Διασπάται η Alpha Bank ακολουθώντας το μοντέλο Eurobank – Με στόχο την εμπροσθοβαρή μείωση των NPEs- Η Morgan Stanley δίνει τη σύσταση overweight για την ελληνική αγορά ήτοι για αποδόσεις καλύτερες από αυτές της αγοράς -Συμφωνία Mytilineos – Gazprom για την προμήθεια φυσικού αερίου-Citigroup: Η Ελλάδα στους κερδισμένους από την πρόταση Κομισιόν

Κυριακή 12 Μαΐου 2019

ΚΥΡΙΑΚΗ 
με ελεύθερη γνώμη


"ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΠΕΡΙΓΡΑΨΩ ΠΩΣ ΝΙΩΘΩ"...


Δεν είχε λόγια για να εκφράσει τα συναισθήματά του μετά τον μεγάλο του θρίαμβο επί του Rafael Nadal στη Μαδρίτη ο Στέφανος Τσιτσιπάς.

"Σημαίνει τα πάντα για μένα. Είμαι πολύ χαρούμενος που δικαίωσα τον εαυτό μου σήμερα, έκανα έναν από τους καλύτερους αγώνες μου στη χρονιά. Είμαι χαρούμενος που μάχομαι, απολαμβάνω το τένις που παίζω όσο περισσότερο γίνεται και είναι ωραίο που μπορώ να παίζω αυτό το τένις. Η σημερινή νίκη είναι ένα απίστευτο συναίσθημα, δεν μπορώ να το περιγράψω περισσότερο", δήλωσε ο Τσιτσιπάς στην κάμερα της ΑΤΡ, μετά την αναμέτρησή του με τον Nadal.

Στη σπουδαιότερη νίκη της καριέρας του μέχρι τώρα, ο 20χρονος Έλληνας τενίστας επιβλήθηκε του Rafa με 6-4, 2-6, 6-3 και προκρίθηκε στον τελικό του Mutua Madrid Open.

Με δεδομένη την τεράστια αγωνιστική του βελτίωση, ο "Στεφ" παρουσιάστηκε πολύ δυνατότερος και πνευματικά σήμερα, σε σχέση με τις προηγούμενες του συναντήσεις με τον Nadal. Χαρακτηριστικό παράδειγμα το 3ο σετ, στο οποίο έκοψε τη φόρα του Ισπανού και τον κέρδισε για πρώτη φορά στην καριέρα του.

"Η πειθαρχία και το να είμαι δυνατός πνευματικά όλες αυτές τις κρίσιμες στιγμές, νομίζω πως ήταν το κλειδί. Έπρεπε να εκμεταλλευτώ όλες αυτές τις ευκαιρίες, ο Rafa είναι μαχητής και δεν σου δίνει εύκολους πόντους, οπότε πρέπει να παλέψεις και να δώσεις τον καλύτερό σου εαυτό σε κάθε πόντο ξεχωριστά. Δεν ήταν εύκολο και είμαι χαρούμενος που κατάφερα να ξεπεράσω όλες αυτές τις δυσκολίες."

Στον μεγάλο τελικό του Mutua Madrid Open, που θα γίνει το απόγευμα της Κυριακής (19:30GR, COSMOTE SPORT 6HD), ο Στέφανος θα αντιμετωπίσει τον Novak Djokovic. Άλλη μια φορά έχει παίξει με τον Σέρβο, στον 3ο γύρο του Rogers Cup τον περσινό Αύγουστο, και τον είχε κερδίσει με 2-1 σετ. Τώρα ωστόσο πρόκειται για μια πολύ διαφορετική συνθήκη, καθώς είναι ένας τελικός, ενώ ο Nole βρίσκεται στο Νο. 1 του κόσμου.


"Πρέπει να παίξω με τον ίδιο τρόπο. Πρέπει να είμαι προετοιμασμένος ψυχολογικά για έναν δύσκολο αγώνα. Είναι σε πολύ καλή κατάσταση το τένις του, οπότε δεν θα είναι εύκολο. Πρέπει να είμαι έτοιμος γι' αυτόν τον αγώνα, γιατί είμαι σίγουρος πως θέλει τον τίτλο τόσο πολύ όσο εγώ."

www.tennisnews.gr

1 σχόλιο:

austin είπε...

Μπράβο του για την επιτυχία, μπράβο του για την στάση του, μπράβο του για το ήθος και τα λεγόμενα του.

Ποιο απλό στον ταλαίπωρο ελληνικό λαό δεν μπορεί να το κάνει η "συμπτωση" των ημερών που ζούμε.

Τσιπρας - Τσιτσιπας
Απουσία τσιπας- παράδειγμα προς μίμηση
Ανηθικοτητα- ήθος
Συγκρατημένος ορθός λογος - ακατάπαυστη βλακεία.


Και όμως το παράδειγμα προς μίμηση που έχει μεγάλο μέρος του λαού είναι αυτός που:

Τάζει - αντί αυτού που παλεύει.

Καλημέρα!

Ο τόπος τούτος όλα τα καλούδια έχει, αλλά ο λαός του επιλέγει να μην τα βλέπει και απλά να βλέπει τα συμπλεκτικα ιδεολογήματα και την... τσέπη του