ΗΜΕΡΗΣΙΟ ΓΡΑΦΗΜΑ: ΕΛΠΕ
Παρατηρούμε τη μετοχή απο τις αρχές του 2011. Μετά το πρώτο μισό της χρονιάς η μετοχή κινείται εντος 2 παράλληλων ζωνών συναλλαγών ΔΕ και ΕΖ η πρώτη μεταξυ 5.65-6.10 και η δεύτερη μεταξύ 6.10 -6.60. Πρόκειται για ζώνες μεγάλης συσσώρευσης.Η μετοχή απο τις 5/1 κινήθηκε κόντρα στην αγορά και εξήλθε του μπλε ανοδικού καναλιού , κινούμενη με μαθηματική ακρίβεια μέσα στην πρώτη ζώνη συναλλαγών.
Σημαντική θεωρούμε την φάση στην οποία βρίσκεται καθώς εχει δημιουργήσει ισχυρό πυθμένα στην τιμή αυτή και βρέθηκε εδω σε 3 συνεδριάσεις απο τα 6.24 με συνολικό όγκο 160.000 τεμαχίων δείγμα της "τεχνικής κίνησης" που ακολούθησε.Εαν αντιδράσει άμεσα η μετοχή θα δοκιμάσει τα 6.60 αυτη τη φορά διασπώντας την καθοδική γραμμή τάσης Κ στα 6.35 .Ο κμο 200ημ δεν θα αποτελέσει πρόβλημα . Όλα αυτά εφ όσον δεν διασπάσει προς τα κάτω τον πυθμένα με πρώτη στήριξη τα 5.50 και τέλος το χαμηλό των 5.11.
Η εταιρεία ανακοίνωσε σήμερα το απόγευμα μέρισμα 0,45 ευρω που αντιστοιχεί σε μερισματική απόδοση 7,9% με βάση τη σημερινή τιμή κλεισίματος.
Παρατηρούμε τη μετοχή απο τις αρχές του 2011. Μετά το πρώτο μισό της χρονιάς η μετοχή κινείται εντος 2 παράλληλων ζωνών συναλλαγών ΔΕ και ΕΖ η πρώτη μεταξυ 5.65-6.10 και η δεύτερη μεταξύ 6.10 -6.60. Πρόκειται για ζώνες μεγάλης συσσώρευσης.Η μετοχή απο τις 5/1 κινήθηκε κόντρα στην αγορά και εξήλθε του μπλε ανοδικού καναλιού , κινούμενη με μαθηματική ακρίβεια μέσα στην πρώτη ζώνη συναλλαγών.
Σημαντική θεωρούμε την φάση στην οποία βρίσκεται καθώς εχει δημιουργήσει ισχυρό πυθμένα στην τιμή αυτή και βρέθηκε εδω σε 3 συνεδριάσεις απο τα 6.24 με συνολικό όγκο 160.000 τεμαχίων δείγμα της "τεχνικής κίνησης" που ακολούθησε.Εαν αντιδράσει άμεσα η μετοχή θα δοκιμάσει τα 6.60 αυτη τη φορά διασπώντας την καθοδική γραμμή τάσης Κ στα 6.35 .Ο κμο 200ημ δεν θα αποτελέσει πρόβλημα . Όλα αυτά εφ όσον δεν διασπάσει προς τα κάτω τον πυθμένα με πρώτη στήριξη τα 5.50 και τέλος το χαμηλό των 5.11.
Η εταιρεία ανακοίνωσε σήμερα το απόγευμα μέρισμα 0,45 ευρω που αντιστοιχεί σε μερισματική απόδοση 7,9% με βάση τη σημερινή τιμή κλεισίματος.
78 σχόλια:
σε ανοδικη κινηση το 1,3,5 ειναι προωθητικα και το 2,4 διορθωτικα...θα σου στειλω σχεδ/μα
δωσε ρε αμερικανε!!!!!!λες να πρασινισει η αγαπημένη μας???????
ΝΑΙΙΙΙΙΙΙΙ!!!!Εισακουστηκα!!!!! +0,32%!!!!!!!!!!!!
ΑΡΤ ρωτησα γιατι δεν μιλαμε μεταξυ μας,μας διαβαζουν αρκετοι..
Γκοοοοοολ!!!!!!!Ολα μαζι!!!!!!!
Κωλοφαρδο ηταν χαχαχα..
το πράσινο της NBG? ή το γκολ του γάβρου μας? ΠΩπωπω..Ονειρο ζω!!!
http://www.fmvoice.gr/EnergyTrend/EnergyTrend/Protergia:-%CE%95%CF%80%CE%B5%CE%BA%CF%84%CE%B5%CE%AF%CE%BD%CE%B5%CF%84%CE%B1%CE%B9-%CF%83%CE%B5-%CE%BC%CE%BF%CE%BD%CE%AC%CE%B4%CE%B5%CF%82-%CE%91%CE%A0%CE%95/16-20444.html
το γκολ του γαβρου σας παιδι μου, η ΕΤΕ δεν κανει τιποτα κωλοφαρδα..
Εμεις καθομαστε και ο Βαγγελης φωτιζει....
για θυμηστε μου..Βαγγέλης?
Mytilinaios..........
οκ...ναι τωρα το διαβασα
Ενας ειναι ο Βεγγελης... Εκει θα πει επιχειρηματικη σοβαροτητα...
αρε φιλε σουταρα την ABC νωριτερα απο οτι επρεπε..δεν πειραζει ομως..αλλη μια καλη τοποθετηση..αυτη η PEP..ποσο αργοκινητη μετοχή..μου έχει βγάλει το λάδι..
Εχει να δωσει ο Βαγγελης..
Θα ειναι μια απο τις βασικες μου επιλογες, οταν θα ξανα ενταχθω δυναμικα στο team των επενδυτων.... Καλο βραδυ σε ολους...
Πολυ καλα θα κανεις Παντελη! καλο βραδυ.
μπραβο..αλλη μια καλη επιλογη η ANR..δειχνει οτι εχει δυναμη..ψαχνω αλλη μια να μπω...σκεφτομαι SYY
να και το +0,64%..τυχερουληδες αυριο..εμεις θα περιμενουμε μεχρι αυριο το μεσημερι..
nbg + 0,96%!!!!!!!!!! δωσε ρε ομορφη!!!
οποις δεν αγορασε σημερα ετε την κοιταει αυριο πρωι πρωι.ετσι μου σφυριξε ενα γερμανακι .
νατο και το 0,96% χαχα
ποιο αυτο που την επαιζε short στο 1.43??
μικελε αυτον που την επαιζε σορτ απο το 25 μεχρι το 5.και μετα ξανα σορτ .τωρα αν σορταρε στο 1.43 αυτος θα ξερει .παντος επιμενει για 0.8.ασχετα με τις αναλαμπες αναλαμπουλες
τα καλα έμειναν στο τέλος....+1,60%
δινει ακομα? + 1,92%..ποντο ποντο...
mic...φανταζεσαι να επαιζα ΧΑ?..θα χρειαζόμουν ενα ολοκληρο chat room για την παρτυ μου..χαχαχα..το βραδυ ειναι πιο ανετα..παλι καλα..θα ακουγα το κραξιμο...!!!
ναι θυμαμαι και κατι ΕΥΔΑΠ που θα πηγαινε 10...hawk στο τελος σε φτιαχνει βλεπω..
Παιξε συ και θα σε βολεψουμε,εχεις καλη περιγραφη χαχα
closing song..το αξιζει η nbg σημερα...αντε να δωσουμε σκυτάλη στους αυριανούς..εμείς κάναμε το καθήκον μας..
http://www.youtube.com/watch?v=3waRxjLe-M4
Καλησπερα σε ολα τα παιδια
Καλως το Γιαννη,ετοιμος??? το ευρω στο 1.3367 η ετε συμφωνα με το κλεισιμο της Αμερικης 2.37
Καλησπέρα και από μένα.
Τάσο δεν μπορείς χωρίς εμάς βλέπω. Τι γίνεται από εκεί, δεν σε παίζουν? Δεν πρόλαβα να δω ακόμη.
Καλησπέρα Γιάννη. Εντάξει με το θέμα που λέγαμε το πρωί?
Οχι ακομα μικελε εκρεμοτητες.Πανο για το πρωι ενταξει το χαρτι ειναι καλο απλα μου το μετεφερε λαθος προφορικα και εγινε παρεξηγηση. Ευχαριστω πολυ!!!
Δεν κάνει τίποτα Γιάννη, να είσαι καλά.
καλό βράδυ παιδιά..τα λέμε αυριο..
Kαληνυχτα hawk
Καλό ξημέρωμα Αντώνη.
Ρε παιδιά πέρασε ο 166 και έγραψε τα δικά του με τους κινητήρες και δεν του απάντησε κανένας ούτε ο Γιάννης ο ΚΟΝ?
Φαντάσου ασθενοφόρο με 1000άρη κινητήρα και 180 άλογα!
Πανο θα μας γυρισουν οπως παλια με τα groupB μικρα μοτερακια και πολυ πιεση στα τουρμπο για να βγαζουν ροπες
Το αστείο είναι ότι και η Φορντ και η Όπελ έχουν κινητήρες στα 1600 που βγάζουν 180 άλογα. Αν τώρα τα ίδια άλογα βγαίνουν από τρικύλινδρα 1000άρια που είναι το πρόβλημα και θα θρηνήσουμε κορμιά στην άσφαλτο?
εγω του εγραψα για τα μηχανακια τα samurai τα 750 και για τα peugeot rally που ειχαν οι πιτσιρικαδες
Γιάννη είναι η μόδα των καιρών. Αν υπάρχει πραγματική οικονομία στην βενζίνη και ικανοποιητική ροπή δεν με πειράζει, αρκεί να είναι αξιόπιστα. Και έχεις διαφορά και στα υπόλοιπα, ασφάλιστρα, τέλη κλπ
Το διάβασα Μικέλε χαχα και μάλιστα τότε τα μηχανάκια είχαν ανύπαρκτες αναρτήσεις και λάστιχα
Οικονομια δεν θα υπαρχει ουτε τωρα υπαρχει.Θα σου δωσω ενα παραδειγμα το δικο μου Πεζο 205 καιει νορμαλ 11 λιτρα τα 100 μεσα στη πολη και ειναι μοντελο 93 ετσι οπως το εχω τωρα ειναι η χαρα του βενζινα αλλα... το FORD του father μοντελο 2009 και καιει το ιδιο 10-11 λιτρα μες τη πολη
Θα μου πεις το ενα απ τα δυο δεν ειναι αυτοκινητο χαχα αλλα κουβας χαχα αλλα η βενζινα ειναι η ιδια με 20 χρονια διαφορα στη τεχνολογια
Γιάννη εξαρτάται από τις συνθήκες κυκλοφορίας. Κάποιες ώρες η Αθήνα, δεν περπατάει, τι κατανάλωση να μετρήσεις τότε? Δεν έχω ποτέ μετρήσει το δικό μου Ford (1600) μέσα στην πόλη, 5 χρόνια τώρα. Έξω από 7-10 ανάλογα με την ταχύτητα.
Για τους νέους κινητήρες θα δούμε.
Το 205 είναι 1400 με 80 άλογα?
Τελείωσε και ο γαύρος, είχαμε μια επιτυχία τουλάχιστον σήμερα.
Συνθηκες Αθηνα ακινητος δηλαδη, στη ιδια διαδρομη και χιλιομετρικα και χρονικα και καινε περιπου το ιδιο. Η μονη διαφορα ειναι οτι το δικο μου ζυγιζει 810 κιλα ολοκληρο και το αλλο 1300 αν θυμαμαι καλα.Σαν τεχνολογια σιγουρα υπαρχει διαφορα αλλα στη τσεπη ειναι το ιδιο
Παλια τωρα ειναι 1400 με 125 χαχα
To γαργαλησες το μοτερ που λεγαμε παλια χαχα
Δηλαδή έβαλες τούρμπο?
Ε δεν αντεξα.Το ειχα γυρω στα 100 και τωρα πριν λιγο καιρο μπηκα λιγο πιο βαθια. Μεγαλη διαφορα.
Μόνο η διαφορά των 500 κιλών φτάνει, και η διαφορά στο κυβικά, αλλά το δικό σου δεν συγκρίνεται πλέον, διαφορετικά χωρίς πείραγμα θα ήταν οικονομικό.
Aν καταλαβα καλα του εδωσες 40 αλογα παραπανω και μετα κλαιγεσαι που καιει??? χαχα
Χωρις πειραγμα κανει τα 11 λιτρα. τωρα ειναι κοντα στα 17-20 ατμοσφαιρικο δεν εχει τουρμπο
Παρατραβηγμόνο Γιάννη το 11 χωρίς πείραγμα.
Τέλος πάντων δηλ. έβαλες άλλο πρόγραμμα, φίλτρο και εξάτμιση?
Τα άλογα που βγαίνουν από πρόγραμμα είναι κανονικά ή "πλασματικά"?
Αμα το πατησεις εκει να δεις, να τον βλεπεις το δεικτη που κατεβαινει χαχαχα αλλα κανει ενα ηχο σκετη απολαυση
Πανο ειχα φιλτρο εξατμηση τσιπακι ετοιμο απ εξω γιατι ειναι μονοποιντ αλλα εχω κανει και εξτρα πατεντα ,εχω ανεβασει βενζινες εκεντροφορο, καπακι πλανισμα, βαλβιδες κτλ.
Τελικά τι έγινε με την προηγούμενη συζήτηση?
Είμαστε σε ανοδικό και στο 4ο κύμα τελικά και πόσο θα κρατήσει αυτό αν είναι έτσι?
Καλά αυτά που μου λες είναι παλιά κόλπα, τι μου θύμισες τώρα... πλάνισμα καπάκι για να ανεβεί η συμπίεση, νέος εκκεντροφόρος πιο ελαφρύς, μεγαλύτερες βαλβίδες, άλλη εξάτμιση και να τα αλογάκια χαχα
Ο στρατηγός το πέταξε και πήγε για ύπνο μετά...ήσυχος ενώ εμείς δεν θα κοιμηθούμε όλη νύχτα
Το προγραμμα μονο του δεν δινειπολυ, αναλογα το τι ανοχες εχει η μηχανη και τα συστημα διαχειρησης. Με Φ Π Ε σε ενα καινουριο θα βγαλει αλογα 10-20 γιατι ειναι πολυ φημομενα για τους ρυπους εχουν καταλυτες προκαταλυτες χιλια φιλτρα της παναγιας τα ματια το θεμα ειναι πιος ξερει να το προγραμματισει ωστε να δουλευει και να μην μεινει στο χερι
Σωστά Γιάννη και γι αυτό τώρα δεν το πολυκάνουν, υπάρχουν έτοιμα μοντελάκια στην αγορά με όσα άλογα θέλεις... και εγώ θα προτιμούσα κάτι έτοιμο από το εργοστάσιο, το μόνο πρόβλημα είναι τα λεφτά χαχα
Πανο αυριο πρωι θα βαλω γραφημα τραπεζων,για αλλαγη στην αναρτηση..χαχα ο στρατηγος ετσι ειναι μυστηριωδης σαν αυτη τη Μαρινα που χαθηκε η Μαρινα??? αχχ Μαρινα
Έχω ακούσει για τρελά πράγματα κάτι Πούντο με 300 άλογα αλλά έμεναν μετά από 23 χιλιόμετρα χαχα
Μικελε για τη ετε τη λες; αυτος ο σχηματισμος θα της δωσει κινηση Λονκ λεω να δοκιμασω αυριο
διόρθωση 2-3 χιλ.
Πάνε όλα τα κορίτσια μας αλλά που θα πάει θα γυρίσουν με το 5ο κύμα χαχα...όπου να' ναι έρχεται
Γιαννη ειναι οριακα ,πρεπει να δουμε και το ανοιγμα,υπαρχει η περιπτωση του 2,20 οπως και ισως με μεγαλυτερες πιθανοτητες το 2.43
Πανο πιο παλια πριν βγαλω το διπλωμα που γινοταν χαμος ηπηρχαν κατι πραγματα πωπω παναγια μου ο αλλος πηγαινε με escort mkii me cosworth RS 500 moter πειραγμενο και λαστιχα MIKE THOMSON για dragster στο δρομο .
Εντάξει Μικέλε, για να δούμε αύριο το γράφημα των τραπεζών.
Για τώρα καληνύχτα σε όλους και καλό ξημέρωμα.
Καληνυχτα Πανο
Γιάννη έχω ακούσει ιστορίες... ο καταραμένος με τις κόντρες κλπ και άλλα τέτοια, αλλά ποτέ δεν πήγα να παρακολουθήσω, ήμουνα καλό παιδί χαχα
Καληνύχτα και πάλι σε όλους.
Ε τοτε ημασταν μικρα Πανο το μυαλο ηταν αλλου.
Ευχαριστω Μιχαλη καληνυχτα
Αpple: "Nα αγοράσουμε την Ελλάδα με 97 δισ. δολ.
Με 97,6 δισεκατομμύρια δολάρια ρευστό αποθεματικό στα ταμεία της, την μετοχή της να καλπάζει και τις πωλήσεις της να εκτινάσσονται ολοένα σε υψηλότερα ρεκόρ, ο κολοσσός της Σίλικον Βάλεϊ, η κραταιά Apple αντιμετωπίζει ένα «πρόβλημα»: Πώς να χρησιμοποιήσει τα τεράστια αποθεματικά της, τα δισεκατομμύρια δολαρίων που υπάρχουν στα ταμεία και τα οποία, κατά την εκτίμηση του ίδιου του Διευθύνοντα Συμβούλου της Tim Cook, «είναι κατά πολύ περισσότερα απ’ όσα χρειάζονται για να λειτουργήσει και να επεκταθεί η εταιρεία»!
Προς τούτο και το θέμα αυτό απετέλεσε το κύριο ζήτημα στην Ετήσια Γενική Συνέλευση της εταιρείας, στα κεντρικά γραφεία της στο Cupertino της Καλιφόρνια. Εκεί όπου οι μέτοχοι κλήθηκαν να προτείνουν «λύσεις» και εις εξ΄αυτών ρώτησε κατά πόσον η Apple θα σκεφτόταν να αγοράσει την καταχρεωμένη Ελλάδα!!!
Η απίστευτη αυτή πρόταση κάνει το γύρο του κόσμου από τα διεθνή πρακτορεία, ενώ εξίσου εντυπωσιακή ήταν η απάντηση του Διευθύνοντος Συμβούλου της εταιρείας, ο οποίος δεν έδειξε να αιφνιδιάζεται και απάντησε ψύχραιμα πως: – «Κοιτάμε όλες τις προοπτικές αλλά δεν έχουμε εξετάσει αυτή την πιθανότητα»!!!
http://www.bloomberg.com/news/2012-02-23/apple-ceo-cook-says-iphone-maker-s-cash-more-than-what-s-needed-to-operate.html
Δημοσίευση σχολίου