Διασπάται η Alpha Bank ακολουθώντας το μοντέλο Eurobank – Με στόχο την εμπροσθοβαρή μείωση των NPEs- Η Morgan Stanley δίνει τη σύσταση overweight για την ελληνική αγορά ήτοι για αποδόσεις καλύτερες από αυτές της αγοράς -Συμφωνία Mytilineos – Gazprom για την προμήθεια φυσικού αερίου-Citigroup: Η Ελλάδα στους κερδισμένους από την πρόταση Κομισιόν

Παρασκευή 1 Φεβρουαρίου 2019

ΧΑΑ ΜΕΤΑ ΤΗ ΣΥΝΕΔΡΙΑΣΗ 


😂😂😂😂😂


                                                                            ΑΠΟΓΕΥΜΑΤΙΝΑ ΣΧΟΛΙΑ

4 σχόλια:

ΑΡΤ είπε...


Είναι πάντα εκεί, παρών. Έξω από την Τούμπα, έξω από κάθε γήπεδο, περιμένοντας να αγκαλιάσει όλους τους παίκτες μας και τον προπονητή.
Υπήρχαν τόσοι νομικίστικοι τρόποι να μπει σε κάθε γήπεδο αν ήθελε.
Αλλά μένει έξω υποβάλλοντας τον εαυτό του σε μια σκληρή αυτοτιμωρία, πληρώνοντας το τίμημα για μια φωτογραφία, για ένα λάθος του που δεν συγχώρησε ποτέ στον εαυτό του. Περιμένει μέχρι να μπει κι ο τελευταίος στο γήπεδο για να φύγει μέσα στη σιωπή του, μην επιτρέποντας στον ίδιο να δει από κοντά την αγαπημένη του ομάδα, το δικό του δημιούργημα.
Να φύγει σαν διωγμένος για να συνεχίσει να προσφέρει στον ΠΑΟΚ όσα δεν πρόσφερε ποτέ κανένας. Κάθε φορά που βρίσκομαι στο γήπεδο ρίχνω μια ματιά στην άδεια θέση του κι απορώ. Απορώ πώς μπορεί και το αντέχει.

Rainmaker

ΑΡΤ είπε...


ΤΩΡΑ ΕΙΝΑΙ Η ΣΕΙΡΑ ΜΟΥ ....

Πάνε 34 ολόκληρα χρόνια, και κάτι μήνες, από τότε που με μπροστάρη τον Μανάβη ο λαός μας έζησε μέρες ποδοσφαιρικής χαράς με την κατάκτηση του πρωταθλήματος και οπαδικης δόξας ισοπεδώνοντας με χοντρές μάπες όποιον μπήκε μπροστά μας και μας εμπόδιζε στο δρόμο να είμαστε δίπλα στον μεγάλο ΠΑΟΚ, σε όλα τα γήπεδα του λεκανοπεδίου.

34 γαμημενα χρόνια, που ο οπαδός του ΠΑΟΚ. χόρτασε αδικία, ψευτιά, υποκρισία, κλεμμένες Κυριακές, κλεμμένα όνειρα ....

34 ίδια χρόνια που έβλεπε να κλέβουν τα πάντα οι κάτω, και να μην τρέχει κάστανο.
Τα κανάλια να δείχνουν άλλα αντί άλλων, η πολιτεία να είναι κουφή και τυφλή, η σιωπή των αμνών να είναι εκκωφαντική ...

Κι εγώ ο ανώνυμος οπαδός έμαθα να ζω με ΌΝΕΙΡΑ ΣΤΑΜΑΤΗΜΈΝΑ.

Ήξερα το έργο κάθε χρόνο, διάβαζα το γράμμα χωρίς καν να ανοίξω το φάκελο.
Και έτσι μου έγινε συνήθεια κάθε χρόνο αυτά τα όνειρα μου να τα καίω ...

Έμαθα τη λαχτάρα μου να πατάει μόνιμα το φρένο.

Να μην μπορώ να δω τον ΠΑΟΚ πρωταθλητή.

Να μην με αφήνουν, και τις περισσότερες φορές να μην πλησιάζω καν, γιατί με διοικούσαν μικροβιοτεχνες και απατεωνίσκοι του χρηματιστηρίου, ενώ τους αντιπάλους μου τους διοικούσαν μεγαλοεφοπλιστές και μεγαλοσυμφέροντα.

Με είχαν να χρωστάω μόνιμα στο δημόσιο για να με εκβιάζουν οι κυβερνήσεις τους και να παίρνουν ψήφους τάχα ότι με βοηθούν, ενώ μου πετούσαν ένα ξεροκόμματο και με δούλευαν γαζί ψιλό ...

Όταν πήγαινα λεκανοπέδιο με φώναζαν Βούλγαρο μπάτσοι και αντίπαλοι οπαδοί μαζί.

Και έτσι έγινα αγρίμι και θέριεψα.

Και έμαθα να ζω από την εσωτερική δύναμη του κόσμου μου.

Να μην κωλώνω πουθενά.

Να κάνω οπαδούς όχι από τα τρόπαια και την τηλεόραση όπως οι άλλοι, αλλά από τους οπαδούς.
Γενεές ολόκληρες.

Και έμαθα να ζω σαν το λύκο στο βουνό.

Πεινασμένος, μόνος εναντίον όλων, αλλά χωρίς λουρί στο λαιμό.

ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΣ.

Και πλήρωνα το τίμημα για αυτό....
Αβέρτα κουβέρτα.

Γέμισα τα νεκροταφεία με οπαδούς από τις εκδρομές, και τα αστυνομικα τμήματα με οπαδούς από τον τρέλα μου που μόνιμα γινόταν βία, ΓΙΑΤΙ ΜΕ ΕΠΝΙΓΕ Η ΑΔΙΚΊΑ.

Γιατί πάντα τη βία τη φέρνει η αδικία.
Νόμος.

Και καιγόμουν κι εγώ, και έκαιγα και την ομάδα μου μαζί.
Γιατί δεν γινόταν αλλιώς.

Έγινα καχύποπτος, σκληρός, απόμακρος.
Και οι τιμωρίες ερχόντουσαν βροχή, αλλά εγώ ο οπαδός δεν έβλεπα άλλη διέξοδο.
Μόνο αυτήν.

ΑΡΤ είπε...

Και μετά από 34 ολόκληρα χρόνια, πέρυσι και φέτος άρχισα να βλέπω αυτόν που ήρθε από το πουθενά και με διοικεί, να αλλάζει τους όρους του παιχνιδιού.

Είδα Ιβάν Σαββίδη να μην μασάει πουθενά.

Να κοντράρει μετωπικά, να χρησιμοποιεί γλώσσα σκληρή που δεν ειχα ακούσει ποτέ ξανά από δικό μου παράγοντα τόσα χρόνια.

Να τα χώνει στα ίσια, να μην κατεβαίνει να παίξει ημιτελικό στο καραισκακη, να τα κάνει όλα πουτανα, να τους ρίχνει την παράγκα λες και ήταν από τραπουλόχαρτα, να τους πουλάει τρέλα, να χτυπά το χέρι στο τραπέζι, να απαιτεί.

Να κάνει επιτέλους ΟΜΆΔΑ, αφού πέρασαν 6 ολόκληρα χρόνια μέχρι να κάνει το αγροτικό του και να μάθει.

Και φέτος επιτέλους, αφού μου το έκλεψαν πέρυσι με τον πιο χυδαίο τρόπο, να έρθει η ΔΙΚΗ ΜΟΥ ΩΡΑ, να τους κάνω χοντρή πλάκα.

Να τους διαλύσω.

Γιατί αυτό ακριβώς σκοπεύω να κάνω φέτος :

ΝΑ ΤΟΥΣ ΔΙΑΛΥΣΩ.

Και όχι μόνο φέτος.

Για τα επόμενα 10 χρόνια.

Ήρθε αυτός που περίμενα και έχει @ρχιδι@, έχω πλέον δύναμη, έχω λαό, έχω τρέλα περίσσια, δεν μασάω τίποτα και πουθενά.

34 ολοκληρα γαμημένα χρόνια ρε πουστηδες περιμενω.

Μου φάγατε την ψυχή.

Μου γαμησατε όλες τις Κυριακές.

Τώρα είναι η σειρά μου ....

Ναι ρε ΠΑΟΚ, η σειρά μου ....

Κων/νος Πανάκας

michele είπε...

Καλως τον φίλο μου τον ΑΡΤ ωδη στον Ιβαν βλέπω ισως και δικαιολογημενη

Αλλα εγω μια και παρακολουθω ποδοσφαιρο 45 χρονια θα σου πω τουτο.
Πολλα που γραφει ο φιλος εχουν δοση αληθειας.
Αλλά
το πρόβλημα του ΠΑΟΚ δεν ηταν μονο το αθηνοκεντρικο καθεστως και καλα.
Ο ΠΑΟΚ ηταν και ειναι ενα γωνιακο μαγαζι με ογκο και δυναμη.

Το προβλημα του ΠΑΟΚ ηταν ο λαός του.Ο υπεροχος λαος του ΠΑΟΚ.
Ακομα και για περσι αυτός έφταιγε ο Ιβαν λειτουργησε σαν λαός, σου λεει θα με αποθεώσουν και μπούκαρε.
Αυτος πέταξε το πρωτάθλημα στα σκουπίδια ,αυτός θα το παρει πισω.