Διασπάται η Alpha Bank ακολουθώντας το μοντέλο Eurobank – Με στόχο την εμπροσθοβαρή μείωση των NPEs- Η Morgan Stanley δίνει τη σύσταση overweight για την ελληνική αγορά ήτοι για αποδόσεις καλύτερες από αυτές της αγοράς -Συμφωνία Mytilineos – Gazprom για την προμήθεια φυσικού αερίου-Citigroup: Η Ελλάδα στους κερδισμένους από την πρόταση Κομισιόν

Πέμπτη 26 Μαΐου 2016

ΜΥΤΙΛ

X.A.A. LIVE 




                                                                                σχόλια για τη συνεδρίαση online

ΜΥΤΙΛ: ΗΜΕΡΗΣΙΟ ΓΡΑΦΗΜΑ...

Σε πολύ σημαντικό σημείο έκλεισε κατα την χθεσινή συνεδρίαση η μετοχή αφού υπερέβη την Ν και το 61,8% της fibo διόρθωσης απο την κορυφή της 29/10 εως τα χαμηλά της 9/2/2016 των 2,70€.

Ο τίτλος έχει δοκιμάσει την υπέρβαση του ακμο 200 ημ ,μετα απο 10 περίπου μήνες που εχει βρεθεί κάτω απ αυτόν. Η συνέχεια της κίνησης προς τα 4.40 ευρώ της F συγκεντρώνει αρκετές πιθανότητες ,ενδεχόμενη δε υπέρβασή της θα δώσει ενα τελικό στόχο γι αυτην τη φάση στη ζώνη S [ 5.05-5.15].

Η γραμμή τάσης  Β αποτελεί ισχυρή στήριξη κυρίως σε περίπτωση άρνησης υπέρβασης της F . Η διακεκομμένη μπλε L στα 3,85 € ,προς την οποίαν κινείται ο εκμο 30 ημ ειναι επίσης ενα σημείο πιθανής εμφάνισης αγοραστών στη φάση αυτή.

Μετοχή σηματωρός ,καθως η εταιρεία ενσωματώνει το τρίπτυχο των δομών ανοικοδόμησης μιας πιεσμένης οικονομίας ,σαν την Ελληνική. Μέταλλα-Κατασκευές-Ενέργεια.

177 σχόλια:

mixalis mixalios είπε...

Καλημέρα σε όλους! Ότι έλεγα να ζητήσω χτες από το boss να μου ανεβάσει μυτιλ...
Καλή συνεδρίαση λοιπόν....

Unknown είπε...

Καλημέρα....

Πάνε οι μίγες..... Τώρα σορταρετε άφοβα!!!!

Εχθές είπα σορτ η λογκ.... Και πολύ ξύλο???????

Σήμερα κολυριο χαρτομαντηλα...... Και πολύ νερό!!!!!

Φφ
Εεε
ΕΛΠΕ
Ευδαπ

giannhs kon είπε...

Καλημέρα σε όλους

Καλημερα ΜΙΧΑΛΙΟ και ΑΧΙΛΛΕΑ

ΟΠΛΑΡΧΗΓΟΣ είπε...

Αχιλλέα καλημερα...βλεπεις κατω σημερα;καλα καταλαβα;

Unknown είπε...

Όπλα έχουμε επιστήμονες εδώ μέσα.....

Εγώ ξανά λέω.... Όποιος έχει τα μπαλάκια ας βγει σορτ!!!

Τώρα αν μείνει με μετρητά στο χέρι.... Μάλλον θα χρειαστεί όλα τα παραπάνω!!!


Ο Μιχάλης είναι μεγάλη βοήθεια αλλά δυστυχώς λίγα άτομα τον καταλαβαίνουν!!!

Εγώ εχθές πούλησα χαρτιά από τις 420...
Στα πράσινα όπως άλφα μιγ ετε εχαε

Unknown είπε...

Κράταω

Ευδαπ
ΕΛΠΕ
Φφ
Εεε
Μοη αν και σκέφτομαι να αποχωρήσω
Τιπια τα οποία τα παίζω

Unknown είπε...

Και ΔΕΗ που αυτήν σήμερα φεύγει στάνταρ!!!

Unknown είπε...

Την ΔΕΗ για να μην πάρω κόσμο στον λαιμό μου..... Την βλέπω άνετα 5€!!!

Σε καμία περίπτωση δεν λέω να πουλήσει κάποιος διότι θα πέσει!!!

Απλά πουλάω για να μπω αλλού αλλά και να έχω ρευστότητα!!!

Ilias D είπε...

Καλημερα κυριοι.

Λευτερης είπε...

Υπουργείο Ανάπτυξης. Λαφαζάνη - Σκουρλέτης.

Λευτερης είπε...

Καλή σας ημέρα.

ArTaXiA είπε...

Bonjour bonjour

Ρε Λέα με τσιγκλάς πρωί-πρωί να σε αποδομήσω.

1) Προχθές μόλις γράφεις για 720, κέρδη, μεροκάματα και τα συναφή.
2) Επισημαίνω πως κάτι δεν μου πάει, και με όσα γράφεις μπορεί να πάρεις κόσμο στο λαιμό σου.
3) Μου την πέφτεις, λέγοντας "όποιος έχει δεν ξέρω γω τι ας σορτάρει".
4) Βγαίνει σχολιαστής γράφει πως σόρταρε και στο τέλος της ημέρας τον επεφημείς.
5) Χθες, με την αγορά να τραμπαλίζεται, δεν γράφεις κουβέντα για πωλήσεις που θέλεις, ή που κάνεις, άλλα λόγια ν' αγαπιόμαστε.
6) Σήμερα, λες πως πούλησες εκτός από πέντε χαρτιά, ένα εκ των οποίων η ΜΟΗ που την έδωσες για σίγουρη αλλά δεν έκανε και τίποτα σπουδαίο.
7) Από τα συμφραζόμενα σου, προκύπτει πως εξακολουθείς να βλέπεις το 720, αλλά δεν κρατάς ούτε μία τράπεζα (τα ΤΠ δεν τα υπολογίζω ως επένδυση, μάλλον λοταρία είναι)
8) ΠΩΤΣ ΓΚΕΝΕΝ ΑΥΤΟ ΑΓΟΡΙ ΜΟΥ;

Αυτό λοιπόν που φαντάζομαι εγώ είναι το εξής.

Είδες χθες το απόγευμα πως σου πούλησαν χωρίς βέβαια να το γνωρίζεις. Είδες το GREK που δεν πήγε καλά. Συνειδητοποίησες πως θα πέσει καζούρα. Έμφανίζεσαι πρωί-πρωί να μαζέψεις τα ασυμάζευτα πριν το μπιιιιιιιιιιιιιιιζ!

Θυμήσου λοιπόν, εκείνο που σου είχα πει τις προάλλες:

Δεν έχει σημασία αν κέρδισες ή έχασες από την κίνησή σου, αρκεί να γνωρίζεις γιατί την έκανες. Κι εσύ δεν φαίνεται να γνωρίζεις αγόρι μου.


Υ.Γ. Δεν έχω, παρά να συγχαρώ τον αγαπητό Hippy για την άοκνη προσπάθεια του να εμφυσήσει τη θεμελιώδη ανάλυση σε τούτον δω τον οίκο της απωλείας.

Unknown είπε...

Είσαι μια γάτα εσύ!!!!!!

Χαχαααα ρεεεεεε μαφία......

Κράταω σιγή ασύρματου!!!! Αυτά είχα να πω αυτά λέω.....

Unknown είπε...

Εγω καλέ μου φίλε κάθομαι..... Και το ξέρεις!!! Και άλλοι ιδρωνουν και αυτό το ξέρεις!!!!

Τώρα... Αν πουλάω αν αγοράζω που πουλάω που αγοράζω..... Λίγο να ξέρεις με απασχολεί διότι thats the game!!!

Εγώ σε συμβουλευω να με ακολουθείς να βγάλεις χαρτζιλικη..... Διότι τα κάλαντα αργούν!!!!!

Λευτερης είπε...

Σήμερα έχουν συνελεύσεις οι ΣΩΛΚ,ΧΑΚΟΡ,ΣΙΔΜΑ

Unknown είπε...

Ρώτα βρε τον οστιν τι ώρα μου πούλησε..... Έλα αντε αφού ξέρω δεν κρατιέσαι!!!πάρε τηλέφωνο..... Δεν έχω πρόβλημα..... Και ρώτα τον για το σορτ σε τράπεζα κ την τιμή!!!!! Παρεεεεεεε έχεις περμισιον

ArTaXiA είπε...

https://youtu.be/eKs9EbhI0D8

giaxy είπε...

Καλημερα.τι λετε για την μετοχη της ετε;εχει μεινει πισω;ειναι καλη αγορα;

ArTaXiA είπε...

GiXi εγώ δεν ξέρω. Αλλά αφού ο Λέας δεν την έχει στο χαρτοφυλάκιό του, δεν θα είναι καλή μάλλον.

Πάνος Α. είπε...

Λίγο πίσω οι τράπεζες το χρειάζονται. Νομίζω Δευτέρα Τρίτη ξανααγοραζουμε τράπεζες.

Unknown είπε...

Αρταξια ένα να ξέρεις..... Σαγαπω ρε!!!!

Unknown είπε...

Χαχαααα χαχαααα ρε ρεεεεεε

Unknown είπε...

Όλοι οι φίλοι να ξέρετε.... Χωρίς πείραγμα από αρτ η ζωή δεν έχει νόημα!!!!

Όλα γίνονται φιλικά...... Απλά ο καθένας έχει τον τρόπο του!!!!

Δύσκολο πραγματικά πράγμα η γραφή κ πως τα διαβάζει ο καθένας μας

Unknown είπε...

Ανέβα πάνω να κεράσω κρασάκι....

Και να ακούμε το τραγούδι!!!!

Δεν θα μας τρως μόνο τα κορίτσια!!!!

ArTaXiA είπε...

Μιας και είπες για κορίτσια, την Παρασκευή το βράδυ να πας στην ταβέρνα "Εν Βελβεντώ" να ακούσεις την φιλενάδα μου την Υρώ.

Unknown είπε...

Ρε τραπεζιτη χαβαλέ βρε.... Όλα καλά είναι μην τα παίρνεις όλα μετρητής!!!!

Όλοι λίγο πολύ έχουμε ένα πρόβλημα!!!!

Ο αρταξιας είναι καλός πολύ καλός... Μην κρίνεις να μην κριθεις!!!!!!!

Ξέρεις πόσο σε γουστάρω.... Αντε σεμνά!!

Unknown είπε...

Την λευκού!???????

ArTaXiA είπε...

Ναι, να πας να κάνεις λογαριασμό καλό και να της δώσεις τα φιλιά μου.

μπαρμπαλιας είπε...

εν βελβεντώ ...την υρώ
και μπονζεαουρ

Unknown είπε...

Ρεεεεεε καλή μου φίλη είναι μαζί μεγαλώσαμε... Δίπλα δίπλα μέναμε!!! Χαχαχχχα

Ilias D είπε...

δεν φανταζομαι ναστε τπτ μπατζανακια...

ArTaXiA είπε...

Καλημέρα Μπάρμπα, καλημέρα Ilias

michele είπε...

Εγω μια Ηρω ξερω και ειναι η πεθερα μου

Καλημερα,καλημερα σε ολους

michele είπε...

Εσπασε το 57 ο ΔΤΡ χμμ ,καλημερα Γιαννη ,καλημερα Ηλια ( χαθηκες ωρε)

Andreas D. είπε...

Καλημέρα.

Μιχάλη, την θυμόμαστε την πεθερά σου...τότε με το ατύχημα στο τούνελ...

χαχαχα

michele είπε...

Χαχα Ανδρεα μνημη που εχεις..εφαγε ενα κραξιμο τοτε που πηγε να μου βγει να δει το λαστιχο

Ilias D είπε...

Τι χαθηκα ρε Μιχαλη...μπαινει ο καθενας κ λεει οτι μαλακια γουσταρει...
μεχρι αυτοτρολαρισματα διαβασα ενα βραδακι που μπηκα,ελεος,μερικοι μας προσβαλουν ως αναγνωστες.

Ilias D είπε...

Χρηματιστηριο θελουμε να παιξουμε,οχι να συμετεχουμε σε διαγωνισμο μαλακιας ....
ουτε εχει κανεις φανταζομαι ορεξη να διαβαζει τα ψυχολογικα του καθε μαλακα.

ArTaXiA είπε...

Φεύγει το χρήμα από τις τράπεζες, και πάει στις αποκρατικοποιήσεις....

Ηθικό δίδαγμα: το χρήμα που παίζει Ελλάδα είναι περιορισμένο, πρέπει να φύγει από κάπου για να πάει κάπου αλλού....

Unknown είπε...

Καλημέρα για ΟΠΑΠ πιστεύετε ότι θα διορθώσει και άλλο προς κάτω ή να μπούμε σήμερα

michele είπε...

Ε περιορισμενο ειναι προς το παρον τουλαχιστον .Φυσιολογικο απολυτα να παει προς τα χαρτια που ειναι στο Υπερταμειο

Εχετε φαγωθει με τον ΟΠΑΠ ,αν δεν περασει τα 7 πουθενα δεν παει.Ναι μπορει να παει μεχρι 6.75-6,62

michele είπε...

Την ΕΥΔΑΠ που εβαλα ακριβως μια εβδομαδα πριν στα 4,97 και τωρα ειναι 5,46 ,μονο ο Λευτέρης την εκτιμησε απ οτι ειδα

TΣΑΜΠΗΣ Δημητρης είπε...

κυριε Μιχαλη
οι τραπεζες ειναι στο υπερταμειο?

Andreas D. είπε...

Μιχάλη, εαν μιλήσεις με τον Σταύρο, πες του οτι μου "βγήκε" η ΕΛΙΝ...
ξέρει αυτός...

profit είπε...

Καλημέρα σε ολους και ειδικά στον φιλο Ηλία ....χάθηκες ....
Μετα την ΕΥΔΑΠ Μιχάλη σειρά εχουν τα ελπεδακια...

Unknown είπε...

Mακάρι profit γιατί τα βλέπω κολλημένα στο 4,10

Λευτερης είπε...

Σ ευχαριστώ Μιχάλη.

Ilias D είπε...

Γεια σου Γιωργο...να εκτιμησω οτι δεν ανεβηκες ακομα;

Λευτερης είπε...

ΕΥΑΠΣ ????????

Andreas D. είπε...

http://www.capital.gr/epixeiriseis/3128626/dei-sta-85-6-ekat-euro-ta-kerdi-a-triminou

hippy είπε...


"Φεύγει το χρήμα από τις τράπεζες, και πάει στις αποκρατικοποιήσεις....

Ηθικό δίδαγμα: το χρήμα που παίζει Ελλάδα είναι περιορισμένο, πρέπει να φύγει από κάπου για να πάει κάπου αλλού...."

Φίλε καλλιτέχνη είσαι πολύ δυνατός (αλλά σιγά μην περίμενες να το ακούσεις από μένα)

Και όχι μόνο γι αυτό βέβαια.

Στον κ. Αχιλλέα θα ήθελα να θυμίσω ότι "το λακωνίζειν εστί φιλοσοφείν". Επίσης ποτέ μου δεν κατάλαβα γιατί είμαι looser σαν Πανιώνιος ενώ θα ήμουν winner εάν ήμουν Ολυμπιακός. Δηλαδή το να μου κερδίζει λεφτά ο διαχειριστής μου κάνει μάγκα εμένα? Τι να πω. Έτσι είναι εάν έτσι νομίζετε.

Ilias D είπε...

Ηλια μια ερωτηση μονο,επειδη σε εκτιμω.
Τι προτιμας να εισαι μαγκας κ αφραγκος η φραγκατος κ ουδετερος;

Ανώνυμος είπε...

Non-Greek revenues and exports represent 75% of the consolidated turnover
ΜΥΤΙΛ Αγαπημένη εταιρία & μετοχή απο το τελος της δεκαετίας 90. Επιτομή του "κάνουμε πολλά , μιλάμε λίγο "

Όμως φαίνεται να ενσωματώνει μεν το τρίπτυχο των δομών ανοικοδόμησης μιας πιεσμένης οικονομίας ,σαν την Ελληνική. Μέταλλα-Κατασκευές-Ενέργεια . ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΤΟ ΑΝΤΙΚΑΤΟΠΤΡΙΖΕΙ, ούτε είναι Σηματωρος.
Διότι απλά κάνει το 75 % του τζίρου της ΕΚΤΟΣ ΕΛΛΑΔΟΣ.

Γι αυτό και τα τελευταία 2 χρόνια παρα το καταβύθισμα της χώρας τοποθετούνται όλο και περισσότεροι Ξενοι. (βλεπε πιο κάτω )
ευχαριστώ.


Non-Greek revenues and exports represent 75% of the consolidated turnover
•EPC METKA – 86% of revenues generated through projects outside of Greece, mainly in MENA region
•Power & Gas – 100% of revenues generated within Greece
•Metallurgy & Mining – 75% of revenues generated through exports, mainly to EU countries
Source: Company Information

ΜΕΤΟΧΟΙ
Οικ ΜΥΤΙΛ 32%, retail 30%, Ελλ.θεσμ 10%, FAIRFAX 6%, Ξενοι Θεσμ 23%.

Unknown είπε...

Ο τελικός κερδισμένος είμαι εγώ.... Κύριε Ηλία!!!

Τώρα αν το βλέπεις εγωιστικα....Να έρθω σε σύγκρουση μαζί σου??? Από ότι καταλαβαίνεις σε εκτιμώ!!!!

michele είπε...

Aληθες ειναι αυτο Παυλο οτι κανει μεγαλο τζιρο στο εξωτερικο,αλλα οπως καταλαβαινεις σε αυτα που..ερχονται η θα ..ερθουν σαν εργα εντος Ελλαδας θα ειναι μεσα σε ολο το τριπτυχο.

Και την ανεφερα γιατι ειναι η μοναδικη που ειναι ΜΕΣΑ στο συγκεκριμενο τρίπτυχο.

Οταν ανεβει εδω η ..παραγωγη θα μειωθει και το ποσοστο του 75% που κανει σημερα προς τα εξω.
Δικαιολογημενα δραστηριοποιεται εξω ( ειναι και ανεβασμενο και το $) σε σχεση με 2 χρονια πριν

Ωραια διασπορα εχει και το μετοχολόγιο της

michele είπε...

Το μονο που εχω να πω στην συζητηση με ΛΕΑ ,ειναι οτι τα παλληκαρια εκει μια χαρα τα πανε στις αναλυσεις. Στα πολιτικα να μην πολυανακατεύονται γιατι ειναι δυσκολα αυτα.. χαχαχ

Unknown είπε...

Κοίτα επειδή Μιχάλη μας διαβάζουν.....

Το σωστό είναι να εμπιστεύεται ο κόσμος τους μπροκερ.... Δηλαδή εσένα!!!!


Πόσοι αγρότες και απλός κόσμος μηδενισε λόγο αγνοιας??????????!

Το εύκολο χρήμα είναι εύκολο κύριε ηλιαΗλία?????

michele είπε...

Παιρνει που λετε ενας φιλος τηλεφωνο,μιλαμε για την αγορα και του λεω τι θα γινει με την κωλοΙΝΤΚΑ τοσο πραμα εχουμε

τσικι τσικι κουνιεται σαν το ψιλοβροχο. Κλεινουμε το τηλεφωνο +7% η ΙΝΤΚΑ σε λιγα λεπτα. Κοριό μου εχουν βαλει στο τηλεφωνο;;

Unknown είπε...

Ο Μιχάλης και κάθε Μιχάλης είναιείναι ελπίδα σωτηρίας!!!!

Εγώ θα μηδενιζα σε χρόνο ρεκόρ αν δεν είχα βοήθεια......

michele είπε...

ΛΕΑ μου ολοι κανουμε λαθη.Αυτη ειναι και η ομορφια της αγορας και ας μην μας συμφερει πολλες φορες ,γιατι τα λαθη μας τα πληρωνουμε.

Απλα καποιοι κανουν λιγοτερα απο αλλους. Για τα πολιτικα τα "πειραξα¨ τα παιδια. Ετσι κανω εγω πειραζω τον κοσμο.

Αλλωστε αν λειτουργουσα κι εγω βασει των πολιτικων μου εκτιμησεων,επρεπε να ειχα κλεισει μαγαζι, χαρτοφυλακιο, blog και να ειχα παει κατω να κοιταζω τη θαλασσα .

Αλλα εχει και το σορτ το μαγαζι, οταν απεχεις απο την ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ δεν επανερχεσαι ευκολα. Χανεις το ρυθμο της αγορας

Unknown είπε...

Ξέρεις την αγορά φίλε......

michele είπε...

Διαβαζα χτες που ελεγε ο Hippy για τα θεμελιωδη και το μπλογκ του κυριου Τακη. Εγω μπαινω τα βραδια καθοτι την ημερα δεν εχω πολυ χρονο
και προτεινω και σε αλλους φιλους να το κανουν καθως
αρκετοι συνδαιτημονες εκει ειναι εξαιρετικοι

Unknown είπε...

Μιχάλη ξέρεις γιατί γράφω σε αυτό το μπλογκ.....

Μπορούσα άνετα νανα πίνω καφεδάκι και να ξινω..... ΤαΤα π€&((& μου!!!!!

Σε εκτιμώ αφάνταστα ρεεεεεε σι


Είσαι από τους λίγους στην Ελλάδα!!!

hippy είπε...

Φίλε Ilias D. αφορμή για το 1/2 μου σχόλιο έδωσε η ανάρτηση σου 11:05 π.μ.

Δεν αγαπώ τα διλλήματα, ιδιαίτερα τον τελευταίο χρόνο που τα χρησιμοποιούν οι βλαμένοι κυβερνητικοί για να με πείσουν ότι κάνουν τις καλύτερες επιλογές(πάντα μεταξύ δύο, τι σύμπτωση ε?)

Αντί απάντησης ας μου επιτραπεί να ποστάρω μια έξυπνη ιστοριούλα που ενώ μοιάζει με δίλημα ηθικοπλαστικού χαρακτήρα εύκολα θα μπορεί μετατραπεί σε νοητικό πρόβλημα

"Είσαι στο αυτοκίνητο και οδηγείς ενώ έξω βρέχει καταρρακτωδώς. Περνάς από μια στάση λεωφορείου όπου συναντάς τρία άτομα να το περιμένουν:

1. Μια γριούλα που πεθαίνει
2. Ένα παλιό φίλο απ΄ το στρατό που έτυχε και σου έσωσε τότε τη ζωή.
3. Τη γυναίκα των ονείρων σου.

Ποιον θα έπαιρνες μαζί σου στο αυτοκίνητο, λαμβάνοντας υπόψη ότι χωράει μόνο ένα άτομο?

Μην βιάζεσαι να δεις την απάντηση...Σκέψου λίγο, προτού διαβάσεις παρακάτω...
>
>
>
>
>
>
Θα μπορούσες να πάρεις τη γριούλα, γιατί έμοιαζε να πεθαίνει και έτσι να την σώσεις ή τον παλιό σου φίλο που κάποτε σου έσωσε τη ζωή. Ωστόσο, ίσως να μην ξανασυναντούσες ποτέ τη γυναίκα της ζωής σου.....
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
Μια καλή απάντηση (ίσως υπάρχουν και καλύτερες) είναι

-Θα έδινα τα κλειδιά του αυτοκινήτου στον φίλο μου και θα του ζητούσα να πάει τη γριούλα στο νοσοκομείο, ενώ εγώ θα έμενα, περιμένοντας το λεωφορείο με τη γυναίκα των ονείρων μου

ή όπως έλεγαν οι κουστουμαρισμένοι δίχως γραβάτα "στη δημοκρατία δεν υπάρχουν αδιέξοδα"

(μας τά΄χαν κάνει τσουρέκια μ΄αυτό το κλισέ...Ναι ρε μεγάλε, αλλά εμείς ΔΕΝ θέλουμε την οποιαδήποτε διέξοδο, ζητάμεμε την ΣΩΣΤΗ έξοδο...αι σιχτιρ )


michele είπε...

χαχα τελειο Hippy. Δειγμα του αποτελεσματος της σωστης και καθαρης σκεψης ειναι η ιστοριουλα.

ΚΩΣΤΑΣ G είπε...

Ποιον θα έπαιρνες μαζί σου στο αυτοκίνητο, λαμβάνοντας υπόψη ότι χωράει μόνο ένα άτομο?
Ερωτηση παραπλανητικη..!

michele είπε...

Και επισης να πω το εξης. Η ενασχοληση με το ΧΑΑ ( δυσκολη αφ εαυτης) ειναι μια αεναη διαδικασια.
Η προσωπικη μου σκεψη βοηθιεται παρα πολυ και απο πολλα ατομα εδω που χαιρομαι πολυ που ειναι μαζι μας ,παιρνω καθε τι ενδιαφερον και το
ΣΥΝΘΕΤΩ με τις δικες μου σκεψεις.

Η συνθεση πληροφορησης-τεχν.αναλυσης-πολιτικης αναλυσης και σκεψης φιλων ειναι που κανει την ενασχοληση ευκολοτερη.Η πιο απλη σκεψη στο σωστο timing μπορει να ειναι χρησιμη.

Ilias D είπε...

χαχαχα
Μαρεσεις περισσοτερο Ηλια...ταιριαζουμε λιγο.
ΥΓ. Μονο για μενα εχει σημασια,για τον τροπο που σκεφτεσαι,εισαι Μαθηματικος η εστω ΦΣΜ;
η εν πασει περιπτωση εχεις υφεση στον παραπανω κλαδο;

michele είπε...

Κωστα η ιστοριουλα του Ηλια εχει το εξης χαρακτηριστικο εκτος των αλλων.

ΤΑ ΔΥΟ ΔΕΔΟΜΕΝΑ ησαν Πραγματικα το ενα το ΕΒΛΕΠΕΣ,το αλλο ΕΙΧΕ ΓΙΝΕΙ.

και ενα φανταστικο -μελλοντικο ( η γυναικα της ζωης σου) .

Καλα κρασια..χαχα

Ilias D είπε...

.
ΥΓ.2 Δεν εισαι(ησουν)ΓΙΑΛΑΝΤΖΙ αριστερος.

Ilias D είπε...

ΥΓ.3 Μιχαλη το νου σου θα μας ξυνισουν.....
χιχιχι

ΝίκοςΤ είπε...


κ.Αχιλλέα απόλυτα σωστή η άποψη σου ότι αν δεν ξέρεις να χειριστείς απευθύνεσαι σε ειδικό. Το έχω γράψει στον κ.Τάκη ότι για ομόλογα και ξένα χρηματιστήρια έχω απευθυνθεί σε επαγγελματίες. Αυτοί άλλοτε τα κατάφεραν άλλοτε όχι.Το ΧΑΑ το παλεύω μόνος μου και έχω πάλι γράψει ότι χωρίς πληρωμή διδάκτρων δεν μαθαίνεις.Επέτρεψε μου όμως μια απορία. Όταν προτείνεις αγορές ή πωλήσεις τίτλων,short ή long τοποθετήσεις ,έχεις πρώτα συζητήσει με τον διαχειριστή σου ή υπάρχει περίπτωση να υπάρχει αντίθεση απόψεων ανάμεσα σας;Και αν ναι ποιος βγαίνει συνήθως δικαιωμένος;
Καλημέρα σε όλους.

Unknown είπε...

Χαχαχααα

ArTaXiA είπε...

Δικαιωμένη βγαίνει πάντοτε η ιστορία Νίκο Τ. Τι ωραία τα λέτε χωρίς τραπεζίτη ρε παιδιά..... Χαίρομαι να σας διαβάζω!

Andreas D. είπε...

εαν το αυτοκίνητο ήταν το παρακάτω?

http://www.tanea.gr/news/world/article/5007762/ksexaste-to-diplwma-odhghshs-erxetai-to-monothesio-amaksi-me-texnhth-nohmosynh/

Unknown είπε...

Ωραίος έτσι....!!!!

Λεφτά να βγάζουμε κ στην ευχή όλα!!!!

Καλά κέρδη Φίλε μου!!!!!

Unknown είπε...

Τραπεζιτη θέλω τραπεζιτη θέλω τραπεζιτη θέλω τραπεζιτη θέλω

ArTaXiA είπε...

Ωνασουγαμήσω! Δεν έριχνα μια μαρκετιά στην Παγγαία καλύτερα;

Ανώνυμος είπε...

michele, συμφωνώ. ωραία το θετεις.
Βέβαια η εταιρία δηλώνει οτι στο EPC ( Μετκα )στο εξωτερικό την"ψαχνουν " δεν τους ψαχνει. Γι αυτό και δουλεύει με μεγάλα περιθ. κερδους. - στην Ελλαδα δύσκολο - Διαγωνισμοί, γλύψιμο, μίζες κλπ.
Το Αλουμίνιο επίσης δύσκολα. ΠΟΣΟ να τραβήξει η Ελληνική Αναπτυξη ? Δεν θα γίνουμε Κίνα φανταζομαι.
Μόνο η ενέργεια έχει potential εγχωρίως. Στοχεύει σε 5% μεριδιο ηλεκτρ. ενεργειας στη 2ετία απο 2,1% σήμερα.

Γνώμη μου είναι πάντως πως θάναι μια απο τις Μετοχες της Χρονιάς.

Andreas D. είπε...

τι χτικιό είναι αυτή η ΓΕΚΤΕΡΝΑ...

Andreas D. είπε...

Blogger Ο/Η ArTaXiA είπε...
Ωνασουγαμήσω! Δεν έριχνα μια μαρκετιά στην Παγγαία καλύτερα;

25 Χ 4,78 = 119,50

119,50 / 0,07 = 1700

michele είπε...

Παυλο συμφωνουμε, παντως αφου εχουμε υφεση ,ενα περιθωριο το εχουμε στα επομενα χρονια μια αλληλουχια 2,5-3% σε αναπτυξη.
Κατα τα αλλα απολυτο δικιο εχεις.

michele είπε...

Παρουσιαστηκε ενα θεμα με τα πλαστα πτυχια και καποιο νομο της κ.Γιαννακου του 2007 που ανεσυραν οι προπαγανδιστες της κυβερνησης.Επειδη υποσχεθηκα σε 2 φιλους να αναφερθω συγχωρεστε το ασχετο του θεματος αλλα θα το κανω στο επομενο σχολιο.

hippy είπε...

Μαθηματικός εν αποστρατεία τρία χρόνια τώρα Ilia.

Alexandratos - Koulis plz save TPEIR bank είπε...

Εγώ πάλι θα έσωζα μόνο τη γριούλα....

- 20 χρόνια μετά το στρατό και ακόμα του χρωστάω του μ@@@κα ?
- Γυναίκα των ονείρων μου, 20 χρόνια μετά το στρατό σημαίνει σιτεμένη, σε λίγο θα αράζει μπροστά στο MEGA (θεός συγχωρέστο), θα μου γκρινιάζει για χίλια δύο και θα διαπιστώσει πως τελικά δεν ήμουν ο άντρας των δικών της ονείρων (σταδιάλο μπραντ πιτ), κλπ κλπ.

Για αυτό γριούλα, τη γιαγιά, τη μάνα κάποιου.
Να πάρουμε την ευχή της και καλό δρόμο.


michele είπε...

Το 2007 ψηφιστηκε ενας νομος ο 3577/2007 ο οποίος οριζε ότι θα διενεργηθούν εκ νέου πτυχιακες εξετασεις για τους κατόχους απολυτηρίων από ιδιωτικά ΤΕΕ στα οποία έχουν επιβληθεί ή θα επιβληθούν οι πειθαρχικες κυρωσεις της αναστολής της αδειας λειτουργίας ή της άρσης της άδειας ίδρυσης και λειτουργίας ή τουλάχιστον χρηματικού προστίμου η ποινικές κυρώσεις στους ιδιοκτήτες ή στους διευθυντες ή στο διδακτικό προσωπικό τους για παραβάσεις σχετικές με τους όρους και τις υποχρεώσεις λειτουργίας της ιδιωτικής επαγγελματικής εκπαίδευσης.

Ορισε δηλ να ξαναδώσουν εξετάσεις κάποιοι για τα πτυχία τους που μπορει και να ησαν γνήσια επειδή υπήρχαν αμφιβολίες για την αξία τους.
Επομενως ΔΕΝ εδωσε ευκαιρια σε κατόχους πλαστών πτυχιων να τα νομιμοποιησουν οπως η κυβερνητικη προπαγανδα μεσω αθλιων γραφιων τυπου niko ago αναφέρει.

Το παρον απευθυνεται στους 2 συγκεκριμενους φιλους,αλλα ειναι χρήσιμο και για ολους τους αλλους.

michele είπε...

γραφίδων*

Andreas D. είπε...

αυξάνονται και πληθύνονται οι παπάρες...

Ilias D είπε...

* σχολιο 1.01
Εφεση κ ΟΧΙ υφεση,σορυ.
Σημεια των καιρων.(μας εχουν πρηξει στην υφεση οι αλητες).

michele είπε...

χαχαχ ναι Ηλια το προσεξα εγω

michele είπε...

Οπως και να εχει ειναι καλη σημερα αφου ανεβαινει η ΙΝΤΚΑ
0,3840 η πρωτη αντισταση,κλεινει το gap το μεγαλο των capital controls στα 0,4130

ArTaXiA είπε...

Εδώ φτάσαμε να κονομάμε από τον Τιτάνα..... Ο ΠΕΤΡΟ πέρασε τα 4€. Το Πλαίσιο έμεινε κι ο Άβακας χαχαχαχαχαχαχαχα.

michele είπε...

χαχαχα ειχες πει ενα σωστο ομως παρ οτι ασχολιοσουν με αυτο το θλιβερο χαρτι. Αν ειναι να παιξει και ο ΑΒΑΚΑΣ καιρος να φευγουμε χαχ

Ειδικα σε παλιοτερες μερες ,απολυτα σωστο

austin είπε...

Χειρότερο χτικιο ή τενεργα Ανδρέα!! Δεν λέει να σπάσει πάνω το 3. Και όλο μαζί ου φλερτάρει.

Διόρθωστε με αν κάνω λάθος, όλα αυτά τα περί διαπραγμάτευσης εκ νέου κτλ, δεν είναι και πολύ καλή ένδειξη. Anyway...οι γραμμές ότι δείξουν, απλά φοβάμαι το βίαιο μην σκάσει κάτω σαν καρπούζι.

Όπως δεν μου αρέσει που ο βουτσης λέει για αντισυνταγματικότητα πάλι των μέτρων, μετα τον Καμμένο...

makis είπε...

Καλησπέρα σε όλους. Τα ΕΛΠΕ δεν λένε να κάνουν καν μια προσπάθεια ανόδου ενώ όλα τα υπό αποκρατικοποίηση χαρτιά κουνήθηκαν. Υπάρχει κάτι που δεν ξέρουμε?

Andreas D. είπε...

austin, η ΤΕΝΕΡΓ κρατήθηκε σχετικά καλά στην πτώση...
έχει πάντως έναν μικρό πωλητή...

michele είπε...

Οχι Μακη μου ηδη εχουν κανει το πρωτο βημα και αναμενουμε την πιο δυνατη κινηση,προσωπικα δεν ξερω κατι αρνητικο ( σου χρωσταω ακομα την απαντηση -που θα παει χαχα)

Andreas D. είπε...

41 διαφορετικοί πωλητές στο 3,30 της ΔΕΗ

ένας πουλάει 30,000 τμχ

Unknown είπε...

Με τον που εδιωξε τον μιγα.... Αυτός ανεβαίνει!!!!

Ρε τι κακό.....

Πάνος Α. είπε...

Μιχάλη τι σημαίνει η κασέτα στη ΒΙΟ? συνήθως είναι θετικό ή αρνητικό γεγονός?

michele είπε...

Επισης,κατι ακομα για τα ΕΛΠΕ. Αν κλεισει εδω που ειναι τωρα, θα ειναι το καλυτερο κλεισιμο των τελευταων 5,5 μηνων
και 2) θεωρω ιδαιτερα πιθανη εκτος απροοπτου την οσονουπω διάσπαση του ακμο 200 ημ στα 4,25

Andreas D. είπε...

ερώτηση προς το παιδάκι:

τι απάντησαν οι γονείς σου οταν τους ανακοίνωσες οτι έχασες στο ΧΑΑ όλες τις οικονομίες τους?

michele είπε...

Αμα μετα την ΙΝΤΚΑ ,μας βγουν και τα ΕΛΠΕ μολις τα αναφεραμε τι να πω..

GEORGE είπε...

Καλά που είπε ο ποιητής για αβαξ...δώστε λίγο άζαξ στα γυαλιά του α.μ..

michele είπε...

Λογικο Ανδρεα να πουλαει καποιος στο 3.30 ( αν εχει παρει στο 2,95 περιπου)

Πανο ,δεν εχει μονοσημαντη επεξηγηση ενα μηχανακι,εξαρταται απο πολλους παραγοντες.Παντα υπαρχουν ανθρωποι απο πισω.

ΝίκοςΤ είπε...

Περί ενεργητικής ή παθητικής διαχείρισης χαρτοφυλακίου ή πως να περνάει τομπρωϊνό ενός ώριμου κυρίου.
Πριν 2,5 χρόνια άλλαξα χρηματιστηριακή ενόψει της αποχώρησης της citi.Δείκτης στις 1120 μονάδες ,αξία χαρτοφυλακίου Α ευρώ.(ΑΛΦΑ,ΜΟΗ,ΜΥΤΙΛ,ΙΚΤΙΝ,ΟΤΕ,ΟΤΟΕΛ)
Αν δεν έκανα καμία κίνηση σήμερα με δείκτη 640 μονάδες η αξία του χαρτοφυλακίου θα ήταν 0,9Α ευρώ,με τις κινήσεις που έγιναν και λαμβάνοντας υπόψη και τα έξοδα προμηθειών ,φόρων κλπ αξία χαρτοφυλακίου(παρόμοιας ποιότητας σύνθεσης) 1,13Α ευρώ.
Αναρωτιέμαι και θα μπορούσαν να μου δώσουν απάντηση οι επαγγελματίες ή οι πιο έμπειροι,θα υπήρχε τέτοια διαφορά απόδοσης αν δεν είχαν μεσολαβήσει οι ΑΜΚ των τραπεζών και οι μετέπειτα χαμηλές τιμές τις οποίες εκμεταλλεύτηκα όσο μπορούσα; Ή η διαφορά θα ήταν περίπου αδιάφορη;

ArTaXiA είπε...

Πάντως το ΑΡΑΙΓ, δεν δείχνει καθόλου ωραίο....

Πάνος Α. είπε...

Οκ Michele θα μας δείξει άλλωστε και το ταμπλό. Ο Μυτιλ τρούλου τσουκου προχωράει αθόρυβα και χωρίς πολλούς πωλητές.

Unknown είπε...

Η ΕΥΔΑΠ από 5,61 υποχώρησε 5,50 ενώ τα ΕΛΠΕ ανακάμπτουν πιθανώς λόγω http://www.naftemporiki.gr/finance/story/1108079/sumfonia-elpe-rosneft-gia-tin-promitheia-petrelaiou

ArTaXiA είπε...

"Γέμισε τρολλ εδώ", είπε το τρολλ στον εαυτό του, υποτασσόμενο στις επίμονες φωνές που άκουγε εδώ και μέρες να μιλούν μέσα στο κεφάλι του....

Unknown είπε...

Καμία σχέση με αυτό!!!!

makis είπε...

χαχα. Μιχάλη τα είδες τα ΕΛΠΕ!

Unknown είπε...

Καμία σχέση με αυτό!!!!

Unknown είπε...

Τραπεζιτη θέλω να μου πεις που αγοράζεις!!!!

Unknown είπε...

Κοσμια.... Ετσι καλέ μου φίλε??

michele είπε...

Το ΑΡΑΙΓ art εχει παρουσιαστει προ ολιγων ημερων.Βλεπεις αλλωστε καθαρα εσυ

Τωρα ΔΕΗ βαζω παιζει, για ΙΝΤΚΑ μιλαω παιζει, ρωταει ο Μακης για ΕΛΠΕ παιζουν

μυτιλ βαζω παιζει. Δεν θελω τιποτα απο σας. Ενα ντου ολοι απο λιγο να παρουμε μια γραμματέα να βοηθαει.

Εγω θα την επιλεξω,εχετέ μου εμπιστοσυνη !

hippy είπε...



Ο/Η ArTaXiA είπε...
Ο ΠΕΤΡΟ πέρασε τα 4€

Ωραία εταιρεια φίλε καλιτέχνη...όπως και ΠΛΑΘ, ΠΛΑΚΡ, ΦΛΕΞΟ, ΛΟΥΛΗ, ΚΑΝΑΚ, ΚΟΥΕΣ, ΠΡΟΦ, ΠΠΑΚ, ΚΡΙ, ΓΕΒΚΑ, ΚΛΕΜ κι αρκετές άλλες μικρές που έχουν απαξιωθεί. Βλέπεις δεν κάνουν κλικ όπως η "υποτιμημέμη" ΜΙΓ του BV 1,40 (εκ των οποίων τα 1,20 είναι goodwills θυγατρικών)

1 ευρώ αμοιβές για πάρτη τους οι Πετρόπουλοι για το σταθερά κερδοφόρο ετήσιο αποτέλεσμα-1 εκατομύριο οι ΙΝΛΟΤηδες για να βγάλουν 40 εκ ζημιές

(το σχολιάζω για να μην νομίσεις ότι πέρασες ντούκου)

michele είπε...

Εσεις θα βαζετε το μισθο της, ευτυχως δεν ανεβασαν τον κατωτατο αυτοι και θα ειναι κ οικονομικη χαχα

Andreas D. είπε...

http://www.newmoney.gr/palmos-oikonomias/epixeiriseis/285748-aegean-airlines-zimies-anamenei-i-axia-mi-antiprosopeitiko-to-a%CE%84-trimino

Andreas D. είπε...

http://www.newmoney.gr/palmos-oikonomias/285904-den-apokleiei-nea-metra-stin-ellada-o-soimple

TheHawk είπε...

"Το παρον απευθυνεται στους 2 συγκεκριμενους φιλους,αλλα ειναι χρήσιμο και για ολους τους αλλους."

πάντως..πόσο μπουρδέλο είμαστε...
δεν μπορούμε όυτε την αλήθεια να μάθουμε τελικα...
τελικα υπάρχουν πλαστογράφοι..ναι ή οχι...

τεσπα..

ειμαστε μπουρδελο..αυτο δν αλλαζει...

michele είπε...

ΙΝΛΟΤ χαχαχ γελαω κατι χρονια Ηippy ( οπως ξερεις ειμαι λατρης αυτων που ανεφερες.Καποιοι βεβαια απ αυτους δεν πολυσεβονται την υπαρξη τους στο χρηματιστηριο και επομενως τους μετοχους) μη ασχολουμενοι με το χαρτι τους

ArTaXiA είπε...

Α ρε Ηιppy, μόνο εσύ με καταλαβαίνεις....

Λευτερης είπε...

Ε Γ Μόνο επιτυχίες
Η γραμματέα έπρεπε να ήταν στο γραφείο σου προ πολλού.

michele είπε...

Αντωνη υπαρχουν βεβαια. Το θεμα ειναι ΓΙΑΤΙ περασαν απο τα εποπτικα οργανα που σημαινει δεν εκαναν καλα τη δουλεια τους
και δευτερον οτι ξεκινησαν οι διαδικασιες διωξιματος απο Μητσοτακη οταν ηταν υπουργος,αλλα οι διοικητικες διαδικασιες και η αργη απονομη δικαιοσυνης εμποδιζουν την γρηγορη διαλευκανση.

Το θεμα ειναι ποιοι δεν θελουν την αξιολογηση των Δημ Υπαλληλων. Απλη η απαντηση.

Nemoz είπε...

Μιχάλη είσαι φοβερός!

Σήμερα έχεις δώσει ρέστα!

Πάντα τέτοια!

ArTaXiA είπε...

Κύριε κύριεεεεεεε.... Να απαντήσω;

Λοιπόν: "Ποιοι δεν θέλουν την αξιολόγηση των Δ. Υπαλλήλων"...

Χμ.... Χμ....

Μήπως εκείνοι που τους διόρισαν;

michele είπε...

Τυχαινει nemoz ,θελει και λιγη τυχη η ζωη. :)

Λευτερη ειχα παντως μια καλουλα και εφυγε ,εγινε αεροσυνοδος και ζει εκτος Ελλαδας και βρηκε την υγεια της χαχα

michele είπε...

Οχι,αυτοι που τους διορισαν εκαναν την δουλεια τους ΤΟΤΕ. Αυτοι που δεν θελουν οι επιορκοι να φυγουν ειναι ΤΩΡΑ.

Απλα ειναι τα θεματα..

hippy είπε...

ΝίκοςΤ είπε...
Περί ενεργητικής ή παθητικής διαχείρισης χαρτοφυλακίου ή πως να περνάει τομπρωϊνό ενός ώριμου κυρίου.

Πριν 2,5 χρόνια άλλαξα χρηματιστηριακή ενόψει της αποχώρησης της citi.Δείκτης στις 1120 μονάδες ,αξία χαρτοφυλακίου Α ευρώ.(ΑΛΦΑ,ΜΟΗ,ΜΥΤΙΛ,ΙΚΤΙΝ,ΟΤΕ,ΟΤΟΕΛ)


Παλιός θαμώνας στο κ. Τάκη κι έκαψες χρήμα στην ΑΛΦΑ βρε Νικο???????? Απίστευτο (και ασυγχώρητο για έναν τόσο συνετό παίχτη)

michele είπε...

Υψηλο ημερας

Unknown είπε...

Πυρ πυρ γατάκια

ΝίκοςΤ είπε...

Φίλε Ηλία hippy
και οι θαμώνες κάνουν λάθη.Αν δεν τα έκανα τα λάθη τώρα θα ήμουν στο πληκτρολόγιο ή σε καμία παραλία στο Λυβικό μαζί με τον κ.Λάκη που τον χάσαμε από τον Τάκαρο και καμία καλλίπυγον νεαράν όπως έγραφε ο Θρασσάκος ; Πάντως το καμένο χρήμα στην ΑΛΦΑ περίπου βγήκε στην συνέχεια από ΑΛΦΑ και ΕΥΡΩΒ που πουλήθηκε προχτές.

michele είπε...

Αν ειναι μονον ενα χαρτι που καιει χαρτι παλι καλα Νικολα ,το κακο ειναι οτιη Ελλαδα εν μεσω ΧΡΗΜΑΤΟΠΙΣΤΩΤΙΚΗΣ ΚΡΙΣΗΣ επεμεινε πολυ με τις τραπεζες

Τωρα εγω ελεγα εδω μεσα οτι κρατουσα ταΕΛΒΕ μου και τα ναυπ ,μου 4 χρονια και ΓΛΥΤΩΣΑ τα χρηματα μου ( δεν θα τα εβαζα βεβαια σε τραπεζες ) τα οποια και αυτα δεν τα εχω πια.

Απεγκλωβιστηκα και στα 0,80 ΤΟΥ ΚΑΝΤΩΝΙΑ που μαζευα κανα δυο χρονια στα 0,30-0,40 .Αλλαα υτα ειναι ιστοριες,ο αλλος δεν καθεται μεσα χρονια χωρις εμπορευσιμοτητα

hippy είπε...

Εάν όταν και μακάρι το θωρηκτό ξαναγράψει 1,50 θα ξαναφανεί ο Λάκης φίλε Νίκο (κι αρκετοί άλλοι παλιοί φίλοι προσωρινά απογοητευμένοι).

Ίσως την Άνοιξη του χρόνου? Μοιάζει λίγο γκουρουδιά αλλά μπορώ να το αναλύσω (με μπύρα ή καφέ)

michele είπε...

Χωρις λεφτα απο το λομπυ δεν παει πουθενα Ηippy το θωρηκτο.Ξερω καφενειακο ειναι αυτο που λεω αλλα...

ΚΩΣΤΑΣ G είπε...

το θωρηκτο ειναι ο ΚΕΚΡ?

Andreas D. είπε...

Blogger Ο/Η Andreas D. είπε...
Iκτίνος : Εκτόξευση και προσγείωση
Στο άνοιγμα της συνεδρίασης η μετοχή της Ικτίνος εκτοξεύθηκε στο +29% με 60 χιλιάδες τεμάχια, αλλά γρήγορα τα κέρδη εξανεμίστηκαν. Μιλάμε για κινήσεις που αφορούν λιγότερο από 100 χιλιάδες. Τα λόμπυ περνούν άσχημες ημέρες και δεν έχουν την αίγλη των παλιών καλών εποχών.


Πηγή: Iκτίνος : Εκτόξευση και προσγείωση | newmoney.gr http://www.newmoney.gr/article/18023/iktinos-ektoxeysi-kai-prosgeiosi#ixzz2ZU5trG87


μια απο τις καλύτερες μου πωλήσεις...

Andreas D. είπε...

Blogger Ο/Η Andreas D. είπε...
Δικαιολογημένα για τον ΙΚΤΙΝ...
το lobby βέβαια,δεν έχει μία...

χθες, στο 5,31 έπαιρνες όσα ΑΡΑΙΓ ήθελες...

20 Αυγούστου 2014 - 12:47 μ.μ. Διαγραφή

Ilias D είπε...

http://www.protothema.gr/politics/article/581687/soible-i-ellada-tha-eihe-vgei-apo-tin-krisi-to-2014-alla/

χαχολοι

Andreas D. είπε...

Μιχάλη, τα πήραν τα ΜΠΤΚ στο Limit down...

+0.72 τώρα... οριακά κρατήθηκα να μην πάρω...

χαχαχα

ο dwk είπε...

…το «θέμα» των πτυχίων ξεκίνησε από την γνωστή ρυπαροφυλλάδα …το παρέλαβε (…ως συνήθως) ο λαϊκίστικος νεοφιλελέ-ακροδεξιός «αχταρμάς» και οι …παραποτάμιοι
…αφορά νόμο του 2007 για προσληφθέντες επί των ημερών προηγούμενων κυβερνήσεων οι οποίες (…ως συνήθως) το έβαλαν κάτω από το χαλί (…εκλογική πελατεία, γαρ)
…και εγκαλούν οι θρασείς (…ως συνήθως) την σημερινή κυβέρνηση που προσπαθεί να βρει λύση !
………………..
…τακτική σανοπαραγωγών καταστροφικής πενταετίας: αν δεν συμφωνούν τα γεγονότα, πρόβλημα (…ως συνήθως) των …γεγονότων !
……………….
...καλή συνέχεια

michele είπε...

Τα πηραν Ανδρεα,αλλα ηταν το τριτο limit down..

michele είπε...

Στα ειπα dwk εκει που επρεπε ,εδω δεν ανοιγω κουβεντα .Εχουν γνωσιν οι φυλακες

michele είπε...

Α ειπε Ηλια ο ΣΟΙΜΠΛΕ οτι η Ελλαδα θα ειχε βγει το 2014;; ( το ειχα δει το δημοσιευμα)

Ελα μωρε τωρα που να ΞΕΡΕΙ Ο ΣΟΙΜΠΛΕ χαχα

michele είπε...

Και εχω και αλλο σανο σημερα :

http://www.iefimerida.gr/news/268935/kamateros-syriza-symfono-me-ton-kammeno-aparadekto-metro-gia-tin-ayxisi-fpa-sta-nisia

http://www.iefimerida.gr/news/269001/skoyrletis-sti-genop-dei-kai-admie-tha-parameinoyn-dimosia

ΒΟΔΙΑ

ο dwk είπε...

…μα, την άνοιξες και εδώ, γι αυτό απάντησα
(…εν ώρα συνεδρίασης και ζητώ ταπεινά συγγνώμη από τους συμμετέχοντες…)

michele είπε...

Δεν ηθελα στο τοιχο σου στο face το θεωρω προσωπικο εκει και ειμαι διακριτικοτερος .Απαντηση παντα επιθυμω. Βοηθαει τον κοσμο να καταλαβαινει η να ασχολειται με πραγματα που μπορει να μην γνωριζει η δεν εχουν υποπεσει στην αντιληψή του

Andreas D. είπε...

Γεια σου Θοδωρή, δεν πειράζει,έχουμε συνηθίσει στα troll...

χαχαχα

Ilias D είπε...

Σου μοιαζουμε για σανοφαγοι ρε ντωκι;
Πως την κοβεις την δουλεια;

ο dwk είπε...

…οκ Michele
…ακουστήκαν, λοιπόν, και οι δυο απόψεις
…………..
…την καλημέρα μου Ανδρέα
…-όντως !

Unknown είπε...

Ιτς οκκκκ Θοδωρή

μπαρμπαλιας είπε...

αυτη η πουσταρα δεν ηξερε ποιους διωχνει και ποιους βαζει στη θεση τους;
αλλα σου λεει σανο θελουνε οι μαλακε ...δωστους

Unknown είπε...

Βρε τι λόγια είναι αυτά?????!

Πιπέρι Μιχάλη...

Να επέμβει η επιτροπή δεοντολογιας!!!

μπαρμπαλιας είπε...

αυτο το κυριο σκουρλετι πολυ σκληρο καρυδακι...
δεν πουλαει ...χαριζει

Ilias D είπε...

ποιος Ηλια;

michele είπε...

Αυτος ο Μπαρμπας ΛΕΑ ,πρεπει να του εχουμε ενα κιλο πιπέρι δίπλα του χαχα

ΚΩΣΤΑΣ G είπε...

Βαγενά: Αντέξαμε 400 χρόνια τους Τούρκους, δεν μας τρομάζουν τα 99 του υπερταμείου -
Xιονι πεφτει απο ψηλα...!!!!

michele είπε...

Χωμενα θελουν να τα κλεισουν ολα. Ολα καλα.

michele είπε...

Κωστα αμα σας λεω οτι ολοι αυτοι που μαζεψαμε ειναι τα ΑΠΟΒΛΗΤΑ της ελληνικης κοινωνιας,ακουγομαι κακος.

Unknown είπε...

Θέλω την επιτροπή!!!

michele είπε...

Χασαμε 2 ποντους με 6,5 εκ

michele είπε...

Πρεπει Λεα να ορισουμε Επιτροπη Δεοντολογιας .Εξαιρουνται απ τον ελεγχο οι διαχειριστες.Καλο Μπαρμπα ε;

Ilias D είπε...

κ οσοι το ονομα τους αρχιζει απο Η ...αντε κ οσοι εχουν λ μεσα

michele είπε...

Μην ξεχναμε : ΕΕΕ -1,97% ( που εφερε και τον FTSE στο μείον)
ΔΤΡ απο χαμηλό -3.31% στο τελικο -0,02%

michele είπε...

Παντα παραθυρακια ειχαν οι επιτροπες και οι νομοι Ηλια χαχα

ΚΩΣΤΑΣ G είπε...

απο ολα εχουμε..κοφτη..λογοκρισια...χαχαχα..πλακα κανω..!!!

Andreas D. είπε...

http://onomatologio.blogspot.gr/2013/09/blog-post_172.html

Unknown είπε...

Πουλησα μοη κ ΔΕΗ.... Το είπα το πρωί!!

michele είπε...

χαχα ονοματολόγιο

ArTaXiA είπε...

http://www.capital.gr/story/3128582/metoxes-tis-coca-cola-hbc-poulise-i-oikogeneia-lebenti

ArTaXiA είπε...

17.25€ το τίμημα.

ΝίκοςΤ είπε...

Άσχετο και ταυτόχρονα σχετικό για την συζήτηση περί πολιτικών διεργασιών. Ξέρει κανένας αν το Ε το έχει ο κ.Βρυώνης;

ArTaXiA είπε...

Το Ε το έχει ένας επενδυτής από το Κατάρ.... Γιατί από το Κατάρ; Γιατί έτσι μπορούσαν να παρακάμψουν το πόθεν έσχες.

Δηλαδή ξημέρωσε ένα πρωί στο Κατάρ, κι η ιδέα σφηνώθηκε στο κεφάλι του Καταριανού: "Δεν αγοράζω ένα κανάλι στην Ελλάδα να γουστάρουμε";

michele είπε...

Το θεμα ειναι ποιοι πήραν τα χαρτιά.

ArTaXiA είπε...

Κάτι fund που θα τα φορτώσουν σε ασφαλισμένους της κομητείας Garlfield της Oklahoma.... Εσύ ποιοι νόμιζες mic;

michele είπε...

Αρκει να κανουν καμμια καλη κίνηση πρώτα art :)

Παμε επανω απογευματινη ανάρτηση