Διασπάται η Alpha Bank ακολουθώντας το μοντέλο Eurobank – Με στόχο την εμπροσθοβαρή μείωση των NPEs- Η Morgan Stanley δίνει τη σύσταση overweight για την ελληνική αγορά ήτοι για αποδόσεις καλύτερες από αυτές της αγοράς -Συμφωνία Mytilineos – Gazprom για την προμήθεια φυσικού αερίου-Citigroup: Η Ελλάδα στους κερδισμένους από την πρόταση Κομισιόν

Τετάρτη 3 Μαρτίου 2021

 X.A.A



     ΣΧΟΛΙΑ ΓΙΑ ΤΗ ΣΥΝΕΔΡΙΑΣΗ ONLINE

ΣΕ ΡΥΘΜΟΥΣ ΗEAVY METAL OI EΠΙΔΟΣΕΙΣ ΤΩΝ "ΜΙΚΡΩΝ"
ΤΗΣ ΜΕΤΑΛΛΟΥΡΓΙΑΣ...

Η αύξηση της ζήτησης και η άνοδος των εμπορευμάτων, αναμένεται να έχει θετική επίπτωση στη βιομηχανία μετάλλων. Στο Ελληνικό Χρηματιστήριο οι μικρότερες σε κεφαλαιοποίηση εταιρείες του κλάδου εκτιμάται ότι θα εμφανίσουν καλύτερες επιδόσεις σε επίπεδο έτους, καθώς παρά την κάμψη των πωλήσεων του α΄ εξαμήνου του 2020, η συνεχιζόμενη άνοδος της τιμής του χάλυβα θα διευρύνει τα περιθώρια κέρδους τους ενώ θα ενισχυθεί η επενδυτική δραστηριότητα. (Διαγράμματα)

143 σχόλια:

michele είπε...

Καλημέρα, καλημέρα σε όλους :)

michele είπε...

Στο Liberal και στο Liberal Markets απο σημερα δίπλα στα λογοτυπα τους
υπαρχει και ενα καινουργιο " Χρηματιστηριο Αθηνων Live "

Εκει αν πατησετε εχει μετοχες live ( real time) με διαφορα στοιχεια ιστορικο, πραξεις κλπ

ΟΠΛΑΡΧΗΓΟΣ είπε...

Δώσε μαιλ να λάβεις πινακιδιον.

ArTaXiA είπε...

Εγώ πάλι πιστεύω στα πινακίδια. Ας τα δούμε λοιπόν!

hippy είπε...

ΛΥΚΟΣ

Τιμή μετοχής: 1,30 ευρώ Αριθμός Μετοχών: 20.578.374
Κεφαλαιοποίηση: 27 εκ. ευρώ

Απόδοση 52 εβδομάδων: -15%
Συνολικές υποχρεώσεις: 42.159 εκ  ευρώ (δανειακές όμως ασήμαντες 5.456 εκ)
Ίδια κεφάλαια ομίλου στο εξάμηνο 2021...39,407 εκ δηλαδη P/BV περίπου 0,53 (εταιρείας 0,67)
Κέρδη προ φόρων 2,408 εκ.
Πιθανά ετήσια καθαρά κέρδη μετά φόρων περίπου 3 εκατ δηλαδή προσδοκώμενο Ρ/Ε ~ 12 μια χαρά ιδίως για το προφίλ-κλάδο της μετοχής

Δείκτης συνολικών υποχρεώσεων προς ίδια κεφάλαια: 0,93χ
 Ταμειακά διαθέσιμα και ισοδύναμα ικανοποιητικά 3.675 εκ στο 6μηνο

Είναι σαφές ότι πρόκειται για σοβαρή επιλογή.


Μου αρέσει κύριε Τσαμπή...θα προσπαθήσω μια πρώτη αγορά (αλλά ως γνήσιος μικροεπενδυτής την θέλω στο χθεσινό κλείσιμο). Είναι σαφές από χθες σε μένα πως κάτι ξέρετε που δεν γίνεται να διατυπωθεί δημόσια (άριστα πράτετε), όταν με το καλό εμβολιασθούμε και συναντηθούμε θα τα λέμε κι αυτά στο τηλέφωνο.

ΟΠΛΑΡΧΗΓΟΣ είπε...

Λοιπών...
Σήμερα μάθαμε πως ότι λέμε με το στόμα είναι αξιόπιστο.
Επίσης μάθαμε πως τα πινακίδα είναι φώτοσοπ.
Το ενδεχόμενο να τσεκάρει κάποιος.. αριθμό τεμαχίων τιμή ώρα..είναι και αυτό ΜΑΚΕΤΟ????
ΧΑΧΑ.
ΤΙ άλλο θα ακούσουμε..
Αλλά...τι θες τώρα ρε οπλαρχηγε..Καλά δεν ήσουν κρυμμένος;
Φιλιά παίχτες μου.
Τώρα να κάνω και υπεύθυνη δήλωση τού 105 για να πω στον Βλάση τι έκανα και τι δεν..μαλακια..δεν λέω..

ΟΠΛΑΡΧΗΓΟΣ είπε...

όταν κάποιος δεν έχει επιχειρήματα και προσπαθεί να πιαστεί από μια λέξη τού άλλου για να κάνει τον εξυπνάκια..πως τον λεμε;
α)ΒΛΑΞ.
β)ημιμαθή.
γ)έξυπνο.
παρακαλώ ψηφίστε εωςδυο επιλογές.

ΟΠΛΑΡΧΗΓΟΣ είπε...


Διηγήματα φίλων.
απ το στόμα έβγαινε μελάνι.

Μουλος Αρτέμης.


«Ψάχνετε το Σβαρόβσκι σας κύριε Παναγιωτίδη; Μου το δανείσατε πριν λίγο για να υπογράψω τα συμβόλαια για το βιβλίο, δεν το θυμάστε; Καλύτερα να το δώσω στον κύριο αστυνόμο», είπε ο Μάκης Μούλος.

Όλοι είχαν μια ταχυπαλμία που παρακαλούσαν να τελειώσει. Η Άννα Μαρία Γραμμένου λιποθύμησε, η Άνθια Χριστοδούλου Θεοφίλου δεν ήξερε πια αν έκανε αυτή τον φόνο, η Έμυ Τζάβρα Μπούλοκ έκανε την εμφάνισή της.

«Σας ευχαριστώ όλους και ιδιαίτερα τον Τζουζέπ Φολκ για την συμμετοχή του στην καινούργια μου προσπάθεια. Συγνώμη αν σας αναστάτωσα. Ήθελα να συνδυάσω το διήγημα με την πραγματικότητα χωρίς να είναι ταινία με κάμερες και φωτισμούς. Απ’ το στόμα βγαίνει το μελάνι», είπε η Έμυ Τζάβρα Μπούλοκ και ίσα που πρόλαβε να κάνει μια υπόκλιση.

ΟΠΛΑΡΧΗΓΟΣ είπε...

Μιας και το θυμήθηκα..
επροχθές πουλές.. βγήκαν εδώ φίλοι αναγνώστες και είπαν..γουστάρουμε οπλαρχηγό.. μας αρέσουν αυτά που γράφει..τοσα χρόνια στο κουρμπέτι..δεν μπορεί..κάτι θα ξέρει..
Και βγαίνει τώρα ο Βλάσσης και σου λέει.. φύγε..και ο Αρταξιας να φύγει..και όποιος άλλος με ξεσκεπάζει (δικό μου)..
Και λες τώρα φωναχτά..ωραία φεύγω..τοπο στα νιάτα με τις γκουρουδιες τους..
Έλα λοιπόν Βλάσση..δικό σου..
με προσοχή σε ακούμε..

ArTaXiA είπε...

Desunt Cetera είπε...
Ας προσευχόμαστε όλοι να βγουν ο κ Μαυρίδης και η σύζυγος του νικητές από την περιπέτεια της υγείας τους.

2 Μαρτίου 2021 - 2:20 μ.μ.

Δεν μπορεί τώρα. Προσεύχεται!

ArTaXiA είπε...

Εν τω μεταξύ, μιλάει για cherry picking εκείνος ο οποίος έχει αγοράσει ΛΑΜΔΑ πέρισυ τον Ιανουάριο με τη λεζάντα "η μεγαλύτερη μου θέση" και στην πορεία το έχει θάψει επειδή δεν του βγήκε.

ΕΠΙ ΔΕΚΑΤΕΣΣΕΡΕΙΣ ΜΗΝΕΣ ΓΡΑΦΕΙ ΖΗΜΙΕΣ ΚΑΙ ΜΙΛΑΕΙ ΓΙΑ CHERRY PICKING.

hippy είπε...

ΕΛΠΕ 

Η εταιρεία ανακοίνωσε για το 4q20 προσαρμοσμένα ebitda στα 77 εκ. ευρώ (η αγορά περίμενε γύρω στα 60-62 εκ) και ζημιές 6 εκ. ευρώ (η αγορά περίμενε γύρω στα 15 εκ.) Αντίστοιχα πέρυσι στο 4q19 είχε βγάλει 25εκ κέρδη. Αυτό οδήγησε σε επίπεδο έτους τα προσαρμοσμένα ebitda στα 333εκ (-42%) και τα τελικά κέρδη στα 6 εκ από 182 εκ. Αν βάλουμε σε αυτό τις ζημιές από αποθέματα τότε έχουμε σαν τελικά νούμερα ebitda στο -260 εκ από +570 εκ και τελικές ζημιές 400 εκ. από κέρδη 160 εκ το 2019.

Kατά κλάδο τώρα, στη διύλιση  είχαμε τα περιθώρια διύλισης να είναι στο 6,6 $/bbl από 6 το 3q20 και 8,6 το 4q19, πωλήσεις στο -8% (κυρίως λόγω αεροπορικού και ναυτιλιακού καυσίμου), την εγχώρια ζήτηση στο-20% ενώ πήγαν πολύ καλά η εξαγωγές στο +14%. Είχαμε ebitda τριμήνου στα 41 εκ από 70 πέρυσι και η χρονιά έκλεισε με ebitda διύλισης στα 180 εκ (-50%). Αντίστοιχο νούμερα και στην εμπορία, βενζίνη στο-20%, πετρέλαιο κίνησης στο -9%, ναυτιλιακό, αεροπορικό κάτω και πετρέλαιο θέρμανσης στο -30% μιας και είχε καλό καιρό.  Προσαρμοσμένα ebitda στο -45%. Στα υπόλοιπα που είναι λιγότερο σημαντικά τα νούμερα είχαμε πετροχημικά 10εκ στο τρίμηνο, ενέργεια στα 40 εκ(κοντά στο +100%) και τέλος τα ebitda της ΔΕΠΑ ικανοποιητικά στα 25 εκ το τρίμηνο και 93 εκ στο σύνολο της χρονιάς (+55% και flatish αντίστοιχα).

Το fcf είναι θετικό στα +170 από -340 εκ το 9μηνο (λογικά πήγαν πίσω τις πληρωμές), το capex του 2020 έφτασε τα 300 περίπου εκ. και το καθαρό χρέος πήγε στο 1,67b από 1,5b στο τέλος του 2019 (κακό). Τέλος η διοίκηση είπε ότι η αρχή του 2021 είναι δύσκολη μέχρι στιγμής, συνεχίζει τις επενδύσεις στις ανανεώσιμες, η πώληση της ΔΕΠΑ πάει πιο πίσω και το capex θα είναι περίπου στα 230 εκ. έως 280 εκ για το 2021. Δροσιά τα 0,10 € μέρισμα. 

Στο δια ταύτα, θεωρώ  ότι το 2021 με τον Ασπρόπυργο σε καλύτερη λειτουργία, με οριστικό τέλος lock down από τον Μάιο, με τουρισμό και με κέρδη από την αποτίμηση αποθεμάτων η χρονιά θα είναι καλύτερη από άποψη αποτελεσμάτων (πολλά τα αν, ωστόσο μου μοιάζουν πραγματοποιήσιμα). Από την άλλη και το χρέος είναι μεγάλο και αν το δει κάποιος φωτογραφικά η αποτίμηση είναι αρκετά απαιτητική ήδη. 

Προσωπικά δεν βιάζομαι να βάλω ρευστά σε δαύτα, θέλω να μπω στον κλάδο, περιμένω να δω και τα αποτελέσματα ΜΟΗ που με τον τουρισμό ευνοείται μιας και έχει πολύ μεγαλύτερες πωλήσεις σε αεροπορικές και ναυτιλιακές.

ΟΠΛΑΡΧΗΓΟΣ είπε...

Εντάξει και εσύ βρε ΑΡΤΑΞΙΑ.
λογική επενδυτική κίνηση..
Σου λέει...βγήκε Μητσοτάκης όποτε Σου λέει.. θα γίνει το έργο...σουλεει...
λογικό.. λογικό.. απλά από τα 6 δις λείπουν τα πεντέμισι..αλλά νταξ..τους πολεμάει και το σύστημα..το είπε και ο Άδωνις και ο Κουγιας..

Κατά τα λοιπά..ψάχνω να βρώ ειδήσεις που να γράφουν ότι το 65% των αιτήσεων κόπηκε από την επιστρεπτεα 6..
Σίγουρα θα είχαν αύξηση στον τζίρο τους..σκέψου να ανοίξουν κιόλας.. δεν θα έχουν που να βάλουν τα μανυ..
Ακούστε τώρα σκεπτικό..
χιλιάδες επιχειρήσεις παρουσίασαν αύξηση τζίρου τον συγκρίσιμο μήνα Ιανουαρίου 21 και 20..μπράβο λες..αύξηση...γιατί άνοιξαν κάποιες μέρες με κάρτα υποχρεωτικά..και μετά τον ρωτας τον τυχερό..τι έγινε;
τίποτα σου λέει.. απλά είμαι 50% κάτω όλο το 20 από το 19..αλλά είπαμε.. Ο Γενάρης πήγε καλά...
Πόσο πιο άσχετοι...

ArTaXiA είπε...

Αυτό το σύστημα δεν έχω καταλάβει ακόμη ποιους 'πολεμάει'.

Η ΚΕΚΡΩΨ βρίσκεται στα δικαστήρια με το ελληνικό δημόσιο επί τριάντα και πλέον χρόνια. Σε αυτά τα τριάντα χρόνια πέρασαν από τη χώρα, όλων των αποχρώσεων κυβερνήσεις. Και παρ' όλα αυτά, δεν μπόρεσαν τα εμπλεκόμενα επιχειρηματικά τζάκια, φερόμενα ως "έχοντα ισχυρές πλάτες" να λύσουν το θέμα.

Ξέρεις που καταλήγω;

Δεν υπάρχει κανένα "σύστημα". Είναι κάποια συμφέροντα εναντίον κάποιων άλλων συμφερόντων. Εάν εσύ λαδώνεις τον δήμαρχο με εκατό χιλιάρικα (τυχαίο νούμερο), η άλλη πλευρά μπορεί να προσφέρει διακόσια. Και εκεί που είναι έτοιμος να πάρει τα διακόσια, μια τρίτη πλευρά, του στέλνει μια φωτογραφία με τα παιδιά του έξω από το σχολείο και τη λέξη "πρόσεχε!" Αυτή είναι η ερμηνεία της διαφθοράς και η χώρα μας φιγουράρει ανάμεσα στις πρώτες θέσεις στη λίστα.

Τώρα σχετικώς με τον ανεκδιήγητο, κοίτα πως επιμελώς πετάει τη μπάλα στην εξέδρα, μνημονεύοντας Hippy και μη απαντώντας ούτε για το Cherry Picking της ΛΑΜΔΑ, ούτε για ο,τιδήποτε άλλο. Για τον δε Hippy, δεν συζητώ που μέχρι χθες έγραφε πως θα αγοράσει ΠΕΙΡ στην ΑΜΚ, ενδεχομένως και τα αδιάθέτα, και χθες μπήκε αγοραστής (και το ανακοινώνει παρά το ό,τι όλοι έχουμε πει πως αυτά καλό είναι να μη γίνονται).

Τελικώς, οι συνεδρίες δεν έκαναν σε κανέναν δουλίτσα. Οι διαταραγμένοι παρέμειναν διαταραγμένοι (προσευχόμαστε), οι δε αποζητώντες την δημόσια αποδοχή, εξακολουθούν να την αποζητούν, ακόμη κι όταν δυσχεραίνουν τη θέση τους.

hippy είπε...

"Για τον δε Hippy, δεν συζητώ που μέχρι χθες έγραφε πως θα αγοράσει ΠΕΙΡ στην ΑΜΚ, ενδεχομένως και τα αδιάθέτα, και χθες μπήκε αγοραστής (και το ανακοινώνει παρά το ό,τι όλοι έχουμε πει πως αυτά καλό είναι να μη γίνονται)."


Για παρακολούθηση κύριε "σύμβουλε"...έτσι μου κάπνισε, έτσι έκανα μια και έχω το δικαίωμα.

Δεν θυμάμαι να έχω κάνει δήλωση μη ανακοίνωσης προτάσεων και κινήσεων. Άλλοι, "επαγγελματίες", κρύβονται πίσω από το φερετζέ τέτοιων δηλώσεων.

ArTaXiA είπε...

Vlaso, πες μας την προσευχή, να την λέμε κι εμείς!

ΟΠΛΑΡΧΗΓΟΣ είπε...

ΕΡΩΤΗΣΗ.
Όταν κάποιος έχει πουλήσει την θέση τού σε επίπεδα παρόμοια με τα σημερινά ή πιο κάτω ή πιο πανω..και εχει το κασερι στο ψυγειο του...ειναι σορτ;
Αυτό είναι το σορτ;
Δεν το ήξερα...
εγω νόμιζα πως το σορταρισμα είναι κάτι άλλο που το κάνεις με συγκεκριμένη πράξη.
το μάθαμε και αυτό σημερις..
ΣΟΡΤ=ΠΩΛΗΣΗ.

ΟΠΛΑΡΧΗΓΟΣ είπε...

Και πουλεται φίλοι μου..βγαίνει ένας στην Κίνα και λέει προσοχή στην Αμερική και στην Ευρώπη..κίνδυνος φούσκας.. γιατί η πραγματική οικονομία δεν συνάδει με την άνοδο των αγορών..
Αυτά που γράφουμε και εδώ καμία φορά δηλαδή...και του απαντώ εγω του κινεζου.. τον Βλάσση τον ρωτησες;

ArTaXiA είπε...

Ο Vlasso ΟΠΛΑ είναι παίκτης. Έβγαλε λεφτά με τα ΤΙΠΙΑ και παίζει τράπεζες. Τη ΛΑΜΔΑ την ξέχασε.

TΣΑΜΠΗΣ Δημητρης είπε...

"Φωνη βοωωντος εν τη ερημω."

Διαπιστωση κανω και γραφω, μονο την προσωπικη μου εκτιμηση.
Στο παρον μπλογκ ,γραφουν εμπειροι και εμπειροτατοι συγγραφεις.Απο ολους αυτους, εγω κατα καιρους και στη συντριπτικη τους πλειοψηφια, εχω παρει στοιχεια,που με κανανε πλουσιοτερο χρηματιστηριακα.Αν τους διαβαζετε και σεις, απορροφωντας αυτα που γραφουν,θα διαπιστωσετε οτι,η συντριπτικη πλειοψηφια ,πραγματι κατεχει αυτο το ...αθλημα.Κουραζουν ομως, οι προσωπικες εριδες και μαλιστα, σε μια εποχη που τα κερδη βγαινουν ευκολοτερα.Ας συγκερασουμε λοιπον τις γνωσεις μας και ας γινουμε χρησιμοτεροι
ΟΛΟΙ ΕΧΟΥΜΕ ΝΑ ΠΡΟΣΦΕΡΟΥΜΕ.
ΑΣ ΑΦΗΣΟΥΜΕ ΤΙΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΕΣ ΑΙΧΜΕΣ.
Καποια στιγμη που θα βρεθουμε αρκετοι απο μας,τουλαχιστον,θα γελαμε.Εχουμε καιρο μπροστα μας.

Υγ.
Μην μου σταναχωρειται τον ΟΠΛΑ.Οταν πολιτικοποιει τα θεματα θα τον στεναχωρω εγω,αλλα,ο τυπος φαινεται απιθανος στην παρεα,γνωστης και καλαμπουρτζης.Στην ζωη μας τυπους σαν τον ΟΠΛΑ τους θεωρω απαραιτητους.

Σας κουρασα.Ζητω συγνωμη.
ΑΓΑΠΗ ΜΟΝΟ

ΟΠΛΑΡΧΗΓΟΣ είπε...

Ναι φίλε Τσαμπη..
Όλοι οι βασιλιάδες είχαν τύπους σαν εμένα δίπλα τους για να περνούν καλά..ήταν οι λεγόμενοι γελωτοποιοί..
Και εγώ σε αγαπάω..

ArTaXiA είπε...

ΤΣΑΜΠΗΣ εξακολουθείς να μην είσαι σωστός.

Και ξέρεις γιατί; Διότι όπως συμβαίνει και με τους άλλους παρατρεχάμενους όπως ο "φιλικά Kostas", ο Vaggelis και λοιποί, εμφανίζεστε μόνο όταν απαντώ εγώ. Όσο ο ψυχοπαθής που άλλαξε το όνομα του, λαμβάνοντας το δικό μου avatar, περιδιαβαίνει πετώντας μπηχτές και σπόντες, όλοι σιωπάτε.

Όταν όμως, εγώ αποφασίζω να απαντήσω, τότε θυμάστε πως οι αντεγκλήσεις "κουράζουν";

Ξέρεις τι θέλω από σένα να παραδεχτείς δημοσίως; Πως, αυτός ο ανεκδιήγητος τύπος είναι ένας φαιδρός που μοναδικό του μέλημα είναι να ασχολούμαστε μαζί του. Όταν το πράξεις, θα έχεις περάσει κι εσύ στη σωστή πλευρά.

TΣΑΜΠΗΣ Δημητρης είπε...

ΟΠΛΑ
Συγνωμη παρεξηγησες.Δεν ηθελα να πω αυτο.... με την καμια.Οτι γραφω ,τα εννοω,οπως τα γραφω.Μου εισαι πραγμξατι συμπαθεστατος και ενας απο τους τυπους που θα εκανα κολητη παρεα.Θα το διαπιστωσεςι... ευχομαι
ΑΡΤΑΞΙΑ
Δεν εχεις και αδικο.Καπως ετσι φαινεται αλλα. δεν ειναι ετσι απολυτα.Δωσε λιγο τοπο στην εριδα και συ και ολα θα πανε καλυτερα.

TΣΑΜΠΗΣ Δημητρης είπε...

Και... φιλε ΑΡΤΑΞΙΑ
ΔΕΝ μπαινω σε ομαδες,σου το εχω ξαναγραψει.Και αφησε μου τΟ δικαιωμα να μην μπαινω σε πλευρα, που αλλος(ο οποιοσδηποτε ομως)την θεωρει σωστη

ArTaXiA είπε...

Vlasso, πες μας για τη ΛΑΜΔΑ βρε!

ΟΠΛΑΡΧΗΓΟΣ είπε...

Φιλε Τσαμπη..
Σε τσιγκλαω..
Παω την ενταση στο δεκα..για να ακουμε μετα απαλη μουσικη χαμηλα..
Εχω ειδική εκπαιδευση..χαχα..

TΣΑΜΠΗΣ Δημητρης είπε...

Ο/Η Desunt Cetera είπε..

Αφησε τον και συ λιγο βρε φιλε.Κανετο τουλαχιστον για μεα και για μια βδομαδα.Νομιζω τοτε θα εχουν αλλαξει ολα.
Ηλια στο ζητω και σενα σαν...χαρη.

Σκεφτειται ποσοι επενδυτες θα διαβαζουν μονο τις σωστες σας αποψεις και θα βοηθιουνται απο αυτα.

Εκκληση απευθυνα και νισως ναναι και η τελευταια.
Γιατι ξεκινησα με το


"Φωνη βοωωντος εν τη ερημω."
ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΝΑ ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΘΩ!!!!
Τελος απο στον αυτοκλητο ρολο του πυροσβεστη.Μονο εαν μου ζητηθει.

TΣΑΜΠΗΣ Δημητρης είπε...

Τελος απο μενα...το σωστο.

ΟΠΛΑΡΧΗΓΟΣ είπε...

Εγω εστω και ενας να μκυ πει φυγε..θα φυγω..σας το λεω.

TΣΑΜΠΗΣ Δημητρης είπε...

ΟΠΛΑ
Η μεταξυ μας μαχη στα μαρμαρενια αλωνια των 772,5κριθηκε με νικητη....ΕΜΕΝΑ.
Πες μου μπραβο.Αναγνωρισε την κατα κρατος νικη μου.!!!!χαχαχαχαχαχαχα.

Κι αυτο ΓΙΑ ΣΕΝΑ.
https://www.google.com/search?client=firefox-b-d&q=%CE%BC%CE%B7%CE%BD+%CF%86%CE%B5%CF%85%CE%B3%CE%B5%CE%B9%CF%83+%CE%BC%CE%B7+%CE%BC%CE%B5+%CF%80%CE%BF%CE%BD%CE%BF+%CF%83%CE%BF%CF%85+%CF%86%CF%89%CE%BD%CE%B1%CE%B6%CF%89

ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΣΚΗΝΟΘΕΤΗΣ.Προς αρση πασης παρεξηγησης.χαχαχαχαχ

ArTaXiA είπε...

Όχι ρε ΟΠΛΑ, εσύ θα φύγεις;

Κάθησε να πούμε για τον Χατζηδάκη. Τον είδα που λες σε συνέντευξη προχθές, που έλεγε πως για να την επίσπευση απονομής των συντάξεων "θα απαιτηθεί σύμπραξη ιδωιτικού τομέα". Δηλαδή, εκατοντάδες νοματαίοι στο υπουργείο, είναι τόσο απασχολημένοι αχαμνοξύστες που για να γίνει η δουλειά πρέπει ο Έλλην φορολογούμενος να πληρώσει ιδιώτη αντί για εκείνους.

Τόσο απλά, τόσο φυσικά.

Εγώ βέβια θα του έλεγα πως το σωστό θα ήταν να ανασταλλεί κι εκεινού ο μισθός του για δυο-τρία χρόνια, μέχρι να ολοκληρωθεί η δουλειά στο υπουργείο, ή εναλλακτικώς να παραιτηθεί, μήπως και έρθει κάποιος ικανότερος να φέρει εις πέρας το εγχείρημα.

Δεν είναι ρε αυτή μια κυβέρνηση "αρίστων"; Ειλικρινά τώρα!

hippy είπε...

Δημήτρη παίρνω την αναφορά σου για καλαμπούρι, γελάω, δεν τρελλαίνομαι, άλλωστε όλα πάνε μια χαρά...έρχεται ο "σύμβουλος" από το πουθενά να μου κανει παρατήρηση πως ενώ είπα "θα μπω στην ΑΜΚ της Πειραιώς με αγορά δικαιωμάτων και στόχευση σε αδιάθετες ΟΠΩΣ κάνω ΠΑΝΤΑ" αγόρασα το τελευταίο 2ήμερο κι από το ταμπλό.

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

Την άλλη φορά που έκανα αναφορά για αγορά ΜΠΕΛΑ στα 12,80-13 με στοιχεία αναλυτή ΑΧΕ, παρατήρησε υποτιμητικά πως τάχα αγνοώ τι είναι το EV χα χα χα

Τα γνωστά..."κάποιος έδειχνε το φεγγάρι κι ο άλλος κοίταζε το δάχτυλο"

(ομοίως για ΟΠΑΠ)



ArTaXiA είπε...

Hippy, γιατί το σύμβουλος το βάζεις σε εισαγωγικά;

Εγώ το αρτηριοσκληρωτικός δεν το βάζω.

Vlaso, το avatar που έχεις πού το βρήκες;

ArTaXiA είπε...

Επίσης Vlaso.

Την έξοδο από τη ΛΑΜΔΑ πότε την έγραψες; Δεν την έχουμε διαβάσει!

ΟΠΛΑΡΧΗΓΟΣ είπε...

Μπράβο και πάλι μπράβο..
κοίτα τώρα να σου πω κάτι..
Και θέλω να μου απαντήσεις.
συμφωνούμε όλοι η έστω κάποιοι πως η αγορά δεν έδωσε αυτά που θέλαμε με την έλευση Μητσοτάκη?εννοώ έως τον Μάρτιο του20 που άρχισε η πανδημία..
Συμφωνούμε ότι όταν τελειώσει το helicopter money θα προσγειωθουμε ανώμαλα;
ότι όταν σκάσει η φούσκα στην Αμερική θα μας πάρει μπάλα?
αν ήξερα και τον χρόνο που θα γίνουν αυτά θα ήμουν μάγκας..αλλά έχω την δυνατότητα να υπολογίζω πότε..υποθέτω τώρα κοντά..οπότε και αυτό με κάνει πολύ διστακτικο με το μαγαζί μας..
Αυτή είναι μια εκτίμηση δική μου..Ίσως και άλλων..
το πρόβλημα που είναι..είναι ότι εγώ τα λέω δυνατά φωναχτά και δημιουργώ έριδες..και μετά αρχίζουμε τα προσωπικά και τα πολιτικά...
έχω πει χίλιες φορές.. είμαι δεξιός είμαι αυτό..το άλλο..Αυτό όμως..το ότι είμαι δεξιός δεν μου στερεί την δυνατότητα να βλέπω τα κακώς κείμενα που συμβαίνουν ..όπως τα έλεγα και για τον Αλέξη παλιότερα..
εδώ δεν πάμε να πείσουμε κάποιον να αλλάξει τα πολιτικά του πιστεύω..εδώ λέμε ότι βλέπουμε..
Τώρα αν θέλουν κάποιοι να λιβανιζω τον Μητσοτάκη από το πρωί ως το βράδυ εύκολο είναι.. αλλά θα ήταν κόντρα στα πιστεύω μου..
να διευκρινίσω...όταν λέμε δεξιός δεν μιλάω για φασίστες και τέτοιες μπούρδες..

Τέλος πάντων μεγάλη κουβέντα ανοίγω..

Να ας πούμε.. το πρωί βγήκα και είπα.. πούλησα γιουρομπανκ..Στο 066..βγαίνει ο άλλος καπάκι και με κράζει.. λέγοντας.. τώρα έχει 0.68 και θα πάει πάνω.. και τι κακα έκανα..
Τώρα την βλέπω στο -2%τι να κάνω.. να του πω και εγώ πως ίσως στέρησε σε κάποιους να κάνουν ένα ωραίο τρειντ;
Αυτά.. και πάμε παρακάτω.

ArTaXiA είπε...

ΟΠΛΑ!

Είναι παιχταράδες ρεεεεεεεε!

Και αλληλοσυγχαίρονται μεταξύ τους με τον ίδιο τρόπο που μπαίνεις σε ομάδα φιλελέδων, οι οποίοι έχουν μπλοκάρει όλες τις αντίθετες απόψεις και ο ένας πατάει like στον άλλον.

Εδώ είμαστε!

hippy είπε...

"Ο/Η ArTaXiA είπε...
Hippy, γιατί το σύμβουλος το βάζεις σε εισαγωγικά;"


Διότι σε έχω γνωρίσει εκ του σύνεγγυς οπότε έχω διαμορφώσει άποψη.

ArTaXiA είπε...

Τι είπες τώρα παίκτη μου;

Μισό λοιπόν να σε περιλάβω κι εσένα.

"Δεν βιάζομαι να πουλήσω, άλλά έχω στα υπ΄όψιν τη στατιστική μείωση μετοχικής θέσης μετά το Πάσχα (τα γνωστά "πούλα Μάη κι όπου πάει"). Πρόσθετος λόγος το στριμωξίδι στην ομολογιακή αγορά της κεφαλαιαγοράς (ΔΕΗ, ΜΟΗ, ΜΥΤΙΛ όλοι φτηνό χρήμα θέλουν μα αντλήσουν)"

Αυτή λοιπόν την παπάντζα με τον Μάϊο, που κάθε χρόνο έρχεσαι και μας την πετάς το

2020, δεν βγήκε
2019, δεν βγήκε
2018, βγήκε
2017, δεν βγήκε
2016, βγήκε
2015, βγήκε
2014, δεν βγήκε
2013, βγήκε.

Δεν σου πέτυχε τις τελευταίες φορές και σου πέτυχε τις τρεις.

Αλλά, είσαι τόσο ΑΝΟΗΤΟΣ που δεν έχεις μπει καν στον κόπο να ελέγξεις εάν το να πουλάς τον Μάϊο, είναι καλή ιδέα. Κατά τα λοιπά είσαι επενδυταράς και μας βάζεις τα αποτελέσματα των ΕΛΠΕ, ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΕΧΟΥΝ ΔΗΜΟΣΙΕΥΤΕΙ ΣΤΙΣ 25/2, σήμερα 3/3, επειδή σήμερα σου έστειλε ο χειριστής σου το report.

Γιατί μόνος σου, δεν ξέρεις ούτε ένα EV να βγάλεις. Αν ήξερες, θα έλεγες την άποψή σου όταν βγήκαν τα αποτελέσματα. Αλλά δεν έχεις άποψη. Περιμένεις να σου πουν. Δεν ξέρεις!

TΣΑΜΠΗΣ Δημητρης είπε...

ΟΠΛΑ
απαντησεις
ΕΡ 1η
ΑΠ.Και πισω εχει η αχλαδα την ουρα.
ΕΡ.2η
ΑΠ.Το helicopter money ,τα λεφτα τα πεταξε και εμεις ΔΕΝ κρατουσαμε ομπρελλα.Μπαινουν βεβαια, στην πραγματικη οικονομια.Γι αυτο και οι μεγαλες ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ επιχειρησεις εχουν εκδωσει και θα εκδωσουν ΟΜΟΛΟΓΙΑΚΑ δισεκατομυριων,Ειναι χρηματα που τα βλεπουμε στις υγιεις επιχειρησεις ΜΥΤΙΛ ΤΕΝΕΡΓΑ ΓΕΚΤΕΡΝΑ ΟΤΕ ΔΕΗ ΜΟΗ.κτλκτλκτλ.
ΕΡ3η
ΑΠ..Αν αυτο το ηξερα, θα ημουν ζαπλουτος.Τωρα ειμαι απλα ...πλουσιος χαχαχαχαχα Νομιζω ομως πως οχι

Σχολιο.Ποτε μου δεν υπηρξα αυτο που λεμε ...καραμπινατος καπου.Τωρα ειμαι απλα ΚΑΡΑΜΠΙΝΑΤΟΣ αντιαρεστερος και κατα των αχρηστων ...ΚΑΡΑΜΠΙΝΑΤΑ.
Και κατι τελευταιο
Τους εχω ψηφισει σχεδον ολους,(οσο και να μην το πιστευουν ορισμενοι,υπαρχουμε και εμεις)Ποτε μου ομως, δεν ψηφισα ΣΥΡΙΖΑ και ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ.

υγ.Τωρα ειμαι καραμπινατος Μητσοτακικος που η αποψη μου ειναι οτι,ΘΑ ΑΦΗΣΕΙ ΕΠΟΧΗ.

Τελος καλο απογευμα γιατι ειναι η ωρα της βαρδιας μου.
Ευχαριστω για την υπομονη σας.

streetboy είπε...

Πανσέληνε αγόρι μου αρκετά μας βρωμισες το blog με τα κόπρανα σου.....
Αντε παλικάρι μου πήγαινε λίγο δίπλα και στου Σόλωνα να φας τις κλωτσιές σου και από εκεί...
Οπλαρχηγε το ίδιο ισχύει και για σένα

streetboy είπε...

Hippy ευχαριστούμε για την ανάλυση των ελπε

ΟΠΛΑΡΧΗΓΟΣ είπε...

streetboy..που είσαι παικταρά μου..μας έλειψες βρε σήμερα..

Ποιος είπαμε ότι μιλησε;
-ο streetboy Κύριε Παπανδρέου..
-α..μάλιστα.. πάμε παρακάτω.

streetboy είπε...

Πάντως ο streetboy δεν γλείφει εκεί που έφτυνε και τον ΕΦΤΥΝΑΝ!!!

Andreas D. είπε...

https://www.capital.gr/Content/RelatedFiles/22/2252d99239654817962337668a8818bf.pdf

Μιχάλη,
δεν χρειάζεται να σχολιάσεις κάτι!!!

ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ

hippy είπε...

@ ArTaXiA

Ψιτ, παίκτη, έχω ερώτηση στο επίπεδο σου...ο Σωτηρακόπουλος δίνει το ΚΡΙΣΤΑΛ ΠΑΛΑΣ- ΜΑΝΤΣΕΣΤΕΡ Γ. διπλό από ημίχρονο. Τι λες αξίζει να το ακολουθήσουμε?

ΟΠΛΑΡΧΗΓΟΣ είπε...

streetboy..Αυτό που δεν έχεις καταλάβει με μένα είναι πως εγώ μιλάω με όλους..Και με τον Βλάσση κάποια στιγμή..ξέρεις γιατί;
Γιατί δεν έχω κακίες ρε φίλε.

hippy είπε...

Ο/Η ArTaXiA είπε...

"Αυτή λοιπόν την παπάντζα με τον Μάϊο, που κάθε χρόνο έρχεσαι και μας την πετάς το

2020, δεν βγήκε
2019, δεν βγήκε
2018, βγήκε
2017, δεν βγήκε
2016, βγήκε
2015, βγήκε
2014, δεν βγήκε
2013, βγήκε.

Δεν σου πέτυχε τις τελευταίες φορές και σου πέτυχε τις τρεις.

Αλλά, είσαι τόσο ΑΝΟΗΤΟΣ που δεν έχεις μπει καν στον κόπο να ελέγξεις εάν το να πουλάς τον Μάϊο, είναι καλή ιδέα."


Απίστευτος...Φανταστικός....Μοναδικός (στη μιζέρια σου)


Εσύ τώρα, που δεν ξέρεις ούτε να μετράς, πόσο ΑΝΟΗΤΟΣ είσαι?

streetboy είπε...

Καλά εντάξει τώρα....
Για πες μας τώρα τη γνώμη σου για την αγορά.... Ακόμα περιμένεις σεισμούς και καταποντισμους γιατί η αγορά πέρασε και το ψυχολογικό των 800μον. και φλερτάρει με το προηγούμενο υψηλό της στις 820μον. με τσίμπημα τζίρου τις τελευταίες ημέρες.
Τι λες θα τα καταφέρεις να μπεις στις 500 μον;

Andreas D. είπε...

Αφού είμαστε που είμαστε εκτός θέματος και μιλώντας για Αγγλικές ομάδες:

https://www.youtube.com/watch?v=Frg6-CyDmcg

hippy είπε...

Αγαπητέ Δημήτρη (Αντρέα, Μιχάλη κλπ)...μετά απ΄αυτό ΔΕΝ ξαναασχολούμε με δαύτον. Δεν αξίζει, τον αφήνω στη μιζέρια του. Τελεία-Παύλα.

μπαρμπαλιας είπε...

μου κανει εντυπωση η επιθεση τελευταια του Αταραξι στον Ηλια..

συσσωρευμενη τη λεω

ΟΠΛΑΡΧΗΓΟΣ είπε...

streetboy.καλο απογευμα

streetboy είπε...

Σωστός hippy!!
Οπλα καλά κάνεις και δεν απαντάς...

ΟΠΛΑΡΧΗΓΟΣ είπε...

σήμερα βγαίνω ενωτικός..
Οι καπεταναίοι στις φουρτούνες...

TΣΑΜΠΗΣ Δημητρης είπε...

Ηλια
χαιρομαι,απο καθε αποψη.
Ανεβαζουμε λεβελ ετσι.

Ο/Η streetboy είπε..
Φιλε στριιτ,ο ΟΠΛΑ προσφερει και προσφερει πολλα.Θα σε παρακαλουσα να σταματησεις, τις επιθεσεις σου εναντιον του.ΘΕΡΜΗ ΠΑΡΑΚΛΗΣΗ

ΟΠΛΑΡΧΗΓΟΣ είπε...

Βλάση..για ένα βγήκε ή δεν βγήκε έχουν κλείσει σπίτια..μην κολλάς σε αυτά.

πες μού τώρα..έκανα καλά που την έδωσα την μπάνκα?

hippy είπε...

ΟΤΕ

O ΟΤΕ έβγαλε 850 εκ. έσοδα , (-2%) προσαρμοσμένα ebitda στα 295 εκ (-6%) και προσαρμοσμένα κέρδη στα 86 εκ (-25%) για το 4q20. Σε επίπεδο έτους έχουμε τζίρο στα 3260 (-1%) ebitda 1225 αμετάβλητο και καθαρά κέρδη στα 410 εκ. (+6%). Eδώ πρέπει να σημειώσουμε ότι τα κέρδη 4ου τριμ. επηρεάστηκαν από το μεγαλύτερο φορολογικό συντελεστή που υιοθετήθηκε, καθώς και από τις μεγαλύτερες αποσβέσεις, σε 13 και 20 εκ. αντίστοιχα χωρίς αυτά θα είχαμε αρκετά πιο
δυνατή γραμμή τελικών κερδών.

Τα έσοδα ήταν πολύ καλά στο 4ο τριμηνο αλλά είχαν μικρότερο περιθώριο κέρδους. Στα πολύ θετικά έχουμε την άνοδο των ebitda της κινητής στη Ρουμανία, λόγω μείωσης λειτουργικών εξόδων (φαντάζομαι ότι πολλοί υπάλληλοι θα έφυγαν μαζί με την πώληση της σταθερής). Επίσης πολύ δυνατές οι ελεύθερες ταμειακές ροές (fcf) το μεγαλύτερο μέρος των οποίων έχει δεσμευτεί πως θα μοιράζει ως μέρισμα ο Τσαμάζ (μέρισμα € 0,68) και περιμένουμε να δούμε το υπόλοιπο μέρισμα από την πώληση της Telekom Romania και αργότερα της Telekom Romania Mobile μιας και έχει πάρα πολλά σημεία πώλησης και λογικά θα καταφέρει να ανακτήσει πίσω ένα κομμάτι από τα 22 εκ. € που έχασε πέρυσι από το roaming του τουρισμού.

Στις τιμές που διαπραγματεύεται και με όλους σχεδόν τους αριθμοδείκτες του, θεωρώ ότι έχει χώρο για πάνω  έως την περιοχή του 14,5 € -15 € περίπου. Τιμές 15 €-20 € που διαβάζω τις θεωρώ δύσκολο επί του παρόντος και δεν βλέπω τι μπορεί να του δώσει μέσα στο 2021 μιας αύξηση/ανάπτυξη πχ +10% στις οργανικέςτου γραμμές , έτσι ώστε να δικαιολογήσει και μια αύξηση τιμής +15% πάνω από το 15 € που θεωρώ ως ταβάνι.

Μέρισμα τακτικό στις 25/06. Συμπερασματικά από το 12,5 € και κάτω αγοράζουμε άφοβα από τα 13,90-14 € και πάνω πουλάμε. Το κάνουμε 2-3-13 φορές το χρόνο και πάμε τζάμπα βόλτες, διακοπές, τσοντάρουμε στα έξοδα των παιδιών-εγγονιών, έχουμε την πολυτέλεια να αδιαφορησουμε για τα υπόλοιπα χαρτιά του ταμπλώ (αν θέλουμε...αλλά δεν θέλουμε...δυστυχώς, γαμώ την αδραναλίνη μου μέσα).

hippy είπε...

OTE από Eurobank Equities

Let the free cash flow

Rating: Buy

Target Price: EUR 15.0



Healthy underlying momentum sustained in 2020… – FY20 results reaffirmed once again the solid operating momentum, with OTE managing to contain the adj. EBITDAaL decline to 0.5% yoy notwithstanding a nearly c2% drag stemming from roaming. Most importantly, the impact on cash flow generation was more than offset by mitigating actions (cost savings, working capital management), with OTE comfortably exceeding the adj. FCF target set for the year.



Looking ahead; 2-3% EBITDAaL growth in 2021-22e – Following the transitory COVID-19 shock, 2021 looks brighter as roaming revenues are likely to bounce back (+21% yoy on our estimates, albeit remaining c40% below pre-COVID levels) and will be coupled with structural market drivers including VDSL take-up (VDSL still 44% of OTE’s BB subscriber base) and rising BB penetration (BB subs still 80% of OTE’s fixed-line subs). With household high-speed penetration still c35% vs. c50% in the EU, the Greek telecom market offers a great upselling opportunity as the economy exits the COVID-19 induced recession. In mobile, service revenues are likely to be held back this year too (pre-paid pressure, wi-fi offloading, lower migration to post-paid), but we expect rising data usage and more-for-more to underpin an upselling dynamic from end 2021 onwards. Overall, we expect domestic revenue growth of 1.6% in both 2021 and 2022, with growth skewed to ICT in the short-term before a bounce-back of retail revenues in 2022. At group operating profit level, we estimate this will translate to adj. EBITDAaL growth of 3% in 2021 (trending down to c2.4% in 2022e) as cost savings kick in (€40m) and the effect from Romania one-offs wanes.



8% yield in 2021, further augmented by Romania net proceeds – OTE paid out c€400m to shareholders in 2020 (dividend and buyback), with distributable FCF poised to be 20% higher this year (at €480m), comprising a €0.68 DPS (€313m) and €167m of buybacks. Looking ahead, we expect adj. FCF to increase again above €600m (after €575m in 2021e), mostly as a result of lower financing costs, lower tax (related to the Romania disposal) and higher operating profitability. This translates into a very compelling double-digit adj. FCF yield, and potentially high single-digit distributable FCF given abating dilution from one-offs (in the absence of spectrum outlays). The 8% yield in 2021 will be further augmented by net proceeds from the Romanian sale, translating to an extra 3-3.5% yield on our estimates.



Valuation: attractive risk reward; drag in the short-term from the rotation into re-opening beneficiaries – Following the FY20 results, we have made limited changes to our operating estimates. Our PT remains based on a SOTP, effectively valuing OTE at c6x 2021 adj. EV/EBITDA, small discount vs the EU sector. Although the fundamental case is quite solid, the short-term thesis is weighed down to an extent by the broad market rotation into cyclicals and sectors geared into the re-opening theme. That being said, with OTE offering a c8% cash return in 2021 and shareholder remuneration poised to increase further in the future, we find the current entry point quite compelling.

ΟΠΛΑΡΧΗΓΟΣ είπε...

μαζί θα πουλήσουμε..να το θυμάσαι.

hippy είπε...

"αδρεναλίνη" φυσικά


ΑΔΡΕΝΑΛΙΝΗ - ΤΑ ΞΥΛΙΝΑ ΣΠΑΘΙΑ


https://www.youtube.com/watch?v=7h9CtTCXDYs

ArTaXiA είπε...

Συμπαθάτε με για το λάθος, άπαξ και πατηθεί το enter δεν μπορώ να επανέλθω κι έχω και πολλά στο μυαλό μου, ούτε συνταξιούχος είμαι, ούτε τρόφιμος.

Λοιπόν, πανεπιστήμονα, επανέρχομαι με το Sell in May.

Τέσσερις φορές βγήκε
Τέσσερις δεν βγήκε.

Ο ορισμός του τυχαίου. Αλλά εσύ, επιμένεις να το τσαμπουνάς, λες και είναι κάποιο θέσφατο. Αντί λοιπόν να πασχίζεις να προσεταιριστείς τη θέση μου ως "σύμβουλος" (τα εισαγωγικά δικά σου), μέτρα εσύ που μετράς και καλύτερα και πες μας ξεκάθαρα εάν λειτουργεί ή όχι.

@Vlaso, ακόμη για ΛΑΜΔΑ δεν έχεις απαντήσει. Ούτε για το avatar που χρησιμοποιείς.

@Οι υπόλοιποι κολαούζοι, ήρθα να γράψω και αποκτήσατε ζωή βρε! Που όταν έχω καλύτερα πράγματα να κάνω, παίζετε με δέκα σχόλια όλη μέρα.

Άντε φιλιά!

kostas είπε...

Παιδική χαρά

hippy είπε...

Πραγματικά βρε ArTaXiA ούτε συνταξιούχος είσαι, ούτε τρόφιμος. Προσωπικά, ως παιδαγωγός (λέμε τώρα), αδυνατώ να καταλάβω την περίπτωση σου. Με την δική μου οπτική κι απόλυτη ειλικρίνεια, είσαι ένας όμορφος, ευθυτενής 50αρης, με ματιά διαβατήριο. Έξυπνος, ικανός, έμπειρος, ταξιδεμένος, οικονομικά ανεξάρτητος. Πως γίνεται κι αντί να χαίρεσαι τη ζωή με τόσα δώρα που σου χάρησε, μιζεριάζεις και πικάρεις τους πάντες, ακόμα και στους φίλους σου?

Αδυνατώ να καταλάβω και παύω ν΄ασχολούμαι. Θερμή παράκληση μην ξαναασχοληθείς με τον ερασιτέχνη Χίπππη, προσπέρασε τον, καθώς "διαολίζομαι", απαντώ με επιθετικό λόγο στα σχόλια κι όταν τα ξαναδιαβάζω δεν είμαι καθόλου περήφανος για όσα έγραψα.

Καλό βράδι

hippy είπε...

kostas εκτός από την κριτική, πάντα αυστηρή, έχεις κάτι να προσφέρεις? Πως σου φάνηκε η συνεδρίαση, η αγορά, το μέλλον, κάτι???

mixalis mixalios είπε...

Έλεγα κι εγώ γιατί έχουμε πολλά σχόλια σημερις. Πάντως όποιος καταφέρνει να μην σχολιάζει αυτά που τον ενοχλούν θα ζήσει πολλά χρόνια. Και ο χρόνος (μετά την υγεία) είναι το πολυτιμότερο αγαθό.

TΣΑΜΠΗΣ Δημητρης είπε...

Καλημερα,σε ολους.
Να γραψω και εγω μια φορα,πρωινος-πρωινος κι ας πεσει.!!!χαχαχαχα

ΟΠΛΑΡΧΗΓΟΣ είπε...

Καλημερα.
Σημερα θα εχουμε μια υπεροχη ημερα Τσαμπης.

ArTaXiA είπε...

Ναι, πληρωνόμαστε σήμερα!

https://youtu.be/UeSzNlhvPlU

Bonjour

TΣΑΜΠΗΣ Δημητρης είπε...

Με καλη διαθεση ξεκιναμε,παντως.

TΣΑΜΠΗΣ Δημητρης είπε...

Μετα την συνεδριαση ,η προετοιμασια του ΒΒQ για το τσικνισμα.Αρκετη θεα υπαρχει, προκειμενου να διαπιστωσω, ποιοι τηρουν τα εθιμα και ποιοι τους ...νομους.χαχαχαχα
Χρονια καλα σε ολους.

ΟΠΛΑΡΧΗΓΟΣ είπε...

Σήμερα θα είμαι πονηρός..γρήγορος.. και Κρύος.

ArTaXiA είπε...

Ρίξε μου το ραβασάκι, κάτω από το τραπεζάκι
γράψε μου το κινητό σου, τ' όνομα, τ' επιθετό σου....

Andreas D. είπε...

https://www.euro2day.gr/news/enterprises/article/2068054/se-tesseris-deiktes-stoxx-h-metohh-ths-viohalco.html

https://www.euro2day.gr/news/enterprises/article/2067922/plhroforikh-zestainei-thn-agora-to-voucher-ton-200.html

https://www.euro2day.gr/news/enterprises/article/2068082/epanagorazei-os-30-ekat-idies-metohes-o-ote.html

https://www.euro2day.gr/news/highlights/article/2068076/pos-tha-prostatepsete-ta-paidia-sas-apo-to-cyberbu.html

ΟΠΛΑΡΧΗΓΟΣ είπε...

https://athenstimeout-gr.cdn.ampproject.org/v/s/athenstimeout.gr/cinema/otan-o-lykos-tis-wall-street-pire-tilefona-ta-mean-girls-oi-kalyteres-atakes-toy-d1/amp/?amp_js_v=a6&amp_gsa=1&usqp=mq331AQHKAFQArABIA%3D%3D#aoh=16148476193702&referrer=https%3A%2F%2Fwww.google.com&amp_tf=%CE%91%CF%80%CF%8C%20%251%24s&ampshare=https%3A%2F%2Fathenstimeout.gr%2Fcinema%2Fotan-o-lykos-tis-wall-street-pire-tilefona-ta-mean-girls-oi-kalyteres-atakes-toy-d1%2F

Andreas D. είπε...

Peter,

προσώρας ισχύει...!!

Andreas D. είπε...

το payroll αποδίδει:

https://www.bankingnews.gr/epixeiriseis/articles/549672/giati-proselkyei-ta-ependytika-vlemmata-i-gek-terna-ti-sxediazei

ΟΠΛΑΡΧΗΓΟΣ είπε...

πονηρός.. γρήγορος..κρύος.
ξέρω ήμουν αγενής..αλλά και εσύ σάπια..
το επιτόκιο τραπεζικό όπως παλιά..
Αντίο και τις καλησπέρες στην μητέρα σου.

Andreas D. είπε...

Μιχάλη,
θα πάμε σε άλλη ανάρτηση?

TΣΑΜΠΗΣ Δημητρης είπε...

Να δειτε κολλημα που εχω φαει.Επιμενω να επενδυω σε ΙΝΤΚΑ, πιστευοντας οτι καποτε θα δικαιωθω.Προς το παρον ολα μου τα κερδη απο ...ολουθε, τα τοποθετω εκει.Και επιμενω ο μπαγασας.Θα πεσω σε καμμια μετωπικη στο τελος και θα χασω. ολα μου τα κερδη(ΚΕΦΑΛΑΙΟ ..ΠΟΤΕ)Αλλα εγω εκει επιμενω...και ΘΑ ΕΠΙΟΜΕΝΩ

Andreas D. είπε...

Δημήτρη,
τελειώνει εκεί ο πωλητής?

TΣΑΜΠΗΣ Δημητρης είπε...

Εκτιμω ...300-400???

Θα τα πουμε σε λιγακι,παλι.Πρεπει να συσκεφθω.

Andreas D. είπε...

ok, σ' ευχαριστώ!

hippy είπε...

@ mixalis mixalios

η ΔΠ στην ΦΟΡΘΝΕΤ ολοκληρώθηκε παραπροχθές Δευτέρα 1/3...τα 10.800.000 που βλέπεις να αγοράζουν είναι τα ρέστα που δεν δόθηκαν στον προτείνοντα (πεθαμένοι, απληροφόρητοι ή απλά αδιάφοροι μέτοχοι). Οι 54.000 μετοχές απ΄τις 171.355 που θα γίνουν στις 1:45 είναι δικές μου, αφορούν αγορές από Παρασκευή έως σήμερα το πρωί που δεν μπορούσαν να δοθούν στην ΔΠ όπως οι υπόλοιπες. Το κρατάμε στο μυαλό μας για να το εκμεταλευθούμε στην επόμενη εταιρεία που θα κάνει ΔΠ (δυστυχώς όχι την ΠΠΑΚ καθώς έχει μικρο free float είναι και καραμαζεμένη => δεν δίνει ψωμάκι)

kostas είπε...

χιππυ εσυ τα πηρες ολα . εγω μονο 11000 καταφερα! χαρτζιλικι για τσικνοπεμπτη

Andreas D. είπε...

Ηλία,

καλό θα ήταν να μην γράφεις ψέμματα...

hippy είπε...

@ Desunt Cetera

μου κάνει εντύπωση κύριε Vlaso ότι οι παίχτες ΔΕΝ βλέπουν το πιο απλό. Ότι συζητούν δηλαδή εάν μια ΑΜΚ 600 εκ. είναι αρκετή ή απαιτούνται περισσότερα χρήματα και προσπερνούν τα 2350 εκ. που έδωσε το ΤΧΣ στην τενεκεδοπειραιώς πανάκριβα (χοντρικά θα λέγαμε τα 2.000 εκ. δώρο απ΄τον ανήμπορο ν΄αντισταθεί φορολογούμενο-εμένα).

Αν προσθέσουμε ότι η Πειραιώς, ως τενεκές, είναι αβύθιστη, φαντάζει στα μάτια μου τούτη την ώρα ως η προτιμητέα από την τετράδα των συστημικών και την ποντάρισα (ξαναλέω όμως με λίγα κομμάτια, τα πολλά θα μπουν κατά την ΑΜΚ με αγορά δικαιωμάτων).

Νομίζω όμως ότι όποιος τολμήσει rotation προς τον τραπεζικό κλάδο δεν θα χάσει (τουλάχιστον μέχρι το καλοκαίρι με τα σενάρια ανοιχτά). Στην τελική όλα τα κεφάλαια "θεραπείας" της οικονομίας απ΄την πανδημία απ΄αυτές θα περάσουν (+ ότι ευννοούνται απ΄τις αυξήσεις των επιτοκίων που πιθανολογούνται μελλοντικά αλλά το χρηματιστήριο θα τις προεξοφλήσει)

hippy είπε...

"Ο/Η Andreas D. είπε...
Ηλία,

καλό θα ήταν να μην γράφεις ψέμματα..."

Αντρέα, απ΄όσο είδα έγιναν...47,000 από Eurobank και 7,000 από Solidus. Να τυπώσω λες τα πινακίδια για έλεγχο απ΄τους Θωμάδες όταν με το καλό εμβολιασθούμε και βρεθούμε?


😎😁😂😎😁😂😎

Andreas D. είπε...

Ηλία,
ξέρεις πολύ καλά για πιο πράγμα μιλάω...

Η δημοπρασία γίνεται στις 13:43 και όΧι στις 13:45...

ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ

TΣΑΜΠΗΣ Δημητρης είπε...

Ηλια 1,30 σημερινο.
Λεγετε,"ειναι πολυ δυσκολο...το ευκολο χρημα"
Εσυ αυτο το παρεκαμψες.Με μια λογικη και μελετημενη κινηση σου,τους τα πηρες ευκολοτατα.Και μας τοχες γραψει.Μπραβο σου και παντα τεοια.
Λεβεντες μου.Καθε τοσο να απονεμουμε και τα ευσημα,στα ατομα που παντοιοτροπως βοηθουν.
ΟΛΟΙ ΜΑΣ ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΠΑΡΑΙΤΗΟΙ/ΔΕΝ ΠΕΡΙΣΕΥΕΙ ΚΑΝΕΙς.
Και σιγουρα και ο Desunt Cetera που κατα καιρους γραφει τις κινησεις τους,ιδιαιτερα για τις τραπεζικες μετοχες τις οποιες κινησεις παρακολουθω και ειναι σχεδον παντοτε πετυχημενες.
Δεν τα γραφω αυτα για να πικαρω καποιον.Τα γραφω για να επιβεβαιωσωτον ισχυρισμο μου οτι
ΟΛΟΙ ΜΑΣ ΕΙΜΑΣΤΕ......

TΣΑΜΠΗΣ Δημητρης είπε...

"Σχολείο στο Δαμάσι Τυρνάβου κατασκευάζει η ΓΕΚ Τέρνα - Μετά από αίτημα Μητσοτάκη"

Η ειδηση οτι, υπαρχει και μερικη συνεισφορα, σε παρομοιες περιπτωσεις, απο τα αριστερα κατα βαση κομματα, δεν επιβεβαιωνεται.Αλλωστε αυτοι κατασκευαζουν ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΤΟΥ ΛΑΟΥ για να στεγασουν μονο τους εαυτους τους.
Καταραμενο κεφαλαιο.

ΟΠΛΑΡΧΗΓΟΣ είπε...

ΜΠΑΡΜΠΑΛΙΑ την πυροβολησες την τενεκεμπανκ?
Τενεκεμπανκ Ξετενεκεμπανκ...μας το δώσε το χαρτζιλίκι σήμερα..
Αλλά την αμαρτία μου την λέω..δεν μπόρεσα να την κρατήσω πάνω από τρία τέταρτα.

Ειδικά στον Βλασσο την καλησπέρα μου..τι κανεις;

μπαρμπαλιας είπε...

επομενως...
τσετεραδες ενωμενοι ποτε νικημενοι.

γεροΤσαμπ χρωστας χαρτι(συ ειπας)

ΟΠΛΑΡΧΗΓΟΣ είπε...

Τσάμπής...
το σχολείο είναι προσφορά του γαμπρου;
χαχαχαχα..
όποια πέτρα και να σηκώσεις από κάτω είναι ο πεθερός..χαχαχα

TΣΑΜΠΗΣ Δημητρης είπε...

Ωρες,ωρες ντρεπομαι για τον εαυτο μου.
Τι μπλεκω με τον ΑΡΙΣΤΕΡΟ Κοκκαλη.Ποτε δεν σκεφτηε τους μικρομετοχους του,γιατι ειναι της ΑΡΙΣΤΕΡΗΣ ΝΟΟΤΡΟΠΙΑΣ.Βγαζω πολλα λεφτα ΕΓΩ, για να υποστηριζω το δικο σου συμφερον,αφηνοντας σε στη ανεχεια προκειμενου να εχω λογο να σε υποστηριζω.
ΔΕΝ καταλαβατε ειπατε???
Και ποιος τους εχει καταλαβει, ολους αυτους τους σωτηρες μας!!!!Ουτε αυτοι που τους ψηφιζουν.

ΟΠΛΑΡΧΗΓΟΣ είπε...

Δεν ξέρω αν το καταλάβατε..αλλά σήμερα είμαστε μια ωραία ατμόσφαιρα..
(Να αρχίσω τα πολιτικά να γίνει Βιετνάμ εδω;ΗΛΙΑΑΑ ΡΙΧΤΟΟΟ....)

TΣΑΜΠΗΣ Δημητρης είπε...

Μπαρμπα.
Σε τι αναφερομαι σημερα???
Καλημερα στον Παραδεισοκαλαμιτσι.

ΟΠΛΑΡΧΗΓΟΣ είπε...

Τσάμπης..καταλάβαμε..Στο όνομα του λαού Όλα..

TΣΑΜΠΗΣ Δημητρης είπε...

ΟΠΛΑ
Αν το κανεις σε.... τσακισααααααααααααααα.!!!!!!χαχαχαχα
Σημερα,ειναι η μερα μου.

ΟΠΛΑΡΧΗΓΟΣ είπε...

ο Κόκκαλης αριστερός?
Και εγώ νόμιζα πως είναι μόνο Ολυμπιακός..λέμε τώρα..

ΟΠΛΑΡΧΗΓΟΣ είπε...

Όχι φίλε.. δεν θα μιλήσω πολιτικά..
απλά κάποια μέρα θα σας πω..πόσες είναι τελικά οι μονάδες διαφορά σε πραγματικό χρόνο..
ένα σας λέω μόνο..μονοψήφιο.
χαχαχα.

TΣΑΜΠΗΣ Δημητρης είπε...

ΟΠΛΑ
Θα παρω και εγω σαν τον Χιππυ, ενα ευκολο στοιχημα.Οταν με το καλο βρεθουμε θα στοιχηματισω για αυτη την διαφορα, με 1000 ευρω εγω και 100 εσυ.Καλυπτω μεχρι 50.000
χαχαχαχα.

TΣΑΜΠΗΣ Δημητρης είπε...

Και Μπαρμπα
Συντηρητικα.
Θα τα πατουμε οπου θελουμε εμεις και οχι οπου μας τα δινουν αυτοι.

ΟΠΛΑΡΧΗΓΟΣ είπε...

Μην βάζεις ποτέ στοιχήματα. .
Μπορεί να κερδίσεις μπορεί και να χάσεις.
Αν όμως έχεις 50χαρτουρες θα σου πω τι θα τα κάνεις. .από κοντά ομως..όχι χρηματηστηρια και μαλακιες...σίγουρες δουλειές.

manos είπε...

kekropoint.....

Andreas D. είπε...

mano,

kekrcoin είναι το σωστό...

ΟΠΛΑΡΧΗΓΟΣ είπε...

Βρε έχουν χρυσό τα χωράφια από κατω..

manos είπε...

SOSTOS KYRIE ANTREA

Andreas D. είπε...

ΟΠΛΑ,
έχω πει οτι θα το πάω μέχρι το τέλος...αγόρασα και σήμερα 2000 Χ 3,05 (έδωσα 500 x 3.34)...
είναι 50-50 οι πιθανότητες... όποιος φοβάται και δεν θέλει να ρισκάρει μπορεί να βγεί σ΄αυτα τα νούμερα...

μπαρμπαλιας είπε...

ρε γεροΤσαμπ να σε ρωτησω.
για τον Etore K.κυκλοφορει φωτό ιππαστί στι βαρυμπομπί,με την σημειωση οτι το σπορ αυτο ειναι απο τα ακριβωτερα και ρωτα ο χαζος πμποθεν εσχες; στο μ/μ το ειδα χθεςπροχθες.
δεν ξερει ο χαζοερωτων οτι οτι οι αριστερη μπουρζουαδες εντριφουν ταχαμνα τους ιππαστι και καβαλε στα χιονισμενα επαναστατικα ορη και μουνα;;

ΟΠΛΑΡΧΗΓΟΣ είπε...

πάντα τέτοια φίλε..

ΟΠΛΑΡΧΗΓΟΣ είπε...

ΜΠΑΡΜΠΑΛΙΑ..Η ιππασία είναι χόμπι των ευγενών..
ακούγετε μάλιστα πως τα άλογά τους τρώνε μόνο φρέσκο σανό και όχι μπαγιάτικο χθεσινό..
Ένα τέτοιο είχε και ο Άρης..κλεμμένο από ταγματασφαλιτη χιτη.. και του ψωφησε γιατί του έβαλε να πιει νερο από Κονσερβοκούτι ενώ ήταν μαθημένο να πίνει από κατσαρόλα έμαγέ..

TΣΑΜΠΗΣ Δημητρης είπε...

Αι σιχτιρ...εσυ κι ο γρυλλος σου.!!!!!!!

TΣΑΜΠΗΣ Δημητρης είπε...

Το παραπανω ποστ...σε συνεχεια προηγουμενων χαχαχαχα

manos είπε...

ENA SXOLIO GIA THN AGORA 30 EKAT IDION METOXON APO TON OTE APO 5-3

ΟΠΛΑΡΧΗΓΟΣ είπε...

ΜΕ ΠΟΙΟΝ μιλας τσαμπης;αχαχχαα

TΣΑΜΠΗΣ Δημητρης είπε...

Με εμενα....και τον αριστερο.
Φωτεινη εξαιρεση ο μικορς γιος.!!!!!!
Αυτον δεν τον βριζω.Δεν ειναι αριστερος.Ειναι εργατικοτατος.

ΟΠΛΑΡΧΗΓΟΣ είπε...

Ο τζουνιορ;

TΣΑΜΠΗΣ Δημητρης είπε...

Ο Κ.Κ.

μπαρμπαλιας είπε...

ναι γεια σου..(ντα συντροφικον)

μπαρμπαλιας είπε...

Ανδρέ,
εκεινο το περσεφονέ τι κανει

TΣΑΜΠΗΣ Δημητρης είπε...

Καλο απογευμα...συντροφοι.!!!
Θα σας διαβαζω,αλλα, μου ειναι δυσκολο να σας απαντω.λογω φορτω...

ΟΠΛΑΡΧΗΓΟΣ είπε...

ΜΠΑΡΜΠΑΛΙΑ.. θα κάνει κίνηση το κουνούπι..

Andreas D. είπε...

Mano,
μια χαρά είναι ο ΟΤΕ, δεν αλλάζει κάτι προς το χειρότερο με την αγορά ιδίων... ίσα ίσα...|

Μπάρμπα,
η υπομονή είναι αρετή... το ΕΝΤΕΡ είχε κατσικωθεί γύρω στα 7 ευρώ για αρκετό διάστημα...
μετά έκανε την ΑΜΚ και το σπλιτ και... την συνέχεια την γνωρίζεις!
Ευελπιστούμε να γίνει και εδώ το ίδιο...

manos είπε...

Ευχαριστώ κύριε αντρεα

Andreas D. είπε...

Παρακαλώ Μάνο αλλά είναι Ανδρέας χωρίς το κύριε μπροστά...

έτσι δεν είναι κύριε Λευτέρη?

χαχαχαχαχα

Λευτερης είπε...

χαχαχα Αντρέα μου αρέσεις γιατί είσαι ακτινογράφος..........

Λευτερης είπε...

Ανδρέα και hippy πάρτε από τον Μιχάλη το email μου η δώστε το δικό σας.

TΣΑΜΠΗΣ Δημητρης είπε...

Καλημερα,σε ολους.
Τελικα,παλι πρωτος εγραψα σημερα.Και...δεν ξυπναω και νωρις.!!!!!

By the way
https://www.mikrometoxos.gr/i-poly-simainoysa-periochi-antistasis-ton-1-20/

Andreas D. είπε...

https://www.newmoney.gr/roh/agores/epitropi-kefaleagoras-elegchi-se-parochous-ipiresion-sta-kriptonomismata/

https://www.newmoney.gr/roh/agores/ch-a-to-dismenes-exoteriko-perivallon-tha-epireasi-ti-
simerini-sinedriasi/

https://www.euro2day.gr/news/market/article/2068113/hrhmatisthrio-poies-metohes-anevainoyn-kathgoria.html

https://www.euro2day.gr/news/enterprises/article/2068218/viohalco-sto-2325--ayxhthhke-to-pososto-toy-idryma.html

https://www.mikrometoxos.gr/profile-eiserchetai-dynamika-se-mia-aperanti-chora-terastion/

Andreas D. είπε...

Δημήτρη,

χρόνια προσπαθεί για την ΙΝΤΚΑ ο μ.μ... όπως και για την ΙΝΚΑΤ...
έχει βάλει και τον φίλο του τον αναλυτή να βοηθήσει...

TΣΑΜΠΗΣ Δημητρης είπε...

Ανδρεα.

Συμφωνω.Η διαφορα ειναι οτι...τωρα μπηκα και εγω.χαχαχαχαχαχαχαχα
Χιουμορ ετσι????Μην το παρει και κανεις τοις μετρητοις χαχαχαχαχαχαχαχα

Andreas D. είπε...

Άσχετο... βρείτε τις ομοιότητες:


Blogger Ο/Η μπαρμπαλιας είπε...
Ανδρέ,
εκεινο το περσεφονέ τι κανει
4 Μαρτίου 2021 - 3:42 μ.μ. Διαγραφή

Blogger Ο/Η Andreas D. είπε...
Μπάρμπα,
η υπομονή είναι αρετή... το ΕΝΤΕΡ είχε κατσικωθεί γύρω στα 7 ευρώ για αρκετό διάστημα...
μετά έκανε την ΑΜΚ και το σπλιτ και... την συνέχεια την γνωρίζεις!
Ευελπιστούμε να γίνει και εδώ το ίδιο...
4 Μαρτίου 2021 - 4:10 μ.μ. Διαγραφή



ΠΕΡΦ : Τι να κάνουμε, αφού είναι βιαστικοί αρκετοί από τους αναγνώστες μας και συνεχώς ρωτάνε… ΛΟΙΠΟΝ και για να τελειώνουμε μέχρι νεωτέρας-
Από την ημέρα που ανέλαβε ο ειδικός διαπραγματευτής δεν άργησε να μας εμφανίσει τον… τσαμπουκά του. Σαν να μας λέει… “Βρε δεν πάει να χτυπιέστε… Το χαρτί θα ανέβει, μόνον όταν το θελήσω εγώ”.
Δεν πειράζει παλληκάρι(α) μου, έχουμε γαϊδουρινή υπομονή. Τα ίδια κάνατε και στην ENTERSOFT που είχατε βγάλει την πίστη ανάποδα σε όσους την είχαν σταμπάρει έγκαιρα.

Andreas D. είπε...

Δημήτρη,

εαν δεν τελειώσει ο πωλητής δεν πάει πουθενα...
την έχω μπροστά και παραμονεύω!!

μπαρμπαλιας είπε...

κλμ παικτε

TΣΑΜΠΗΣ Δημητρης είπε...

Γεια σου μπαρμπα τσαχπινογαργαλιαρη.
ΟΠΛΑ
Δηλωνεσαι....αυθαιρετως απων.

μπαρμπαλιας είπε...

αποτι γνωριζω ο μ/μ δεν μπουσαρει μετοχες

TΣΑΜΠΗΣ Δημητρης είπε...

Μπαρμπα,ασε αυτα τα λογια τωρααααααααααααααααααααααα!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ΚΙ ΑΠΟΛΑΥΣΕ ΤΟ ΑΣΜΑ,με τον πλανηταρχη.χαχαχαχα

https://www.youtube.com/watch?v=XaHTNN9deH8

Andreas D. είπε...

έχεις δίκιο Μπάρμπα... λάθος μου...

τις ΚΑΡΑμπουσάρει...

TΣΑΜΠΗΣ Δημητρης είπε...

Βρε σταματηστεεεεεεεεεεεεεεεεεεε.!!!!!!!!!!!
Δεν μας ενδιαφερει εμας αυτο.Ασπρος γατος,μαυρος γατος δεν μας ενδιαφερει.Αρκει να πιανει ποντικια.

TΣΑΜΠΗΣ Δημητρης είπε...

Απομονωνομαι επι 3ωρο.
Θα επανακαμψω δριμυτερος(Δρημητριος).

ΟΠΛΑΡΧΗΓΟΣ είπε...

Έμαθα πως ο νεότατος Μιχάλης έκανε την πρώτη δόση του εμβολίου σε κέντρο με το όνομα Ανδρέας Παπανδρέου...
Οι πληροφορίες ότι την δεύτερη δόση θα την κάνει σε κέντρο με όνομα Αλέξης Τσιπρας δεν έχουν διασταυρωθει.
Ελπίζω να έχουμε παρενέργειες..χαχα.

Andreas D. είπε...

https://www.businessdaily.gr/epimonos-kipoyros/37834_parathyro-eykairias-tis-alpha-kai-o-problimatismos-gia-ta-yper-dikaiomata

michele είπε...

Καθυστερημενα μεν αλλα εχουμε ΝΕΑ ΑΝΑΡΤΗΣΗ