Διασπάται η Alpha Bank ακολουθώντας το μοντέλο Eurobank – Με στόχο την εμπροσθοβαρή μείωση των NPEs- Η Morgan Stanley δίνει τη σύσταση overweight για την ελληνική αγορά ήτοι για αποδόσεις καλύτερες από αυτές της αγοράς -Συμφωνία Mytilineos – Gazprom για την προμήθεια φυσικού αερίου-Citigroup: Η Ελλάδα στους κερδισμένους από την πρόταση Κομισιόν

Δευτέρα 3 Σεπτεμβρίου 2012


H μετοχη με τις περισσοτερες πιθανοτητες να καταγραψει ανοδικη εβδομαδα....

 αλλα με λιγες πιθανοτητες να πραγματοποιησει την  μεγαλυτερη ανοδο.Ξεκαθαρα σε ανοδικη ταση πανω και απο  τους δυο κμο 20 και 55 ημερων.
Βασικο σεναριο η διορθωση εως τον κμο 20 και με την βοηθεια του υπερπουλημενου στοχαστικου κινηση εως το 3,50 περιπου.Ενα ερωτημα που  παντα ανακυπτει στην επιλογη μετοχων ειναι το ακολουθο , μετοχη που εχει ηδη τρεξει και ισως εκανε την κινηση της ή  μετοχη που εχει μεινει πισω και ισως τρεξει? Συνηθως προτιμω το πρωτο....και την παθαινω!!!!
Σημειωση ο κμο 2ο ημερων βρισκεται στο ιδιο επιπεδο με την κορυφη στις 16 Ιουλιου και αυτο ενισχυει την πιθανοτητα δημιουργιας τοπικου πυθμενα σε αυτο το επιπεδο.. Τελος διπλο κλεισιμο κατω απο τα επιπεδα που αναφερθηκαν οριζεται ως συνθηκη εξοδου απο τη μετοχη .  

18 σχόλια:

giannhs kon είπε...

Καλημέρα σε όλους τουςφίλους .Καλή εβδομάδα

giannhs kon είπε...


Πολύ γέλασα πρωί πρωί διαβάζοντας τα χθεσινοβραδινά σχόλια . Να είστε καλά μου φτιάξατε την μέρα.

ΔΩΡΟ εγώ θα είμαι δίπλα σου !!!!

giannhs kon είπε...

http://www.kerdos.gr/default.aspx?id=1792521&nt=103

giannhs kon είπε...

http://www.houseofwine.gr/how/houseofbeer.html?gclid=CLDDlNfJmLICFccLfAod70UADQ

ΑΡΤ είπε...

Ο/Η ΠΑΝΟΣ ΑΘΗΝΑ είπε...

Έκπληξη για μένα ο ΑΡΤ που είχε πάθος με την ΕΤΕ και τώρα ψήφισε ΓΕΚ

3 Σεπτεμβρίου 2012 12:14 π.μ.

--------------------------------------------------------------------------

1) Στο χαρτοφυλακιο μου εχω μονο ΕΤΕ
2) Η ερωτηση ηταν ποια μετοχη πιστευετε οτι θα εχει την μεγαλυτερη ανοδο και οχι ποια θελετε να εχει και
3) Ποιος σου ειπε οτι θελω να κερδισω ?... χαχαχα

ΠΑΝΟΣ είπε...

Καλημέρα σε όλους και καλή εβδομάδα.
Καλημέρα Γιαννάκη με τα ωραία σου πρωί πρωί.

Για τις χθεσινές επιλογές μια κουβέντα μόνο... για μένα ήταν τράπεζα επηρεασμένος από την ειδησεογραφία, θα ήθελα να βάλω κάποια άλλη βέβαια, από άλλο κλάδο αλλά δεν είναι η ώρα.
Γιατί ΠΕΙΡ δεν ξέρω ακριβώς... ή μάλλον ξέρω, πέρα από κεριά και λαμπάδες κλπ που βλέπετε εσείς, στα δικά μου μάτια, κοιτώντας την πορεία της σε σχέση με την ΚΥΠΡ (η δεύτερη επιλογή) τις τελευταίες λίγες μέρες μου έδειξε καλύτερη.
Δηλαδή μου έδωσε σήματα που λέτε εσείς. Εδώ θα είμαστε και θα δούμε.

Όσο για τον Αλέξανδρο και το γράφημα...μου έπιασες τον σφυγμό φίλε με το παρακάτω.

" Ενα ερωτημα που παντα ανακυπτει στην επιλογη μετοχων ειναι το ακολουθο , μετοχη που εχει ηδη τρεξει και ισως εκανε την κινηση της ή μετοχη που εχει μεινει πισω και ισως τρεξει? Συνηθως προτιμω το πρωτο....και την παθαινω!!!!"

Όπου πήγα ο άσχετος να ανακατευτώ με την πρώτη περίπτωση γιατί "έχει και άλλο επάνω" bull shit για να το γράψω ελληνικά.
Άρα 100% υπέρ της δεύτερης περίπτωσης (ο άσχετος είπα).

ΠΑΝΟΣ είπε...

Καλημέρα ΑΡΤ και καλή εβδομάδα.
Μου λύθηκε η απορία τώρα χαχαχα

ΠΑΝΟΣ είπε...

Βέβαια στην πρώτη περίπτωση δεν είχα την ανάλογη υπομονή που αναγκαστικά έχω με την δεύτερη (να τα λέμε όλα).

ΚΩΣΤΑΣ G είπε...

ΑΓΟΡΑΖΟΥΜΕ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΠΡΟΙΟΝΤΑ..
ΤΑ ΓΝΩΣΤΑ............................
Όχι ένα, ούτε δύο, αλλά τρία διαφορετικά καρτέλ στα οποία συμμετείχαν οι 14 από τις 15 μεγάλες εταιρίες πουλερικών στην Ελλάδα

Το ένα ανέβαζε ή κρατούσε ψηλά την τιμή των τροφών. Το δεύτερο κρατούσε ψηλά τις τιμές των νεοσσών και το τρίτο με βάση τις τιμές ( και πάντα σε συνεννόηση) των άλλων δύο πωλούσε πανάκριβα το κοτόπουλο στον καταναλωτή.

λειτουργούσαν χωρίς κανείς να επεμβαίνει για τουλάχιστον μια 15ετία από το 1996 μέχρι και πριν λίγο και καιρό

Καλημέρα....Γεία σου Πάνο!

ΠΑΝΟΣ είπε...

Καλημέρα Κώστα, πολύ ενδιαφέρον αυτό με τα πουλιά που δείχνει το πόσο ωραία έχει στηθεί το σκηνικό στην Ελλάδα. Εμείς πάντως θα επιμείνουμε στα Ελληνικά προϊόντα παρόλο που όλοι κάνουν το παιχνίδι τους και ο καταναλωτής παίρνει τον ...πούλο στο τέλος!!

ΠΑΝΟΣ είπε...


Κάτι τελευταίο.

Όσο για την ιδιότυπη συνομιλία μας με τον Μικέλε... όλα από μέρους μου γράφτηκαν με καλή πρόθεση και με το σκεπτικό το δικό μου, όχι των πολιτικών.
Γιατί εγώ αν ήμουνα στη θέση τους θα έτρωγα τα λυσσακά μου που λένε εδώ οι Νότιοι για να μην κάνω άλλες περικοπές ή θα πήγαινα στο σπίτι μου. Απλά πράγματα.
Αλλά εγώ δεν είμαι και δεν θα γίνω ποτέ πολιτικός.
Τέλος λοιπόν (για την ώρα) και ο Νοέμβρης δεν είναι μακριά. Θα δούμε πως θα μας παίξουν μετά τις αμερικάνικες εκλογές και δεν θα αργήσουμε Δεκέμβρη-Γενάρη το πολύ να δούμε τα αποτελέσματα.
Υγεία να έχουμε μόνο.

μπαρμπαλιας είπε...

καλημερα σε ολους

σας παρακολουθησα στα γραφομενα και στις επιλογες..
ολες μεσα στο σφυγμο της αγορας...
να δουμε ομως και τη μπαραγκα...τι θα παιξει,γιατι οποτε θελει βγαζει ασσους και οποτε θελει εξαρες .

καλη συνεχεια

ΚΩΣΤΑΣ G είπε...

Ετσι Πάνο δεν θα πάρουν ποτέ το μάθημα τους.
Δεν μπορεί στην Ελλάδα να ποτίζουμε με εμφιαλωμένο νερό τα λαχανικά μας και να ταιζουμε με χαβιάρι τα ζωντανά μας

ΠΑΝΟΣ είπε...

Δεν έχεις άδικο Κώστα, αλλά πάντα ελπίζουμε ότι θα διορθωθεί η κατάσταση (μέχρι να πεθάνουμε τουλάχιστον).

Και ο μπάρμπας πάντα εύστοχος, μπορεί εμείς να λέμε τα δικά μας περί ανόδου και να κάνουμε επιλογές κλπ αλλά μπορούν κι αυτοί να μας την φέρουν άνετα με αυτόν τον τζίρο και το ...αναψυκτικό

ΠΑΝΟΣ είπε...

Μια τελευταία κουβέντα περί πολιτικών.
Μπορεί να υπήρξαν και κάποιες φωτεινές εξαιρέσεις σε Υπουργούς αλλά Πρωθυπουργοί και Υπουργοί Οικονομικών (δηλαδή οι καθοριστικοί παίκτες) ήταν σχεδόν πάντα μέσα από προδιαγεγραμμένη πορεία...κολέγια, λέσχες, στοές και δεν συμμαζεύεται. Γι αυτό δεν τους πήγαινα ποτέ αυτούς.
Η γνώμη μου.

ΠΑΝΟΣ είπε...

Τα τελευταία βέβαια χρόνια που τα έζησα από κοντά όλα αυτά.

George είπε...

ΚΑΛΗΜΕΡΑ-καλημερα.....YES ALFA.......

George είπε...

ALFA 2,22% YES-YES ALEX+GERAKI