Διασπάται η Alpha Bank ακολουθώντας το μοντέλο Eurobank – Με στόχο την εμπροσθοβαρή μείωση των NPEs- Η Morgan Stanley δίνει τη σύσταση overweight για την ελληνική αγορά ήτοι για αποδόσεις καλύτερες από αυτές της αγοράς -Συμφωνία Mytilineos – Gazprom για την προμήθεια φυσικού αερίου-Citigroup: Η Ελλάδα στους κερδισμένους από την πρόταση Κομισιόν

Παρασκευή 15 Μαΐου 2020

ΕΧΑΕ

X.A.A. LIVE



                                                     

                                       σχόλια για τη συνεδρίαση online


ΕΧΑΕ: ΗΜΕΡΗΣΙΟ ΓΡΑΦΗΜΑ...

Στην οριζόντια ζώνη SA-SB [ 3,08-3,71€] κινείται η μετοχή μετα την δυναμική αντίδραση απο τα χαμηλά της 17ης Μαρτίου και τα 2,54€. Ο τίτλος προσπαθεί την διάτρηση του εκμο 30ημ προκειμένου να κινηθεί ανοδικά, προς την άνω πλευρά SA με την επισήμανση του ιδιαίτερα αυξημένου όγκου συναλλαγών της χθεσινής συνεδρίασης.

Ανοδική διαφυγή από τα 3,71€ και την SA θα σηματοδοτήσει μια νέα κίνηση για την μετοχή με μεσοπρόθεσμο στόχο τα 4,30€ της πολύ σημαντικής L10.

Αρνητική διαγραμματική εξέλιξη θα έχουμε με ενδεχόμενη καθοδική διάσπαση της SB των 3,08€  που θα επαναφέρει πιέσεις στη μετοχή με στόχο τα τοπικά χαμηλά των 2,55€. Σε κίνηση εντός της ουδέτερης ζώνης ο ημερήσιος ταλαντωτής RSI14


54 σχόλια:

Stratos είπε...

Η τραγωδία του Ελληνικού χρηματιστηρίου δεν έχει τέλος έχει τις χειρότερες αποδόσεις στον κόσμο

Lorac είπε...

Καλημέρα! Κάτω από το 25% κεφαλαιοποίηση ως προς το ΑΕΠ (το διορθωμένο με -10% για φέτος)!! Φεύγουν και τα ψάρια για Ισπανία! Στο τέλος θα μείνουν εδώ μόνο οι μαριδο-πόντικες!

Βασίλης Πασπαλιάρης είπε...

Εκτως απροόπτου το σενάριο του κυρίου hippy μοιάζει να επικρατεί με το πιστόλι λοιπόν παρά πόδας (stop loss) ...καλό κυνηγι :)

Επειδή ωστόσο θεωρώ πως ακόμα υπάρχουν αρκετά πιθανά αρνητικά σενάρια (πχ Γερμανία με δείκτη εξάπλωσης 1.3...Τουρκια και αναπτυσσόμενες στη κόψη του ξυραφιού..)

Είναι ένα παιχνίδι για πολύ πιο γρήγορα αντανακλαστικά από τα δικά μου.

Ο αντίλογος βέβαια είναι ότι η περίοδος αυτής της ανασφάλειας θα είναι η καθημερινοτητα μας για αρκετό καιρό ακόμα...οπότε βραχυπρόθεσμα η επιλογή κερδοφόρων κλάδων και η ευκαιριακη τοποθέτηση (λελογισμενα με stop loss) για τους παίκτες.

Βασίλης Πασπαλιάρης είπε...

Είναι ίσως η μόνη στρατηγική ..με την υπόθεση πάντα ότι η στρέβλωση του Ντόναλντ θα συνεχίσει να λειτουργεί και να εξομαλύνει τις ακραιες τασεις, ενώ και το παιχνίδι για το ποιος είναι ο κρίσιμος συντελεστής διάδοσης για lock down θα αλλάζει προς όφελος της οικονομίας...

ArTaXiA είπε...

"ΑΡΚΕΤΑ !!!
Ότι θα γράψω παρακάτω αποτελεί προσωπική μου άποψη! Δεν επιζητώ μιμητές, ακολούθους ούτε συμφωνούντες ή διαφωνούντες....
Είναι η ταπεινή άποψη ενός "ελεύθερου" πολίτη που ζει σε μια "Δημοκρατική χώρα"!

Αρνούμαι να παίξω άλλο αυτό το παιχνίδι! Αρνούμαι να αλλάξω την ανθρώπινη υπόστασή μου, αυτή της συνύπαρξης με τους συνανθρώπους μου και της κοινωνικής συναναστροφής και συνδιαλλαγής μαζί τους. Αρνούμαι να εκχωρήσω το δικαίωμα σε άλλους να αποφασίζουν τι είναι καλό για εμένα ή όχι. Αρνούμαι να περιορίζουν την Ελευθερία μου όταν συνειδητά προστατεύω και σέβομαι τα όρια αυτών που με περιστοιχίζουν. Αρνούμαι να ζω στο παράλογο της λογικής των άλλων. Αρνούμαι να παρακολουθώ "τζάκια" να συνωστίζονται σε εγκαίνια παλατιών ενώ ταυτόχρονα σε κάποιες άλλες πλατείες νέοι άνθρωποι με δικαίωμα στην ζωή στην ξενοιασιά στην ανθρώπινη επικοινωνία (που εμείς τους ζητάμε να αποκτήσουν αφήνοντας τα tablet και τα smartphones στην άκρη) να διώκονται "ως άπιστοι του συστήματος"... Αρνούμαι να ακούω επιστήμονες και επιστημονικούς συλλόγους να προασπίζονται το "ασφαλές" της Θείας Κοινωνίας ενώ ταυτόχρονα μου απαγορεύουν να πλησιάσω τον συνάνθρωπό μου, να του δώσω το χέρι και με δική μου ευθηνή ακόμη και να τον φιλήσω ως ελεύθερος και αυτόβουλος σκεπτόμενος πολίτης. Και τα δύο Θεία Κοινωνία είναι!!! Αρνούμαι να ζήσω ως μονάδα. Αρνούμαι να πιστέψω ότι ένας ιος έχει κατακυριεύσει τον πλανήτη ως εξωγήινη επέλαση και δημιουργεί "εκατόμβες" νεκρών.... ενώ έχει θνησιμότητα μόλις 300.000 χιλιάδες στα 7 δισεκατομμύρια ψυχών..... Γιατί δεν πάρθηκαν τα ίδια μέτρα για την γρίπη που θερίζει κάθε χρόνο, για το HIV, για την φυματίωση που επανήλθε και θερίζει σε κάποιες πολύ αναπτυγμένες χώρες, όπου ο εμβολιασμός δεν είναι υποχρεωτικός (όπως στην δική μας);;;; Αρνούμαι να ζω μέσα στον φόβο και τον τρόμο που καθημερινά κάποιοι σε led κορνίζες πουλάνε ως βαμπίρ μαριονέτες.... Αρνούμαι να έχω προστάτες.....

Δεν επιβάλω σε κανέναν να με δεχτεί. Για αυτό κι επειδή δεν θα αλλάξω, παρακαλώ όποιος δεν συμφωνεί, κάνει εμετό μαζί μου, με θεωρεί αντιδραστικό, γιαλαντζί επαναστάτη (συμφωνώ απόλυτα μαζί του!!!).... παρακαλώ, επαναλαμβάνω, ας απομακρυνθεί από εμένα γιατί, κατά τα δικά του πρότυπα, ναι είμαι... τοξικός !!!

Θα παραμείνω ο "τρελός του χωριού" ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ να κυκλοφορώ στα καλντερίμια της δικής μου πόλης....."

Ακίνδυνος Γκίκας


Bonjour παίκτε.



Βασίλης Πασπαλιάρης είπε...

Εγώ πάντως στη δικιά μου κυβέρνηση λέω να κάτσω να συντονισω τις υπηρεσίες απέναντι στον στρατηγό covit γιατί....

Βασίλης Πασπαλιάρης είπε...

Ήδη έχω βγάλει απαγόρευση και απαγορεύω τα φιλιά, ειδικά τα δημόσια και θα τους δίνω πρόστιμα ...τόσο καιρό δεν ξεκολαγαν από τα τάμπλετ και τις σελφεις τωρα θα το αλλάξουν ...δεν τα καταλαβαίνω αυτά και η αντίδραση έχει ένα οριο, οποίος δεν το καταλαβαίνει θα τιμωρείται :))

Βασίλης Πασπαλιάρης είπε...

Καλημέρα και από μένα

ArTaXiA είπε...

https://youtu.be/dDOFOY69IoU

Αγάπη μόνο!

TΣΑΜΠΗΣ Δημητρης είπε...

Καλα,φιλε ΑΡΤαξια,ηρθες γκαζακιας σημερα και γμτ μου, δεν εχω πολυ χρονο σημερα.
Θαχαμε σημερα ναχανε να λεγαμε χαχαχαχα
Καλημεραααααααααααα και γεια σας

ΟΠΛΑΡΧΗΓΟΣ είπε...

Καλημερα σας..
Βεβαια υπαρχει και η αποψη οτι 2-3 ημερες πριν την εξοδο των τραπεζων θα πεσει χωσέ..
Εγω δεν την συμμεριζομαι.

austin είπε...

Ωραία η παγίδα στις τράπεζες. Όλοι περίμεναν πτώση λόγω εξόδου, κάνει χθες ότι σπάει κάτω, ουδείς τολμάει να ψωνίσει κάνουν το παιχνίδι τους οι τύποι.

Ομόιως με τον Μυτιλο, θα μπει στον δείκτης, ράλλι, και ξαφνικά χωσέ γιατί ξέρετε δεν θα μπει τελικώς.

Και ενώ το πανελλήνιο έμαθε ότι ο Τιτάνας είναι φθηνός, κάνει την κίνηση βλέπει το 13 και κάτι και μετά χωρίς να σηκώνει κεφάλι γιατί θα βγει από τους δείκτες.

Ομορφιές, και πολύ απλά με εξαίρεση πλέον (5? το πολύ) εταιρείες, όλα τα άλλα είναι τυχαιότητες, που απλά λες βάζω και μήπως βγει ξαφνικά μία "απόφαση"-είδηση (μπορώ να συνεχίσω με διάφορα)

Την καλημέρα μου!

ΟΠΛΑΡΧΗΓΟΣ είπε...

Οχι και ουδεις φιλε austin...δυο τρεις ειδα μονο εδω που ψωνησαν χθες..
Θς ειδαμε το ιδιο ονειρο...

ArTaXiA είπε...

Aλληλεγγύη στους ψωνισμένους θα βροντοφωνήξω!

Γεια σου Οπλαρχηγέ.

Σοφια είπε...

@ ARTAXIA

Kαλημερα σε ολους !

Οι επιστημονες [ γιατροι ] συμφωνα με την Επιστημοσυνη τους αποφασιζουν καποια πραγματα,
αφου δουν τα δεδομενα. Τα δεδομενα αυτα υποβαλονται στην υπευθυνη Κυβερνηση,που παιρνει τις απαραιτητες αποφασεις.

Μερικες φορες αυτες οι αποφασεις οποτε την συμφερει πιθανον να μην τις τηρει η ιδια...[τα τζακια βλεπεις...]

Απο κει και περα εμεις σαν υπευθυνοι πολιτες και προστατευοντας τα πολιτικα και ανθρωπινα δικαιωματα μας πραττουμε συμφωνα με την συνειδηση μας και την λογικη

Φιλικα

ΟΠΛΑΡΧΗΓΟΣ είπε...

Αρταξια..να σου πω την αλληθεια...την εκανα την μα...α.
Αλλα δεν λεω τι γιατι θα μου ζητανε πινακιαδια μετα..κααι εγω θα κανω μπανια...

ArTaXiA είπε...

@ Σοφία

Τι συμβαίνει ωστόσο όταν εμείς οι υπεύθυνοι, ανακαλύπτουμε πως η ηγεσία, η ίδια ηγεσία που επιλέξαμε να μας εκπροσωπεί, καταλήγει περισσότερο ανεύθυνη από εμάς;

@ Οπλαρχηγέ σου έχω φρέσκο νέο:

"Ολοκληρώθηκαν οι εκπτώσεις φόρου που δίδονταν για εμπρόθεσμη καταβολή υποχρεώσεων όπως είναι η έκπτωση κατά 25% στον ΦΠΑ, καθώς και άλλα ανάλογα οριζόντια μέτρα ανέφεραν πηγές του ΥΠΟΙΚ. Είπαν πως πλέον η κυβέρνηση στοχεύει σε παρεμβάσεις της σε συγκεκριμένους κλάδους έχοντας καλύτερη εικόνα του μεγέθους του πλήγματος ανά πεδίο και στις εν λόγω παρεμβάσεις υπάρχουν προτάσεις και για στοχευμένες μειώσεις ΦΠΑ. Επισήμαναν πως νέα οριζόντια μέτρα θα έρθουν στο στάδιο της ανάκαμψης από το τέλος του καλοκαιριού και μετά.

Για τα ενοίκια οι ίδιες πηγές εξέφρασαν την εκτίμηση πως δεν θα υπάρχουν γενικευμένα μέτρα αλλά στοχευμένα, ενώ θα υπάρχει και κάποια στήριξη για τους ιδιοκτήτες."

"ΚΑΠΟΙΑ ΣΤΗΡΙΞΗ". Το κόβω να μας δώσουν μπαστούνι. Αχαχαχαχαχαχα. Γελοιότητες.

Σοφια είπε...

@ ARTAXIA

Κεντροδεξια ειμαι...

Αλλα το σωστο σωστο...

Λες να το γυρισουμε στο κινημα των κουλοχερηδων αλλα παλαια...!?

ΟΠΛΑΡΧΗΓΟΣ είπε...

Κερδαμε παντού.
Άκου πλάκα. .Έχω στείλει ένα μήνυμα στον Αδωνη...στο mes...και ούτε καν το έχει διαβάσει ακόμα. ..το έστειλα πριν κάνα μήνα. .
Βέβαια last year. ..απαντούσε.

ΟΠΛΑΡΧΗΓΟΣ είπε...

Στοχευμενη μείωση ΦΠΑ σημαίνει πως εγώ θα έχω 13% και ο δίπλα μου που κάνει την ίδια δουλειά 23%;
Κατάλαβα καλά?

michele είπε...

Καλημέρα, καλημέρα σε όλους :) Ας μην σχολιάσω το κείμενο του Βεληγκέκα που έγραψε ο Art, εχω πολλές "φάπες" για τα γραφόμενά του.

Για τον ΔΤΡ: τεχνικά double bottom, λογική η αντίδραση. Οι "ουρές" χτες στις τράπεζες, κυρίως στην Αλφα, αποκαλυπτικές

ArTaXiA είπε...

Ρε Mic....

"Δεν σχολιάζω τον έναν, δεν σχολιάζω τον άλλον", έχει βουϊξει ο κόσμος, βγάλε επιτέλους το κεράκι από τα αυτιά.

ΟΠΛΑΡΧΗΓΟΣ είπε...

Βεληγκεκας...τι μου θυμησες...
Ειχαμε ενα σκυλακι με το ιδιο ονομα..χαχα..

ΟΠΛΑΡΧΗΓΟΣ είπε...

Οι Αγαπημενες με την παλια σταθμιση...που θα ειχαν παει τον ΓΔ μεχρι χθες;
Βρε το νου σας λεω...

michele είπε...

Τι να κατσω να πω στον περιεργο; οτι με την απλη γριπη, δεν πεθαιναν σαν τα σκυλια στ αμπελι τοσοι πολλοι ανθρωποι, σε τοσο μικρο χρονικό διαστημα;
Τι να του πω; οταν δεν ειχε "προστατες" θα ειχε η χώρα συμφωνα με τον πληθυσμο της 5-6 χιλιαδες νεκρους αντι για 160;

ArTaXiA είπε...

Όχι μωρέ, αυτά τα ξέρουμε τι να πεις;

Πες για την ιδιαιτερότητα αυτού του ιού που κολλάει στην πλατεία Αγ. Παρασκευής, αλλά όχι στην Ομόνοια. Που είναι επικίνδυνος όταν είσαι απλός πολίτης, αλλά εάν είσαι Μητσοτάκης δεν σε αγγίζει. Γι αυτά να του πεις. Και αυτά νομίζω έθιξε.

junk04 είπε...

Μονο αμεσο κλεισιμο συνορων και ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΗ χρηση μασκας χρειαζοταν...
Θα μου πει καποιος μα δεν υπηρχαν φιλε μου...τοτε ας καναν ενα βιντεακι πως φτιαχνεις μονος σου σαν αυτο που καναν αυτες τις μερες για ξεκαρφωμα...

streetboy είπε...

Πάντως οι κατσαπλιαδες μπαστουνοβλαχοι μεγάλο καημό τον έχουν που η χώρα είχε μόνο 160 νεκρούς.. . τελευταία τους ελπίδα είναι να καταρρεύσει η οικονομία μπας και δουν θεού πρόσωπο...είχαν μια κάποια ελπίδα με τον Τούρκο δεν τους βγήκε (μέχρι αρνήθηκε να βγει φωτογραφία με το Μητσοτάκη σε αντίθεση με τον Τσίπρα που τον βράβευσαν στην Κωνσταντινούπολη γιατί εκστόμισε το προδοτικό "οι θάλασσες δεν έχουν σύνορα").Μιλάμε για πατριώτες όχι αστεία

ΟΠΛΑΡΧΗΓΟΣ είπε...

Καλα αυτος ο Μητσοτακης δεν μασει λεμε...τι σε συναυλιες..τι σε πλατειες..αντε να παει και σε καμια παραλια μπας και ανοιξουν οι δουλειες...Σηματωρος λεμε..
Και τωρα που ειπαμε Μητσοτακης...( με τους συριζαιους θα ασχοληθω σε αλλη εκπομπη)..ειδα τα ποθεν εσχες και στεναχωρηθηκα...ειδικα ο νεαρος απο τα ορεινα...καλα που δουλευει η γυναικα δηλαδη..

michele είπε...

Να σου πω και γι αυτο. Ατοπημα και μεγάλο λάθος του Μπακογιαννη που άνοιξε την πλατεία ( ηταν έτοιμη βέβαια από το Φεβρουαριο) που ειχε όμως και την μαγκια ( που δεν βλέπω διαχρονικά σε πολιτικούς) να βγει σήμερα
πρωί και να πει κάναμε λάθος.

Ηταν φυσικο παρ οτι δεν εκανε επισημα εγκαινια οτι θα μαζευοταν κόσμος απο γύρω -και γω θα πήγαινα που δουλευω δίπλα-, δεν ήθελε πολλή σκέψη.

Οσον αφορά την πλατεία της Αγ.Παρασκευης που την ξερω σαν την τσέπη μου ο συνωστισμός εκεί ήταν τεράστιος και γίνεται -χρόνια τώρα-
διακίνηση. Γι αυτο άλλωστε έπεσαν και μολότοφ όταν πήγαν τα ΜΑΤ. Εκει υπήρξε και υποκίνηση από δημοτική σύμβουλο του Ανταρσυα.

Παμε τώρα στην Πλ. Κυψελης. Εκεί πήρε τηλέφωνο ένας μάγκας ότι γίνεται και καλά φασαρία και πήγαν τα ΜΑΤ, τους έστησαν ενέδρα τα "γνωστά παιδιά" μπουζουριασαν μερικά
και κυρίως βρήκαν τον 50χρονο που τους την έστησε τηλεφωνικά.

Αμα είναι λοιπόν να πω, τα λέω ΟΛΑ εγώ, γι αυτο πολλές φορές δεν απαντώ.

michele είπε...

Street τους εχω προειδοποιησει κάποιους να μην εκτίθενται. Η κυβέρνηση θα κάνει και μαλακίες και λάθη και ο,τι θες.

Αλλα θα ΞΕΒΡΑΚΩΣΕΙ πολύ κόσμο οχι μόνο τους αντιπολιτευόμενους, τους αντιδεξιούς, τους εχθροπαθεις κλπ.

Και οταν κανω κριτική σε οποιονδηποτε δεν την κάνω οταν θίγονται τα προσωπικά μου συμφέροντα. Γιατι θίγονται και από αυτη και απο όλες τις κυβερνήσεις. Την κάνω με πολιτικά κριτήρια, με ψαξιμο, με λεπτομέρεια, με αρχείο.


michele είπε...

Μιλαμε πολιτικά και δυσκολεύεται ο φιλος μου ο Ανδρεας χαχαχα
ούτε ειδήσεις μας έβαλε σήμερα, ούτε τίποτα

ΟΠΛΑΡΧΗΓΟΣ είπε...

Χαχα...καλα για μενα τα λες;..(1:37)

Ο Ανδρεας εχει νευρα μαζι μου..πες του τι καλο παιδι ειμαι..αγαπη μονο..

michele είπε...

Φυσικα και εισαι καλο παιδι ΟΠΛΑ ! Ε ναι, εσύ σήκωσες μπαντιερα με το νόμο περί καπνίσματος που ΚΑΝΕΙΣ δεν πίστευε ότι θα λειτουργήσει στην Ελλάδα

ΚΑΙ ΑΝ ΕΧΩ ΚΑΠΝΙΣΕΙ ΕΓΩ ολη την Philip Morris στη ζωη μου χαχα
Διαμαρτυρομαι, ουτε εμενα πια με το ηλεκτρονικο μ αφηνουνε :))

ΟΠΛΑΡΧΗΓΟΣ είπε...

Ναι μεγαλη η ζημια φιλε Μιχαλη..
Και τωρα θα φαμε και νεα ζημια..
10 δωματιακια ξερεις που...θα μεινουν κλειστα..βλεπεις εμεις εχουμε σεζον 1.5 μηνες..
Αν βρω κανα δασκαλο..καμια νοσοκομα για χειμωνα να βγαζω το ρευμα καλα θα ειναι.

austin είπε...

Εγώ στηρίζω την "πίπα της ειρήνης" πάντως.

Όχι ότι έχει καμία σημασία, αλλά και που πήρα χθες και εγώ μαζί με τους άλλους που ψώνισα και ένιωσα γαμάτος που δεν έφαγα την παγίδα... τι κατάλαβα? Έδωσα τα μισά και τα άλλα μισά αναμένω και εγώ δεν ξέρω τι. χαχα

ΟΠΛΑΡΧΗΓΟΣ είπε...

Βλασο φιλε...οταν δωσεις την Γιουρομπανκ θα σε καλεσω..μην σε βαζω και στα εξοδα τωρα..ασε που στο οπλαρχηγεικο παρουσια οπλαρχηγου δεν πληρωνει κανεις..χαχα..

michele είπε...

ΟΠΛΑ αν ειναι εκει που φανταζομαι τα δωματιακια, μια χαρα θα δουλεψουν αλλοιμονο απο τα μεγαλα ξενοδοχεια, ετσι πιστευω θα μας πεις μετα εσυ που θα ξερεις καλυτερα

ΟΠΛΑΡΧΗΓΟΣ είπε...

Εισαι μια αλεπου εσυ...ουτε να κλαυτω δεν με αφηνεις..βρε για φυλακη ειμαστε σου λεωωω..

ΟΠΛΑΡΧΗΓΟΣ είπε...

Αλλα σας ξερω εσας τους δεξιους...με καλοπιανεις για τις εκλογες που θα γινουν..χαχα

michele είπε...

Εσυ βρε εισαι πιο δεξιος απο μενα, αστα αυτα χαχα .

Και να ξερεις θα τα επισκεφτω τα δωματια σου να δω με τα ιδια μου τα ματια! δεν ξεφευγεις

ΟΠΛΑΡΧΗΓΟΣ είπε...

Να ερθεις..θα σφαξω ρεγγα..χχαχα

Lorac είπε...

ΟΠΛΑ διακρίνω μια στροφή...προς τα δεξιά (λονγκ) στις μπανκιες και δη στην ευρωβ??
Σήμερα είχα συζήτηση Υψηλού Επιπέδου με φίλο από εξωτερικό. ΔΕΝ φαντάζεστε τι έγινε με τον covid ειδικά στο μεγάλο χαμό πριν λίγες βδομάδες.

Όσοι είναι κάποιας ηλικίας κεράκι στον Μητσοτάκη κτλ που σας έσωσε γιατί στους έξω από κάποια ηλικία και πάνω έπαιξε στοπ λος, κοινώς αμα κολλαγες covid κανείς δεν ενδιαφερόταν να σε σώσει.

Lorac είπε...

"ΑΡΚΕΤΑ !!!

Σήμερα διαβάζω ότι αχρηστεροί ευρολιγούριδες που τσεπώνουν τα 10000+ καταγγέλουν τη χώρα τους για το Μεταναστευτικό

ΠΟΣΟ σας τσούζει ρε γκιαούρηδες αυτό που έπαθαν τα φιλαράκια σας οι Τουρκοι!!

TΣΑΜΠΗΣ Δημητρης είπε...

Γεια σας,λεβεντες μου.
ΟΠΛΑ,μιλαμε για πολυ γκρινια βρε παιδι μου,χαχαχα.
Πητερ Βλασο,ο ΑΡΤ δεν κανει φιλους και οπωσδηποτε δεν πηγαινει οταν τον καλουν...αγνωστοι.Σωστα ΑΡΤ???
Συνεπως Πητερ, η προταση σου ειναι ανευ αντικειμενου!!!
Κατα τα αλλα,ωραια η ΓΕΚ,ετσι???
Αλλα,νομιζω οτι, ο καθεις εδω μπαινει για να διαβαζει, μονο τα γραφομενα του.
Ιντριγκα τωρα.
Ο Νεκταριος δεν βαρεθηκε να γραφει για ανοδο και να μην του βγαινει.
Θαρθει ΝΕΚ και αυτη αλλα,οταν δεν θα το πιστευουμε.
Και θα ειναι ...μεγαλειο!!!

TΣΑΜΠΗΣ Δημητρης είπε...

Lorac,σε διαβασα μολις.
Εκτιμω παρα πολυ την αποψη σου και τα σχολια σου.
Αλλα,φιλε μου,δεν πειθουμε κανενα αν δεν θελουν να πεισθουν.Εδω το 2015 πιστεψανε στη σεισαχθεια χαχαχα,και στον ψεκασμο,θα ασχοληθουν τωρα, με υγιεισ προβληματισμους.
Ειδες να πειθονται.......... οι ΡΟΜΑ???

ΟΠΛΑΡΧΗΓΟΣ είπε...

Lorac ναι πηρα λιγες..
Αν δεν ..στοπ και εξω.
Θα παιχτει στο κλεισιμο νομιζω.

Τσαμπη..ετσι γκρινιαζω εγω..φωναχτα χαχα..

austin είπε...

https://www.mononews.gr/politics/columns-the-politic/arthro-paremvasi-giati-i-kratiki-enischisi-tis-aegean-air-ine-ofelos-gia-ton-ellina-forologoumeno-kerdos-5-ekat-evro-etos

ArTaXiA είπε...

Και όπως κάθε μέρα, το σχόλιο για τους μικρούς μας φίλους:

Αντίδραση ΕΥΡΩΒ σήμερα +0,67%

Άλλη τράπεζα: +2,52%.

Καλησπέρα Κεμάλ.

austin είπε...

Buy the news κατάσταση στην Αμερική... Βγήκαν τα χειρότερα στοιχεία σε retail και αυτό αντέδρασε άνευ τύπου τρεχάτε να προλάβετε

TΣΑΜΠΗΣ Δημητρης είπε...

Να θυμηθω, ποιος επεμενε απο χτες το μεσημερι, για ΓΕΚ??????????????
Αστο δεν μορω.Καλο Σ/Κ.

Βλασσο, αν γινεις φιλος με τον ΑΡΤ να με ειδοποιησεις να ξαναχτισω. την πλατεια Ομονοιας χαχαχαχα.

austin είπε...

Αφύσικα πράγματα... Κάτι πάει λάθος. Η αγορά περίμενε νέα άσχημα, τελικά βγήκαν χειρότερα από το άσχημα και ο τρόπος που αγοράζονται τα κόκκινα είναι αφύσικος!

Θα μου πείτε είναι πολλά τα λεφτά...αλλά είπαμε! Αυτό που συμβαίνει είναι μόνο φούσκα... Αλλά από ότι φαίνεται θέλουν ακόμα να την τρομπάρουν

hippy είπε...

@ Peter Vlaso

γνωστή η αλλεργία μου με τις συστημικές...συνεχίζετε μόνος σας...ευχαριστώ τον Μπουγ(ου)άτσα που μου γέμισε το ρεζερβουαρ του αυτοκινήτου.

hippy είπε...

smartακι...της θυγατέρας...μην είμαστε και άπληστοι