρώ, η βραχυπρόθεσμη ανοδική τάση θα ανακοπεί με κίνδυνο μετατροπής της σε καθοδική.

23 σχόλια:

ArTaXiA είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
austin είπε...

Καλημέρα και καλό μήνα!

https://www.mikrometoxos.gr/ena-report-poy-echei-polla-krymmena-layrakia-kai-o-koftis-sti-timi-tis-metochis/

austin είπε...

Αποτελέσματα καταστροφής στην ΔΕΗ και σήμερα ανεβαίνει.

Ακόμα μία απτή απόδειξη ότι το ΧΑΑ δεν ήθελε Τσίπρα, θέλει Μητσοτάκη

Λευτερης είπε...

Καλημέρα, καλή εβδομάδα και καλό μήνα.
Art συγχαρητήρια για τον αγώνα σου απέναντι στα θηρία. Νομίζω πως και παλαιότερα έχεις γράψει γι αυτό. Θεωρώ πως το καθήκον σου το έκανες.

Λευτερης είπε...

Μητσοτάκης: Θα σώσουμε τη ΔΕΗ - Θα αναζητηθούν όμως ευθύνες για τα οικτρά χάλια της Επιχείρησης

michele είπε...

Kαλημέρα, καλή εβδομάδα, καλό μηνα σε όλους! Τελευταία στροφη απαλλαγης απο τους κατσαπλιάδες, σημαντικό πολιτικο και οικονομικό γεγονος.

Peter με τον Αρταξια ειμαι φίλος, ουτε παλιοφιλος,ουτε λυκόφιλος.Γενικως μου αρεσουν οι ανθρωποι που εχουν κατι να μου πουν οπως αυτος.
Το γεγονος οτι σε όλους σχεδον τους φιλους μου κανω καποια μαθήματα πολιτικης επιστημης ειναι αλλο θέμα. Παιρνω κι εγω μαθηματα σε άλλους τομεις.

Λευτερης είπε...

Μας ρίχνουν τα μερίσματα.

ΟΠΛΑΡΧΗΓΟΣ είπε...

Καλησπερα..
Οι σορτ πηραν το μαθημα τους;
Η ειναι πανω απο τις οθονες τους και μονολογουν...τωρα γυρναει..τωρα γυρναει..
Γυρναει ...αλλα πανω..

michele είπε...

Καινουργιο ρεκορ και για την αποδοση 10 ετους 2,354 % -4,43%

ΟΠΛΑΡΧΗΓΟΣ είπε...

Δηλαδή ακολουθούμε το δεκαετες κύριε Μιχάλη? Χαχα..

michele είπε...

Oσο ναναι μας παρέχει μια..ασφάλεια η καθοδική του πορεία κυριε ΟΠΛΑ :))

michele είπε...

Τελικα ρε συ Αρτ, τωρα μου ξαναρθε, ο επανακαθορισμος του αιγιαλου που "εκκρεμει" απο το 2014 σημαινει οτι δεν εγινε τότε. Προφανως ζητηθηκε και καποιοι αρνηθηκαν, ενω τωρα όχι. Εχω καταλαβει λάθος;

mixalis mixalios είπε...

Δεν ξέρω τι λέτε για τον αιγιαλό εγώ βλέπω την ΙΝΛΟΤ του προεδρα....

mixalis mixalios είπε...

Mic τα δικά σου σχόλια ποιός τα ελέγχει?:))

mixalis mixalios είπε...

Ο Βιλιαρδος μεγάλος οικονομολόγος με την Ελληνική Λύση....μπου χα χα. Δεν σωζωμαστε με τίποτα!

Θανασης Κ είπε...


...φαίνεται καθαρά πλέον οτι αντίθετα με ότι έλεγαν όλοι οι δημοσιογράφοι κ τα site όλων των κατηγοριών...η ΙΝΛΟΤ δεν κατέρρευσε... ούτε η Δεη....Μόνο το FF μηδένισε που όλοι οι έγκριτοί διαφήμιζαν βέβαια οτι ήταν υπόδειγμα εταιρίας...τα βοθροsite θα πω εγώ παραφράζοντας τα λόγια του γιδοβοσκού...
χαιρετώ την παρέα....

ArTaXiA είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
michele είπε...

Τα δικα μου σχολια τα ελεγχω εγω χαχαχ

michele είπε...

Ωραα καταλαβα απο την απαντηση σου, απο την μια παθογενειες κλασσικες του παρελθόντος, απο την αλλη ευθεια και χυδαια ανταλλαγη ρουσφετι με διακοπούλες.
Θελουμε δουλιτσα, τα λεω και στο επόμενο αρθρο μου. Λιγη αναμονη :))

michele είπε...

Τωρα ανακαλυψες Μιχαλιό οτι ο Βιλιάρδος ειναι με Ελληνική Λύση; χαχ μα δεν φαινοταν απ τα γραπτα στα χρόνια της κρισης; τον διαβαζα ανελλιπως μεχρι που βαρεθηκα

michele είπε...

Για το σαπακι ΙΝΛΟΤ ( διοτι αυτο ισχυει παρα την κίνηση) εχουμε εδω την τενχικη της αναλυσουλα :

https://freeforumstocks.blogspot.com/2019/05/blog-post_24.html#more

24 Μαϊου

Θανασης Κ είπε...

ναι Μιχάλη συμφωνώ βέβαια οτι είναι μέγιστο σαπάκι αλλα οι μεγαλύτερες κινήσεις απο τα σαπάκια γίνονται....
μην θυμιθώ τι λέγαμε(κ εγώ βέβαια) για το αρχισαπάκι την ΠΕΙΡ...
βέβαια εμείς κοροϊδεύαμε αλλά κάποιοι αγόραζαν με συνέπεια να κάνει μεγαλειώδη κίνηση στο ταμπλό.....

ΝίκοςΤ είπε...

Ανανεώθηκε και η θητεία του κυρίου Παναγιωτάκη στο ΔΣ της ΔΕΗ για μια διετία.Θα πάρει αποζημίωση για να αποχωρήσει; Έχω κάτι άλλες ιδέες αλλά δεν είμαι νομικός και δη εργατολόγος.
Καλό σας βράδυ.