Διασπάται η Alpha Bank ακολουθώντας το μοντέλο Eurobank – Με στόχο την εμπροσθοβαρή μείωση των NPEs- Η Morgan Stanley δίνει τη σύσταση overweight για την ελληνική αγορά ήτοι για αποδόσεις καλύτερες από αυτές της αγοράς -Συμφωνία Mytilineos – Gazprom για την προμήθεια φυσικού αερίου-Citigroup: Η Ελλάδα στους κερδισμένους από την πρόταση Κομισιόν

Δευτέρα 30 Δεκεμβρίου 2019

ΠΕΙΡ

X.A.A. LIVE


                                                                                                                                                                                                                                       σχόλια για τη συνεδρίαση online

ΠΕΙΡ: ΕΒΔΟΜΑΔΙΑΙΟ ΓΡΑΦΗΜΑ...

Εβδομαδιαίο γράφημα της μετοχής από τον Απρίλιο του 2016 και τα υψηλά των 6,16 ευρώ.
Από τον Μάιο του 2018 ξεκίνησε η δημιουργία ενός inverse head& shoulders που όταν λυθεί ανοδικά με την επιβεβαιωμένη διάσπαση της ΧΖ στα 3,20€ θα δώσει μεσοπρόθεσμο στόχο την ζώνη των 6 ευρώ των υψηλών του 2016.

Ενδιάμεσα, ισχυρές αντιστάσεις η SD των 3,90 ευρώ, και η Α50 των 5,30 ευρώ, επίπεδο όπου  στις 3 Αυγούστου του 2017 πραγματοποιήθηκε το reverse split με αναλογία 1/20.
Η συσσώρευση των 6 μηνών κάτω από την XZ των 3,20 ευρώ, προδιαθέτει σε ορμητική κίνηση σε ενδεχόμενης ανοδικής διάτρησης.
Αντίθετα, κίνηση κάτω από το επίπεδο των 2,50€  θα προσδώσει αρνητική ορμή προς τα 2,31 της ΧΖ και κατ΄επέκταση το gap της 27/5/2019 ( κλείσιμο στα 1,76€).
Ο εβδομαδιαίος ταλαντωτής RSI 14 στις 54,7 μονάδες στην ουδέτερη ζώνη.

18 σχόλια:

michele είπε...

Καλημέρα, καλημέρα, μιαμιση συνεδρίαση εμεινε :)

hippy είπε...

Κι απ΄ότι δείχνει μόνοι μας (οι εγχώριοι) είμαστε...όνειρα στην απόκρημνη περιφέρεια

Καλημέρα

michele είπε...

Κάτι τετοιες μέρες ολο και καμια ευκαιριουλα μπορει να βρεθεί Ηλια :)

Χρήστος είπε...

Καλημέρα Μιχάλη, καλημέρα Ηλία.........Χρόνια Πολλά με υγεία και ευτυχισμένο το 2020 με χαρές.
Τις ευχές μου και στον έτερο (μπαρμπα) Ηλία!!

Χρήστος είπε...

Εγώ έβαλα τρεις εντολές σήμερα......δύο αγορές και μια πώληση.....και βλέπουμε.....:)

michele είπε...

Xρηστο χρόνια πολλά, με υγεία, χαμογελα και ωραιες φωτογραφικες λήψεις!
Μια αγορα που εγινε και μια πώληση εχω βαλει σημερα. Γινονται πραγματάκια :)

Andreas D. είπε...

Χρόνια πολλά!

στις 4 αγορές / 1 πώληση (εκτελεσμένες) είμαι εγώ....

michele είπε...

Χρόνια πολλά Ανδρέα και πάντα με κέρδη :))

Andreas D. είπε...

Επίσης Μιχάλη, να είμαστε καλά!!

hippy είπε...

Κι εγώ έκανα κάποιες αγορές σήμερα...ΟΛΠ και ΚΟΥΕΣ...όλοι στην ομάδα αισιόδοξοι δεν το λες και καλό

michele είπε...

Εντάξει δεν ειμαστε Ηλια ακριβως το μεσο δειγμα ουτε ποιοτικα ουτε αριθμητικα, τουλαχιστον οσοι μιλησαμε

ΙΝΚΑΤ πηρα εγω

Καλη συνεδριαση για τις συνθηκες ο τζιρος εγινε στο τελος ( ανοδικα) με καλο κλεισιμο ΑΛΦΑ κυριως απο τις τραπεζες

Εδωσα και ολιγα ΓΕΚ για παν ενδεχόμενο

Χρήστος είπε...

Εγώ είχα βάλει να διώξω λίγα κομμάτια ΙΑΣΩ από παλιά......δεν έγιναν ............................, και να αγοράσω ΜΕΒΑ και ΤΕΝΕΡγ...................ούτε αυτά έγιναν............Καλή συνέχεια

michele είπε...

Φαινεται οτι βαζεις ψηλα οταν πουλας Χρηστο και χαμηλα οταν αγοραζεις χαχα
Νασαι καλα, καλό απογευμα

Χρήστος είπε...

Αλήθεια είναι αυτό που λες Μιχάλη.....όχι πάντα όμως......τώρα στο τέλος του χρόνου που το κάνω με σχετικά κρύα καρδιά....δεν ήμουν και τόσο σίγουρος για τις κινήσεις μου αυτές, τώρα τέλος χρόνου και δεν ''κυνήγησα'' τιμές. :)

mixalis mixalios είπε...

"Κυρ Ηλία μου" που λέει και η χυμώδης κυρία στην Μουρμούρα έχω πάθει ένα μικρό σοκ από την επιλογή σας ως μία από τις πέντε μετοχές ενός πυραύλου της Περιφέρειας...Χαρτιά τύπου ΑΔΜΗΕ και ΟΛΠ ήταν αναμενόμενα αλλά το τελευταίο που "δώσατε" με εξέπληξε τρόπον τινά...

hippy είπε...

Σου έχω και χειρότερα Μιχαλάκη μου (λόγω ηλικίας)...τόλμησα με αγορά 100 LK στα $36,20 για αρχή και 300 από την PAA του Σύλβιου στα $18,60 για επένδυση και μέρισμα

hippy είπε...

Η ΜΕΒΑΚΟ ήταν παλιά αγαπημένη του Τάκαρου όταν της άνοιγε το δρόμο για πωλήσεις στην Ρωσία η ΦΡΙΓΟ σου (της οποίας έφτιαχνε τα μεταλλικά μέρη στα ψυγεία)...νοικοκυρεμένη εταιρεία, μια χαρά άντεξε την τρικυμία της ΦΡΙΓΟ.

mixalis mixalios είπε...

Προφανώς ότι είναι μία από τις 5 δεν σημαίνει ότι έχει στάθμιση 20% στις επιλογές σου. Ελπίζω να σου βγεί, την παρακολουθώ κι εγώ για να τις δώσω μια ευκαιρία λίγο πιο χαμηλά. Απλά επειδή δεν θέλω να αυξήσω πολύ το beta μου θα πουλήσω πρώτα ΠΕΡΣΕΟΝΗΡΕΕΣ για να τοποθετηθώ....Και τέλος πάντων αν είναι να πάει καλά το στοίχημά μου (την οποία είχα επιλέξει πολύ πριν γίνει της μόδας) ας πάει και αυτή καλά παρ'ότι έδειξε πως την πάλεψε χωρίς την ΦΡΙΓΟ.