Διασπάται η Alpha Bank ακολουθώντας το μοντέλο Eurobank – Με στόχο την εμπροσθοβαρή μείωση των NPEs- Η Morgan Stanley δίνει τη σύσταση overweight για την ελληνική αγορά ήτοι για αποδόσεις καλύτερες από αυτές της αγοράς -Συμφωνία Mytilineos – Gazprom για την προμήθεια φυσικού αερίου-Citigroup: Η Ελλάδα στους κερδισμένους από την πρόταση Κομισιόν

Τρίτη 29 Οκτωβρίου 2013

INTKA

X.A.A. LIVE 

        
                                                                         σχόλια για τη συνεδρίαση online...
ΙΝΤΚΑ:ΗΜΕΡΗΣΙΟ ΓΡΑΦΗΜΑ...

Η κινηση εντος του σφηνοειδους σχηματισμου συνεχιζεται .Η μετοχη εχει επικυρωσει την ανοδικη διασπαση του κμο 200 ημ,κινειται "οριοθετημενη" απο τον εκθ 12 ημ και με την διασπαση των 0,562 της πορτοκαλι γραμμης και την εξοδο απο τον σφηνοειδη σχηματισμο,θα προσεγγισει την ζωνη Β στα 0,647-0,6640.Απωτερος στοχος ,τα υψηλα ετους στην αρχη της χρονιας 0,7190 .
Η κατω πλευρα του σφηνοειδους σχηματισμου ,θα ειναι μια πρωτη ευκαιρια για τους αγοραστες σε περιπτωση υποχωρησης,αλλα και η ζωνη που κινειται ο 200 αρης παρεχει πλεον ισχυρη στηριξη στον τιτλο χωρις απωλεια του ανοδικου της momentum.

57 σχόλια:

giannhs kon είπε...

Καλημέρα σε όλους τους φίλους

Καλή χρηματιστηριακή εβδομάδα και για να μην ξεχαστεί κανείς λόγο ξεκούρασης προς τον ΒΟΡΑ σπρώχναμε έτσι !!! χαχαχα


Καλημέρα ΑΛΕΞΑΝΔΡΑΤΕ

Alexandratos - Koulis plz save TPEIR bank είπε...

Καλημέρα Γιαννάκη ΚΟΝ+,
Δεν ξεχνάμε τον βορρά!

Καλημέρα σε όλους.

μπαρμπαλιας είπε...

εν αναμονη των περικοπων στις επικουρικες συνταξεις...
για τις κυριες μην εχετε προβλημα...
στο επομενο νομοσχεδιο...

μα ειναι ηδη περικομενες τετρακις,
μα ειναι πλερωμενα λεφτα,
μα ο κυριος Αντωνης ξεσκιστηκε να φωναζει οτι δεν εχει αλλες περικοπες,
μα ο κυριος ετερος και δανειστης του ΑΓΠ ειπε παλι χθες οτι ειμαστε λαος εθνικα περηφανος...
μα
μα
μα...τοσες παπαρες συνεχως και κατα τροπον ασυνεχη;;;
εχει καταντησει εθνικα γελοιον

κλμ σε ολους

TheHawk είπε...

καλημέρα κ καλη εβδομάδα τραδερς μου....

Unknown είπε...

Καλημερα σε ολους..Μπαρμπα (((εχει καταντησει εθνικα γελοιον)),,μεγαλη κουβεντα ειπες,,Αυτο ακριβως γινεται ,...Μας κλεβουν και φωναζει και ο κλεφτης

ThitaDelta είπε...

Καλημέρα σε όλους,

ευχαριστώ τους φίλους και φίλες για τις ευχές τους...

εγώ περιμένω υπομονετικά

STYLSTYL είπε...

Καλημέρα, καλή δύναμη και χρόνια πολλά στους εορτάζοντες και εορτάζουσες

john deer είπε...

καλημερα σας....ολα καλα ευχομαι!!!

ΓΙΑΝΝΗΣ ΑΜΠ είπε...

Καλημέρα σε όλη τη παρέα

kostasΠειραιας είπε...

Kaλημερα σε ολους.

Stavros είπε...

Καλημέρα σε όλους!

giannhs kon είπε...

Καλημέρα στα παιδία


Εγώ συνεχίζω τις προετοιμασίες……. το έχω αποφασίσει χαχα

Πλάτος, 51°20'N - 71°50'N. - Μήκος, 130°W - 172°E.

giorgos είπε...

Καλημέρα και καλή εβδομάδα σε όλους και όλες.

michele είπε...

Καλημερα,καλημερα σε ολους!

john deer είπε...

καλημερα μιχαλη!

michele είπε...

Καλημερα John.Ηπια συνεδριαση,χαρακτηριστικη τελους μηνα ,με ΕΕΕ και ΤΙΤΚ αρκετα κατω με μεγαλες κατασκευες καλες
με ΚΑΛΠΙΝΗ δυνατο.Μικροι ογκοι στις περισσοτερες δεικτοβαρεις μετοχες

giannhs kon είπε...

Πω πω ησυχία !!!!!!!

Που πήγαν όλοι ???

michele είπε...

Λογω και τελους του μηνα, επιστρεφουμε προς τις 1160..και ο ΔΤΡ προς τις 190

giannhs kon είπε...

1160 ???

γεια σου ΜΙΧΑΛΗ μας
Πως πέρασες ξεκουράστηκες

michele είπε...

Σουπερ Γιανναρε,χωρις αυτα τα ΣΚ με καλη παρεα ,καλο φαγητο και την ομορφη Ελλαδα μας
θα ημουν πτωμα..Αλλα γεμιζουν αυτοματα οι μπαταριες ετσι δοξα τω Θεω

giannhs kon είπε...

Μπραβο μπραβο

Αυτά τα Σ/Κ είναι ο άσσος στο μανίκι χαχα

michele είπε...

Ωραιες τιμες φτιαχνονται και εδω..σιγα-σιγα

ThitaDelta είπε...

... και που να δεις και πιο κάτω, ακόμη ωραιότερες

michele είπε...

Το νου σας οι εξω( απο την αγορα).. θα ψαχνετε συνεχεια πιο κατω ,εχουν ερθει τα μεγαλα παιδια ,το εχετε διαπιστωσει

εδω χρειαζονται και χαρτια και λεφτα

ο dwk είπε...

…καλησπερούδια!

ο dwk είπε...

…περπατώ εις το δάσος
…όταν ο λύκος δεν είναι εδώ!

ο dwk είπε...

…λύκε – λύκε είσαι εδώ ;;;;;

michele είπε...

Ωραιες αγριαδες εχει..καλως τον Δωρο

ο dwk είπε...

…γεια σου (και) τενίστα!

michele είπε...

Αστα ,πρεπει να ενεργοποιηθω Δωρεμεχω μεινει πισω απο φυσικη κατασταση .Σκεφτομαι να εχω και ενα γιατρο διπλα στο φιλέ για παν ενδεχομενο

ThitaDelta είπε...

... εδώ είμαι, δεν ήρθε ακόμη η ώρα μου

michele είπε...

Εχει ωραιο trading παντως,αλλα θελει γρηγορα χερια και τυχη να σου δωσουνε
γιατι τωρα μου εχουν δωσει 18 Υγεια απο τα 1500

michele είπε...

Τα πηραμε παντως χαχα ,να δουμε που θα τα δωσουμε τωρα

michele είπε...

ο Γερμανος μας κοιταει πανω απο τις 9000 ,ο Αμερικανος ανοιξε ωραιοτατος

kostasΠειραιας είπε...

Ωχ!!! -0,3..το αφησα, -3,0..το βρισκω. Αν αρχισω τα παραπονα στον Μικρο εγω θα φταιω? Γιατι δικη του δουλεια ειναι για ψωνισει φτηνοτερα.

michele είπε...

1139,07 κλεινει το παρακατω gap

michele είπε...

Ωραια συνεδριαση ,βγηκε trading..Aλλα θα εχει κι αυριο καλες τιμες

michele είπε...

Ωραιοτατη και η ΤΕΝΕΡΓ ,οταν σπασει και το 3,70 ια ειναι ακομα πιο ομορφη..
ξαναπιασε το 1160 βρε λες αυριο να μην μου κανει τη χαρη?
ε κανα ΕΤΕΤΠ θα βρουμε που θα παει

ArTaXiA είπε...

Bonjour

Και μετά μου λέτε εμένα για συσχέτιση αριθμού σχολίων και ανόδου....

Χρυσό ψωνίζω σήμερα....

ΠΑΝΟΣ είπε...

Καλησπέρα σας
Δεν ήμουνα μέσα την περισσότερη ώρα
Αριστοτεχνικό παίξιμο στα όρια ακριβώς του γκαπ οι μάγκες

michele είπε...

Ελα παικτη μου ,εχει μια καποια σχεση,αλλα υπαρχουν και αλλοι παραγοντες

εγω παντως εδω ειμαι βρεξει χιονισει και κανω τις παρατηρησεις μου.
Καλα κανεις με το χρυσο πιστευω .ειναι σε μια φαση υπερβολης ,θα δουμε
ο Αμερικανος by the book στο ωραιο του καναλι

giorgos είπε...

Καλή ξεκούραση και καλό βράδυ σε όλους.

ArTaXiA είπε...

Λοιπόν επειδή είσαι και μερακλής θα σου πω αυτό το μαγικό που παρατηρώ εδώ και μία εβδομάδα...

Ενώ -που λες- ο Αμερικανός τσούκου τσούκου κάνει κεράκια αναοδικά, ο Vix κάνει αντίστοιχα κεράκια ανοδικά...

Κι επειδή εγώ τώρα αυτά τα πράματα τα θωρώ... αναρωτιέμαι τι θέλει να πει ο ποιητής...

ΠΑΝΟΣ είπε...

Για τα σχόλια, ήταν που έλειπα εγώ λέτε;;;

michele είπε...

Υπαρχουν στιγμες που γινεται αυτο artaxia.. θελει ,σωστα παρατηρεις,την προσοχη του.
Καποια στιγμη ,να θυμασαι παλιοτερα,ανεβαιναν ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ. Μετοχες, εμπορευματα,χρυσοι,ασημια ,πετρελαια ,ζαχαρες
και ωπ ,καποια αλλη στιγμη αλλοι συνεχιζουν,αλλοι κουτρουβαλανε

ArTaXiA είπε...

Όχι αριθμέ μου, είναι που όλοι έτρεχαν τράπεζες σήμερα να πληρώσουν τις ΦΑΠες...

michele είπε...

Ε βεβαια 3αθλιε ελειψες ,πως να το κανουμε χεχε

ArTaXiA είπε...

Οψόμεθα...

Έχουμε και το στοίχημα του κύριου Ιωάννου, ε;

Να τα λέμε κι αυτά!

ΠΑΝΟΣ είπε...

Ευτυχώς που είμαι πτωχός λοιπόν!
Εκτός και αν με έχουν χρεώσει και δεν το κατάλαβα γιατί μέσα στη ΓΓΠΣ δεν κοίταξα και χαρτί στο σπίτι δεν ήρθε!
Δε βαριέσαι χαχα
Και πάλι έφεδροι κ. Διοικητά!

ArTaXiA είπε...

Πτωχός αριθμέ μου;

Και τι τις θες τις αγορές;

michele είπε...

Ποιο λες ,για θυμισε μου artaxia

ΠΑΝΟΣ είπε...

Για να βγάλω τίποτα βρε Αρταξία!
Αλλά που ξέρεις ότι αγόρασα σήμερα;;;
Εκτός και αν το έλεγες με την γενική του έννοια χαχα
Εκτός αυτού και οι πτωχοί έχουν ψυχή!

ArTaXiA είπε...

Είχε πει ο κύριος Ιωάννου πως στο τέλος του μήνα, ο ΓΔ'ς θα είναι... 950 θαρρώ;

Θα σε γελάσω, είναι όμως εκείνη τη μέρα που βάζαμε τα στοιχηματάκια με τις καρμπονάρες.

Νομίζω κι ο Θήτας Δέλτας σε ερώτηση που του έγινε την Κυριακή εκείνη που είχε βάλει τον λίβελλο, είχε πει "μέσες άκρες συμφωνώ μαζί σας κ. Ιωάννου". Τώρα να τα πάρουν πίσω τα γκουρουδίστικα δεν νομίζω, ε;

Λέω 'γω τώρα...

michele είπε...

Α ναι το νομιζω το σεναριο αυτο ηταν ,θα μας το θυμισει ο Ioannou για να μην ψαχνουμε
δεν νομιζω οτι ειναι η περιπτωση του
αλλα παντως οτι εχεις χαρτια ,βλεπεις πανω
οταν δεν εχεις βλεπεις κατω

α ναι την καρμποναρα.Ε που θα παει θα τη γευτω..χαχα

ArTaXiA είπε...

Σας χαιρετώ με αυτό που μου έχει κολλήσει από το πρωί:

http://youtu.be/3X9LvC9WkkQ

Σκέφτομαι να φτιάξω μια ιστορία στο ιστολόγιο μου πάνω σε αυτό το κομμάτι...

ΠΑΝΟΣ είπε...

Καλό απόγευμα από μένα
Το βράδυ θα σας πω τι είχε πει ο Ιωάννου, κάπου το έχω κρατημένο.

michele είπε...

Παμε επανω ,απογευματινη αναρτηση!!

Ωραια,αντε γραψε καμμια ιστορια,εγω εστειλα γραμμα στον Τσιπρα
φτανει οπου ναναι χαχα