Διασπάται η Alpha Bank ακολουθώντας το μοντέλο Eurobank – Με στόχο την εμπροσθοβαρή μείωση των NPEs- Η Morgan Stanley δίνει τη σύσταση overweight για την ελληνική αγορά ήτοι για αποδόσεις καλύτερες από αυτές της αγοράς -Συμφωνία Mytilineos – Gazprom για την προμήθεια φυσικού αερίου-Citigroup: Η Ελλάδα στους κερδισμένους από την πρόταση Κομισιόν

Τρίτη 13 Μαρτίου 2012

ΓΔ

ΓΡΑΦΗΜΑ ΓΔ (ανοδική κίνηση απο τα χαμηλά)

Αντιγραφή του απογευματινου σχολίου του οπλαρχηγού:

 Ο/Η Κολοκοτρωνης είπε...
mIKELE αναρτησε ΑΝ θες, το διαγραμμα του γενικου δεικτη απο τοτε που ξεκινησε η ανοδος (11/1/12) για να δουν οι φιλοι οτι ΔΕΝ εχει κανει ποτε ΤΡΙΑ συνεχομενα μαυρα κερια...εχει κανει δυο φορες ΔΥΟ ΜΑΥΡΑ ΚΕΡΙΑ και την τριτη μερα (σαν σημερα δηλαδη)εκανε γυρισμα απο τα χαμηλα μερας με κλεισιμο αρκετα ψηλοτερα (σαν σημερα δηλαδη) και με καλη συνεχεια διημερη την πρωτη φορα και την δευτερη, χωσιμο στα ψηλα μερας..


13 Μαρτίου 2012 5:29 μ.μ.
κρανος απαραιτητο γιατι στο 808 που σηματοδοτουσε bull market φαγαμε πορτα τρεις φορες...621 ιστορικο χαμηλο +30% που σηματοδοτει bull market, χρειαζομασταν ΤΡΙΑ κλεισιματα πανω απ αυτο..απο το διαγραμμα που θα βαλει ο μικελε θα δειτε ΟΤΙ ΤΡΕΙΣ ΦΟΡΕΣ καναμε δυο κλεισιματα πανω απο το 808 γενικου δεικτη, ΑΛΛΑ και τις τρεις φορες ΔΕΝ καταφεραμε να κανουμε ΤΡΙΤΟ κλεισιμο πανω απο αυτο...και ετσι φθασαμε στο 715 double bottom οπου εγινε προσπαθεια σταματηματος του ΧΩΣΕ γκουερβο...καλο απογευμα...αφηστε με να φυγω


Σχόλιο Michele:


Βλεπουμε την καθοριστικη σημασια της κοκκινης γραμμης G στα 725.Την ιδια καθοριστικη σημασια εχει και το επιπεδο των 760 οπου διερχεται και η κιτρινη ανοδικη trend line H. Ενδιαμεσος σταθμος για τα προηγουμενα υψηλα ζωνη 808-845 ειναι ο ΚΜΟ 30ημ στις 775,54.

51 σχόλια:

ωχχχχχ είπε...

to μπλέ του ΟΥΡΑΝΟΥ ΕΊΝΑΙ ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ....ε ρε γλέντια που θα έχουμε,θα βάλω να δω και το βίντεο του γάμου μου πάλι.Μου αρέσει να το βλέπω ανάποδα.Την καταβρίσκω με τη στιγμή που βγάζω τη βέρα και την κοπανάω από την εκκλησία...

michele είπε...

Θανο,κοιταξα στα mail και δεν βρηκα τιποτα, δεν ξαναπροσπαθεις???

Money είπε...

στο gmail

Γεράκι είπε...

και όμως...κύριες κ κυριοι μου..η nbg ΠΡΑΣΙΝΗΣΕ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Σας εύχομαι καλό ξημέρωμα..και είμαι σχεδόν σίγουρος σε ένα τρομέρο αυριανό άνοιγμα..είτε θέλετε είτε όχι...ο αμερικάνος σας τραβάει πανω..

michele είπε...

yahoo ειναι βρε..

Money είπε...

οκ έφτασε

michele είπε...

Αντωνη επεσε και το ευρω..2,41 η σχεση,αν κλεισει εδω στο 3.15

Γεράκι είπε...

χαχαχα..τελεια..η NSC και η HPQ καλπάζει...η NBG, πραγματι στο 3.15 με 3.16...

Γεράκι είπε...

ειναι η ιδεα ή βλέπω να πλαγιοκαθοδικό κανάλι στον ΓΔ (σχεδον παραλληλες γραμμές, εαν δεν κάνω λάθος)..εάν έβλεπα που βρίκεται ο στοχαστικός..δηλ εάν υπερπουλημένος..μιλάμε για πολύ καλό σετάρισμα για αγορές θέσεων...(αυτο ειναι το στυλ μου..)..εν δυνάμει σπάει το κανάλι σε λίγες ημέρες...

michele είπε...

Aντωνη να βαλω τις γραμμες και να το δεις ?? πες μου γιατι τα θελει 5 λεπτακια.. Θαναση δεν εχω λαβει τιποτα γραψε μου εδω που το στελνεις να τσεκαρουμε

michele είπε...

Αντωνηηηηη, εβαλα αυτο που βλεπεις το πλαγιοκαθοδικο.Που τεμνεται η πανω γραμμη του καναλιου με την κιτρινη ανοδικη trend line??? ΣΤΟ 76Ο Ξελαρυγγιαστηκα να λεω για το 725 και το 760..χεχε

TASOS είπε...

MIKELE BGALE DIGRAMA KYPROY...ERXETE

Money είπε...

το πήρες;

michele είπε...

Θαναση το πηρα αλλα ειναι doc και εχω προβλημα στο laptop μ αυτο για να το σηκωσω,μηπως μπορεις να το στειλεις σε οποιαδηποτε αλλη μορφη??

michele είπε...

..ολα του γαμου δυσκολα χαχα.Θα ανεβασουμε και ΚΥΠΡΟΥ

Γεράκι είπε...

εγω εννοουσα να τραβήξεις απο το υψηλο στο 850 στην επόμενη χαμηλότερη κορυφη (απο ουρα σε ουρα) και να κάνεις παραλληλη ωστε να δω εαν ακουμπάει τις δυο αντιστοιχες ουρες απο κάτω..εάν δουμε λίγο και στοχαστικο 14,3,3 ΕΜΑ..θα είχα ακόμα καλύτερη εικόνα..

Γεράκι είπε...

είδες την μαγεία που έκανε η nbg? ελπίζω σύντομα να έχω την δυνατότητα να σας δίνω δικές μου μελετες απο το ΧΑΑ..εαν με πιάνεις Mic...χαχαχα..

Spiros είπε...

Παιδια καλησπερα...
Βλεπω στο Αμερικα φουριες...αλλα το ευρω να πεφτει.
Τι εξηγηση δινεται;
Τι νομιζεται για αυριο;

michele είπε...

Ειδα,ειδα εγω αυτο το καναλι καταλαβα αλλα δεν πειραζει θα το φτιαξουμε αυριο αυτο που λες...online xaxaxa

michele είπε...

Spiro καλησπερα.Η αμερικη ενθουσιαστηκε με τα stress test των τραπεζων που μαλλον ηταν καλα,γιατι η jp morgan ανακοινωσε και μερισμα.Προφανως τα αμεταβλητα επιτοκια που αφησε η fed το βραδυ στα χαμηλα επιπεδα που ειναι εδωσαν ωθηση στο δολλαριο και επομενως το ευρω ειναι τωρα στο 1.308

Money είπε...

όπως;

Γεράκι είπε...

μου δίνει την nbg στο 3.22 και +2.55%..τι μας λεει αυτό?

ΤΑΣΟΣ είπε...

pano apo 2,5 h ete αυριο...και μεθαυριο 2,75 μικελε,,βγαλε κυπρου μεγαλο παιχνιδι ετοιμο

michele είπε...

Σε κουραζω τωρα,αλλα προσπαθησε .Μπες σ αυτο το site http://www.online-convert.com/
πηγαινε image converter και μετετρεψετο σε png .Eυκολο ειναι.Και μετα μου το στελνεις

michele είπε...

Αν παλι το βρηκες καπου στο διαδικτυο,στειλε μου με mail τον ιστοτοπο να μπω εγω να το μετατρεψω

Γεράκι είπε...

mic..δεν μπορεις να το ανοίξεις (το doc) ή να το ανεβάσεις λόγω συμβατότητας?

michele είπε...

Εχουμε πει Αντωνη το after market λιγη σημασια εχει.Μας λεει οτι την βλεπουν κι αλλο πανω βεβαια.

michele είπε...

Αντωνη δεν μπορω να το ανοιξω..

Γεράκι είπε...

έτσι μπραβο mic..ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΝΑ ΤΟ ΑΚΟΥΩ...χαχαχαχα..ψοφια η μπαλα..δεν ξερω..αδιαφορη μου φαινεται..φταινε και οι ομαδες..

Γεράκι είπε...

φταιει κ λίγο το πριμαρκετ της nbg..χαχαχα...εαν δεν το ανοιγεις..τοτε παω πασο...μπορει να το κάνει και printscreen ο ΤΚ και να στο στειλει...

michele είπε...

Και αυτο που λες μπορει να γινει..εχασε 2 μεγαλες ευκαιριες στην αρχη η ΙΝΤΕΡ τα επιασε ο μαυρουκος απο την Κινσασα

Γεράκι είπε...

βασικά ήταν σίγουρα γκολ ..απορώ...άντε θα τα πούμε άυριο...πάω να την αράξω, να καθαρίσω το μυαλό μου...αυριο έχουμε πράγματα κ θαυματα να δουμε(με την καλή εννοια)...καλο σας βράδυ...

michele είπε...

Kαλο βραδυ Hawk

ΠΑΝΟΣ είπε...

Πω πω αδέρφια με την πολυλογία σας...με ζαλίσατε. Τέλος πάντων, καλή ξεκούραση Αντώνη.
Όλα καλά αλλά το μόνο που με προβληματίζει είναι η επιμονή του Τάσου με τις τράπεζες και ειδικά με την Κύπρου, αρχίζω και φοβάμαι ότι κάτι κακό θα συμβεί αύριο. Είμαι πολύ καχύποπτος λέτε?

michele είπε...

Xαχα προληπτικος εισαι Πανο??? δεν νομιζω..Θα ανεβασουμε και Κυπρου αυριο.Ειχα κι ενα προβλημα με το γραφημα που μου εστειλε ο Θανος δεν μπορουσα να το ανοιξω

Money είπε...

το έστειλα

ΠΑΝΟΣ είπε...

Προληπτικός όχι Μικέλε αλλά όταν αυτός διαφημίζει κάτι δεν είναι για καλό

ΠΑΝΟΣ είπε...

Για να είμαι αντικειμενικός μόνο μια φορά με την Άλφα που πρότεινε δεν ήταν έτσι, την άλλη μέρα έκανε +20%.

michele είπε...

θΑΝΑΣΗ το πηρα ,θα προσπαθησω να το προσαρμοσω για να μπει στην πρωινη αναρτηση πριν τη συνεδριαση .. Πανο δεν εχει να κανει χαχα..τυχαιο δειγμα

ΠΑΝΟΣ είπε...

Έβαλε γκολ ο Μηλίτο βρε τι έχω πάθει με κόλλησε με τα μήλα του ο φίλος μου

ΠΑΝΟΣ είπε...

Ο τερματοφύλακας δεν μήλισε καθόλου, έστεκε αμήλιτος ο κακομοίρης

michele είπε...

χαχα τι να κανει εκει ο μαυρουκος,ανυπερασπιστος ,φαινεται πριν ειχε πιει το αμιλητο νερο

ΠΑΝΟΣ είπε...

Bρε τι έπαθε η Ίντερ στο 93 πάνω που πήγαινε για παράταση

michele είπε...

ατιμο το 1-0 χαχα ,τρως ενα γκολακι και αντιο ζωη.

ΠΑΝΟΣ είπε...

Ευρωπαίοι και αμερικάνοι μες την τρελή χαρά, το ίδιο θα κάνει μάλλον και ο γιαπωνέζος, πιστεύω να ακολουθήσει και ο ψωριάρης ο δικός μας αύριο

ΠΑΝΟΣ είπε...

Καληνύχτα σε όλους και αύριο με υγεία τα ξαναλέμε

michele είπε...

Kαληνυχτα Πανο καλα θα παμε.

Αλεξανδρος είπε...

ο ψωριαρης χαχαχ
καληνυχτα και αυριο βλεπουμε

michele είπε...

Kαληνυχτα Αλεξανδρε,εχει αγωνα αυριο χαχα

dwk είπε...

ΜΠΑΓΕΡΝ – ΒΑΣΙΛΕΙΑ 7 -0 «…Θρυλική» ήττα της Βασιλείας

michele είπε...

Hθελε συγκατοικο ο θρυλος στο ρεκορ