Διασπάται η Alpha Bank ακολουθώντας το μοντέλο Eurobank – Με στόχο την εμπροσθοβαρή μείωση των NPEs- Η Morgan Stanley δίνει τη σύσταση overweight για την ελληνική αγορά ήτοι για αποδόσεις καλύτερες από αυτές της αγοράς -Συμφωνία Mytilineos – Gazprom για την προμήθεια φυσικού αερίου-Citigroup: Η Ελλάδα στους κερδισμένους από την πρόταση Κομισιόν

Πέμπτη 26 Ιουλίου 2012

FTSE

FTSE : HMΕΡΗΣΙΟ  ΓΡΑΦΗΜΑ...
Σαφης η μεγαλη σημασια του οριζοντιου καναλιου GT,μεταξυ των 208 και 240 μον.
Ο σχηματισμος H&S που δημιουργηθηκε μπορει να οδηγησει τον τιτλο  σε περιπτωση ΚΑΘΟΔΙΚΗΣ λυσης του, στην ζωνη των 176-178 μον. Ο δεικτης κινειται για 4 συνεδριασεις πανω στον κμο 50 ημ  και πανω στην κατω γραμμη Τ του καναλιου στις 208.
Απομακρυνση του δεικτη απο την Τ και κινηση προς τον κμο30 ημ με ταυτοχρονη διασπαση της πλαγιοκαθοδικης Κ θα φερει το δεικτη σε θεση να εισελθει εκ νεου στο καναλι JM και να διασπασει ανοδικα ,με επιτυχια την G.
Aκυρωση του H&S εχει στοχο την περιοχη των 275 μον.

92 σχόλια:

michele είπε...

Εσυ δηλ Φ,θες να ψαξουμε κανα εκατομμυριο ΔΥ μεχρι 30 χρονια πισω?? σαν δυσκολο το βλεπω..πολυ θα το ηθελα παντως.

ΠΑΝΟΣ είπε...

Ψάξτε με ψάξτε με αν με γυρίσετε ανάποδα κάτι κέρματα θα πέσουν...

Καλησπέρα σε όλους.
Μπράβο ρε Αντώνη χαχα
Ο πρώτος στίχος ταιριάζει απόλυτα στη σημερινή μέρα...

PS είπε...

Πάνο,ποιά κέρματα;Εδώ ήδη μας πήραν από την τσέπη 200χ.Το ταμείο είναι ΜΕΙΟΝ,και μεις ακόμα νομίζουμε ότι ΕΧΟΥΜΕ;

michele είπε...

Για να σε ψαξω tabula rasa γιατι πριν ειπες οτι πηρες ρευματα.Εχεις κρυφα φραγκακια ???? χμμμμμμ

michele είπε...

Γερακι ΕΙΜΑΙ ΣΙΓΟΥΡΟΣ οτι ειχες μπει Βαλαση χαμηλοτερα απο οτι ειναι τωρα..αλλα οπως ειπες τον σκοτωσες.Τι να σε κανω,τι να σε κανω αμα καθησετε 5 μερες σ ενα χαρτι θα παθετε τιποτα...χαχαχα

ΠΑΝΟΣ είπε...

Έκανε σκάντζα με ΙΝΚΑΤ Μικέλε...δεν τα παρακολουθείς όλα μου φαίνεται

ΠΑΝΟΣ είπε...

Και που είσαι ακόμα tabula rasa, μόνο 1,5 δισ. τους έμεινε να βρουν ακόμη...και μετά θα κάααααθεσαι
τώρα που θα κάθεσαι δεν ξέρω...

michele είπε...

Κατι διαβασα λες να του πηραν ΙΝΚΑΤ εδω κατω ??? ληστεια λεμε..

PS είπε...

Τα έτοιμα σε μεγάλο ποσοστό ανθρώπων εξαντλούνται,έρχεται μεγάλη ΠΕΙΝΑ το χειμώνα,και τα απρόβλεπτα έξοδα ξεφυτρώνουν καθημερινά σαν μανιτάρια.Χρώματα και μαστόρια 1500ε,νέες κλειδαριές και ομφαλοί 500ε,μητρική λαπτοπ 400ε,καμινάδα+καπέλλο 160ε,λογιστής,σέρβις ιχ και κλίμα Χ3... κόλαση επιπλέον εξόδων,πού να φτάσουν τα λεφτά που παίρνει κανείς,αστεία λέμε τώρα;
Και όσο επί 30 χρόνια έβλεπα να δηλώνουν 2,3 και 5χ.ευρώ αυτοί που περνούσαν το καλοκαίρι τους στα ακριβότερα θέρετρα,έλεγα πάντα ΠΟΙΑ ΚΑΘΑΡΜΑΤΑ ΚΑΝΟΥΝ ΚΟΥΜΑΝΤΟ Σ ΑΥΤΗ ΤΗ ΧΩΡΑ;
Σώπα όμως, θα τους βρει ο Σαμαράς αυτούς,παρέα με τους βενιζελοκουβέληδες.Και μετά έπεται ο Αλέξης,δασκαλεμένος από τους πασόκους θα είναι κι αυτός,ΔΕΝ ΑΝΗΣΥΧΩ ΓΙΑ ΤΙΠΟΤΕ.

ΠΑΝΟΣ είπε...

Ναι είχε κάνει 30 τεμ αλλά πρόλαβε και πούλησε 30.000...αυτή είναι μαγκιά...

PS είπε...

μικέ επένδυσα κέρδη 400ε + το κεφάλαιο που πήρα από ινλοτ την Παρασκευή,στείλε μου αμέσως το ΣΔΟΕ και τον εισαγγελέα.
ΠΟΛΥ ΑΡΓΟΣ είσαι χαχαχα.

Γεράκι είπε...

εκλεισα ολες τις θέσεις μου πλυν της nbg...αφου δοκιμάζω την νέα πλατφορμα κ δεν μπορω να έχω τρεις ανοιχτες ταυτοχρονα..δεν γινεται δουλεια ετσι...

ΠΑΝΟΣ είπε...

Στα σοβαρά τώρα...το ΣΔΟΕ έκανε ελέγχους στα μαγαζιά και βρήκε στην Ζάκυνθο και κάπου αλλού (δεν το έπιασα) να είναι 100% φοροφυγάδες, ενώ στην Μύκονο και Πάρο 70% (εδώ κάπως καλύτερα) οπότε ΔΕΝ ΑΝΗΣΥΧΩ ΚΑΘΟΛΟΥ ΕΠΙΣΗΣ

michele είπε...

Εγω ξερω οτι εβγαλες απο ΙΝΛΟΤ,αλλα εκανα τις ερευνες μου.Δεν εμπιπτεις στις διαταξεις του νομου για το ξεπλυμα χρηματος.Εισαι καθαρος.ΧΑΧΑ..
Γεραξ, πως παει η νεα πλατφορμα???

μπαρμπαλιας είπε...

..απορια...
οι ξενοι σε ποιο πτωτικο κυμα βρισκοντε-αφου ειναι αρκουδες- και εχει καμμια σχεση η κυματι-στι-κη θεωρια των βελιανιτιδων ...με τα τεκτενομενα στο δικο μας χαα-λι;;;
οποιος νομιζει οτι μπορει να με πλεροφορησει...δεχθομεθα

michele είπε...

Πανο η Αχαια ηταν η καλυτερη με 32% παραβατικοτητα ..ειμαστε καθαροι ρε οι Αχαιοι!! Aπο τοτε που ηρθε ο Reinchenbach παντως ολο και κατι γινεται.Ηταν και κει στη Χιο ολοι τυφλοι ρε παιδι μου..

michele είπε...

Ωχ,αγριεμενος ο μπαρμπας..αφου εσπρωξες την ευλογημενη σημερα μην μιλας.Εισαι παικτουρα..βιαστικουλης λιγο αλλα δεν πειραζει χαχααχαχα

ΠΑΝΟΣ είπε...

Εγώ αδυνατώ Ηλία και κουράστηκα να παρακολουθώ και τέτοιες θεωρίες, μάλλον για να γίνεται κουβέντα είναι, σεβαστή μεν αλλά...
Δεν θα πάρω άλλες θεωρίες νισάφι πια

μπαρμπαλιας είπε...

ναι Μικε μου σταθκα τυχερος και σβελτος...

Γεράκι είπε...

θέλει προσοχη γιατι μπορει να σε ρουφηξει σαν μαυρη τρυπα....αλλα πραγματι μπορεις να βγάλεις γρηγορα καλα χρήματα..ειμαι καπου στο +7% σε 2 ημέρες (βάση 1000€) αλλα δεν τα έχω βγάλει οσο εύκολα θα ήθελα..τεσπα

ΠΑΝΟΣ είπε...

Για μας επάνω δεν λένε ποτέ τίποτα...100% καθαροί θα βγαίνουν, τόσο μπουνταλάδες είμαστε...

μπαρμπαλιας είπε...

δεν θελω ν α υποτιμησω κανεναν.
αλλα το αθλημα πλεον ,δεν εχει καμμια σχεση με την οικονομια(υπαρχουν και ελαχιστες μτχ παγκοσμιως που επιβεβαιωνουν τον κανονα)
υπαρχουν συμφεροντα και χρημα...που κινειται αστραπιαια
χτυπα και φευγει και το κανει συνεχως και με τροπο ασυνεχη...
τωρα ,ταυρέ και αρκουδέ ,τεινουν να γινουν παραμυθέ

PS είπε...

Ηλία μου ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΝΑ ΤΑ ΕΚΑΤΟΣΤΗΣΕΙΣ.
Όσο για τα έλιοτ waves κουλουπού κουλουπού ,JUST FOLLOW THE TREND.

michele είπε...

Μεγαλη κουβεντα tabula.Non rasa.

μπαρμπαλιας είπε...

Φ. κλσ σωστος παντα και ο παλιος εμειρικος κανονας σε δραση

ΠΑΝΟΣ είπε...

Μια χαρά τα λες...όσο για μένα μαζί με τις θεωρίες ξέχασα να βάλω και τις δηλώσεις, όπως ο Βαυαρός ΥΠΟΙΚ που μόλις τα βρήκε ζόρικα έκανε δηλώσεις για την...Ελλάδα.
Τους σιχάθηκα όλους πια.

PS είπε...

Αυτό με τα Ελληνικά προιόντα ΠΟΛΥ ΜΟΥ ΤΗ ΣΠΑΕΙ,είπαμε, σε όλα ανάποδος ,απορώ με την ανοχή κάποιων ψυχών.
Για να έχω άποψη, έχω καρατσεκάρει προιόντα/ποιότητα/τιμή παραγωγού/τελική τιμή σε βάθος χρόνου.
Και ναι,είναι απίστευτο το κύκλωμα που λυμαίνεται τα πάντα σ'αυτό τον τόπο,από αντιπροσώπους μέχρι αέρα για να μπει κάτι στο ράφι.

ΠΑΝΟΣ είπε...

Πολύ μεγάλη κουβέντα αυτή, χώρια που τα βαφτίζουν τώρα οι έξυπνοι ΟΛΑ Ελληνικά για να τσιμπήσει ο κόσμος που βάζει μπροστά το συναίσθημα...
FOLLOW THE TREND παντού...

PS είπε...

Δεν επιμένω γιατί θα τα ακούσω τα περί "ρατσισμού" molto sigouro χαχα
error 503 service unavailable πάει το σχόλιο ρε ΓΜΤ

michele είπε...

Για ολα υπαρχουν λυσεις Φ.Υπαρχουν ελληνικα προιοντα καλα,με καλη τιμη και καλο marketing( αερα στο ραφι το λες εσυ).Αν δεν ειναι καλα δεν τα παιρνουμε.Απλο.Εγω πινω ανετα πορτοκαλαδα λουξ η εψα..
Πανο ειπαμε,οι δηλωσεις εχουν παντα καποιο σκοπο.Δεν αντεχονται και ολες.Ο Βαυαρος τωρα, ποιος νοιαζεται αγαπητε...

michele είπε...

Α μου εχει τυχει και μενα tabula το 503..ξαναριξτο

PS είπε...

"Την «πρωτοκαθεδρία» στις περιπτώσεις διαφθοράς διατηρούν οι εφοριακοί, λόγω της φύσης της εργασίας τους, και υπάλληλοι με πολλά χρόνια προϋπηρεσίας και συχνά υψηλό βαθμό στη διοίκηση."
ΚΑΛΑ εκανες και το έβαλες,για ψιθύρισέ το και σε κανένα αυτί να τους ψάξει όλους,γιατί με αυτούς τους ανθρώπους ,όποιος και να βρεθεί,δουλειά δεν θα κάνει.
Και η υστέρηση εσόδων του κράτους,μάθαμε πια όλοι πολύ καλά στο πετσί μας τι σημαίνει.

michele είπε...

Η πλακα ειναι οτι και ο Ρακιντζης παρατυπα καθεται σ αυτη τη θεση αλλα τελος παντων τη δουλεια του την κανει..το θεμα δεν ειναι η εκθεση.Ειναι η τιμωρια.Προβλημα ατιμωρησιας εχει αυτος ο τοπος.

νικος φαληρο είπε...

καλησπερα σε ολες τις φιλες και τους φιλους.Πριν απο λιγο μπηκα απο τις 6 το πρωι.Μοναξιες κι ειπα να μπω λιγο στην παρεα.

νικος φαληρο είπε...

εχει βρεττανια - σενεγαλη στην ετ1.

PS είπε...

και ένα σχόλιο για το διάγραμμα ftse,για να κλείσω:
Το ανθρώπινο μάτι είναι ο τελειότερος φωτογραφικός φακός.
1000 μάτια μπορεί να βλέπουν την ίδια ακριβώς εικόνα,όπως 1000 φακοί φωτ.μηχανών στημένοι σε τρίποδα,στο ίδιο ει δυνατόν σημείο.
Μπορεί η οπτική καταγραφή να είναι πανομοιότυπη,αλλά 1000+ φορές το τελικό αποτέλεσμα της αποτύπωσης ΔΕΝ θα είναι το ίδιο με τον άνθρωπο.
Διότι μεσολαβεί ο ΕΓΚΕΦΑΛΟΣ,το CPU βρε παιδί μου,όπου αυτό που τελικά επεξεργάζεται και αποτυπώνει ΠΟΤΕ δεν είναι το ίδιο σε όλους.
Καλή σας νύχτα.

michele είπε...

Καλα εκανες Νικολα.Ω πολυ πρωινος εισαι,ναι το ψιλοχαζευω το ματσακι..

Φ λογω εμπειριας στο ματι και στους φακους τι βλεπεις εσυ στη φωτο????

νικος φαληρο είπε...

δρεπανηφορα οι σενεγαλεζοι.

michele είπε...

Ναι ειναι λιγο ..αγριοι,χανουνε κιολας

νικος φαληρο είπε...

εχω ενα reportακι για αυριο.
ΣΩΛΚ long 60 λεπτο κλεισιμο (μετα τις 12:00) πανω απο 0,82 με στοπ στο 0,75. Τα στοπς αναπροσαρμοζονται καθημερινα.

νικος φαληρο είπε...

καλοι οι σενεγαλεζοι. καλα να παθουν οι βρεττανοι.

νικος φαληρο είπε...

παω να φτιαξω ενα ουζακι με παγο.μονολογω βεβαια μαλλον αλλα δεν πειραζει.

michele είπε...

Το καρφωσε ο αραψ..ωραια μπαλια,ωραιο πλασαρισμα..
Σωλκ?? σωστος εισαι..ο 50 αρης,ειαι ετοιμος να διασπασει προς τα πανω τον 200αρη..εαν η μετοχη κραταει τα 0,75 και αργει να γυρισει προς τα κατω,ετοιμασου για διασπαση του 0,85 και..γλεντια

νικος φαληρο είπε...

ευχαριστω κε michele για την τεχνικη αναλυτικη επιβεβαιωση.Ξερετε οτι, οτι γραφω ειναι απο καλη εταιρεια.

michele είπε...

Το ξερω Νικολα,απλα εγω ειμαι πιο ..μεσοπροθεσμος.

νικος φαληρο είπε...

εσεις ξερετε σιγουρα καλυτερα κε michele.Συγγνωμην για τη φλυαρια μου. Καλο σας βραδυ και σε ολες τις φιλες και τους φιλους.

michele είπε...

Ειναι θεμα προσωπικων επενδυτικων επιλογων Νικολα.Καλη ξεκουραση,καλο βραδυ.

Chris είπε...

με το τραγουδι με το κρασί....

http://www.youtube.com/watch?v=LLNRfyqz6J0

michele είπε...

Γεια σου ρε δασκαλε!!

Chris είπε...

ειπα κι εγω!!!!!

μα καλα δεν ειναι κανενας στο μαγαζι????
Αλλά βλεπω Μαικλ μου οτι
το ξενυχταμε..:=))

Chris είπε...

μπυριτσα μπυριτσα
κρασακι κρασακι
θα το βγαλουμε το καλοκαιρακι..:=))

ΒΑΣΙΛΙΚΗ είπε...

Νεράκι Δάσκαλε κάνει και ωραία επιδερμίδα...χαχαχα

Είμαι τόσο κουρασμένη και έχω τέτοια υπερένταση που άρχισα να βλέπω και την ετε καλή για αγορά.

Γεια σου Μιχάλη

Chris είπε...

γεια σου Βασιλικη

φαντασου να πινες και κρασι...
Μουρλια θα σου φαινοταν:=)))

Chris είπε...

Αμα εχεις ΙΠΠΟΜΟΝΙ ελα και συ μαζι μας...
Μετα μη μου λες οτι δεν σε προειδοποιησα:=)))

ΙΠΠΟΜΟΝΙ....!!!!!!!!

ΒΑΣΙΛΙΚΗ είπε...

χαχαχα Μόνο για trade λέω με άμεσο sl αν δεν βγει η κίνηση.

Μ΄αυτή τη ζέστη Χρήστο μόνο νεράκι.
Τρώω και καρπουζάκι τώρα

ΒΑΣΙΛΙΚΗ είπε...

Δεν έχω ΙΠΩΜΩΝΕΙ δάσκαλε, στη φάση που είμαστε, αργότερα ίσως αποκτήσω.

Chris είπε...

νερακι και καρπουζακι , ο τελειος συνδυασμος για να μην μπορεσεις να κοιμηθεις:=)))

θα σε φαει το ξενυχτι και το πηγαιν' ελα:=)))

ΒΑΣΙΛΙΚΗ είπε...

Είμαι δίπλα στο "γατούλη" και του γράφω ευχές να τις βρει το πρωί που θα ξυπνήσει

Chris είπε...

καπως ετσι ειναι και το να αγοραζει κανεις τραπεζες...

ενα διαρκες πηγαινε ....!!!!!
¨Έλα , ποτέ!!!!!:=))))

Chris είπε...

μα ειναι ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟ παιδι...
Διαμαντι χαρακτηρας....και λιγα λεω!!

Chris είπε...

ελεγα και στα αλλα παιδια του φορουμ να του κανουμε μια εκπληξη...

Θα νιωσει μεγαλη χαρα οταν δει οτι του ευχονται ενα σωρο "γνωστοι-αγνωστοι" φιλοι στη γιορτη του

ΒΑΣΙΛΙΚΗ είπε...

Το ίδιο πιστεύω και εγώ.

Εγώ όταν έχω χρόνο περνάω και κουβεντιάζουμε, αλλά αυτό τον καιρό είμαι πολύ πιεσμένη και ούτε εδώ δεν προλαβαίνω να γράψω.

ΒΑΣΙΛΙΚΗ είπε...

Δάσκαλε οι δυο μας μείναμε, τους βάλαμε όλους για ύπνο.

Εσύ με το κρασάκι εγώ με το νεράκι
στη υγειά σου και στην υγεία όλων των φίλων μας

Chris είπε...

στην υγεια σου βαλια και στην υγεια ολων των φιλων...

να χαιρομαστε το "μαυρογατο"

Chris είπε...

δυο μας μειναμε???

και άλλοι δυο που "παρακολουθουν"!!!

ΒΑΣΙΛΙΚΗ είπε...

περιμένουν να σε πείσω να βάλεις καμιά ωραία φωτό.....

Chris είπε...

Παντως η Ετε μπορει να κρυβει και εκπληξη ευχαριστη για αυριο....

9 πτωτικες συνεδριασεις εχει ο ΔΤΡ

Chris είπε...

εμ πες μου ετσι ....!!!!

Θα ανεβασω μια καλη....
ΚΑΡΦΙ .....!!!!!

Chris είπε...

αυτη με το @μπαρο παντως ηταν.....ΘΑΝΑΤΟΣ:=))

ΒΑΣΙΛΙΚΗ είπε...

Ή θ΄αντιδράσει ή ....

Εγώ πιστεύω ότι θ΄αντιδράσει, αλλά μπορεί να κάνω και λάθος

Ο ΚΑΙΡΟΣ ΓΑΡ ΕΓΚΗΣ ( αυτό στο έχουνε μάθει Χρήστο);

Chris είπε...

τιποτα δεν μου μαθαινουν .....

Νομιζουν οτι ειμαι και στοΧΑΑ...

εδω μιλαμε για στουρνο μαθητη!!!!

Chris είπε...

καλα που εχω και τον Πανο που εχει πιασει το σφυγμο τωρα τελευταια και ετσι την παλευω...

Αλλιως την ειχα βαψει....:=)))

Chris είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
ΒΑΣΙΛΙΚΗ είπε...

Είναι πολύ καλό παιδί ο Πάνος, του έτυχε και αυτό με το πόδι και εγκλωβίστηκε καλοκαιριάτικα.

Δάσκαλε με τη διαδυκτιακή παρεούλα, λέμε τον πόνο μας, γλιτώνουμε και τον ψυχίατρο χαχαχα

ΒΑΣΙΛΙΚΗ είπε...

Μικρέ DWK που είσαι;

Chris είπε...

αμα εχεις καλη παρεα ολα ειναι καλα..

εμεις να δεις τι ακουμε στο σχολειο...!!!

ΒΑΣΙΛΙΚΗ είπε...

Σε μικρά παιδιά κάνεις μάθημα;

Chris είπε...

ψυχοθεραπεια κανουμε...

Chris είπε...

σε δημοτικο διδασκω αλλά παντα παιρνω Ε -ΣΤ

Chris είπε...

μου την φερνουν οι γυναικες και οι παλαιοτεροι:=)))

ολο με τουμπαρουν και με ξεγελανε....

Chris είπε...

οσο για τον Πανο: "τα λογια ειναι περιττα"...

ΒΑΣΙΛΙΚΗ είπε...

αααααα δύσκολες τάξεις.
Καλό κουράγιο.

Chris είπε...

εσυ αν επιτρεπεται με τι ασχολεισαι???

ο dwk είπε...

Εδώώώώώώώώώ είμαι!!!
Καλησπερούδια Βασιλική Χρήστο και στους …τέταρτο και πέμπτο που μας βλέπουν!
Χρόνια πολλά στον Παντελή εδώ και δίπλα.

Chris είπε...

δυσκολες ταξεις πραγματι...

Τα ξερεις απο πρωτο χερι????

ο dwk είπε...

Τι κάνει η ομορφιά της παρέας ;;;;;
(δεν το λέω σε σένα Chris!!!)

Chris είπε...

καλως το φιλο dwk...

Συνεπης στην ωρα σου βλεπω!!!!

====
Θα το χαρει πολυ ο ΑΕΚτζης μου:=)))

ΒΑΣΙΛΙΚΗ είπε...

'Οχι αλλά η λογική αυτό λέει.
Μεταβατική περίοδος στη ζωή ενός παιδιού.
Μπαίνει και στη εφηβεία...

Χρήστο σ΄ευχαριστώ πολύ για την παρέα, η συνέχεια αύριο.
Ήρθε η ώρα να πάω για ύπνο.
Καλό ξημέρωμα να έχουμε.

Chris είπε...

αυτο ελειπε να το λες σε μενα:=))))

Τι ειμαι εγω????
κανενας φιογκος???:=))))
===
:=))) = ξεκαρδιστικα γελια

ΒΑΣΙΛΙΚΗ είπε...

Που είσαι "μικρό" μου;
Που χάθηκες;

Chris είπε...

καλο ξημερωμα Βασιλικη

Καλη περιηγηση dwk...


καλη σας νυχτα....

ο dwk είπε...

Σας βλέπω και σας χαίρομαι!!!
Καληνυχτούδια σας !!!