Διασπάται η Alpha Bank ακολουθώντας το μοντέλο Eurobank – Με στόχο την εμπροσθοβαρή μείωση των NPEs- Η Morgan Stanley δίνει τη σύσταση overweight για την ελληνική αγορά ήτοι για αποδόσεις καλύτερες από αυτές της αγοράς -Συμφωνία Mytilineos – Gazprom για την προμήθεια φυσικού αερίου-Citigroup: Η Ελλάδα στους κερδισμένους από την πρόταση Κομισιόν

Τρίτη 19 Οκτωβρίου 2021

X.A.                                     

.




                                                    ΣΧΟΛΙΑ ΓΙΑ ΤΗ ΣΥΝΕΔΡΙΑΣΗ ON LINE

XΡΗΜΑΤΙΣΤΗΡΙΟ : ΚΑΤΑΛΥΤΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΚΙΝΗΣΗ
ΔΕΗ ΚΑΙ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΑΠΟ S&P...
Πολύ ενδιαφέρουσα εβδομάδα αναμένεται από τους επενδυτές λόγω της σημερινής Γενικής Συνέλευσης της ΔΕΗ για την αύξηση του μετοχικού της κεφαλαίου και την αξιολόγηση του Οίκου S&P την ερχόμενη Παρασκευή. Στο κλίμα των εταιρικών αποτελεσμάτων κινούνται οι διεθνείς αγορές υπό τον φόβο των ανησυχιών για το ενεργειακό κόστος, την ώρα που η κίνηση των δεικτών του Χρηματιστηρίου προετοιμάζει την επόμενη διαδρομή. (Διαγράμματα)

69 σχόλια:

μπαρμπαλιας είπε...

Πιερακακι,
μιας και αυτοματοποιεις τα παντα...γιατι δεν πατας ενα κουμπι στην ΑΑΔΕ να βγαινουν τα αναδρομικα ,-τα οποια σημειωτεον ειναι ΠΑΡΑΝΟΜΑ αφου ο Νομος κατρουγκάλ ειναι παρανομος-να μαςαπαλλαξεις απο τους λογιστες που μας εμπαιζουν κιαπο πανω!!!
μαλακιες θα σκεφτεσαι ....αλλα οσον ουπω εκλογε καμινγ και θα ζητας ψηφους.
δεν ξεκιναω με γκρινια αλλα ειναι μια πραγματικοτητα...παραμυθενια .τζορνοοο

μπαρμπαλιας είπε...

σσ επι των παραπανω.

όλα τα δεδομένα είναι στα γενικό λογιστήριο, ενώ η ΑΑΔΕ έχει τις παλιές φορολογικές δηλώσεις με τα εισοδήματα των συγκεκριμένων ετών, γιατί δεν γίνεται αυτόματα ο υπολογισμός του αναδρομικού φόρου και να γλυτώσει τόσος κόσμος την διαδικασία;και την πληρωμη των λογισταραδων.δε μας φτανουν οι μηχανικοι -ου μπλεξεις-και οι δικηγοροι -ου ξαναμπλεξεις...

ΟΠΛΑΡΧΗΓΟΣ είπε...

Μα οι δημοσκόποι μπάρμπα του δίνουν παραπάνω από τον Ιούλιο του 2019 του Μήτσο.
Μπορεί να έχασε εμένα ..τον Austin..εσενα.. αλλα κερδίζει απι αλλου..
Ίσως από τους εξωγήινους..
Το ΜΠΑΜ θα κάνει κρότο από την μεγάλη σιγουριά..
Οι 20 μονάδες είναι 10 από ότι λένε τα κανάλια..σκεψου ποσο ειναι στην αλήθεια..

μπαρμπαλιας είπε...

ΟΠΛΑ,
ψιλομαλακιες που μπορουν να διορθωθουν με μια κινηση...σε φερνουν σε αγανακτηση...και νταβατζιλικι ανευ αποδειξεων στο λογιστη

ΟΠΛΑΡΧΗΓΟΣ είπε...

Εδώ μπάρμπα μου..σε κλειστό χώρο για φαγητό μπορεί να μπει κάποιος που εμβολιάστηκε πριν πέντε μήνες και μπορεί να νοσεί το Σάββατο το βράδυ Π.χ.αλλα δεν μπορεί να μπει κάποιος με αρνητικό τεστ ραπιντν της ίδιας ημέρας..
Μιλάμε για μυαλά...

ΟΠΛΑΡΧΗΓΟΣ είπε...

Αυτός που έχει το μαγαζί πρέπει να είναι εμβολιασμενος..Και σωστά...αλλά ο υπάλληλος μπορεί να εργάζεται στο ίδιο μαγαζί χωρίς εμβόλιο αλλά με τεστ..
Ο πελάτης όμως ούτε με τεστ..
Μιλάμε οι άνθρωποι είναι κάφροι.

hippy είπε...

Αυτή την απορία, "γιατί δεν γίνεται αυτόματα ο υπολογισμός του αναδρομικού φόρου" την έχω κι εγώ μπάρμπα μου...

Καλημέρα σε όλους

hippy είπε...

"αλλα δεν μπορεί να μπει κάποιος με αρνητικό τεστ ραπιντν της ίδιας ημέρας..
Μιλάμε για μυαλά..."


Μιλάμε για μυαλά...που ακολουθούν τις υποδείξεις της επιστήμης και όχι τις επιθυμίες του μαγαζάτορα αγαπητέ ΟΠΛΑ...τόσο απλά.

ΟΠΛΑΡΧΗΓΟΣ είπε...

Βρε hippy κατάλαβες τι ειπα;
Μπαίνεις εσύ με πιστοποιητικό εμβολίου που μπορεί να έκανες πριν 5 μήνες και ίσως νοσεις και μεταδιδεις την ώρα που πας στο μαγαζί..Και ο άλλος με τεστ ραπιντ της ίδια ημέρας δεν μπορεί να μπει..
Για πες μου εσύ επιστημονικά πως το σκέφτηκαν;
Αυτά οι μαλακιες γίνονται μόνο εδώ.
Πουθενά αλλού.
Αν δεν το καταλαβαίνεις ότι και να λέμε άστο..

ΟΠΛΑΡΧΗΓΟΣ είπε...

Ο σερβιτόρος που σε σερβίρει δεν θέλει υποχρεωτικό εμβολιασμό..μπαίνει με τεστ και δουλεύει.
Πουθενά αλλού αυτά..
Μονο στην Ελλάδα του κουλη.

TΣΑΜΠΗΣ Δημητρης είπε...

Τις ιδιες και τις ιδιες μακακιες,, καααααθε μερα,10 φορες την ημερα.
Βρε αγαπητοι μου.
Μονο εγω το βλεπω ετσι?????????????
ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΑΓΑΠΗ ΜΟΝΟ.

austin είπε...

Απλά η επιστήμη είναι ξεκάθαρη..

Ο εμβολιασμένος κολλάει και μεταδίδει. Άρα μπορεί να είναι και θετικός.

Ο ανεμβολιάστος αν κάνει τεστ και είναι αρνητικό, τι λέει η επιστήμη? Ότι είναι πιο ασφαλής ο ανεμβολίαστος με τεστ ή εμβολιασμένος χωρίς τεστ.

Προσπαθούν να καταστρατηγήσουν την επιστήμη. Όχι ο μητσό μόνο, και άλλοι.
Ο μητσό όμως πλερώ τα μέσα
Ο ψαριανός παραποιεί φωτογραφίες
Ο πέτσας λέει για τις πλυμμήρες, τα βουνά, τα καμμένα δάση και το ότι δεν συγχεονται.

ΚΟΚ.

Αποτέλσμα... όπως έκραζα τους προηγούμενους, κράζω και τους τωρινούς.

Όταν κράζαμε τους προηγούμενους για λάθη ή καφρίλες ήταν καλά και την πέφταμε στον Hippy, τον Αρταξία και κανά δυο ακόμα που θέλανε να μιλήσουν και λίγο με την φωνή της λογικής.

Τώρα όμως... όποιος πει κάτι διαφορετικό είναι γκρινιάρης και όλα αυτά.

Δεν πειράζει, όσοι λίγοι μείνουμε να προτάσουμε την λογική και όχι τον φόβο και την μαλακία της ΕΚΑΣΤΟΤΕ κυβέρνσησης.

@ΟΠΠΛΑ.. δυστυχώς το απώτερο κόλπο είναι αυτό. Η απογοήτευση με όποιον ανέβει πάνω. Το προοίμιο της πρόδηλης και προκλητικής υπερκυβέρνησης

ΟΠΛΑΡΧΗΓΟΣ είπε...

Βρε Τσαμπης δεν πας να κανεις καμια δουλεια..που βγηκες να μας πεις ότι λέμε μα..κιες..
Μας κούρασες και εσύ με τις εξυπνάδες σου για τα βουβάλια..Αλλά δεν στο είπαμε.
Άντε γιατί πολύ θάρρος πήρες απέναντι μου.

hippy είπε...

Μάλλον εσύ δεν κατάλαβες ΟΠΛΑΡΧΗΓΕ ότι στη χώρα γίνεται ότι και στον υπόλοιπο πολιτισμένο κόσμο. Ακολουθούνται οι υποδείξεις της επιστημονικής κοινότητος.


"«Τι ψηφίζουν όσοι δεν έχουν εμβολιαστεί;».

Αυτό το ερώτημα επιχειρεί να αποκωδικοποιήσει δημοσκόπηση της Alco και οι απαντήσεις προκαλούν αίσθηση, καθώς μεγάλο ποσοστό των ανεμβολίαστων είτε τοποθετείται στην άκρα δεξιά είτε εμφανίζει μια απολιτική συμπεριφορά.

Ειδικότερα, στο ερώτημα «τι ψηφίζουν» όσοι δεν έχουν εμβολιαστεί, το 23% επιλέγει ΣΥΡΙΖΑ και το 7% Νέα Δημοκρατία.

Το 12% δηλώνει ότι επιλέγει το κόμμα του Κυριάκου Βελόπουλου «Ελληνική Λύση». Το 4% ψηφίζει ΚΚΕ και το 2% ΚΙΝΑΛ.

Αξίζει να σημειωθεί ότι το 6% δηλώνει ότι ψηφίζει Χρυσή Αυγή, το 3% το κόμμα του Ηλία Κασιδιάρη, ενώ «άλλο κόμμα» το 13%.

Το 18% δηλώνει «αποχή/λευκό», ενώ το 11% δηλώνει ότι είναι ανεξάρτητο."


Διαλέγεις μαντρί και μπαίνεις...προσωπικά σε κόβω προς τους τελευταίους, τους "ανεξάρτητους"

ΟΠΛΑΡΧΗΓΟΣ είπε...

Εγώ Austin σιχαίνομαι τούς γλυφτες της εκάστοτε εξουσίας..
Αυτούς που δεν μπορούν να πουν μια φορά ή δέκα φορές..εδώ βαδίζεις στραβά..
Αυτούς τους σιχαίνομαι.
Και όπως είπες σωστά.. Πριν λίγα χρόνια κραζαμε τον Τσίπρα..Τώρα τον Μητσοτάκη..Αύριο όποιον βαδίζει στραβά.
Θα τα λέμε μέχρι να βγει ο ήλιος απο την Δύση.
Στην ελεύθερη γνώμη είμαστε άλλωστε.

ΟΠΛΑΡΧΗΓΟΣ είπε...

ΟΧΙ αγαπητέ δεν είμαι ανεξάρτητος.
Και γνώμη έχω και πολιτική κρίση.
Δεν θα χαρίσω την παράταξη που ανδρώθηκα στον Μητσοτάκη..Τον Σκυλακάκη..Τον Ψαριανο..Και σε όλους τους τυχαρπαστους που μάζεψε εκεί μεσα..
Το θέμα είναι να ασπαστουν τις ιδέες και τις πολιτικές της ΝΔ και οι κεντρώοι ψηφοφόροι..και οχι να προσκυνήσει η παράταξη τις ιδέες των αριστεροστροφων και φασιστοειδών οπως κάνει τώρα ο Μητσοτάκης.
Αυτοί στην ΝΔ του Καραμανλή ούτε απ'έξω δεν θα πέρναγαν.

hippy είπε...

ΟΠΛΑ ας το σταματήσουμε εδώ. Είπαμε να μην πολιτικολογούμε.

austin είπε...

Προσωπικά για αυτό σταμάτησα (και γενικά, λίγα σχόλια θα κάνω από εδώ και πέρα) γιατί δεν κάποτε η γκρίνια ήταν ελεύθερη γνώμη ενώ τώρα δεν είναι.

Κλείνω εδώ για σήμερα.. όταν εκκολαπτόταν ο φασισμός είτε δεν το έβλεπε ο κόσμος είτε εθελοτυφλούσε.
Κατά την διάρκεια και μετά του φασισμού, μεγάλοι παίκτες έκαναν μεγάλες δουλειές
Κατά την διάρκεια του φασισμού ο κόσμος ξύπνησε αλλά ήταν αργά. Γιατί ξύπνησε με το αίμα να τρέχει.

Σήμερα δημιουργούν ένα άλλο μαύρο φύδι (όχι από τον μητσοτάκη, χέστηκα όπως είπα). Οι ρίζες τους είναι παρόμοιες με αυτές του φασισμού. Η εξέλιξη του για την ώρα παρόμοια.

Τώρα όποιος το βλέπει ΑΥΤΟΜΑΤΑ είναι γελοίος
Όταν θα το δουν περισσότεροι θα είναι αργά. Και η αλήθεια είναι ότι ήδη είναι αργά.. έχουμε τροχοδρομήσει.

Έχουμε τον ελέφαντα μέσα στο "κρυστάλλινο δωμάτιο" και ασχολούμαστε με την πορσελάνη από τα ΙΚΕΑ μην και σπάσει...

ΟΠΛΑΡΧΗΓΟΣ είπε...

Ο hippy είπε..
Τι ψηφίζουν όσοι δεν έχουν εμβολιαστεί;».
Μάλλον στους ανεξάρτητους σε βλέπω..

Απ.
Αν δεν είχα εμβολιαστεί δεν θα μπορούσα να πάω στην δουλειά μου αγαπητέ.
Οπότε πάλι λάθος με διαβάζεις...

VAGGELIS MP είπε...

Καλημέρα σας
Με τα πάνω κάτω του θείου του μπαγαποντη μας έμεινε το 1/3 της θέσης
Στο Δημοτικό έγραφα τιμωρίες πολλές,χίλιες φορές δεν θα ξανακανω αυτό ή το άλλο κλπ
Αν γράψω χίλιες φορές γαμιεται ο Μητσοτ... ή ο Άδων.. θα σταματήσουν κάποιοι να κάνουν ότι ψιχαλίζει και δεν τους φτύνουν ααααα..να γράψω και αυτό που έλεγε ο Λεβέντης.. περαστικά του..να πάθει ο Μήτσο...καρκιν...Έλεος πως το λέτε αγάπη και μόνο αυτή

hippy είπε...

Δημήτρη ήρθε η 1η φάση της ΔΕΗ. Τι βλέπεις να γίνεται? Το μέγιστο ποσό που θα σκοπεύει να σηκώσει η εταιρεία "δείχνει" και την πιθανή τιμή της μετοχής κατά την αύξηση...πχ εάν ανακοινωθεί ΑΜΚ έως 1200 εκ (και το κράτος περιορισθεί στο 34%) η τιμή της αύξησης κινείται προς τα €8.


34/50 χ 232 = 157,760 max οι μετοχές που θα εκδωθούν

1.200.000 / 157,760 = 7,61 ευρώ.

hippy είπε...

Αντρέα ΔΕΝ έχω κανένα θέμα να σβύσεις και τα "πολιτικά" δικά μου σχόλια

ΟΠΛΑΡΧΗΓΟΣ είπε...

Υ.Γ.
Για να είμαι κατανοητός γενικά.
Όταν λέω για την ΝΔ δεν σημαίνει ότι είμαι ή δεν είμαι.
Όταν λέω για τον Τσίπρα δεν σημαινει οτι τον ψηφιζω ή δεν τον ψηφίζω.
Όταν λέω μια καλή κουβέντα για τους φτωχούς τους ανέργους τους μη έχοντες..Δεν σημαίνει ότι είμαι ένας από αυτούς..
Όταν λέω για τον διπλανό μου που έχει θεμα δεν σημαίνει ότι έχω εγώ θέμα..
Με λίγα λόγια...Δεν τα λέω για μένα..Αλλά να είμαστε και άνθρωποι εκτός από το 1% που ασχολείται με τις επενδύσεις όπως εσείς όπως εμείς.

μπαρμπαλιας είπε...

συναγωνιστη Η.,γιατι να σβησεις τα λεγομενα σου;δε θυμαμαι ποτε να μιλας ασχημα ...σε αντιθεση με τεμενα που ριχνω καμια φορα...

εκτος αυτου το μαγαζι σημερα μια παλι απο τα ιδια "η θα αλλαξει κατι προσεχως;;
μας εχουν παρουσιασει διαμαντενια κουταλια/πηρουνια και ο τζιρος ειναι τσιρος...

hippy είπε...

Μπάρμπα μου για μένα το μαγαζί είναι η "ντόπα" μου, μ΄αυτό περνάω τη μέρα μου (δυστυχώς δεν έχω εγγόνια αν και η κόρη είναι 38 κι ο γιος 39).

Όπως τα βλέπω εγώ, η μεγάλη και γρήγορη κίνηση στο ΧΑΑ έχει γίνει. Δίνω παράδειγμα...η ΔΕΗ έχει λογιστική αξία €13 κι η ΑΜΚ πχ στα €8 θα κατεβάσει την λογιστική αξία στα €11. Άντε να πάει P/BV 1,2 καθώς θα ολοκληρώνονται οι επενδύσεις της (η γερμανίδα RWE έχει 1,1). Η τιμή της μετοχής στο ταμπλό θα πάει εκ νέου στα €13. Δηλαδή στην καλή περίπτωση απόδοση 45% σε περίπου 4 χρόνια όταν μόνο φέτος δίνει 30% απ΄την αρχή του χρόνου στην σημερινή τιμή.

Μία απ΄τα ίδια ο ΜΥΤΙΛ, ο ΠΕΤΡΟ, τα ΠΛΑΘ, η Περσεφόνη, η ΣΠΕΙΣ κλπ.

Προσωπικά σκοπεύω σε μια απόδοση 12-15% το προσεχές 12μηνο. Αν πλησιάσει στο 20% ανοίγω σαμπάνιες .

μπαρμπαλιας είπε...

σουστος ...και καπως ετσι ακολουθω

TΣΑΜΠΗΣ Δημητρης είπε...

Ηλια 12.36 μμ.
Δεν νομιζω οτι μπορω να σε βοηθησω περισσοτερο,αφου σε αυτου του ειδους τις αναλυσεις,εισαι ο μαιτρ εδω μεσα.
Ομως,οφειλω να προσθεσω οτι, αυτη η κριση οφελει τα μεγιστα την ΔΕΗ, η οποια εχει εναλλακτικη τον λιγνιτη,τον οποιο πλεον αν (λεω αν)συνεχιστει αρκετο καιρο η κριση,κατι που δεν το πολυπιστευω, θα μπορει και να εξαγει ενω παραλληλα μπορει και να τον χρησιμοποιει με λιγοτερο κοστο.
Εκτιμηση κανω λοιπον οτι,η ΔΕΗ ειναι πλεον επενδυσιμη και με αρκετες προοπτικε υψηλου ,για τα θελω μου,προσδοκομενου κερδος.
Γι αυτο και θα μπω στην ΑΜΚ.

μπαρμπαλιας είπε...

Tsamp,
εχεις ακουσει ορους κλπ κλπ εξωδικως και ανευ...

TΣΑΜΠΗΣ Δημητρης είπε...

Μπαρμπα.
ΟΧΙ.Οτι διαβαζουμε ολοι.Αν και δεν νομιζω οτι,ξερει καποιος περισσοτερα.Εκτιμησεις κανουνε, για το πως θα κυμανθει η ζητηση.
Εκτος και πιστεψουμε οτι,οι διεθνεις οργανισμοι(G.S κ.α) που εχουν αναλαβει να πετυχουν την ΑΜΚ,θα μοιρασουν τις πληροφοριες σαν τραπουλοχαρτα.
Aυτο εγω δεν το πιστευω.Με την κοιλιτσα που εχω ,δεν με λες και χορτοφαγο.
χαχαχαχαχα

TΣΑΜΠΗΣ Δημητρης είπε...

Στο μετ;αξυ
Οταν η ΔΕΗ, ΕΠΕΣΕ ΣΤΑ 8 ευρω.βγηκανε ολοι οι καημενοι και βριζανε.
Στα 9.3 σημερα δεν πανηγυριζει κανεις.!!!!!!
Συμπτωματα των καιρων.
Ευκολο στον Ελληνα να κατηγορει.Γινεται αρεστος.Δυσκολο να επικροτει.

TΣΑΜΠΗΣ Δημητρης είπε...

Και μια υπογεγραμμενη δηλωση μου.
Δεν ειμαι συγγενης του Στασση(απ'οσο ξερω τουλαχιστον)Δεν ζουν και οι γονεις μου να τους ρωτησω.
χαχαχαχα.

μπαρμπαλιας είπε...

καλα το πας...μη χολοσκας.
εγω την εχω απο τα 2,5 εούρ και θα μπω στην αμκ.
υγεια να λεσ και βλεπουμε για τα ψιλοταρια

TΣΑΜΠΗΣ Δημητρης είπε...

Επισης,υπογεγραμμενη δηλωση.
Δεν ειμαι συγγενης του κ.Γουρζη που ο καθε κατακαημενος , αφηνει υπονουμενα γραφοντας μακακιες.
Ελπιζω να καλυψα επαρκως και τους ερωτωντες κατακαημενους.
χαχαχαχα.

μπαρμπαλιας είπε...

τον γνωρισα στο Ριζομουνι εδω πανω με τα πρωτα εργα στην περιοχη.δεν τον ακουσα-ειχαμε βλεπεις μερακι με τις ξεκολιαριες τις τραπεζες...καποιος φιλος τον ακουσε και ειναι πακεταδορος απο τοτε

hippy είπε...

Ως προς την ΔΕΗ.

Συγνώμη έκανα λάθος. Υπολόγισα το κρατικό 34% στον σημερινό αριθμό των μετοχών αντί του νέου αριθμού που θα προκύψει μετά την ΑΜΚ. Επαναφορά στο ορθό

η ΔΕΗ έχει 232.000.000 εκ μετοχές και το "κράτος" έχει το 51,12% δλδ 118.320.000 εκ μετοχές περίπου.
https://www.athexgroup.gr/el/web/guest/companies-info-voting-rights-

για να περιοριστούν οι 118.320.000 σε 34% του συνόλου πρέπει μετά την ΑΜΚ ο αριθμός των μετοχών να γίνει 348.000.000

αρα 348.000.000 - 232.000.000 = 116.000.000 max οι νέες που θα εκδοθούν

Άρα εάν πάει το κράτος στο 34% θα πρέπει να εκδοθούν 116.000.000 μετοχές.
Με αυτό το δεδομένο οι πιθανές τιμές για την αύξηση είναι :

Για ΑΜΚ έως 1,2 δις ευρώ => τιμή 10,34 ευρώ
Για ΑΜΚ έως 1,1 δις => τιμή 9,48 ευρώ
Για ΑΜΚ έως 1 δις € => τιμή 8,62 ευρώ και ούτω καθεξής

TΣΑΜΠΗΣ Δημητρης είπε...

Ηλια 3.35.

Μπραβο,μπραβο,μπραβο.
1ο.Για τις γνωσεις σου, αλλα περισσοοτερο
2ο.Για την ποιοτητα του χαρακτηρα σου.


"Ως προς την ΔΕΗ.

Συγνώμη έκανα λάθος"

hippy είπε...

Είναι σαφές ότι τα νέα δεδομένα ευνοούν τόσο και τη ΔΕΗ και τη χώρα. Σχεδόν όλη η ΕΕ αντιμετωπίζει πρόβλημα με το χρέος κατά Μάαστριχτ μπαίνοντας στο τσουβάλι των νοτίων και είναι πολλά, πολλά τα λεφτά στην πόρτα μας.

Θα μου πεις: κι οι άλλοι γιατί κλαίγονται?

Ξέρω κι εγώ? Σάμπως ξέρανε γιατί πανηγυρίζαν το περήφανο ΝΑΙ?

Απορία: Εάν ο Κυριάκος είναι κούλης αυτός που τον ψήφισε τι είναι? Κούλης του Κούλη

https://www.slang.gr/definition/14969-koulis

μπαρμπαλιας είπε...

Η.μπραβο κιαπο ελογου μου .

hippy είπε...

"Ο/Η TΣΑΜΠΗΣ Δημητρης

Εκτιμηση κανω λοιπον οτι,η ΔΕΗ ειναι πλεον επενδυσιμη και με αρκετες προοπτικες υψηλου ,για τα θελω μου,προσδοκομενου κερδους.
Γι αυτο και θα μπω στην ΑΜΚ."


Αυτό ήθελα ν΄ακούσω ευχαριστώ. Οι πιο πολλοί άνθρωποι (κι εγώ ανάμεσα τους) θέλουν να ακούνε αυτό που ταιριάζει με την δική τους άποψη χε χε.

μπαρμπαλιας είπε...

απο κατι λιγες Πειρ πηρα επισης κατι λιγους μεζεδες...οι οποιοι μου δινουν μεχρι ωρας +67%..

austin είπε...

Hippy μου κλαιγόμαστε για τους παρακάτω λόγους

1) Ακραίος διχασμός που οδηγεί σε σκοτεινές εποχές
2) Μαζικό "μάζεμα" της αγοράς από τους έχοντες και κατέχοντες τα πάρα πολλά, μιας και η πραγματική οικονομία πέραν του τουρισμού και των εξαγωγών ασθμαίνει-βρίσκονται σε μέτρια-δύσκολη κατάσταση
3) Ο πληθωρισμός που υπάρχει κάνει δυσκίνητη την αγορά, τα deals και υπάρχουν ήδη μελέτες που λένε ότι το μέσο διαθέσιμο εισόδημα για αγορές μη βασικών ειδών θα μειωθεί άρα θα μειωθεί και η κατανάλωση.
4) Πολύ μεγάλη άνοδος ψυχολογικών προβλημάτων σε μικρά παιδιά που φάγανε την χλαπάτσα του άνοιξε κλείσε.

Έχω και άλλα αλλά βαριέμαι να συνεχίσω, γιατί δεν έχει νόημα

Γενικά, για κάποιον που δεν είναι πολιτικός, κρατικοδίαιτος, ολιγάρχης-πλούσιος, συνταξιούχος τα πράγματα μόνο απλά δεν είναι.

Για αυτούς που είναι, απορούν γιατί κλαίγονται οι υπόλοιποι.

μπαρμπαλιας είπε...

Γιωργη...εγω εχω γενηθει 1947.
δουλεψα αποχτησα...ξαποχτησα...ξαναποχτησα
ετσι παει η ζωη.μην τα θετε στρωμενα..και η δικια σαςγενια βρηκε το κατιτις απ τους"συνταξιουχους".εγω ιτσ αλλα δεν κραυγαζω,αλλα και δεν παω διακοπες Μαγιορκα πχ "η στα χιονια
"η στη Μυκονο

ΟΠΛΑΡΧΗΓΟΣ είπε...

Όταν δεν υπάρχουν απαντήσεις η μπάλα στην εξέδρα..
Όταν θα μάθεις στην ζωή σου Τσαμπης να απευθύνεσαι ευθέως χωρις υπονοούμενα και υπεκφυγές θα εχεις κερδισει το μεγαλύτερο limit UP..που θα μπορούσες.
Βέβαια εδώ δεν έχει upvotes να σε αποθεωνουν όπως επιτακτικά ζητούσες καπου αλλου μετά απο καθε σου post.
Είμαι σίγουρος ότι συνεννοηθήκαμε.

μπαρμπαλιας είπε...

απβοτέ ρε ,απβοτέ...σχωρεμενος Αλέ

TΣΑΜΠΗΣ Δημητρης είπε...

Αγαπητο μου παιδι Γιωργο.
Αν συναντησεις ποτε μπροστα σου να περνουν η ΤΥΧΑ με την ΓΚΡΙΝΙΑ, βγαλτες φωτο.
Θα την πουλησεις δισ.αφου αυτες ,ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΠΑΝΕ ΜΑΖΙ.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Βαλτο καλα στο νου σου.

TΣΑΜΠΗΣ Δημητρης είπε...

Η ΤΥΧΗ

michele είπε...

"Zωντανούς" σας βλέπω σημερα ετσι :))

michele είπε...

Ο ΜΥΤΙΛ ανεβαινει "παρεα¨με τη ΔΕΗ, ρε τι γίνεται

ΟΠΛΑΡΧΗΓΟΣ είπε...

Πες το μας βρε Τσαμπής που θα βρούμε την τύχη μας...
Μην είναι δω..Μην είναι εκεί..Μην είναι παραπέρα..
Να καταλάβεις φίλε Τσαμπής με αυτά που λες αρχίζω και φοβάμαι..
Λέω..λες να έχει δίκιο;
Μπαίνω και γω στο ebanking μου σαστισμένος πριν λίγο..κοιτάζω τους λογαριασμούς μου...
Ουφ..ολα καλά..Στην θέση τούς..
Τι τύχη θεέ μου..
Τσαμπής φίλε αγαπητέ..Στο βιβλίο της ζωης πάντα θα σκιζεις την τελευταία σελίδα..ξέρεις γιατι;
Για να μην μάθεις ποτέ τι θα γίνει στο Τέλος..
Αυτό να το θυμάσαι.
Βάλτο καλά στον νου σου.
Οπλαρχηγός.

TΣΑΜΠΗΣ Δημητρης είπε...

ΟΠΛΑ
Εισαι εκτος θεματος.Αυριο παλι, που θα ερθεις διαβασμενος.

Ειμαι υπευθυνος για αυτα που γραφω και οχι,για αυτα που καταλαβαινεις.
Δεν εχω βλεπεις και μεγαλερς απαιτησεις.

TΣΑΜΠΗΣ Δημητρης είπε...

Και δεν υπαρχει λογος εγω να ασχολουμαι μαζι σου και ΕΣΥ να ασχολεισαι μαζι μου.
Εκτος και αν αισθανεσαι οτι,αυτο το τελευταιο σε ανεβαζει.
Οποτε αλλαζουν τα δεδομενα.
Σε διαφορετικη περιπτωση τελος.
Δεν ΜΟΥ ΑΡΕΣΟΥΝ οι προσωπικοι διαξιφισμοι κατι που εσενα ,οπως διαπιστωνω σε εξιταρουν.

ΟΠΛΑΡΧΗΓΟΣ είπε...

Τσαμπής φίλε αγαπητέ.
Πάλι ήσουν κατατοπιστικός όπως πάντα.
Αύριο δεν θα μπορέσω..
Θα είμαι στην ΣΤΟΑ με κάτι φανταστικούς φίλους.
Αν θες βάλε καμπαρντίνα και έλα.
Φιλιά βρε.

μπαρμπαλιας είπε...

https://www.youtube.com/watch?v=tz4bv3rvAws

για τους δυο φιλους της Στοας

mixalis mixalios είπε...

Για να ποικιλλουμε το πρόγραμμα. Υπήρξα αυτήκοος μάρτυρας.
Υπάλληλος :Ξέρετε, το δάνειο σας είναι ένα βήμα πριν το στάδιο του πλειστηριασμου.
Πελατης: Ναι, το ξέρω. Θέλω να με βοηθήσετε. Τι μπορώ να κάνω?
Υπάλληλος:Για να κάνουμε προσπάθεια ρύθμισης πρέπει να καταβαλετε το Χ ποσό για να προλάβουμε τον πλειστηριασμο.
Πελατης: Μέχρι πότε πρέπει να τα φέρω γιατί πρέπει να πάω στο Λονδίνο στην κόρη μου για Χριστούγεννα αρχές Δεκέμβρη.
Η υπάλληλος σιώπησε, μετά έφυγα.

mixalis mixalios είπε...

Remy όταν βγάλεις το δάνειο που θα μας πληρώνεις τόκο θα σε επιλέξω. Και μάλιστα θα είμαι πρώτος. Promise.

ΟΠΛΑΡΧΗΓΟΣ είπε...

Έως 2% τόκος..
Χαχα...
Πέσαν οι δουλειές σε ψιλικατζηδες..Και κάπως έτσι λένε κλέφτες τους τοκογλύφους που ζητάνε 25%..
Δεν μας είπε όμως..2% την ημέρα;

hippy είπε...

Αγαπητά austin επίτρεψε μου να προσπαθήσω ν΄ανοίξω λίγο την εικόνα που βλέπεις.

1) Ακραίος διχασμός που οδηγεί σε σκοτεινές εποχές

Η μία πλευρά του διχασμού που βλέπεις είναι η δική σου. Γιατί πρέπει οι άλλοι, που είναι και αρκετά περισσότεροι, να έρθουν σε σένα και όχι εσύ σ΄αυτούς?

------------------------------------------------------

2) Μαζικό "μάζεμα" της αγοράς από τους έχοντες και κατέχοντες τα πάρα πολλά

Εσύ γιατί δεν πας μαζί τους να κερδίζεις αλλά διαλέγεις τους άλλους που χάνουν? Όσο να πεις πληροφόρηση έχεις.

---------------------------------------------------------

3) Ο πληθωρισμός που υπάρχει κάνει δυσκίνητη την αγορά, τα deals και υπάρχουν ήδη μελέτες που λένε ότι το μέσο διαθέσιμο εισόδημα για αγορές μη βασικών ειδών θα μειωθεί άρα θα μειωθεί και η κατανάλωση.

Κάποτε οι μελέτες επαληθεύονται, άλλοτε αποτυγχάνουν (λέγε με ΕΕ και ΔΝΤ 2010-11). Μπορεί η άνοδος του πληθωρισμού να είναι πρόσκαιρη (εγώ αυτό πιστεύω) λόγω δυσλειτουργίας της αγοράς ως παρενέργεια του covid που σε 8 μήνες θα είναι πιθανά παρελθόν.

-------------------------------------------------------

4) Πολύ μεγάλη άνοδος ψυχολογικών προβλημάτων σε μικρά παιδιά που φάγανε την χλαπάτσα του άνοιξε κλείσε

Προσωποποιείς κάποιον ως υπεύθυνο? Στην Γερμανία ποιος είναι για το αντίστοιχο? Στη Γαλλία, την Ιταλία κλπ?

-----------------------------------------------------------

Για κάποιον που δεν είναι πολιτικός, κρατικοδίαιτος, ολιγάρχης-πλούσιος, συνταξιούχος τα πράγματα μόνο απλά δεν είναι

Αναφέρεσαι στα παιδιά μου. Τα οποία δεν παραπονιούνται ότι έκανα τη διαδρομή γέννηση, σπουδές, σαράντα χρόνια εργασία και τώρα είμαι συνταξιούχος. Εσύ τι θες να ξαναβγούμε στην εργασία? Οκ, αλλά θα αυξηθεί η ανεργία χα χα (αστειεύομαι φυσικά).


Γιώργο ο μόνος λόγος που απάντησα είναι γιατί αναφέρθηκες σε μένα προσωπικά (ενώ πίστεψε με, δεν είχα εσένα στο μυαλό μου όταν σχολίαζα)

hippy είπε...

REMY συμφέρεις. Ενδιαφέρομαι για 100 χιλιάρικα για 5 χρόνια.. Μου τα δίνεις εσύ με 2% κι εγώ τα χώνω στο Μαρινάκη με 2,6%...ή καλύτερα στην ΑΤΤΙΚΑ με 3,6%. Με εγγύηση τα ομόλογα. Εάν συμφωνείς προχωράμε.

mixalis mixalios είπε...

Και ομόλογα βάζουμε εγγύηση και τα καράβια (των άλλων).

xenos57 είπε...

για το θεμα του πληθωρισμου ...
Ο πληθωρισμος ειναι και θα ειναι τεραστιος και σενα βαθμο μονιμος
Ο πληθωρισμος ( καλως ή κακως ) ονομασθηκε "κοστους" αλλα εως τωρα αυτο το κοστος εδωσε αυξησεις κατα μεσο ορο στο 20% εως 30%.
Στα επομενα χρονια ο πληθωρισμος θα ονομαζετε οπως εσας σας βολευει , αλλα θα ειναι πολυ επανω απο 2% με συνεπεια να εχουμε μια συσσωρευση του 20%+2%Χ20% +2%Χ2%Χ20% κοκ.
Ο εως τωρα πληθωρισμος - τυχαιος ή οχι - ειναι καλοδεχούμενος απο τον Δυτικο κοσμο , ο οποιος Δ.Κοσμος θελει να "καψει" τα χρεη του προς τον αλλο κοσμο ( κυριως Κινα )
Η μεθοδος εχει ξανχρησιμοποηθει με την πιο γνωστη περιπτωση της ιταλιας μετα τον πολεμο , με υπουργο οκονομικων τον EINAUDI ( οχι τον συνθετη .. τον αλλον )
Ο Πληθωρισμος φερνει πολλα αγαθα , "καίει" δλδ το χρεος των κρατων ( γιαυτο αφεθηκε ο Κουλης να παει το χρεος στα 400+ δις , και θα ἀναβαθμισθεῖ κιαυτος και το χρεος ) και ταυτοχρονα θα ὑποβαθμισθεῖ η Μεσαια ταξη των δορυφορικων της Γερμανιας , κατα κυριο λογο , κρατων , και θα γινει και φθηνοτερη εργατικα σε σύγκριση με την εργατικη ταξη των Ανατολικων κρατων ( Κινα Ρωσια κλπ )
Διοτι ο πηθωρισμος καιει και τις Αξιες των μισθων συνταξεων κλπ - και γενικα οπποιου δεν μπορει να διαπραγματευτει την εργασια του . "Καιει" ομως τα χρεη και αυξανει τα ΑΕΠ .
Εαν ολα τα ανωτερω ειναι σωστα , τοτε θα βρεθει αφορμη να κοπει κιαλλο χρημα που δεν εχει προελθει απο εργασια .
Η ανοδος επιτοκιων ( οποτε αυτη γινει ) θα φερει την οριστικη ταφοπλακα στην μεσαια ταξη , η οποια καλειται αυτες τις ημερες και θα "πιεστει" στο αμεσο μελλον , να παρει δανεια φτηνα ( κατοικιας - μικρομεσαιων κλπ )
Η εικονα μου για το μελλον στα επομενα πχ 10 χρονια ειναι ( ταξη μεγεθους ) μισθοι σημερινοι , min-ενοικιο 300 ευρω για γκαρσονιερα υπογεια , καμια δυνατοτητα αγορας κατοκιας για εργαζομενους , ελαχιστοι εργαζομενοι με δυνατοτητα συνταξιοδοτησης πανω απο την εθνικη συνταξη ( 380 νομιζω σημερα ) , κοστος "φως-νερο-τηλεφωνο" στα 500ευρω/μηνα για ζευγαρι με παδι ... καταστασεις δλδ Αγγλιας και Αμερικης στην Λουιζιανα Μισισσιπη
https://www.youtube.com/watch?v=civppZXxi2s&ab_channel=D%E2%80%99PenhaCreative

Vaggelis είπε...

Υπολογιστε κ εμενα. Να παμε ολοι μαζι μήπως κατεβασουν το 2%!!!!!

ΟΠΛΑΡΧΗΓΟΣ είπε...

Κύριε hippy...ξέρω ότι κατάλαβες περί τίνος πρόκειται..
Καραμπινάτη τοκογλυφία διαφημίζουν.
Για να πάρεις ένα ευρώ θα εγγυηθείς 10 που συνήθως είναι τίτλοι ιδιοκτησίας ακινήτων.
Συνήθως αυτοί τρώγονται με μηχανή καλοστημένη.
Πάντα υπάρχει το κλειδί και το αντικλείδι στις δουλειές αυτές..απλά δουλεύουν με μαθηματική ακρίβεια του στιλ..
Κερδιζω από δέκα δουλειές χάνω στις δύο.
Πάντα όμως υπάρχουν στεγανά που όταν γίνει η στραβή για αυτούς δεν βρίσκεις ποτέ τον μπροστινό..
Σε νομικές ενέργειες θα βρεις μπροστά σού ανθρωπάκια που βγάζουν μεροκάματο και εκεί σταματάει και η εξέλιξη..τα στεγανά που λέγαμε..
Οπότε μακρυά.

ΟΠΛΑΡΧΗΓΟΣ είπε...

Για να πάρεις τα 100 χιλιάρικα που θες..θα σε πάνε σταδιακά από μικροποσα που θα αυξάνονται όσο θα είσαι συνεπής και τσεκαρισμένος..
Όταν θα σε μετρήσουν πόσο δυνατός είσαι..ανάλογα θα σου αυξάνουν την ρευστότητα μέχρι να σου πάρουν και το τελευταίο τετραγωνικό..πάντα με νόμιμες διαδικασίες και σε αναλογία ένα προς δέκα..
Σε αξία σπιτιού εμπορικής πραγματικής 100.000 ευρώ θα πάρεις δέκα μετρητά μιας και η αξία στα χαρτιά θα είναι 50.
Μονο με μηχανή σωστή τους τρως αλλά αυτά δεν είναι για σένα.
Αν πραγματικά ενδιαφέρεσαι μπορώ να σου πω την μηχανή σε μέιλ..Αλλά θα πρέπει να αλλάξεις και τοπο και τρόπο ζωής.

hippy είπε...

Φυσικά και το κατάλαβα κ. ΟΠΛΑΡΧΗΓΕ... γι αυτό και του έκανα αντιπρόταση με 2% ετησίως και εγγύηση το ομόλογο. "Τον γλεντάω" θα έλεγα χρησιμοποιώντας μια έκφραση που συνηθίζεις.

ΟΠΛΑΡΧΗΓΟΣ είπε...

Ειναι δύσκολο να τους γλεντησεις μιας και βρίσκονται εκτός Ελλάδος..

hippy είπε...

και φυσικά με έχεις διαβάσει σωστά...πιο παλαιάς κοπής "νοικοκύρης" πεθαίνεις....κι όπως λέει ο λαός "παλιός γάιδαρος νέα περπατησιά δεν γίνεται"

ΟΠΛΑΡΧΗΓΟΣ είπε...

Το έχω καταλάβει Κύριε hippy..
Εκείνο που μού κάνει εντύπωση είναι...Πώς εσύ ένας παλιάς κοπής νοικοκύρης ψηφίζες αριστερά τόσα χρόνια..εντάξει κατανοώ την πλάνη της νιότης..Την επιθυμία για επαναστατικό λόγο..αλλά στην κάλπη μπροστά..μέσα στο παραβάν..πως εριχνες το ψηφοδέλτιο των τότε κλόουν;
Καλοπροαίρετα ρωτώ..

hippy είπε...

Ακόμα ως αριστερός αυτοπροσδιορίζομαι Κύριε Οπλαρχηγέ. Όχι ΚΚΕ αλλά ΚΚΕσ. Το κόμμα του Λεωνίδα Κύρκου, του Γρηγόρη Φαράκου, του Γρηγόρη Γιάνναρου. Όλοι πατριώτες. Καμμιά σχέση με τα τσιπράκια.

hippy είπε...

Ωραία η ανάλυση σου για τον πληθωρισμό φίλε xenos57. Συμφωνώ με όλα, το ίδιο άλλωστε υποστηρίζω κι εγώ με την έκδοση μακροχρόνιου ευρωομολόγου. Εάν για 50 χρόνια έχεις μέσο πληθωρισμό 2% και πληρώνεις κουπόνι 0,50% κερδίζεις 1,50% το χρόνο, έχεις δλδ μείωση χρέους 75% σε πραγματικές τιμές.

Επειδή όμως απ΄τη φύση μου είμαι αισιόδοξος άνθρωπος διαφωνώ με την τελευταία σου "μηδενιστική" παράγραφο. Θεωρώ λογικότερο ότι τμήμα από το δημοσιονομικό κέρδος απ΄την διαφορά των επιτοκίων θα γίνει κρατικές επενδύσεις που θα αυξήσουν το ΑΕΠ και θα μειώσουν την ανεργία.

Το τραγούδι στο τέλος απλά εξαιρετικό, ευχαριστούμε.