Διασπάται η Alpha Bank ακολουθώντας το μοντέλο Eurobank – Με στόχο την εμπροσθοβαρή μείωση των NPEs- Η Morgan Stanley δίνει τη σύσταση overweight για την ελληνική αγορά ήτοι για αποδόσεις καλύτερες από αυτές της αγοράς -Συμφωνία Mytilineos – Gazprom για την προμήθεια φυσικού αερίου-Citigroup: Η Ελλάδα στους κερδισμένους από την πρόταση Κομισιόν

Τετάρτη 6 Ιουνίου 2012

ΔΤΡ

ΔΤΡ: ΗΜΕΡΗΣΙΟ ΓΡΑΦΗΜΑ.. 

Σε πολυ σημαντικο σημειο βρισκεται ο δεικτης τραπεζων κινουμενος σε πτωτικο καναλι GH,απο τον Μαρτη του 2012. Ο δεικτης βρεθηκε να προσπαθει να αγκιστρωθει στη γραμμη λαιμου Τ  στις 212 μον φλερταροντας τουλαχιστον για 10 συνεδριασεις,αλλα η αποτυχια του κατεληξε σε πτωτικη ορμη εντος του καναλιου GH αλλα και ΕΝΤΟΣ πτωτικης σφηνας FL ( απο την οποιαν εχει εξελθει χτες και προσπαθησε να επανελθει σημερα).
Δεδομενου οτι φτανουμε στο apex της σφηνας,το ειπεδο αυτο ειναι ΠΟΛΥ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ οσον αφορα την πορεια των τραπεζων .Οποιαδηποτε κινηση εξοδου απο το σφηνα και διασπαση ανοδικη και του καναλιου GH ,θα ειναι ΠΟΛΥ ΘΕΤΙΚΗ ΕΞΕΛΙΞΗ ,καθοτι θα μας δειξει την αρνηση του δεικτη για χαμηλοτερη αποτιμηση και προσπαθεια επαναφορας του στην γραμμη λαιμου Τ.
Οποιαδηποτε αλλη εξελιξη ,θα φερει πολυ πονο στα χαρτοφυλακια που εμπεριεχουν τραπεζες αλλα και γενικοτερα στην πορεια του χρηματιστηριου.

31 σχόλια:

Αλεξανδρος είπε...

ωχ λυνει καθοδικα πτωτικη σφηνα!
αν μεινει εξω απο την σφηνα και αυριο κλαφτα χαραλαμπε

michele είπε...

Νομιζω ειναι σαφες.Επισης μπορουμε να πουμε,εχετε γεια βρυσουλες,αντε γεια,του Κιτσου η μανα καθεται και κλαιει κλπ..

giannhs kon είπε...

Χαλαρώστε κύριοι έρχεται βοήθεια

http://youtu.be/jMYpXl0mnL8

karaefthimiou23 είπε...

Προτιμώ να παίξω μονόπολυ οικογενειακώς παρά να δω Σαμαρά και λοιπούς ανυπάρκτους πολιτικούς.Ο ΔΤΡ καλός και χρυσός αλλά είναι δείκτης αεροφουσκών και μου θυμίζει την κίνηση της περιφέριας τον Μάρτιο του 2003,την οποία μπορεί να ακολουθήσει στο εγγύς μέλλον και ο τραπεζικός κλάδος.

karaefthimiou23 είπε...

Και ένα ιστορικό σχόλιο:ιστορικά συνήθως το ΧΑΑ έβρισκε πάτο είτε φθινόπωρο είτε τον Μάιο.

michele είπε...

Για τα πολιτικα ξερω,εσυ εισαι κολλημενος με τον προεδρο.Μονο που μας τελειωσε ,τι να κανουμε.Οποτε παρακολουθουμε αυτους που εχουμε τωρα..( σε πειραζω και λιγο).
Τα 2 χρηματιστηριακα σου σχολια τα βρισκω πολυ ευστοχα.
Να πω και κατι εδω,που θεωρω πολυ σημαντικο.
Η παρακολουθηση στενα εδω και ΠΟΛΛΑ ΧΡΟΝΙΑ,ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΕΞΕΛΙΞΕΩΝ και εδω και στην Ευρωπη,μου εχει δωσει πολλα και μ εχει κανει να γλυτωσω και πολλα.Ανεξαρτητα των προσωπικων μου πολιτικων πεποιθησεων.

karaefthimiou23 είπε...

Δεν έχει νόημα Μιχάλη να παρακολουθείς πολιτικά αναπήρους.Θεωρώ ότι υποβιβάζουν την νοημοσύνη μας,χρόνια τώρα.Έτσι,αποστασιοποιημένος και μακριά από αντιπαλότητες και φανατισμούς νιώθω ότι βλέπω πιο ψύχραιμα και ήρεμα τα πράγματα.Μπορεί να λαθεύω και να γίνονται συνταρακτικές αλλαγές γύρω μου,που δεν τις παίρνω χαμπάρι και δεν το αποκλείω.

michele είπε...

Kαρα εγω παρακολουθω και τους αναπηρους και ολους ,τη στιγμη που η ζωη μου,η δουλεια μου και το χρηματιστηριο αναγκαστικα εξαρτωνται και απο απιθανους.Γι αυτο το λογο η ενημερωση μου η πολιτικη και στις λεπτομερειες ειναι σε καλο σημειο.Και τα αρχεια μου σε ακομα καλυτερο.Αν βρεθουμε καποια στιγμη απο κοντα θα σου δωσω και παραδειγματα δια ζωσης.

karaefthimiou23 είπε...

Η ζωή είναι μικρή για να χαλάω πολύτιμη φαιά ουσία και χρόνο για απιθάνους τύπους.Μπορεί να ακουστεί εγωιστικό αλλά σπανίως στη ζωή μου ασχολήθηκα με τέτοιους ανθρώπους,εξ ου και ο στενός περίγυρός μου αποτελείται αριθμητικά από μονοψήφια άτομα.Είμαι δύσκολος χαρακτήρας γενικώς αλλά απέριττος και λιτός,προτιμώ να ζήσω απλά αλλά καθαρά παρά να αναγκάζομαι να συναναστρέφομαι με τιποτένια ανθρωπάκια για να κονομήσω.

Προτίμησα να ζήσω σε μια μικρή γωνιά της Ελλάδος δίπλα όμως στη φύση,μακριά από τις πολύβουες καταστάσεις των μεγαλουπόλεων.Την ποιότητα της ζωής δεν την αλλάζω με τα όποια εκατοντάδες χιλιάδες ή εκατομμύρια ευρώ.Μια βόλτα στη θάλασσα ή στο βουνό,είναι για μένα το καλύτερο αγχωλυτικό και η τέλεια αποτοξίνωση όταν τη χρειάζομαι.
Είναι η δική μου ματιά,άλλος έχει τη δική του καθ'όλα σεβαστή.

michele είπε...

Πολυ ομορφο και το υιοθετω απολυτως.Αλλα εγω ,απο μικρος το ειχα αυτο καθοτι ανησυχος,ακομα και στην παραλια διαβαζω δυσκολα πραγματα..Δεν εχω προβλημα παραμενω χαλαρος..Η γνωση,η πληροφορηση για μενα ειναι μερος της προσωπικοτητας μου χωρις αυτη δεν υπαρχω.Ασφαλως και τα χρηματα δεν εχουν σχεση μ αυτο,ουτε η ποιοτητα ζωης.Ποιοτητα ζωης για μενα,ειναι η ελευθερη σκεψη και χωρις γνωση και πληροφορια,αυτη ποδηγετειται.

Αλεξανδρος είπε...

παιδες οι τραπεζες στην ευρωπη και στην αμερικη ακομα και η nbg πανε σφαιρα καλο ειναι να προσεχουμε αυριο

karaefthimiou23 είπε...

Γι'αυτό Μιχάλη και συναναστρεφόμαστε σ'αυτή την διαδυκτιακή γωνιά,γιατί η αίσθησή μου περί καθαρότητος των συμμετεχόντων απεδείχθει αληθινή.Όσο κι αν ένα κομπιούτερ κρύβει τον έναν από τον άλλον,τα γραπτά και οι σκέψεις ενός εκάστου επί μακρόν τ(η)ον αποκαλύπτουν αργά ή γρήγορα.

michele είπε...

Εγω φιλε Καρα ειμαι πολυ χαρουμενος γι αυτο και παρ οτι ξερω οτι πολλοι φιλοι ζουν εκτος Αθηνας,μου ερχεται συχνα η διαθεση( το χρονο ψαχνω) να γνωρισω απο κοντα καποιον,καποιους απο σας που εισαστε πιο μακρυα.Εχω και την τυχη να εχω γνωρισει απο κοντα και αρκετα παιδια απο δω και σε πληροφορω οτι και συ θα ησουν ενθουσιασμενος με την ποιοτητα τους.
Εις εξ αυτων ο Αλεξ ,μολις μας ειδοποιησε για τις τραπεζες ..ας ελπισουμε ναναι γουρικο και το γραφημα..

PS είπε...

με 1ο κόμμα νδ,πρωθυπουργό βενιζέλο και υπ.υγείας λοβέρδο θα είστε ευχαριστημένοι;και λίγο πάνω το χαα φυσικά ,κάπως έτσι βλέπω να γίνεται,μακάρι η ανθρωπιστική κρίση που έχει αρχισει,να μπορέσει να ανασχεθεί,τα παιδιά ρωτούν το δάσκαλο στο σπότ αν είναι η ελλάδα στο ευρώ,η κατάντια του καραγκιόζ μπερντέ έχει ξεπεράσει κάθε όριο

michele είπε...

Μη βιαζεσαι ΘΑ ,εκανες κιολας κυβερνηση?? κι αμα βγει ο Αλεξης?

Γεράκι είπε...

τσίμπησα λίγες PEP...αργοκίνητη μετοχή αλλα safe εαν γινει καποια στραβη αυριο...η nbg κλεινει σε + 2,56%..εννοειται πως έδωσε σήμα αγορας αλλα το έχει δώσει ξανα χωρίς επιτυχία..το καλο ειναι οτι βρίσκεται μέσα στον σχηματισμο κ στοχαστικος παρουσιαζει αρνητικη αποκλιση οπως ειπα κ χτες..Ο αμερικάνος ισοπεδωσε σήμερα..

PS είπε...

121+35 poso kanei;;αυτό διάβασα το σ/κ,δικά μου δεν είναι.

giannhs kon είπε...

Τα μηνύματα 10,55 και 11,00 προσυπογράφονται

Καληνύχτα σε όλους τους φίλους Καλό ξημέρωμα

karaefthimiou23 είπε...

Καλό βράδυ και καλή συνέχεια σε όλη τη παρέα.

michele είπε...

ειναι μια απο τις πολλες υποθεσεις εργασιας ΘΑ.Μπορω να σου πω αλλες 4-5.

ο dwk είπε...

«κι αμα βγει ο Αλεξης?»
…απλό.
Τότε ΘΑ έχουμε πρωθυπουργό την συντρ. Παπαρήγα, και Υπ. Οικ. την κα Κατσέλη.

Αλεξανδρος είπε...

Ελααα σε λιγο ,οκ mike μετα τις 12,γραφηματακι για λεφταααα

michele είπε...

Εμενα ονειρο μου ειναι ενας πρωθυπουργος αριστερος..dwk.Aλεξ καμμια τραπεζουλα Ολλανδιας ??χαχα.Θα περιμενω τα μεσανυχτα μπρρρρρρρρ

Γεράκι είπε...

ING?MT?..αγαπημενες....καλο βράδυ...τα λεμε αυριο παλι..

Αλεξανδρος είπε...

παντως η χθεσινη μας αναρτηση για long μια χαρα παει μονο η angloamerican μας τα χαλασε σημερα και αν συνεχισει και αυριο θα φυγει αλλα με καλο κερδος.Γενικα στην ευρωπη το κλιμα μοιαζει να γυριζει long.Nai τραπεζα αλλα μεγαλη και πολυ γνωστη μας..

michele είπε...

Προφανως αυτο ειναι αποτελεσμα της διαθεσης για πανευρωπαικη εγγυηση καταθεσεων που σημαινει no bank run και τα λεφτα φερτε τα μεσα

Αλεξανδρος είπε...

και αν μας κατσει.....

Αλεξανδρος είπε...

και το eur/usd στο 1,26

michele είπε...

και -205 μιν σημερα το ελληνικο spread..γενικως ενδιαφεροντα πραγματα

michele είπε...

*μον.

μπαρμπαλιας είπε...

...πολυ ενδιαφεροντα πραγματα ...με την διαφορα οτι αφορουν την ευρωπη ,αμερκή,ασια και οπουδηποτε αλλου θελετε...
εδω μην το ψαχνετε...το αφεντίκ ειναι κφό

πχ ΟΠΑΠΙς με 15% μερισμα και εναι στα 4.10(σσ μετα την αποκοπη γραφει 3.35) ακουει κανεις;;;