Διασπάται η Alpha Bank ακολουθώντας το μοντέλο Eurobank – Με στόχο την εμπροσθοβαρή μείωση των NPEs- Η Morgan Stanley δίνει τη σύσταση overweight για την ελληνική αγορά ήτοι για αποδόσεις καλύτερες από αυτές της αγοράς -Συμφωνία Mytilineos – Gazprom για την προμήθεια φυσικού αερίου-Citigroup: Η Ελλάδα στους κερδισμένους από την πρόταση Κομισιόν

Τρίτη 25 Μαΐου 2021

X.A.





                                               
ΣΧΟΛΙΑ ΓΙΑ ΤΗ ΣΥΝΕΔΡΙΑΣΗ ON LINE 

ΦΩΣ ΤΟ ΤΟΥΝΕΛ ΓΙΑ ΤΙΣ ΤΡΑΠΕΖΕΣ Ή ΠΑΛΙ ΤΟ ΤΡΕΝΟ

ΠΟΥ ΕΡΧΕΤΑΙ ΑΠΟ ΑΠΕΝΑΝΤΙ;

Ο τραπεζικός κλάδος ενσωματώνει δυο μεγάλες, φαινομενικά «αντιφατικές» αλήθειες. Η πρώτη ότι υπήρξε στα μνημονιακά χρόνια ο «μεγάλος ασθενής» που σήκωσε το βάρος της χρεοκοπίας της χώρας και η δεύτερη ότι  τα χρόνια που έρχονται με τα κεφάλαια που πρόκειται να στηρίξουν την αναπτυξιακή πορεία της χώρας ο ρόλος  τους θα είναι καταλυτικός. Επομένως, πρέπει να εκμεταλλευτούν το ευνοϊκό περιβάλλον αντλώντας κεφάλαια  το ταχύτερο δυνατό.


ΦΩΣ ΣΤΟ ΤΟΥΝΕΛ ΓΙΑ ΤΙΣ ΤΡΑΠΕΖΕΣ Ή ΠΑΛΙ ΤΟ ΤΡΕΝΟ ΠΟΥ ΕΡΧΕΤΑΙ ΑΠΟ ΑΠΕΝΑΝΤΙ;

51 σχόλια:

michele είπε...

Καλημέρα σε όλους! Ανδρεα βεβαια θυμαμαι το 1999 με πολλες λεπτομέρειες!

Andreas D. είπε...

Γρήγορα πήγε το ΣΠΕΙΣ στα 8...

michele είπε...

Σαρώνουν τα μικρα της πληροφορικής, να παει και το ΠΕΡΦΟΡΜΑΝΣ 11

michele είπε...

Μεχρι και η ΣΠΙ παιζει

Andreas D. είπε...

Μιχάλη,
βοήθησε και ο ¨φίλος" του Μπάρμπα:

Παγκρατιώτης 4 months ago
...κλασικό rotation από κλάδο σε κλάδο.
Το "γύρισμα" της ΕΝΤΕΡ σήμανε την ολοκλήρωση του τελευταίου κύκλου στην πληροφορική, η άνοδος της ΝΑΥΠ την εκκίνηση των "κλωστών".

τιμές 15/01/21:
ΣΠΙ: 0,58
ΛΟΓΟΣ: 0,75
ΙΛΥΔΑ: 0,77
ΒΥΤΕ: 1,5650
ΙΝΤΕΚ: 2,54
ΕΝΤΕΡ: 2,62
ΕΠΣΙΛ: 4,68
ΠΡΟΦ: 5,25
ΣΠΕΙΣ: 5,50
ΠΕΡΦ: 9

AXAXAXAXAXAXAXAXAXA

michele είπε...

Ο ΠΡΟΦ χρωσταει, αν και ειναι η παλιοσειρα των "μικρων" της πληροφορικής και ειχε παιξει τα δέοντα

streetboy είπε...

Ρε γατονια που την είδατε την αγορά να πέφτει... ένα 5% περίπου επεσε και αυτό κυρίως λόγω τραπεζών. Τα περισσότερα μη τραπεζικά blue chips δεν κατάλαβαν τιποτα.... και ορισμένοι μας προειδοποιουσατε κιόλας γι αυτό που έρχεται!!!
Πραγματικά τι ανοησίες γράφετε ορισμένοι;;

Andreas D. είπε...

Μιχάλη,
συμφωνώ και γι αυτό έχω κάνει το κουμάντο μου...όταν απο 0,40 έγραψε το 2,70 ο μ/μ έλεγε ότι δεν έχει άλλο πάνω και παρότρυνε τον κόσμο να πουλήσει... το θυμάμαι γιατί εκείνη την ημέρα αγόρασα...τώρα βέβαια λέει οτι είμαστε μαζί του απο τα 0,20...χαχαχαχαχα

street,
μπορεί να πέσουμε τις επόμενες ημέρες ή εβδομάδες ή μήνες!
μην φυτιλιάζεις τώρα που είμαστε ήσυχα...!!

leky είπε...

Streetboy, συμφωνώ μαζί σου! Γίνεται μάζεμα σε πολλές μετοχές...ακομη και οι τράπεζες κανουν βάση κάπου εδώ...θέλει υπομονή και όχι γκρίνια...Μιχάλη, η profile έκανε γύρω στο 20% διόρθωση και όπου να' ναι θα ξαναρχίσει να δινει...έχει μπροστα της εξελίξεις και αναπτυσσεται πολύ στο εξωτερικό.

leky είπε...

Όταν καποιος ασχολείται κάθε μέρα χάνει την μεγάλη εικόνα και αγχώνεται...πολλές φορές αυτό οδηγεί σε λάθος κινήσεις...

michele είπε...

Επίσης να θυμήσω τα μεγαλα ποσοστα που κατέχει η ΑLPHA σε ΣΠΕΙΣ 19% και ΒΥΤΕ 13% τα δεκαδικα δεν τα θυμαμαι

michele είπε...

2,08 Πολυ συχνο φαινομενο Leky

michele είπε...

Tα πακετα στην Alpha περιξ του 1 ευρώ, προϊδεαζουν οτι μάλλον η αυξηση παει για αυτη την τιμή χωρις περαιτέρω εκπλήξεις. Για να δούμε

streetboy είπε...

Blogger Ο/Η Andreas D. είπε...

street,
μπορεί να πέσουμε τις επόμενες ημέρες ή εβδομάδες ή μήνες!
μην φυτιλιάζεις τώρα που είμαστε ήσυχα...!!

Αντρέα δεν είναι αυτός ο σκοπός μου.. απλώς επειδή θέλω και εγώ να κάνουμε μια καλή οπισθοχωρηση για να χωθώ, αλλά δεν τη βλέπω μεχρι στιγμής.... γι αυτό απορώ και τσαντιζομαι ταυτόχρονα, που την βλέπουν ορισμένοι και χαλανε το κόσμο

TΣΑΜΠΗΣ Δημητρης είπε...

Καλημερα λεβεντες μου.!!!
Αγαπητοι μου,σημερα περιμενω να δω,ποσος περιπου,ογκος margin υπαρχει στα ΕΛΛΗΝΙΚΑ, κατα βαση, χερια και ποια χαρτια θα καψουν απο τα καλα(περιφερειακα)για να σωσουν τα χαρ(τ)οφυλακια τους,απο τις τοποθετησεις τους σε τραπεζες.Απο 4,00μμ και μετα θα αρχιζουν τα εντονα τηλεφωνηματα.
Ορισμενοι την γλυτωνουν και πανε για αυριο το πρωι, πιστευοντας στην καλυτερη αυριανη.
Οι αλλοι,οι κακοι ???εχουνε ανοιξει... και τους περιμενουνε!!!
Η τελευταια προταση, διαβαζεται δυστυχως κακια,αλλα παντοτε ετσι συμβαινει.
Τετοιες στιγμες ,παρακαλαμε να βρεθει καποιος αγοραστης να μας παρει τα καλα χαρτια,για να τα καταφερουμε να κλεισουμε ,με οσο το δυνατον.λιγοτερες απωλειες.

hippy είπε...

Σκέφτομαι πως οι τράπεζες είναι σαν το ξεμάτιασμα. Λες στον άλλον "πως είναι δυνατόν να πιστεύεις εν έτει 2021 τέτοιες ανοησίες και σου απαντά "μα το μάτι το δέχεται κι η εκκλησία" χα χα χα. Λες κι η εκκλησία παρακολουθεί την επιστημονική εξέλιξη.

Πιο ξεδιάντροπα θα μπορούσαμε να πούμε ότι οι τράπεζες είναι σαν τις μοιχαλίδες συζύγους. Που σε κάθε επ΄αυτοφώρω σύλληψη απ΄το έτερον ήμισυ ορκίζονται πως ήταν η μοναδική φορά και δεν θα ξαναγίνει (μέχρι την επόμενη).

Οπότε αποφάσισα να μην ξαναμιλήσω για τον κλάδο. Δεν πιστεύω φυσικά αλλά ούτε και με αφορούν οι θα...θα...θα...παπαριές του Ψάλτη. Απλά έχω το νου μου όποτε βρίσκω κάποια μοιχαλίδα από δαύτες γυμνή με ανοιχτά τα πόδια να ρίχνω κι εγώ κάνα πήδημα έτσι για την ικανοποίηση της στιγμής.

TΣΑΜΠΗΣ Δημητρης είπε...

Πω,πω,πω,βρε Χιππυ.
Πιπερι στο στομα.!!!χαχαχαχα
Προσωπικα βεβαια αν μου κανει τη χαρη η Αλφα κατα και μετα την αυξηση θα μπουκαρω ΕΠΕΝΔΥΤΙΚΑ.
Τουταυτο και στην Πειραιως στο 1,20 περιπου.
Και θα ειναι η πρωτη μου φορα.

TΣΑΜΠΗΣ Δημητρης είπε...

Ο/Η streetboy είπε...

Blogger Ο/Η Andreas D. είπε...

street,
μπορεί να πέσουμε τις επόμενες ημέρες ή εβδομάδες ή μήνες!
μην φυτιλιάζεις τώρα που είμαστε ήσυχα...!!

Φιλε street.Εισαι απο τα ατομα που εκτιμω ιδιαιτερα εδω μεσα.Επαναλαμβανω ομως την παραπανω ρηση του ΑΝΔΡΕΑ,με την προσθηκη...ΔΕΝ ΑΞΙΖΕΙ.Καποια στιγμη στο μελλον θα σου γραψω τι με μαθαινε, ο συγχωρεμενος ο πατερας μου

Andreas D. είπε...

street,
υπομονή...
στο διπλανό τεχνικόαναλυτικό blog γράφουν οτι η τάση πλέον ειναι καθοδική...

michele είπε...

ΤΣΑΜΠ εγω δεν εχω ουτε εναν κατω απο 45%

μπαρμπαλιας είπε...

Τσαμπ μετα τις 4 ναμας ενημερωσεις

TΣΑΜΠΗΣ Δημητρης είπε...

Σ'εχω ζυγισει Μικελ και γι αυτο σε εκθειαζω.
Ξερεις ομως οτι αρκετοι του συναφιου σου(μας),προεκειμενου να καρπωνονται προμηθειες,τους χωνουν αλυπητα και με υφος χιλιων καρδιναλιων ολα αυτα τα χρονια.
Γι αυτο και εχουν ΑΧΕ ΕΠΕΥ γραφεια και ΑΕΕΔ χωρις πλεον αξιολογα χαρ(τ)οφυλακια.
Επισης γι'αυτο και δεν γινεται σημερα ο ...κακος χαμος.
.Ευτυχως λοιπον που οι σοβαροι επαγγελματιες προφυλασσουν ,ολα αυτα τα χρονια ,με την εμπειρη αποψη τους και οποιοι θελουν τους ακολουθουν.Ναξεραν ποση ευγνωμοσυνη επρεπε να νοιθουν για σενα και τους ομοιους σου.
Αλλα που???????

TΣΑΜΠΗΣ Δημητρης είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
TΣΑΜΠΗΣ Δημητρης είπε...


Φανταζομαι λοιπον Μικελ και ΑΝΔΡΕΑ οτι, συμφωνειται με τα παραπανω.
Ομως εγω ,ετσι σκεφτομαι και παντοτε μπορει να κανω και λαθος.

Υγ,
Αναφερομαι σε σας τους δυο ,γιατι για εσας γνωριζω οτι ασχολεισθε επαγγελματικα, με το εν θεματι αθλημα.χαχαχαχα
Αν ειναι και αλλος ,ζηταω συγνωμη, που δεν τον ανεφερα.

TΣΑΜΠΗΣ Δημητρης είπε...

Επισης ευτυχως, που ,μαλλον,η κυβερνηση,θορυβηθηκε προχθες καi καλεσε τους underwriters να διορθωσουν λιγο.... τα κακως κειμενα.
Γνωμη μου και μονο.
Καλο απογευμα σε ολους μας.

TΣΑΜΠΗΣ Δημητρης είπε...

Αγαπητε μπαρμπα.
Δεν σε φοβαμαι εσενα.Πιστευω οτι για μενα πλεον εισαι....πιστευε και μη ερευνα!!!
χαχαχαχααχα.
ΑΓΑΠΗ ΜΟΝΟ.!!!!!!

μπαρμπαλιας είπε...

εγω βλεπω το χαλι του Μυλωνα που ξινει το μπατο του παλι σημερα.
σωστος ο Ηλιας με την μερικη αποχη του αυτον τον μηνα.
παρε τον μεγαΜυτιλο...1,5 ευρω διορθωση και βαλε

austin είπε...

Άρα βλέπουμε επιλέγουν να πουλάνε ΦΡΛΚ, ΜΠΕΛΑ και ΜΥΤΙΛΟ για το margin.

Τις τράπεζες δεν τις υπολογίζω τόσο γιατί πλέον ΑΛΦΑ είναι σα να μην παίζει, Πειραιώς δεν θέλουν να ξεφύγει από τα όρια αυτά, ΕΥΡΩΒ είναι να μπει στον δείκτη (αν και έφαγε από τα ψηλά της το μικρό χωσέ)..

Καλά τα λέω?

Εγώ παντως βλέπω οριακά την αγορά να κρεμάει... αλλά τι σημασία έχει και τι λέω εγώ

austin είπε...

Όλα κατ εμέ πάιζονται στις μεθαυριανές δηλώσεις... Η αγορά σε διάφορες μετοχές εββδομαδιαία ακουμπάει στα όρια

ΟΠΛΑΡΧΗΓΟΣ είπε...


οhippy είπε..


Που σε κάθε επ΄αυτοφώρω σύλληψη απ΄το έτερον ήμισυ ορκίζονται πως ήταν η μοναδική φορά και δεν θα ξαναγίνει (μέχρι την επόμενη).

Οι άνδρες σε αυτές τις περιπτώσεις λένε...Ελενίτσα..Δεν είναι αυτό που νομίζεις..

TΣΑΜΠΗΣ Δημητρης είπε...

Blogger Ο/Η austin είπε...


... αλλά τι σημασία έχει και τι λέω εγώ

25 Μαΐου 2021 - 4:38 μ.μ.

Το μονο σωστο ,που εχω διαβασει απο σενα ,ολα αυτα τα χρονια!!!!!!!

ΟΠΛΑΡΧΗΓΟΣ είπε...

πονηρέ Τσαμπης...απομονώνεις λεξεις από την φράση..
Μόνο εγώ σε πιάνω σου λέω..

ΟΠΛΑΡΧΗΓΟΣ είπε...

χωσέ στις αγαπημένες μπάνκες..
Τι θέλουν να μας πουν;

ArTaXiA είπε...

Εγώ χαίρομαι που ο ένας συγχαίρει τον άλλον σε τούτο δω το forum.

Εν τω μεταξύ, τα επιχειρήματα ντουφεκιές στον αέρα και το αποτέλεσμα σκέτη από γιουβέτσι.

Μπράβο παιδιά που δεν έπεσε η αγορά και το είχατε προβλέψει, μπράβο και που ανέβηκε και πάλι το είχατε προβλέψει, μπράβο που δεν είχατε τράπεζες και σκασίλα σας, αλλά μπράβο που βγάλατε λεφτά από τις τράπεζες που δεν είχατε, μπράβο που έχετε μόνο μικρά, μπράβο που είστε και στα μεγάλα.

Γενικά, δεν έχω λόγια.

austin είπε...

Εγώ πάντως και ψώνισα σήμερα και είμαι στημένος χαμηλότερα για να κλείσουν τα margin και να μου τα δώσουν εμένα...

Από αύριο πάμε πάνω!

ArTaXiA είπε...

Συγχαρητήρια και σε σένα.

ΟΠΛΑΡΧΗΓΟΣ είπε...

ArTaXia πάψε να κάνεις πλάκα..
ένας χθες εδώ έβγαλε από τις μπανκιες 3 χιλιάρικα και κάτι ψιλά..
αν υποθέσουμε ότι έπιασε την άλφα έβαλε 30.000 και πήρε τα τρία...
αν έβαλε γιουρομπανκ..έπαιξε 60.000 και πήρε τα τρία κάτι..
βοηθήστε με αν κάνω λάθος..

austin είπε...

Να σαι καλα.. Εγώ αποφάσισα πλέον να ακούώ εδώ τους σνομιλητές, αφού οι επιτυχίες τους είναι πολλές και μου είπαν να ρωτήσω γιατί λέω υπερβολικά πράγματα για ιθαγενείς.

Ρώτησα...και μου είπαν ότι οι επιλογές Τσαμπή είναι λουκούμι. Εξού και στήθηκα για το margin call των άλλων

michele είπε...

868 Art χεχε

austin είπε...

Και το 868 το κράτησε... για σήμερα. Αν και ιδρώνω λίγο με τον Μυτιλ που έφυγε και από το 14,40 κάτω.. μάλλον το Margin call θα είναι

TΣΑΜΠΗΣ Δημητρης είπε...

Ο/Η μπαρμπαλιας είπε...

Τσαμπ μετα τις 4 ναμας ενημερωσεις

25 Μαΐου 2021 - 3:57 μ.μ.

Χρειαζεσαι επιπλεον ενημερωση,ή, ενημερωθηκες απευθειας.!!!!
χαχαχαχαχαχααχα.

michele είπε...

Εν τω μεταξυ ιστορικο χαμηλο για το spread over German

ΟΠΛΑΡΧΗΓΟΣ είπε...

Δηλαδή εσύ Austin από αυριο βλεπεις πάνω..
Εντάξει πάντως... Μέσα στην καλή χαρά η αγορά έχει πάει 60 μοναδουλες κάτω ..
θα είναι η φόρα πριν τις 1200.

Andreas D. είπε...

131,000 τμχ το ΕΠΣΙΛ...

μέχρι και θεσμικός θα μπορούσε να πουλήσει σήμερα...

ArTaXiA είπε...

Τελευταίο σχόλιο και όποιος κατάλαβε, κατάλαβε.

Υπάρχει λόγος που τα trading systems, γράφονται σε αλγόριθμό και τεστάρονται είτε in vivo, είτε in vitro.

Ο λόγος είναι για να μην έρχεται ο "χ" αναλυτής και μιλάει για 868, το σπάει με δύναμη, και μετά, έρχεται και ανασκευάζει. Δεν υπάρχει υποκειμενικότητα σε ένα σύστημα συναλλαγών. Υπάρχει όμως μεγάλη υποκειμενικότητα στα καφενεία και στις παρέες. Τύπου "εγώ κερδίζω", "εγώ προέβλεψα", "εγώ ξέρω".

Αν με ρωτήσετε το σύστημα Michele πήγε άπατο, χτύπησε στοπ, ξαναμπήκε long και τώρα είναι στο όριο. Εάν μιλάμε δε σε επίπεδο παραγώγου, είναι ήδη πάλι short με αρκετές δεκάδες πόντους ζημιά. Εσείς βέβαια, μπορείτε να πανηγυρίζετε, δικαίωμα σας. Από την πλευρά μου, έχω τα hard data και αυτό μου αρκεί.

Χαίρετε και αγαλλιάστε και πάλι συγχαρητήρια για τις πάντα εύστοχες επιλογές σας τύπου ΕΠΣΙΛ, όταν βέβαια ΚΕΚΡCOIN και ΕΛΛΑΚΤ τα κάναμε εντριβή για κάλους και που να θυμόμαστε τώρα τι λέγαμε, επιλεκτική μνήμη αφού.

μπαρμπαλιας είπε...

χαρουλες ολοι σημερα...
Τσαμπ στοχευμενος...βαλε και μια βασκανδουρα μη σε ματιασει ο ωραιος φιλος σου.
Μικες στοχος κρατησε.
αυριο θα ψωνησω Μυτ

χαιρετω

Τσααααμπ..ειχαμε μια θαλασσα σημερα Καλαμιτσι ΑΑΑ

Lorac είπε...

Ο/Η ArTaXiA είπε...
Τελευταίο σχόλιο και όποιος κατάλαβε, κατάλαβε.

Εγω δεν καταλαβαίνω τα εν βίτρο και εν βίβο. Βλέπω όμως αποδόσεις και διερωτώμαι έχουν ειδικό αλγόριθμο εκεί για να πιάσουν αυτές τις αποδόσεις??

https://www.euro2day.gr/investments/persons/article/2080140/ta-kalytera-kai-ta-heirotera-ellhnika-metohika-amo.html

hippy είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
hippy είπε...

Οι πιο πολλοί εστιάζουν στην Λάτσαινα, εγώ προτιμώ την 3άδα που ίσως στριμωχτεί απ΄την είσοδο της στον MSCI. Ότι έδωκα λέω να το ξαναπάρω πίσω μέχρι την Παρασκευή και μακάρι (για το χαρτοφυλάκιο μου) η κερδοσκοπία να με δικαιώσει. Αυστηρά για ξεπέτα, 4-7% κέρδος ίσα για να μ΄αγαπάει ο χρηματιστής μου. Εκτιμώ ως μικρό το ρίσκο καθώς και οι 3 έχουν καλό τρίμηνο-εξάμηνο μπροστά τους και σημαντικό μέρισμα που πιστεύω θα προεξωφληθεί. Η επένδυση μπορεί να περιμένει μέχρι τον Οκτώβριο-Νοέμβριο (που θα΄χουν ανοίξει κι οι χειμερινοί κινηματογράφοι)


ΑΣΧΕΤΟ ο θεός να μας φυλάει από κακούς γείτονες που θέλουν να ψοφήσει η κατσίκα μας αντί να πάνε να βοσκήσουν την δική τους.

Ανώνυμος είπε...

«Φεγγάρι των Λουλουδιών»

https://www.protothema.gr/technology/article/1127400/feggari-ton-louloudion-spanio-fainomeno-tin-tetarti-i-megaluteri-uperpanselinos-orati-apo-tin-ellada/

michele είπε...

Καλημέρα, παμε επανε σε νεα αναρτηση !